Hier helemaal happy! Ben vanmorgen bij de ha geweest. Omdat ik geen klachten meer heb hoefde ik m'n plas niet meer na te laten kijken. En hoefde ik ook geen inwendig onderzoekje ivm mogelijke schimmelinfectie! Maar omdat je als zwangere meer kans hebt op een schimmel, vooral na ab en blaasontsteking (en dan ook nog manlief hebben met schimmelinfectie door eczeem), heb ik wel zalf voorgeschreven gekregen 'voor het geval dat'. Helemaal blij dus dat ik niet weeer op de onderzoekstafel hoef! @Naatje: kan me goed voorstellen dat het veel ontspannender voelt dan in zo'n klinisch ziekenhuis. Ben blij voor je dat je je nu beter op je plekkie voelt. @Redu: Hoe is het nu? Balen he, als je niet ongi wordt maar ook geen posi test hebt? Helaas weten de meesten van ons hier er alles van! @All: laterrrrrrrrrrrr!
hoi dames, hier vandaag 9e tabl provera gehad, en mag bij mijn 3e ongi dag weer beginnen met een nieuwe ronde Clomid, en hoop dat het snel resultaat geeft.
hallo allemaal. elke ik ben blij om te lzen dat het nog steeds goed met je gaat... ik hoop voor je dat je snel weer zwanger zult zijn. naatje wat goed zeg, dus nu op het wachtebankje... ik hoop het zo meid.. ceacillia ik had de latste ronde ook zo,n rustig gevoel... deze ronde word het gewoon. Zora je weet maar nooit meid... je hebt wel rond de goede tijd geklust en je zal de 1e niet zijn die op de valreep spontaan zwanger word. Linda gefeliciteerd meid. wat ontzettend goed! gizmotje welkom hier,,, er is hier soort van een roze golf gaande.. dus hou je vast! tez gelukkig dat je niet weer al die onderzoeken moet bah, zou ik ook moedeloos van worden. nou hier alles goed, wel heel erg misselijk... voelt als dubbel misselijk misschien zijn het er wel 2? hahaah ja ik kan het nergens mee vergelijken he? nou ja ik doe gewoon rustig aan. groetjes Jose
Tezzz, wat fijn dat je van je klachten verlost bent en dat je niet meer op de onderzoekstafel hoefde...kan me voorstellen dat je helemaal blij bent. Luukske, ik hoop dat je ongi snel zal beginnen en dat het de laatste keer zal zal...op naar een clomid beebje! joseetje, wat vervelend dat je zo misselijk bent, maar oh zo spannend, wie weet wel dubbel geluk? Ik hoop ook snel kotsmisselijk te worden
Hallo Allemaal......hier weer even een berichtje van mij. Aan de nieuwe zwangere GEFELICITEERD! Jaloers Hier zit de 5e kuur clomid er weer in. Het is een ander merk als vorige keer en ik heb het gevoel dat deze anders werken. Meer last van opvliegers en het gevoel dat ik een kortere cyclus ga krijgen. Vraagje trouwens. Ik probeer uit te vinden wanneer ik nu precies mijn eisprong heb met behulp van de calculator hier op de site. Ik weet alleen niet hoeveel dagen ik nu in moet geven. Ik heb de afgelopen ronden een cyclus gehad van 33 dagen en dan werd ik op dag 34 / 1 ongie. Moet ik nu 33 of 34 dagen aanhouden als cyclus? Anders stoppen we misschien een dag te vroeg met klussen. Verder alles goed hier met iedereen? Knufzzzzz......Winnie.
