ooohhh naatje.. ik snap dat dat heel verwarrend moet zijn... dat je je zwanger voelt.. het kan door de spuit komen.... of niet.. tjee ik hoop zo dat het gelukt is! ceacillia ik voelde me de 1e 2 weken niet echt zwanger... pas na de helft van de 5e week kwam het opzetten... dus nee voor nod voelde ik echt helemaal niets... had wel dikke witte afscheiding en aders over m,n borsten.. dat viel echt super op... heb toen zelfs op m,n werk nog een keer in de wc m,n t,shirt uitgetrokken om m,n borsten bij TL verlichting nog eens goed te bekijken.. dus dat je niks voelt zegt helemaal niks.. het zou maar zo gewoon raak kunnen zijn. elke dat smeppen werkt volgens mij goed... mijn fout was volgens mij dat ik te snel stopte met klussen na een positieveovu test en dat ik toch in de week voor het ei te vaak sex had.. schijnt echt zo te zijn dat je het zaad dan uitput... s1986 ik begon met uvu testjes rond dag 12 en had dan m,n ei tussen dag 14 en 17... gebruik je clomid? groetjes Jose
Ja dit is de eerste ronde met clomid. Maar bedankt als er ei te zien is morgen ga ik beginnen met mn testen.
Vanavond een broodje frinkandel gegeten en een kopje soep....ben nu toch een partij misselijk hiervan...
De hele nacht niet lekker geweest.... Vanmorgen was temp 0,1 graad omhoog. Begin nu toch echt zenuwachtig te worden. Die wereld tussen hoop en vrees die laatste dagen.... Bang dat als ik hoop heb dat het juist niets wordt. Bang dat als ik geen hoop heb het ook niets wordt... Nog een paar daagjes en dan weet ik het
zeg caecilia...als je geen hoop hebt, kan het ook wel raak zijn hoor rot he...die laatste dagen? Hoe kom je ze door
he meis... ja die laatste dagen duren het langst... jiji houd je temp volgens mij wel heel goed bij toch? ik heb dat nooit gedaan omdat ik zulke gekke werktijden heb... hoe was je temp bij je vorige beeb? weet je dat nog? 0.1 lijkt zo weinig... luisterd dat echt zo nauw? ik bedoel trouwens niet weinig in de zin van niet goed maar het gaat soms om zulke kleine verschillen.. tjee ik hoop echt over 5 dagen op een mooie positieve test.. gr Jose
Caecilia: Meid ik duim hier heel hard voor je hoor! Ik hoop zo dat deze ronde jouw ronde is. Joseetje: Hoe gaat het met de misselijkheid?Dat opbollen van mijn eileiders zou op verstopping kunnen wijzen maar ik heb het goed gevraagd en de vloeistof liep wel gewoon helemaal door dus mijn eileiders zijn wel goed doorgankelijk zeggen ze. Dus daar ga ik dan maar vanuit. Elke: Veel succes met SMEPPEN Leonizzie: Ik zou je niet schuldig voelen over wat je eet of drinkt. Ik eet en drink gewoon wat ik lekker vind. Kaas, alcohol alles. Anders had ik dat nu al 2 jaar niet mogen doen. Straks met de IUI ga ik er wel meer rekening mee houden. @ All: Meiden knuffels, en ik duim heel hard voor jullie allemaal!
