wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Officieel vind ik dat ik nu echt weer op de wachtbank zit (Tezz waar heb je die mooie roze gelaten?).
    In de veelbelovende ronde 5!

Ben er op het moment best rustig onder... vind het een beetje gek van mezelf maar heb een beetje het: we zullen het wel zien gevoel...

Mijn temp is nog steeds afwijkend van normaal en laag voor na ei. Maar ja voor ei was hij ook extreem veel lager dan normaal...

Zit nu op minimaal 3 en max 5 dagen DPO.

Volgende week ga ik het vast weer veel spannender vinden!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    als ik het zo lees hebben er meer last van een lagere temp :rolleyes: misschien ligt het toch gewoon aan het koudere weer ;)

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D Wachtbankje staat weer klaar!

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Caecilia ga maar lekker op dat roze bankje zitten. Misschien ook goed dat je deze houding hebt. Toen ik in het begin op deze site begon te lezen las ik dat meer en dan was t ineens raak. Dus doe jij maar lekker geduldig haha. We duimen.

Ik had toen ik aan de pil was altijd voordat ik ongesteld moest worden gespannen/pijnlijke borsten. Toen ik stopte met de pil had ik dat eigenlijk niet meer zo. Ik heb vrijdag mijn laatste Clomid geslikt. en ik had zondag en maandag een paar keer gevoelige borsten, maar een paar uur later niet meer. Dacht er verder niks van alleen; He dat is een tijd terug? Vandaag heb ik al de hele dag een zeurderig gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld ga worden. Kent/herkent iemand dit? Ik heb namelijk nooit een gevoel van een eisprong gehad ofzo en hiervoor getemp. dus heb daar niet zoveel gevoel voor. Ben nu een beetje bang dat ik ongi wordt en wat dat dan betekend? Slaat het dan niet aan of moet ik een hogere dosering? Of is dit gevoel eigenlijk wel normaal? Mijn temp is vanaf vrijdag ook gestegen van 37.1 en vanaf daarna op 37.3 gebleven.
    Eisprong zou ik dus nog niet moeten hebben maar vind de temp wel hoog voor mijn doen en wat ik lees. Iemand een zinnig idee..?

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    He Meiden,

Even een kort berichtje van mij (druk druk druk :oops: )
    Morgen weer voor het eerst naar de gyn. Ben heel benieuwd hoe we nu verder gaan...

Desteny, welkom hier!

Tezz, het blijft toch een schitterende bank, een klein goedmakertje voor de zeer laaaaaang durende periode tot je NOD ;). Is je blaasontsteking helemaal weg?

Caecilia, zet m op. Bij mij was ronde 6 succesvol, maar hoop voor jou dat het ronde 5 mag zijn :D

Gizmo, het duurt een paar dagen voordat je temp na je eisprong aan een piek zit. Bij duurde het altijd een dag of drie.

Naatje, wat spannend zeg! [-o< [-o< [-o< Doen ze de inseminatie ook in Elsendorp, of moet je dan naar een ziekenhuis?

Hoe is het met de rest?

Liefs Elke

6. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    heel veel succes morgen bij de gyn... :( altijd spannend....

met iedereen verder? hebben jullie ook al 150 mg clomid?
    als mijn 150 mg niet helpt en weer geen eisprong krijg dan moet ik over
    naar de injecties :confused: dit lijkt mij echt niet fijn.... maar ja wat moet dat moet he?
    ben benieuwd naar mijn temperatuur, hoop dat hij morgen weer goed omhoog gaat.....

succes allemaal....

7. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Meiden,

Ik wil nog even komen vertellen dat ik ZWANGER ben! In de tweede ronde Clomid 50mg! :) Ben zo blij! :)

Had hier pas om advies gevraagd en ik denk ook inderdaad dat het een innesteling was :D

ben zo blij!

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Tezz, ja daar is ie weer! Heb mijn hoekje even netjes afgestoft en plof er weer op!

@Gizmotje, ik slik 50mg en reageer daarop gelukkig goed. Maar na 6 rondes worden het bij mij ook injecties omdat statistisch gezien er dan weinig vrouwen zw worden met Clomid.

@Elke, heel veel succes morgen bij de gyn! Wat denk je zelf? Weer Clomid?

@Leonizze, ik heb een paar dagen voor de eisprong een zeurderig gevoel en een wat drukkend gevoel in 1 van mijn liezen (ietsjes hoger). Dat zijn groeiende eitjes. Als ze boven de 2 cm komen voel je ze echt! Dus ik heb het idee dat het goed gaat bij jou!

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Linda, whahaa had ik toch gelijk! Gefeliciteerd!

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ceacllia bedankt voor je snelle reactie, ben meteen weer opgelucht!

Linda gefeliciteerd wat leuk!

11. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden

linda van harte gefeliciteerd!
    Ceacilia mag ik er ook bij op het bankje?

ben nog steeds niet ongi, ik heb 13 of 14 okt een eisprong gehad.
    testen neg maar mijn (.)(.) doen zeer veel aders erop enzo.
    ik weet het ook niet meer.

groetjes redu

12. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Linda gefeliciteerd meid.

Ik wil ook wel op het bankje, maar dan wel weer voor spek en bonen. Wij hebben maar 1 x geklust rond de eisprong, als mijn ei al op tijd is gekomen en mijn lichaam niet van slag is van de operatie.

13. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.... zo horen we het graag! :D

succes allemaal.................

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Zora: ga toch maar op het bankje hoor! Heeft vorige maand toch wel errug veel geluk gebracht ;)

@LindaS: had je al gefeliciteerd op je eigen zwangertopic, maar ook nog ff hier: GEFELICITEERD! :D

Hier geen last meer van de blaasontsteking. Morgen wél ff naar inloopspreekuur (7 uur m'n bed uit dus! :confused: ) om plasje te laten controleren. Zal meteen maar ff vragen over dat schimmeltje van mijn man (aangezien ik nergens last van heb, maar wel een blaasontsteking kreeg :( ). Hoop dat ze/hij me niet hoeft te onderzoeken, want daar heb ik dus ECHT helemaal geen zin in! :(

Laterrrrrrrrrrrr!

Liefs Tezzz

15. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    redu: gebruik jij ook clomid? hoeveel mg?

16. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi gizmotje

mag nog steeds geen clomid gebruiken, als ik nu ongi wordt ga ik beginnen met 50 mg.
    Heb nl slecht werkende schildklier en de waardes waren niet goed, toen dit eindelijk goed was kreeg ik een cyste die operatief verwijderd moest worden.
    Dus ik hoop dat ik nu eindelijk mag beginnen en dat er niet weer iets tussen komt.

groetjes redu

17. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    oke. dat is helemaal spannend... succes ermee... ben jij al lang gestopt met de pil?

18. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik wist wel dat het geen toeval was. ;) :)

Fijn dat je blaasontsteking over is meid...

19. @ Linda GEFELICITEERD! Kom je bij ons bij de juli mama's? Ik zei toch dat het goed kwam.

20. Niet meer actief

Linda, wat een mooie nieuws...GEFELICITEERD!

Elke, de inseminatie doen ze gewoon in Elsendorp, dus dat is echt super fijn! We moesten het semen om 11.45u inleveren voor de bewerking en om 13.00u stond de inseminatie gepland. We zijn toen naar Gemert gereden en hebben daar lekker samen te lunchen. Het is echt zo anders dan in een ziekenhuis, ik merk dat dat mij erg goed doet.

Share This Page