hallo allemaal, Gizmotje ik ben nu bijna 3 jaar gestopt met de pil! lang he Winnie pooh jecyclus eindigt op de dag dat je ongi wordt dus je eerste dag is volgens mij ook je laatste dag dus dan zou je een cyclus aan moeten houden van 34 dg. Hier moe en ellendig mijn lichaam houd me voor de gek, mijn man vindt ook dat mijn (.)(.) er anders uitzien(zijn we gelukkig allebij gek ha ha) Groetjes redu
meid, je hebt een cyclus van 33 dagen en ik zou het zekere voor het onzekere nemen en gewoon een dagje langer klussen al is het maar voor het plezier veel succes
goedenmorgen allemaal.....ben vandaag lekker vrij.... voor alle andere meiden wekse vandaag... redu: het komt allemaal wel goed, laten we hopen dat het bij 3 jr blijft en je snel zwanger bent... joseetje: spannend ik zou het wel graag willen op de roze wolk zitten... gefeliciteerd meid en wanneer heb je je echo? of heb je die al gehad?maar heb weer het akelige idee dat het weer niet werkt... mijn temperatuur blijft al weer dagen gelijk en zit al op cyclus dag 15... winnie:ik heb er nog niet zoveel verstand van omdat ik nog helemaal geen eisprong heb gehad met clomid maar ik denk dat je 34 dagen kan aanhouden... en anders gewoon klussen tezz: wat fijn, we moeten al zoveel op de onderzoekstafel liggen dus dit is wel fijn! kun je weer druk aan de slag.... zora:heel veel succes we duimen voor je! elke: heel veel succes..... luukske: hoeveel mg clomid moet jij nu slikken... heel veel succes.. Alle zwangeren van harte gefeliciteerd! even eigen: volgende week dinsdag bloed prikken ben benieuwd of ik dan een eisprong heb gehad? zijn er meiden die ook clomid 150 mg gebruiken en wanneer hebben jullie je eisprong gehad? ze zeggen ongeveer cyclus dag 19 klopt dit? bedankt alvast....... succes allemaal......
Winnie, de dag dat je ongi word is de 1e dag van je volgende cyclus, dus ik zou een cyclus van 33 dagen aanhouden, maar een dagje extra klussen kan natuurlijk nooit kwaad.
@ Tezzz, fijn dat het goed ging bij de huisarts, scheelt weer he als ze niet weer een polonaise aan je lijf willen doen. @ Naatje: Fijn dat je je daar beter op je gemak voelt, kan ik me best indenken. @ Gizmotje: Ik gebruik geen clomid dus kan je geen advies geven sorry. @ Redu: Je weet maar nooit.... @ Joseetje: vervelend meid die misselijkheid, hopelijk duurt dat niet al te lang meer. Knuffel. @ Luukske: Succes in je nieuwe ronde. @ Elke: Meid fijn dat het weer wat beter gaat.
heb een jankdag vandaag. heb ruzie met mijn gemaakt om niks en kan alleen maar janken , hebben jullie dat ook wel eens. Ben mijn huis maar gaan poetsen(afleiding) groetjes redu
Redu, ik denk dat we geen vrouwen waren als we dat allemaal niet eens in de zoveel tijd hebben haha. Schijnt iets met hormonen te maken hebben.. Af en toe een beetje ruzie en stoom afblazen kan geen kwaad. (en nu is het ook nog eens goed voor je huis) Ergens vind ik jouw symptomen niet zo geatief hoor, misschien is het weleens raak voor jou deze keer. De afgelopen weken zijn er toch heel wat zwanger geworden!
de eerste dag van je nieuwe cyclus begint als je ongi wordt. De dag ervoor is dus de laatste van je vorige cyclus. Dus op dag 34 ongi = cyclus 33 dagen. (Anders ga je namelijk je dagen dubbel tellen en heb je opeens veel meer dagen op een jaar! )
gizmotje schreef: luukske: hoeveel mg clomid moet jij nu slikken... heel veel succes.. ik krijg nu 100 mg Clomid, op deze dosering ben ik de vorige keer zwanger geraakt van mijn inmiddels 3 jarig zoontje.
dank je wel ryanne dat doet me goed. gaat met jou alles goed, voel je je ook echt zwanger? groetjes redu