wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    spannend cecaelia...... hier heb ik dat ook steeds mijn vriendinnen worden zwanger, mijn vaste collegs.... pfff het is iedereen echt heel erg gegund maar soms word je er wel eens :( van.....

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Gizmotje: je temp stijgt doorgaans als je ei al is gesprongen. De pijn in je buik kan dus wijzen op een ei, maar dan zal je temp ná vandaag verder gaan stijgen. Kan trouwens ook een paar daagjes duren hoor, voor je temp doorzet. (Kijk maar naar mijn laatste tempkaartje in mijn album. Weet nou nog steeds niet of ik m'n ei op dag 15 of 17 heb gehad :rolleyes: )

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Tezz, zat net even in je album te spieken :) Hihi ga bijna denken dat je alleen geel draagt ;)

4. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    ja spannend... leuke foto's trouwens....
    ik hoop dat hij gaat doorzetten..... vindt het allemaal wel spannend hoor... hoop dat ik ook deze maand gewoon ......... wordt..... durf het niet uit te spreken.... :p

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :) speciaal voor de foto ;) :)

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He Meiden,

Redu, hoop dat je snel wat beter voelt. Ieder van ons kent die baaldagen :cry:

Caecilia, het blijft iedere keer opnieuw zeer doen wanneer iemand zgn "goed" nieuws brengt. Heel herkenbaar!

Tezz, hoe gaat het met je?

Jose of ik weet ook niet goed, wie het zei over het misselijk zijn, ik ben ook heel :pale: geweest, maar het was helaas toch niet goed. Weet niet of het een fabeltje is, maar het klopt dus zowiezo niet in 100% van de gevallen :)

All, ben gisteren weer voor het eerst bij de kliniek geweest. De zwangerschap heeft zeer ws een pos effect op de pco. Moet nu 4 weken afwachten of ik uit mezelf ongesteld word. als dat niet zo is wekken ze het op. Misschien hoef ik zelfs niet meer te spuiten! :D

Dus voorlopig zit ik nog op het wachtbankje, maar dan om ongesteld te worden. Kan niet wachten tot ik op die mooie rose mag :D

Liefs Elke

ps Nog 1 dagje werken > WEEKEND :p

7. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Elke, dat zei ik van die misselijkheid... dat had ik van de gyn gehoord. Hoop dat je het niet kwetsend vind dat ik dat zei... nu weet ik beter....
    Hoop heel erg dat de PCO weg is en je supervruchtbaar bent!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Elke: zou wel heel leuk zijn als je de pco er door kwijtraakt! Tja, zwangerschappen doen veel met je, hoe lang of kort ze dan ook duren.
    De kenmerken van pco zijn bij mij ook erger/minder geworden voor en na mijn zwangerschappen en de pil. Ik hoop het heel erg voor je! Dan heeft je mk in elk geval nog enige zin gehad, toch? Die gedachte zou mij wel een heeel klein beetje troosten, dat er tóch nog íets positiefs uit voortgekomen is. :rolleyes:

enneh...Ik wil niet op de zaken vooruit lopen (dus bij voorbaat sorry als ik je te snel ga), maar weet je al dat het SMEP-principe eigenlijk uitgedacht is voor vrouwen die een mk hebben gehad? Je schijnt veel vruchtbaarder te zijn na een mk.

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Loop toch opeens echt te fantaseren... Gisteren ongeloofelijk pijnlijke steken in mijn bm... Keek net op de site van predictor met uitrekenen datum...

Laatste menstruatie: 17 oktober 2008
    Cyclusduur: 29

Meest vruchtbare dag: 31 oktober 2008
    Eisprong dag: 1 november 2008
    Innesteldag: 6 november 2008

Positieve bloedtest mogelijk 11 november 2008
    Positieve thuistest mogelijk 15 november 2008

Zou het?

10. Niet meer actief

Caecillia, ldat is idd altijd even slikken als er weer een vriendin zwanger is, dikke knuf!
    Maar oooohhh wat zou het dan mooi zijn als er nu iets aan het nestellen is, de calculator en je klachten zijn erg hoop vol!..ik hoop het zo voor je!

Elke, als je nu minder last hebt van PCO, ik hoop zo dat je snel weer roze mag kleuren! [-o<

all, ik moet morgen weer pregnyl spuiten om de innesteling te bevorderen...nu maar hopen dat er inmiddels bevruchting heeft opgetereden en dat er iets kan nestellen.....
    Ik wens jullie al vast een heel fijn weekend allemaal!
    Ik heb een druk weekend voor de boeg, zaterdag naar JUMBO consert met de kids en zondag een beurs. Ik zal proberen af en toe even te komen spieken hier ;)

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Caecilia: Knuffel meid dat is altijd pijnlijk als iemand anders het geluk heeft dat je zelf graag wilt.

