Nee ze jeuken niet Tezzz, dat kan nog wel komen als het erger wordt. Get zeg bij jullie zit het ook niet mee. We zitten allemaal in de lappenmand. Beterschap!
He Zora en Tezz, zit jullie ook niet mee kan me voorstellen dat je dan weleens moe wordt van dat gepluk aan je lichaam. Heeft een schimmelinfectie consequenties voor de zwangerschap? Dat weet ik eigenlijk helemaal niet.
ja jojoba ik heb een test gedaan. was negatief, maar nog geen bloed, dus ik houd maar moed. Groetjes redu
@Ryanne, Gfeliciteerd! Geweldig meid! @Esde, balen... heel veel succes met weer een nieuwe ronde.... @Zora, meis heel herkenbaar hoor je gevoelens. Je wilt blij zijn voor een ander... maar je bent voral verdrietig voor jezelf. Niet dat je een ander geen zwangerschap gunt maar je gunt het jezelf gewoon het meeste... Denk dat iedereen op dit forum er zo over denkt. Hier vraag ik me af of ei gesprongen is. De druk aan mijn linker eiserstok is veel minder... Maar mijn temp kan ik helemaal niets mee... Is al 5 dagen 36,7..? Dus we gaan het wel zien. Als het nog niet gesprongen is moet dat toch echt vandaag of morgen gebeuren! Dan weer het lange lange wachten...
He meiden, Geweldig die lieve reacties van jullie. Thanks dat doet me enorm goed. Ben vandaag ziek thuis gebleven. Heb voor de zoveelste keer een fikse schimmel infectie de laatste 4 maanden heb ik er 2 per maand dus is het nu vandaag op de kweek gezet. Dit is niet goed en ook nog steeds geen bloed. We wachten weer af. Groetjes Esde
Hallo dames, Mag ik hier even een vraagje stellen? Ik ben bezig met m'n tweede ronde Clomid, heb helaas PCO.. De gyn dacht dat het niet was aangeslagen en moest eigenlijk aan de Duphaston om vervolgens aan de 100mg te beginnen.. Totdat ik weer last van mijn tepels kreeg, dat heb ik nog elke keer gehad voor ik een eisprong kreeg. En ja hoor, volgens mijn progesteronwaarde (dinsdag laten prikken) heb ik een goede eisprong gehad! Ik moet dus ergens volgende week (ik denk einde van de week) ongesteld worden of niet.. Nu had ik net een beetje roze slijm op mijn WC-papiertje zitten.. Maar als je waarde dinsdag heel hoog is, dan kan ik toch niet nu al ongi worden?! Of wel? Hebben jullie zoiets weleens meegemaakt? Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Linda, spannend, ik hoop dat het een innesteling is! Ryanne, mooie banner! all, ik heb gistermiddag mijn 4e fm gehad en Joehooooeee de datum van de IUI is bekend! We moeten nog wel even een paar daagjes geduld hebben. De 2 follikels van 8mm zijn niet meer doorgegroeid gelukkig, de follikel van 12mm was doorgegroeid naar 15,6mm. Hij moet dus nog ff een beetje doorgroeien. Gister en vandaag dus nog gonal f spuiten en zondagochtend 7.00u mag ik de pregnyl zetten en dan is maandagmiddag 13.00u onze 1e IUI! Ik mag waarschijnlijk rond mijn verjaardag testen, mijn NOD zal 17/11 zijn en 19/11 ben ik jarig...jullie raden wel wat ik dit jaar wens [-o<
Hallo allemaal. zora wat vervelend zeg... dat is toch ook om moedeloos van te worden... mischien een rare vraag omdat je het ook over inwendig had ( oooohhhh mischien vinden jullie me nu echt superdom sorrie!) zou dat iets met het eierstok verhaal te maken kunnen hebben? die hobbeltjes? ik heb er natuurlijk totaal geen verstand van... in ieder geval vervelend zeg... zit je niet op te wachten nee. Ceacillia... getver beginnen die lange wachtweken weer.... maar.... dit is ronde 5 en je weet wat we hebben afgesproken...die deal die staat als een huis, je weet zeker dat er een mooi ei is geweest.... er is niets wat je in de weg staat