wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi naatje

ik wil je voor straks veel succes toewensen.
    En duim voor je dat je straks volledig in het roze gaat :thumup:

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Naatje, je bent nu vast al bijna bij het zh! Heel veel succes en ik hoop op een geweldige zaadscore!

3. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Naatje heel veel succes straks! :thumup:

4. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    hoi allemaal,

bedankt dat ik lekker met jullie mee kan kletsen! :p
    kan ik het even lekker allemaal van mij af praten......
    heb zometeen mijn follikelmeting..... spannend...
    hebben jullie ook allemaal pco?
    hopen dat we snel zwanger zijn of tenminste een eisprong krijgen....
    :rolleyes:

5. succes met de fm!

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Tuurlijk mag je meekletsen, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik heb PCO en de meeste andere meiden hier ook. Ik slik echter nog geen clomid omdat mannetje slechte zaadjes heeft gaan wij waarschijnlijk een ander traject in. Jij heel veel succes.

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Meiden, nog bedankt voor jullie antwoorden!

Ben eigenlijk bang dat het geen innesteling is hoor, ik heb nu niets meer met afvegen! Wel zit er als ik heel zachtjes met mijn nagel langs mijn baarmoedermond schraap (weet het, dat moet ik natuurlijk niet doen) een pietsie klein beetje bloed onder mijn nagel.. Ik denk dus dat de ongi er toch aan zit te komen... Vind het alleen zo raar dat het er nu nog niet uitkomt dan..

Helaas weet ik niet precies op welke dag mijn ei is geweest en wanneer mijn NOD is... Balen! Weet alleen (vanuit mijn bloedtest) dat het wel ERGENS deze week is... Ohhhh, weet niet meer wat ik ervan moet denken! Bah!

Ik haat wachten! ;)

8. Niet meer actief

Vanmiddag hebben wij onze 1e IUI gehad. Om 11.45u moesten we het semen inleveren om te bewerken voor de inseminatie. Daarna zijn we even gezellig met z'n tweeën gaan lunchen. Om 13.00u was het zo ver en mochten we naar binnen voor de inseminatie. Er waren 20mljn zwemmers, waarvan 6o% bewegelijk en er zijn er 4mljn bij mij ingebracht. Na de inseminatie heeft de arts nog even een echo gemaakt en de follikel stond op het punt te springen, dus dat was heel erg mooi.
    Ik moet op 8/11 nog 5000IE pregnyl spuiten om de innesteling te bevorderen, daarom mag ik nog niet op mijn NOD 17/11 testen, maar moet ik wachten tot 19/11 mijn verjaardag....oh dat gaat heel spannend worden!

9. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    hai allemaal.

ik heb net mijn 1e follikelmeting gehad, er was 1 follikel 14 mm en in de andere eierstok 1 tje van 10 mm...... zit nu op dag 13 van mijn cyclus... ben alleen vergeten te vragen of dit al goed is of dat het niet gaat komen dat mijn eitje(s) gaan springen? weten jullie dit?

zora:jeetje dat is dubbel spannend maar komt goed we worden allemaal mama......

en voor alle andere meiden zet hem op!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Naatje: wat spannend zeg! Ik wist helemaal niet dat pregnyl ook helpt voor innesteling. Dacht dat dat alleen voor eisprongen was :rolleyes:
    Maar nou heb je dus een extra spannende verjaardag! Hoop dat je het allermooiste cadeautje ooit krijgt!

@Gizmotje: volgens mij is 14 mm op dag 13 prima hoor. Hij loopt in elk geval al duidelijk voor op de rest van de eitjes, dus zal vast wel goed doorgroeien. Moet je nog een keer terug voor fm?

@All: ben niet zo veel aanwezig hier de laatste tijd. Lees wel alles mee, maar ben behoorlijk ziek geweest van de blaasontsteking en snel moe. Sorry! :oops:
    Denk wel degelijk aan jullie hoor! ;)

Liefs Tezzz

11. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    tezz: jeetje wat vervelend blaasontsteking, ik heb er ook al tig gehad en sinds ik tabletten gebruik van cranberry gaat het heel goed...

ohh gelukkig dat dat wel ok is... ik krijg verder geen follikelmetingen meer, ze wil op dag 21 ,24 en 27 bloed prikken en dan kijken of ik een eisprong heb gehad.
    Dus 19 november hoor ik het verlossende woordje of ik een eisprong heb gehad......... ik hoop het zo....... :rolleyes:

12. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Gizmotje, je gyn houd je goed in de gaten! Zoveel bloedtesten heb ik nog nooit gehad! (en ik heb nu in totaal 7 rondes clomid geslikt!)

@Naatje, wat zou dat een superverjaardagskado zijn... 4mljn teuggeplaatst is volgens mij een super goede hoeveelheid!

13. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    ceacile: oh jee dat is wel minder, krijg jij wel veel follikelmetingen?
    heb jij wel eens op dag 13 een eitje van 13 mm en van 10 mm gehad? :rolleyes:
    dit is voor mij de eerste x dat ik een follikelmeting heb gehad... bij 50 mg en 100 mg clomid heb ik nog nooit metingen gehad.... jij succes... zit jij nu op het wachtbankje of slik je nu clomid?

14. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Ik zit op de wachtbank. In principe krijg ik ook geen fm's. Met de clomid heb ik een cyclus van rond de 29 dagen en ik temperatuur.

15. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    gelukkig dat je weet hoe je cyclus in elkaar zit... ik hoop dat het voor mij nu ook gaat lukken om een normale cyclus te krijgen...

16. destiny19

destiny19 Nieuw lid

3 nov 2008
    4
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Ik ben erg blij om te zien dat er nog meer vrouwen zijn met Pcos die bezig zijn om zwanger te worden en/of zwanger zijn

bij mij is 2 jaar geleden bij de gyn ontdekt dat ik Pco heb.
    Ik ben pas 19 maar zit er sinds 1 jaar heel erg mee dat ik pco heb, veel vriendinnen en kennissen om me heen die zwanger zijn/kinderen hebben.
    en ik kan er niet echt met iemand over praten .. omdat niemand in mijn omgeving pco heeft.

ik wil binnekort naar de ha om clomid aan te vragen, omdat ik graag zwanger wil worden. heb veel positieve reacties gelezen over clomid.

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Welkom hier Destiny en succes.

Naatje: Jeeeeh! 1e IUI gehad en hopelijk de laatste. Ik wens je een heel mooi verjaardagscadeau toe.

Truste meiden!

18. Niet meer actief

Tezzz, over de pregnyl, ik wist wel dat ze dat in sommige ziekenhuisen/klinieken gebruiken om een innesteling te bevorderen. Volgens mij is het maar net welk beleid ze volgen...
    Maar wat vervelend dat je zo ziek bent geweest van de blaasontsteking! Wel super lief dat je wel aan ons denkt!

gizmotje, voor jou is 19 november ook een spannende dag, ik hoop dat je dan ook goed nieuws zal krijgen! Ik duim voor een mooie eisprong!

destiny, Welkom hier! heel veel succes!

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Destiny en Gizmotje welkom hier!

Naatje meid wat spannend! Op je verjaardag! Wie weet wordt je wens vervalt, aan ons duimen en hopen en jouw mooie banner zal het iig niet liggen!

20. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    hoi welkom hier!
    ik ben hier ook net nieuw en werd heel erg leuk onthaald door de meiden op dit forum...
    ik snap weinig van mijn temperatuur... gister was hij 36.4 en vandaag 36.5.... geen echte verhoging.....

succes allemaal.....

Deel Deze Pagina