wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ede

Ede Lid

Sep 19, 2008
    41
    0
    0
    Hey Meiden,

Kom weer even meekletsen. Ben helemaal bijgelezen!
    @Naatje succes met spuiten meid hoop voor je dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden.

@joseetje he meid, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord super lijkt mij dat. Het blijft spannend die eerste weken.

@Zora hoe is het in het ziekenhuis gegaan? Alles goed?

@Elke he Meis hoop dat je supervruchtbaar bent door deze zwangerschap! Succes denk aan je.

@All hier al 3 weken een hoge temperatuur van 36.9 s'ochtends heb normaal een temperatuur van 36.1 a 36.2 en nog steeds geen ongi te bekennen.
    Vorige week wat bruine afscheiding en mijn buik (baarmoeder) voelt erg zwaar aan. Afgelopen disndag nog negatief getest. Durf even niet meer. WE hebben besloten om voor de rust tot volgende week dinsdag te wachten dan moeten we weer naar de fertiliteit.

Fijn weekend allemaal en groetjes Esde

2. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Meiden ik lees later bij, nu onze uitslag. YES! We mogen beginnen! Ik moet wachten tot ik ongi word en dan op dag 3 beginnen met clomid en dan op dag 11, 12 en 13 voor follikelmeting en dan als alles goed is de insemenatie. YOEHOE! Alleen duimen dat eisprong niet op zondag of zaterdag valt zondag doen ze geen insemenatie en zaterdag hebben ze maar 2 plekken. Nooit gedacht dat ik blij zou zijn met IUI! Yes! Ik ben blij en verwachtingsvol en benieuwd en bang........

Dank voor jullie belangstelling vind ik altijd zo lief...knuffels!

3. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    he zora, wat gaaf! ben helemaal blij voor jou.... hoeveel mg clomid moet je slikken?
    ga voor je duimen... liefs... :)

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Dank je meis, ik brgin met 50 mg. Heb nl. wel een eisprong van mezelf en mijn cyclus is de laatste paar maanden redelijk stabiel. (zie onderschrift)

5. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    spannend hoor, hoop dat de iui echt goed aanslaat...
    ik hoop dat mijn 150 mg aanslaat, zit nu op dag 17 van mijn cyclus maar mijn temp ging eergister omlaag en gister omhoog en vandaag was hij weer laag.. denk dus dat hij niet werkt, ondanks de krampjes en pijn in mijn buik die ik nooit heb gehad... anders moet ik volgende maand aan de hormoon injecties... brrrr :confused:

6. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Zora, meis wat geweldig!

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    PROFICIAT ZORA, NIEUWE KANSEN AAN DE HORIZON

Wat een fijn nieuws!

Liefs ELke

8. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    zora wat fijn voor je dat je eindelijk kan beginnen.

Sorry gisteren geen tijd gehad hele dag gewerkt en daarna naar een verjaardag.
    ik heb nog een test gedaan en weer negatief, ik baal er zo van waarom wordt ik dan niet ongi als ik wel een eisprong heb gehad. Ga nu twijfelen of de gyn dat wel goed heeft gezien weet het ook niet meer!

groetjes redu

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Zora: wat fijn dat je mag beginnen met iui. Hopelijk heeft het snel succes! :D

@Redu: zou je haast denken ja, dat de gyn het dan niet goed heeft gezien :( Maandag bellen dan maar?

@Gizmotje: tja...klinkt ook nog niet als een eisprong. :( Maar mijn eerste ronde met clomid kreeg ik m'n ei pas op dag 21, dus het kan nog wél natuurlijk. En anders is clomid het dus idd niet voor je. Spuiten lijkt mij ook erg eng, maar wat ik er over hoor krijg je er wel minder bijwerkingen van enzo. Dus dat is wel weer fijn toch? ;)

@All: knuffies!

Laterrrrrrrrr

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Leonizzie: SMEP staat voor Sperm Meets Egg Plan, oftewel Sperma Ontmoet Ei Plan (SOEP :) ). We staan onder 'zwanger worden--> clubs'. De uitleg in het engels en nederlands staat op pagina 1.

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Tezz dank je wel voor je uitleg, ik ga het bekijken!
    Joseetje nu jouw uitleg nog graag over iets van randje fietsen haha.

Redus wat kut nog een neg. test. Ik had eigenlijk het gevoel dat het weleens raak kon zijn bij jou deze ronde. Maar wie weet alsnog. Begrijp wel dat je er van baalt het is gewoon niet leuk. ook omdat je er soms rekening mee houdt in je leven. Zo hoef ik echt niet elke dag te dinken maar lust best een wijntje en als ik zwanger ben laat ik het gerust staan of wanneer ik denk dat het zo kan zijn. Maar soms heb je een etentje en wil ik gewoon meedoen maar sinds ik ermee bezig ben denk ik; Hm kaasjes beter niet, hm wijntje beter niet, maar zometeen duurt het nog 3 jaar en iedereen om je heen laat niks en wordt zwanger.
    Of is dat egoistisch? Ik wil er heel wat voor laten en heel graag, maar om er geen druk op te leggen wil ik ook graag gewoon doen en net als ieder ander. Ben ook maar net begonnen dus wacht maar af. Dit weekend ga ik flink klusen want ik ben in de buurt haha... Ach klussen is altijd fijn en goed. Vanvond komen vrienden tapas eten en maken met ons en dan ga ik ook gewoon dat wijntje drinken en dan ga ik niet klussen, maar heerlijke sex hebben denk ik dan!

All heel fijn weekend, hoop dat ik niet raar over kom en dat men t begrijpt xx

12. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hoop dat het aanslaat en de injecties niet nodig zijn meid, duim voor je.