meid..... ede wat verveldn zeg een schimmelinfectie.... ik zie dat nu zo vaak voorbij komen... ik heb er afgelopen maand na m,n antibioticakuur voor m,n voortand ook last van gehad ( kwam waarschijnlijk door de antibiotica) en ik heb dat ook aan hubbie doorgegeven en die heeft er nu nog last van... ik had het nog nooit gehad... dacht echt dat je dan schimmel zou zien maar de huis is gewoon erg schraal en barst een beetje open klopt dat? mijn man heeft echt zo,n rauw zeer randje... dus sex vanmorgen was geen feest... waarom word jij helemaal onderzocht tez? is het gevaarlijk voor de zwangerschap? heb jij ook amoxilinne gehad? schijnt een bekend probleem te zijn ? Naatje wat en heerlijk nieuws! oh wat zou het geweldig zijn om op je verjaardag positief te testen! dat zou echt het mooiste kado zijn.. Ryanne kun je het al een beetje bevatten.. ik snap dat het ook wel spannend is omdat het een keer is misggaan, maar je weet het he? dat zegt absoluut niet dat je een grote kans maakt dat dat nog een keer gebeurd hoor! lekker genieten meid.. nou hier voel ik me weer een beetje mezelf... ben al flink opgeknapt en voel me niet meer zo lamlendig.... heeeeeel veel geslapen... heerlijk.. gr Jose
@ naatje wat super meid, eindelijk iets leuks om naartoe te leven. *duim* gelukkig dat het beter gaat Joseetje. Ik kan het idd nog niet bevatten. Vnochtend weer een test gedaan en de streep is nu gelukkig duidelijk zichtbaar op de kruivattest. Dinsdag echo dus hopelijk ziet het er goed uit.
hahahah ik bleef ook maar testen en daarna hebben die testen nog een week in mijn nachtkastje gelegen... iedere ochtend als ik wakker werd keek ik er nog eens goed naar en dacht ik wauw... het is echt zo. oja en een week later nog een keer een test gedaan... nou die knalde echt.. toen ben ik maar opgehouden met testen... gr jose
Joseetje, nee het staat gelukkig helemaal buiten onze kinderwens. Dat heb ik meteen gevraagd, mar heeft gelukkig niets met elkaar te maken. Zo wekend is al bijna om, gisteren was mannetje jarig, verjaardag gehouden en vanmiddag verjaardag van mijn neefje gehad, druk druk druk. En vanmiddag was er zo'n lief klein beebje, o en elke keer als ik naar dat kleintje keek deed mijn hart zo zeer....ik vind dat nu zo moeilijk..... Naatje: super dat je morgen mag! Succes alvast!
hallo allemaal, ik heb een vraagje, na provera te hebben gebruikt, heb ik van cyclus dag 3 t/m 7 clomid 150 mg geslikt. mijn temperatuur is op cyclus dag 6 gezakt naar 36.3 hiervoor was hij 36.7... en ging vanaf dag 7 naar 36.9 en hij blijft hier nu rond hangen. heb ik mijn eisprong al gehad of niet? ik zit nu op cyclus dag 12.. en heb op dag 9 een hsg onderzoek gehad die super goed was ... ik weet het even niet meer......... kunnen jullie mij helpen? de clomid is met 50 mg en 100 mg niet aangeslagen en heb geen eisprong gehad.........
sorry.............. ik vergeet mij even voor te stellen..... ik ben 25 jaar en in gestopt met de pil sinds december 2007 en in juni naar de gyn omdat mijn menstruatie uitbleef... er is er pco vastgesteld.....
@Gizmotje, welkom! Je temp is iets heel persoonlijks... uit de waarden die je noemt is dus niets af te leiden betekend bij iedereen iets anders, Je ei kan al geweest zijn maar kan ook nog komen. Heb je geen fm?
Zora, nog gefeliciteerd met je mannetje! Meid, ik kan me zo voorstellen dat het heel erg moeilijk is zo'n kleintje te zien...dikke knuf! gizmotje...welkom hier! all,straks om 13.00u onze 1e IUI, we moeten er al om 11.45 zijn voor het inleveren van de zwemmertjes...oh spannend!