@Joseetje, Ik temp iedere dag om 6:34... dus ook in het weekend gaat mijn wekker 0,1 is niet zoveel maar het is omhoog en dat wil ik zien. Naar beneden is 0,2 soms al een naderende ongesteldheid... Ik heb de tempkaart van mijn zoon nog. Toen was ik de laatste 4 dagen 37,1 en dat was ik vanmorgen ook... (Maar ja de laatste 3 cycli altijd wel 1 dag 37,1 dus zegt niets...) @Leonizzie, Ik vind ook dat je niet moet stoppen met leven omdat je zwanger wilt worden. Wel kun je rustig aan doen. Dus geen fles wijn maar een glas. Ontzeg jezelf niet alles. Stoppen met drinken zodra je een positieve test in handen hebt is echt vroeg genoeg. En kaasjes dan gaat het alleen om rauwmelkse kazen en in NL moet je echt je best doen die te vinden. Alles wat de su[permarkt verkoopt is echt gepauseriseerd. Dus kan! De eerste weken hebben jij en de baby nog geen bloedband en zijn dit soort dingen minder gevaarlijk. Maar zoals ik al zei iedereen hier weet meestal met 4 weken dat ze zwanger zijn. Dan kun je de wijn en alles laten staan!
@ joseetje wat fijn dat je een goede echo had! @ Zora wat ee super goed nieuws meid! Laat die ongie maar komen. @ Gizmo wat balen meid. Hoop alsnog op een goede eisprong. @ ede s6 morgen in het zh.
Hoi Dames, Sorry ben een tijdje niet meer hier geweest. Zal de verhalen zodadelijk bijlezen. Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest voor de eerste echo en deze was helaas weer niet goed. Er was wel een vruchtje te zien, maar hij was pas 5 weken en waarschijnlijk gestopt met groeien. We weten zeker wanneer mijn eisprong was geweest en de gyn was ook niet positief. Ben nu dus met mijn tweede miskraam bezig. Wordt er helemaal gestoord van! Ben erg boos op mijn lichaam en heel erg verdrietig... Zal straks even op jullie verhalen reageren. Heb barstende koppijn van het janken de hele dag. Liefs Jojoba
@Jojoba, meis wat een verschrikkelijk nieuws... ben er even helemaal stil van.... Heel veel sterkte voor jou en je man om dit te verwerken. Wat nu verder.... wachten of over een week weer een echo?
Ik moet dinsdag nog een keer voor een echo. Maar we weten wel genoeg eigenlijk. We krijgen dan ook te horen hoe we verder gaan, maar het zal wrsch net zoals de vorige keer weer afwachten worden. Hoop maar dat het vlug afstoot. Het bloedverlies was afgelopen zaterdag al begonnen. Hoe is het met jou? Je bent bijna wachtbankje af toch? Spannend hoor. Liefs Jojoba
@Jojoba: gatverdegatver! Wat een naar nieuws! Ongelooflijk kl*te zeg! Sterkte meid. Als ik jou was zou ik niet meer op iedereen gaan reageren (hoewel hartstikke lief natuurlijk ), maar lekker vroeg je nest induiken! Bah bah bah.
Jojoba wat verschrikkelijk voor je ik vindt het erg heel erg voor je wat een rotnieuws. heel veel sterkte meid! Ceacilia ik duim voor je! nog even ego ik heb vandaag de gyn gebeld en die zei dat ik wel degelijk een eisprong heb gehad en hij was ook zeer verbaasd dat ik ongie of zwanger was. Afgesproken om 2 weken af te wachten en dan weer een zwangerschapstest te doen als ik dan niet ongi ben geworden. Is de test dan neg dan krijg ik een bhcg zwangerschapstest(wat dat dan ook zijn mag. Dus ik krijg weer een beetje hoop. groetjes redu
pff redu...da's nog wel lang wachten he? Zo'n bloedtest op hcg kan toch nu ook al wel? In elk geval wel hoopvol dat de gyn er van overtuigd is dat er een eitje gesprongen is Ik hoop lekker met je mee
ha tezz ik vindt het ook heel erg lang aan de andere kant probeer ik maar positief te blijven die 2 weken kunnen er ook nog wel bij. groetjes redu
Jojoba, Ik zit hier met tranen in mijn ogen Wat een verdrietig nieuws! Hier zijn geen woorden voor... Wil jullie heel veel sterkte en kracht toe wensen. Dikke knuffel Elke