wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Redu, plaats zat op de mooie roze bank! Gezellig!

@Joseetje, bij de zw van mijn zoontje ben ik vanaf 3,5 weken t/m in week 19 dag en nacht misselijk geweest. Ik ben nog net niet in het zh opgenomen... maar dat was alleen omdat ik niet overgaf. Zodra ik dat wel ging doen moest ik me melden en zou ik opgenomen worden...
    Ik herinner me dat ik het heel moeilijk had met het zo ziek zijn. Dacht soms stopte dit maar maakt niet uit hoe.... en dan de rest van de dag weer zo schuldig want natuurlijk wilde ik niet dat de zw stopte...
    1 ding heeft mij er echt doorheen gesleept... Ze zeggen dat als je goed ziek bent het zeker weten goed gaat! (kan ook zonder misselijkheid hoor!)

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hee ceacillia, ik wil ook eigelijk niet klagen....

maar ik was hier gewoon niet op bedacht.... ik word gewoon uit het niets om 04:00 wakker omdat ik kotsmisselijk ben, dan moet ik iets eten en vervolgens komt dat er als om 6:00 de wekker gaat meteen weer uit... ben al 3 keer te laat op het werk gekomen omdat ik gewoon niet weg kon bij de wc... m,n man lacht dan en zegt dat het klinkt alsof ik gisteravond stiekem een krat bier heb leeggedronken.. maar ik durf echt bijna niet bij mensen op bezoek te gaan... naar de supermarkt te gaan.. het komt op zonder waarschuwing vooraf, ik red vaak ook de wc beneden niet en sta dan in de douchebak te spugen... heb nu 2 emmertjes staan...

aan de ene kant stelt het me gerust... ben kennelijk goed zwanger... aan de andere kant voel ik me er wel heel rot door... het is heel moeilijk om te genieten... zodra ik ff niet misselijk ben kan ik meteen genieten en voel ik me heerlijk..

nou ja het komt wel goed... kan het denk ik niet langer geheim meer houden want het valt nogal op... kan nu nog zeggen dat het een nasleep van die griep is maarja over een week?

maar...... fff afkloppen.. vandaag was een rpima dag.. ben in totaal maar 2 uurtjes misselijk geweest dus dat valt mee.

hoe voel jij je? al symptomen?

xxxx jose

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    symptomen...van...? Nee alles rustig hier. Voel af en toe best wat of denk he moet ik alweer plassen... maar dan herinner ik me weer dat ik net mijn flesje water (0,75l.) in een half uur heb opgedronken :)

4. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    ha meiden

ik heb veel buikpijn vandaag, loop de hele tijd naar de wc maar geen ongi te bekennen ik wordt er gek van.

groetjes redu

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he redu wat iritant.. wanneer is nu precies je nod?

gr Jose

6. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    dat weet ik niet precies ik was 14 okt bij de gyn voor een echo en toen was mijn eitje al gesprongen.
    ik heb echt geen idee

7. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

30 mei 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    He Redu...wat vervelend van je buikpijn.
    Maar als je eitje de 14e al gesprongen is, heb je toch ongeveer 28-10 je NOD gehad? DAt zou betekenen dat je al een week overtijd bent.
    Testje?

Knufzzz voor iedereen. Winnie.

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    je redu dat klinkt als enorm overtijd? eeeehhhhmm ik zou toch echt een testje wagen...

gr jose

9. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    heb ik vorige week al gedaan en was negatief

10. Niet meer actief

redu, misschien was je vorige week nog wel net te vroeg met testen...ik zou zeggen nog een testje wagen ;) ...succes!

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mee eens! :D

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ik ook!

13. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    kan ik zeker beter met ochtendurine doen
    ben zo bang voor teleurstelling.

bedankt voor jullie tips
    groetjes redu

14. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Joseetje

wat vervelend dat je zo ziek bent! Mag ik vragen of je toevallig pcos hebt?
    Ik heb eens ergens gelezen dat mensen met PCOS vaak heel erg misselijk zijn als ze zwanger zijn... Misschien een fabeltje, hihi en je hebt ook niks aan deze informatie, maar moest er aan denken.
    Succes hopelijk voel je je snel beter, kun je echt gaan genieten!

Groetjes Erika

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    zou het daar mee te maken hebben? Interessant (aangezien ik ook zo vreselijk beroerd ben geweest de eerste 3 maand ;) ).

Redu: succes ;)

16. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Mijn beste vriendin was net hier lunchen. Zwanger van de 3de vertelde ze.... De 2 eerste allebei binnen 1 maand. En nu wilde ze starten voor nr3 bleek ze alweer zwanger. We hebben er goed over kunnen praten... maar ben nu toch heel erg verdrietig. Ik gun het haar maar mezelf net iets meer...

Toen we voor mijn zoon in de MMM zaten werd ze spontaan zw van haar 2de dochter... voelt een beetje als deja-vu

17. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    ceacilia een knuffel voor jou het is logisch dat je het jezelf meer gunt.
    Echt jou tijd komt wel ik duim voor je.
    Groetjes redu

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ceacilia: pff da's ook wel een wonder zeg dat ze zo snel zwanger raakt! Natuurlijk is dat heel leuk voor haar en minder voor jou :( Jullie moeten er gewoon wat harder voor knokken, maar het zal heus wel goed komen. En dan hebben jullie je kindjes lekker dicht op elkaar. Heerlijk joh!
    Weet je vriendin van jullie kinderwens? Misschien brengt het wel geluk dat ze zwanger is. De vorige keer kwam ze er ook mee toen je net gestart was in de mmm, toch? ;)
    Niet de hoop verliezen hoor!

19. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    redu: wat spannend voor je hoop dat het raak is......

de rest allemaal veel succes.....

even ego: hier ging mijn temperatuur vandaag 36.3 naar 36.7 en heb ik de halve dag al pijn in mijn buikje, zou dit mijn eisprong kunnen zijn... aangezien ik nog nooit een eisprong heb gehad weet ik niet of dit het kan zijn... nu is de pijn in mijn buikje weer verdwenen..... spannend dus... hebben jullie hier een antwoord op........

succes allemaal :D

20. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Tezz, ja ze weet het. Vorige keer wist ze het ook. Toen was ze zwanger toen wij de MMM ingingen... we zijn toen 8 weken samen zwanger geweest... hoop dat dat nu langer gaat worden.

Bedankt meiden!

Ik heb vandaag allemaal hele pijnlijke steken in mijn bm gehad.... dan gaat een mens toch hopen...

Deel Deze Pagina