Elke, hoop dat je snel ongi wordt dan en mooi op tijd, en wie weet wordt je niet meer ongi......

Tezzzzz: inderdaad mooi geel in je album haha. Mooie buik heb je al meis.

Gizmotje: Ja dat zou inderdaad een eisprog kunnen zijn.

Redu: ik duim voor je meid.

Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis meiden, dan hoor ik eindelijk (hoop ik) hoe en wat. Duimen jullie voor me?

Ik heb ook het idee dat ik gisteren mijn eisprong had....hmmmm....beetje vaag op dag 27, dat zou betekenen dat mijn cyclus weer over de 40 dagen zit. Even afwachten maar, misschien is het toch een naderende ongi.

12. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he allemaal.

Zora succes in het ziekenhuis meid.. ik hoop op een beetje vlotte voortgang en dat je met iui kunt beginnen ... spannend weer. het is zo vervelend om steeds maar weer naar dat soort gesprekken te moeten he? je steeds maar weer af te vragen wat er nu weer uit zal komen.

Redu misschien was vorige week wel te vroeg hoor.. tjee ik hoop het zo voor je.

Ceacillia klinkt goed al die kleine dingetjes... fff geduld nog he meid... ppppffff wat duurd dat wachten toch lang..

Elke het zou mooi zijn als je cyclus zich op een natuurlijk manier zou herstellen. en natuurlijk veel beter als je niet meer zou hoeven spuiten.

wat bedoelen jullie nu met die misselijkheid ,pco en een miskraam? ik volg het niet helemaal..? ben ik extra misselijk omdat ik pco heb maar is de kans dan groot op een miskraam? of interpreteer ik het verkeerd?

nou ik ben blij als die echo vanmiddag is geweest. ik heb 7 weken lang tegen iedereen geroepen dat de kans dat het goed gaat velen malen groter is dan dat het misgaat... en toch kneip ik hem nu ontzettend.... ik hoop echt dat het goed is....

om half 2 moeten we er zijn...

gr Jose

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Succes vanmiddag Joseetje. kan me voorstellen dat het super spannend is.

Volgens mij interpreteer je het verkeerd. Ik lees het zo: Vaak zeggen mensen dat als je misselijk bent je goed zwanger bent en het dus haast niet mis kan gaan. Elke was ook heel misselijk en bij haar is het wel mis gegaan, dus ook al ben je misselijk kun je er niet vanuit gaan dat het goed gaat. (meiden correct me if i'm wrong)

Maar je moet gewoon lekker genieten en er niet aan denken dat het mis kan gaan.

Liefs Zora

14. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Zora, goede samenvatting ;)
    Heel veel succes vanmiddag in het zh!.
    Vraag anders gewoon om een bloedtest om te bepalen of je je ei al hebt gehad!

Mijn bm voelt vandaag zwaar... of ik heb een blaasontsteking...of mijn lijf speelt spelletjes....of....

15. Niet meer actief

Zora, heel veel succes!

Joseetje, jij bent nu ongeveer aan de beurt...ik hoop dat jullie een hele mooie echo hebben!

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He Meiden,

Heb ik net een hele lap tekst getypt, klik ik m op de een of andere manier weg grrrrrrr :evil:

Even opnieuw dus:

Caecilia, idd spannend. Ben flink voor je aan het duimen... :D

Tezz, van dat SMEPen heb ik al eerder wat gehoord, werkt dat echt zo goed? ;)

Naatje, veel succes met de pregnyl spuit, vind dat altijd zo'n akelig :evil: ding.

Zora, jouw samenvatting is helemaal goed ;) . Hoop dat je met goed nieuws uit het ziekenhuis komt!

Jose, spannend hoor zo'n eerste echo. Als het goed is zie je een mooi knipperlichtje :confused:

Allemaal een heel fijn weekend!

Kus Elke

Ps, hoe is het met onze zwangeren?

