wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    hallo allemaal....

jojoba wat vervelend zeg voor je........ :( ik denk aan je.....
    esde: jij heel veel succes in het ziekenhuis...
    ryanne; nou ik ga er niet meet vanuit moet morgen dag 21 bloed laten prikken om te kijken of er een eisprong is geweest.... dus spannend nou ja eigenlijk weet ik het antwoord al... bedankt meid
    redu: wat spannend allemaal ik ga voor je duimen! succes.....

voor alle andere meiden, succes weer.. doeiii

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Jojoba, meis wat lief dat je nu naar mij vraagt. Echt heel knap van je!
    Ik zit in de laatste dagen en voel van alles... dus afwachten maar.
    Het bloedverlies was dus voor de echo al begonnen... wat zal jij een K*T weekend hebben gehad.
    Ik duim mee dat het nu snel gaat...

Heb je hierna een gesprek met het zh over wat nu verder?

3. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Ceacillia, ik kreeg voor de echo al bloedverlies en nu na de echo is het heftiger en zitten er nu ook wat stukjes in. Maar nu wil ik alleen maar dat het komt natuurlijk. Vorige week had ik ook al heel licht bloedverlies gehad. Ik baal echt ontzettend.
    Heb volgende week dinsdag een gesprek met de gyn, maar het zal wel weer afwachten worden hoe de cyclus gaat verlopen denk ik. Zo was het de vorige keer ook tenminste. Het meeste baal ik nog dat het deze ronde zonder clomid was gelukt, dus eigenlijk helemaal natuurlijk en dat het nu dus toch weer mis ging.

Succes met je laatste dagen wachten, zal voor je duimen..

Elke: hoe voel jij je? Heb je al een eisprong gehad inmiddels of moeten jullie deze cyclus afwachten?

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    lieve Jojoba.. ik heb ook al aan de andere kant gereageerd... ik vind het heel erg.. heb er geen woorden voor..
    ik hoop echt dat dit de allerlaatste keer is dat je dit mee moet maken..

xxx jose

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Vanmorgen was temp eerst 36,9... (gisteren 37,1).... nog een keer getempd iets langer ;) Toen was ie weer 37. Nog steeds lager dan gisteren.... maar toch.
    Begin echt zenuwachtig te worden... heb toch ook het gevoel dat het niet gelukt is....

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jojoba meid, Heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte en kracht toegewenst om dit te verwerken meis. Hele dikke knuffel.

Liefs Zora

7. Niet meer actief

Caecilia, ik hoop dat je temp morgen weer mooi hoog zal zijn...ik blijf voor je duimen!

8. Ede

Ede Lid

19 sep 2008
    41
    0
    0
    He meiden,

Lees en leef nog steeds met jullie mee ook al heb ik niet iedere dag de tijd om te typen.
    @Jojoba wat moet dit vreselijk voor jullie zijn.
    Heel veel sterkte meis! Denk aan je!

@Redu Spannend hoor dat wachten. Succes die twee weken.

@Ceacillia spannend hoor! Succes ook.

@Gizmotje je bent een beetje in het vergeethoekje geraakt bij mij Sorry welkom hier nog en gezellig dat je er bij bent gekomen.

@all Jullie dachten schijnbaar dat we vandaag naar de fertiliteit moesten maar het is volgende week dinsdag. Maar er is voor ons geen wachtbankje meer want we zijn afgelopen zondag ongesteld geworden. Dus ook deze ronde helaas niets. Op naar de volgende. We gaan gewoon door.

Succes voor jullie allemaal.
    groetjes Esde

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he esde.. balen meis...
    nou op naar de volgende kans dan maar weer....die 1e dag vond ik altijd zo,n rotdag..

gr Jose

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Heh Bah Esde, dikke knuffel meid.

11. Niet meer actief

Esde, balen he! Dikke knuf!

12. Jojoba27

Esde: dikke knuffel ook voor jou, balen hé. Altijd weer zo'n rotdag de eerste dag.

Caecilia: spannend hoor, duim met je mee..

Naatje: hoe gaat het met jou?

Redu: 2 weken wachten is erg lang, spannend hoor hoop voor je dat je toch zwanger mocht zijn.

@all: hier vannacht niet kunnen slapen van de verschrikkelijke buikpijn en heel veel bloed/stolsels. De miskraam is gelukkig vanzelf op gang gekomen. Ben er wel blij om dat het nu meteen is gebeurt, dan kunnen we dadelijk gewoon weer verder.