Meiden bedankt! :D

13. Niet meer actief

Joseetje, fijn dat jullie een mooi hartje hebben gezien!

Zora, jooeehoee, welkom bij de de club van IUI ;)

14. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    hoi allemaal....

allemaal een heel fijn weekend en inderdaad gewoon proberen te genieten van alles om je heen want we worden echt allemaal wel mama..... hoop dat het voor mij ook snel komt!
    heel veel succes....
    Redu: helaas een negatieve test maar misschien heb je hem net een dagje te vroeg gedaan... duim voor je...

tezz: ja ik hoop dat hij nog komt! hihi dan kruip ik snel naast mijn mannetje.... bedankt en succes ook.....

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    leonizzie ehmmm ik vind randje fietsen zelf een beetje genant... maar het is ook wel weer grappig maar eh... als ik me er zo op focus dan lukt het niet ,maar deze keer was het wel gelukt...

als ik het goed uitleg betekent het dan je zelf steeds tijdens de seks bijna een hoogtepunt hebt bijna bijna bijna ( je kent het vast wel) een dan een poosje op dat randje blijven hangen en als je man dan klaarkomt daarachteraan zelf klaarkomen... door de trekkingen die dat veroorzaakt zou je ( als dat echt waar is) het zaad extra naar binnen stuwen.. tja.... ik ben zwanger maar mischien had ik dat anders ook wel geweest..
    ik had de ronde dat het raak was ook m,n voeteneind electrisch omhoog gedaan en de hele nacht zo laten staan ( was inslaap gevallen) dus er is toen ook letterlijk geen druppeltje uit gevallen..tja wat kun je er voor zinnings over zeggen m,n man weet zeker dat het van die keer is...

zora! meid wat ben ik ontzettend blij voor jullie.. dit is echt geweldig nieuws! de langzame zaadjes worden op plek van bestemming afgeleverd ..dat kan toch alleen maar goed gaan.. super spannend! :thumup: jeetje dat moet een opluchting zijn zeg... fff niet aan ivf denken dat is helemaal niet aan de orde..
    zeiden ze nou nog wat die bobbeltjes waren? ben best benieuwd wat daar nou uit is gekomen?

Ceacillia hoe is het meid... gaat het nog op[ het wachtebankje, Naatje hoe voel je je?

Redu en gizmotje.. het is allemaal fff rot maar jullie worden ook echt wel mama ...op alle pco topics en deze topic zijn de meiden vanaf het begin uiteindelijk bijna allemaal zwanger geworden.. het komt goed.. het is mij ook gelukt , als er iemand was die er heilig van was overtuigd dat het em niet zou gaan worden was ik het wel...

hier alles verder goed...

groetjes Jose

16. Niet meer actief

joseetje, ooooh riep ik gister nog dat ik geen last had van de pregnyl...nou tot vandaag dan :(
    Vandaag de extra pregnyl moeten spuiten en ik voel me zo zwanger...hoe kan ik mijn kop dan nog koel houden? :rolleyes:

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Joseetje, grappig wat je beschrijft van de sex die keer dat je zwanger werd. Ik herinner me nog dat ik iedere keer na klussen ook mijn bed omhoog had en absoluut niet ging zitten/lopen staan etc.
    Tot 1x dag 13 we waren nog niet klaar of ik moest toch plassen. Nu ja ei kwam toch niet voor dag 17 dus hup direct naar de wc gerent... Die nacht is mijn zoon gemaakt ;)

@Naatje, moeilijk hoor je zwanger voelen maar weten dat het van een spuit komt... heel heel veel sterkte en hopenlijk voel je je over 1 a 2 weken nog steeds net zo zwanger!

Hier weer een dag verder. Temp is mooi hoog... voel mijn bm wel maar begin ook erg te twijfelen. Voel me toch niet echt zwanger.... Nog een paar nachtjes slapen. Bij mijn 1ste zw heb ik ook op vrijdag getest. Ik was toen dinsdagavond zo misselijk en woensdag kwam het echt omhoog (en blonde ik legde geen connectie :)) Dus ja toen voelde ik 6 dagen voor NOD nog helemaal niets.

18. Niet meer actief

Caecilia, nog steeds een mooie hoge temp...oh ik hoop dat hij mooi hoog zal blijven!

19. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Goedemorgen meiden,

Jose, Proficiat met je mooie echo , wat een mooi moment!! Lekker van genieten. Maakt het misselijk zijn weer een beetje goed!

Naatje, sterkte met de pregnyl. Zelf had ik nooit de bijwerkingen, alleen de prik deed zeer :( , maar als je net als jij twee keer in een cyclus moet spuiten, dan moet je er haast wel last van krijgen :confused:

Caecilia, zo spannend die laatste dagen voor je NOD [-o<
    Ik heb in de ronde dat ik zwanger was mn thermometer verstopt, werd er zo onzeker van...

Redu, sterkte meissie!

Leonizzie, ik snap je uitleg helemaal en denk dat we allemaal met dezelfde gevoelens worstelen. Goed verwoord :D

Tezz, ik heb jullie topic opgezocht en zodra ik weer in een nieuwe ronde zit (is nu een beetje lastig te bepalen allemaal) gaan wij aan de SMEP , het klonk nl allemaal heel erg veelbelovend en wie niet waagt, wie niet wint hihi

Groetjes en een fijne zondag!

20. s1986

s1986 Niet meer actief

Hey dames
    Gebruiken jullie ook ovutesten? Enzoja op welke dag begin je ermee. Maandag is dag 12 en moet ik voor een follikel meting?

Share This Page