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Elke: nou, laat ik het zo zeggen. Degene die al heel lang mee schrijven zijn óf dames die reeds bevallen zijn van een smepbaby, (hoog)zwanger zijn van een smepbaby óf in de mmm zitten. Over het algemeen hebben de meeste maar een een paar rondes nodig. Toen ik aan de clomid begon was het toch ook de derde ronde raak? ;) We hebben elke maand niet zo veel aanmeldingen, maar over het algemeen ligt het slagingspercentage wel hoger dan op de nod-lijsten. Elke 'hele' bladzijde zetten we de lijst erop (laatste was op 890). Ik zou zeggen, kijk de lijst eens door ;)

@Zora: al terug van het zh?
    @Caecilia: spannend hoor. Ik moet zeggen dat ik elke ronde mbv clomid veel voelde in mijn bm (net zoals ik toen pas voor het eerst mijn ei echt kon voelen). Ik hoop dat het goeie activiteit betekent voor je!
    @Naatje: hoe voel jij je?

@All: bedankt voor de complimenten wat betreft mijn mooie gele buik! :) Heb dat shirtje van de zomer gekocht. Er staat een heel schattig eendje op met daaronder 'shut the duck up!'. Vond 'm zo grappig dat ik mijn buikfoto's nu steeds in dat shirtje maak. Kan je ook het beste vergelijken denk ik. Helaas was er aan mijn buik de laatste 4 weken weinig veranderd. Maar volgens mij ben ik ook weer wat afgevallen door die blaasontsteking, dus daar kan het ook wel eens aan liggen ;)
    Nu gaat alles trouwens gelukkig weer goed. Had gistern last van m'n buik, maar volgens mij had ik een spiertje verrekt met het sjouwen van de was :(

Knuffies all around! :D

Liefs Tezzz

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he tez , ik vond jouw buikje juist wel gegroeid! grappig ja dat je steeds hetzelfde t,shirt aan hebt, maar dat is toch geen positiekleding? dan zul je hem op het einde echt niet meer passen

Ceacillia ik hoop het zo voor je meid..... mijn duimen maken overuren..

Naatje hoe voel je je..ook voor jou hoop ik op mooi nieuws.

Zora ik ben heel erg benieuwd hoe het in het ziekenhuis is gegaan.

hier alles goed... zat wel ff flink in de zenuwen en kotsen toen ik uit de auto stapte..op de parkeerplaats ik schaamde me echt dood....

de gyn was deze keer een man... een hele aardige dus ik heb meteen ook besloten niet meer naar dat andere ijskonijn toe te gaan...
    hij had alleen niet begrepen dat ik voor een echo kwam... dus de echokamer had hij niet tot z,n beschikking, alleen een aparaat van mindere kwaliteit in een kamer ernaast... dus het was erg lang zoeken ,duwen ,kijken en vergroten ( ik had het gewoon niet meer toen ik daar lag ) maar.... alles is helemaal goed, met een soort bewegingssensor zag je blauwe flitsen met rood en dat was het hartje...
    het was wel erg klein dus ik ben 5 dagen terug gezet.. daar snap ik echt helemaal niets van maar goed.. daar hoefde ik me geen zorgen over te maken zei hij..

over 2 weken weer een echo ,deze keer wel met het goede apparaat.
    ik ben heel erg opgelucht.. zo onwerkelijk gewoon, er klopt gewoon een hartje...

over dat smeppen nog.. de ronde dat het raak was was de 1e ronde dat wij echt hebben gesmept... kan toeval zijn hoor... ook was dit de 1e keer dat ik de randje fietsen techniek toch maar eens heb uitgeprobeerd.. dat was nog een heel gedoe hahaha maar ik had niks tegen hubbie gezegd..
    maarja misschien is het allemaal toeval.
    gr Jose

19. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    hallo allemaal,

wat goed dat de echo in orde was! super blij moet je je dan voelen!

inderdaad allemaal een heel fijn weekend....

mijn temperatuur is weer gezakt dus denk niet dat mijn eisprong doorzet snik..... pfff

succes allemaal

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hallo meiden,
    Even een vraagje; Ik ben bekend met het fenomeen dat je vruchtbaarder bent na een miskraam, maar waar staat in hemelsnaam SMEPPEN voor? Ik zit mijn hoofd hierover te breken, maar het komt niets zinnigs in mij op.
    En joseetje wat is randje fietsen? Ben geloof ik nog echt een groentje haha. Leer veel hier.

Zora hoe is het gegaan in het ziekenhuis?
    Ceacilia, wie weet spannend we gaan gewoon duimen meid.
    Redu, je houdt ons in spanning! Heb je getest vandaag?

De rest allemaal alvast een fijne avond!

Deel Deze Pagina