Liefs Jojoba

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    lieve meiden ik kan wel janken! niks geen lekkere sex zaterdavond,ik ben van de trap geklettert en heel verkeerd terecht gekomen en gister meteen geopereerd. Mijn enkel aanbeide kanten helemaal kapot en gebroken en nu vast met pinnen n plaaten.Mag 5 dagen niet van bed af en minstens nog een week hier bljven. Dan in een rolstoel en over paar weken waarschijnlijk nog een operatie!Voel me zo rot. Heb ook een catheter in want mijn blaas doet het niet als ik liggend moet plassen, maar ja dat er aan onze doos wordt gezeten zijn we wel gewend. en de morfine verzacht wel. Ze wisten van e clomid, maar was te vroeg om een zw.test te laten doen. Ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben. mijn vriend zij heel blij dat ik wel goed op mijn rug kan liggen dus dat ik gewoon zwnger kan worden in december zoals zuurtje heeft gependeld haha grapjas liefs ,mij

14. Niet meer actief

Jojoba, kan me voorstellen dat je blij bent dat de miskraam vanzelf op gang is gekomen, maar weet helaas uit eigen ervaring hoe pijnlijk dat kan zijn....dikke knuf meid!

Leonizzie, meis wat een pech he! Dat klinkt allemaal heel heftig...heel veel beterschap gewenst en dikke knuf!

15. Jojoba27

Leonizzie: wat een pech zeg! Dan ben je goed gevallen.. Heel veel beterschap gewenst!

Liefs Jojoba

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    sorry meiden begon meteen over mezelf maar lees nu pas terug.Jojoba wat erg meid!dikke knuf. wanneer ik volgende week weer thuis ben ga ik weer echt reageren, want lezen gaat wel maar dat typen op zo'n klein raar dingetje gaat erg moeilijk en traag liefs

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Esde: wat balen dat je weer ongi bent geworden :(
    @Leonizzie: auwie! Dat klinkt niet fijn! Mijn zus is 2 jaar geleden eens van de onderste tree gevallen van de trap en kon dus ook direct geopereerd worden. Mijn moeder was toen net grotendeels herstelt van háár gebroken voet :( Kan me er dus wel iets bij voorstellen hoe onhandig het is :rolleyes: Hoop dat je gauw weer een beetje rechtop kan!

@Jojoba: fijn dat het in elk geval vanzelf op gang gekomen is. Kan me voorstellen dat als je zulk nieuws krijgt dat je dan ook het liefste wil dat alles zo snel mogelijk achter de rug is. Hoop dat de lichamelijke narigheid in elk geval vlug gedaan is. Sterkte ermee!

@All: hier beide kids met hoge koorts in bed :( Gelukkig kon mijn vader even komen oppassen, zodat ik ff boodschappen kon doen. Meteen maar vitaminepilletjes ingeslagen voor de hele familie ;) Ik had namelijk mijn zwangerschapsverlof aan het einde van mijn zwangerschap gepland en niet halverwege :( Gelukkig vandaag geen hoofdpijn (afkloppen!), dus heb al wel wat kunnen doen vandaag. En nu maar weer kalm aan doen dus ;)

Laterrrrrrrrr!

18. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Leonizzie, meis wat rot. Maar dus niet in je vruchtbare dagen... toch? Hoop dat je snel geneest.

@Esde, meid balen!

Vandaag soort continue kramp in mijn linker bm helft (zeg maar)... ben het wachten zat en ooh zo bang dat de duivels onderweg zijn...

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Helemaal vergeten...

Jojoba, fijn dat je lichaam zorgt dat het snel gaat. Heel veel sterkte nogmaals...

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Caecilia, we duimen hard door hoor, anders stuur je je ongi maar mijn kant op, ik wil m namelijk graag. ;)

Jojoba fijn dat het uit zichzelf is begonnen, vind het wel heftig hoor, hoop dat je volgende kleintje zich stevig vasthoudt. Knufel meis en sterkte.

Leonizzie: Jeetje meid, dat is ook rotnieuws. Heel veel sterkte en hopelijk mag je snel naar huis en herstelt het allemaal voorspoedig.

Hier wachten op ongi, hoop zo dat ik morgen ongi wordt maar voel niets. Hoop echt niet op weer een mega lange cyclus ging net zo lekker, afwachten maar. :x

Deel Deze Pagina