He Meiden, Esde, wat balen joh! Wat een rotnieuws. Hoop dat een nieuwe ronde meer positiviteit brengt! Jojoba, wat heftig toch allemaal. Heb de hele dag aan je lopen denken. En ik hoop met Joseetje mee dat dit voor jou de aller aller aller laatste keer is dat je dit verdriet hebt moeten meemaken! Hoe voel je je nu lichamelijk? Ik mag thuis weer klussen, maar er wordt niet gemonitort of ik een eisprong heb. Als ik over drie weken nog niet ongesteld ben, dan mag ik terug en dan gaan ze het opwekken. Als ik wel ongesteld word, mag ik op dag 12/13 komen kijken of er een eitje groeit. Nog even niet aan de medicijnen dus, maar denk zelf dat we het over een week of drie moeten gaan opwekken> we'll see Caecilia, ik wil je ongi ook wel Maar zonder dollen, blijf maar lekker roodloos! Tezz, veel beterschap voor je kindjes! Leonizzie, Je bent wel echt hard gevallen. Hoe lang blijven de pinnen erin? Kun je wel gaan werken? Heel veel beterschap! Redu en Gizmo, hoe gaat het met jullie? Liefs Elke ps ga vanavond naar een avond over hoe te communiceren met pubers van Martine Delfos> ben benieuwd!!
Jeetje Jojoba... dus het is nu echt in alle hevigheid op gang gekomen...ach meis.... ik vind het zo erg.. dapper van je dat je er zo mee omgaat maar denk aan jezelf he? Leonizzie jeetje meid wat vertel je nou tjee zo is er niks aan de hand en zo ben je al geopereerd... jemig en beide enkels nog wel... ho ongelukkig kun je vallen.... Ceacillia m,ijn duimen draaien overuren . Naatje mijn duimen draaien voor oju net zo hard. Daan wat leuk om weer eens iets van je te horen.. hoe is het met je? ik volg je eigelijk helemaal niet meer schaam schaam Zora kom maar op met die ongie he? zul je net zien zit je erop te wachten gaat je lijf ineens de tijd nemen Elke ik hoop dat je eigen lichaam die cyclus weer een beetje op kan pakken.. zou echt jammer zijn als je weer moet gaan spuiten he? hier in principe ales goed maar ik ben niet meer zo misselijk.. ga ik me daar meteen druk over maken... miskramen van anderen hakken er bij mij ook goed in... je realiseerd je ineens hoe breekbaar het eigelijk is gr Jose
Hi hi Joseetje, dat hoeft ook helemaal niet hoor.. Hoe gaat het met jou? Is het grote nieuws al wel helemaal doorgedrongen? Wij zijn na de derde IUI poging maar even gestopt. Ik merkte dat ik helemaal mezelf niet meer was.. Was alleen nog maar somber en kon alleen nog maar huilen. Nu we het even laten rusten merk ik dat ik er weer positiever insta. Wanneer we het weer op gaan pakken weten we nog niet, we zien wel. Wel opmerkelijk is dat ik afgelopen vrijdag uit mezelf ongesteld ben geworden, wat dus doet vermoeden dat er ook een eisprong heeft plaatsgevonden ! Wat dus met de Clomid niet lukte en met Puregon erg moeilijk was heeft de natuur dus nu gewoon zelf gedaan! Ik ben wel nu onder behandeling van acupunctuur, dus ik denk dat het daardoor komt... We hopen maar op weer een eisprong deze maand, op deze manier worden de kansen dus iets vergroot! Maar ik lees eigenlijk altijd nog wel mee op mijn oude forumpje.. Iedereen heel veel succes! Liefs Daan
Vanmiddag was ik gezellig lunchen met een collegaatje waar ik 2 jaar terug 6 maanden mee gekolfd heb. Schept toch een band 2x per dag tegelijk melk kolven voor je kleine... Bij haar was het voor de 3de bij mij de 1ste. We hadden elkaar al een tijdje niet zo gesproken (werk op een groot kantoor) dus gezellig lunchen. We hadden het ook over kinderen. Vroeg ze ineens heel lief.... zou jij graag een 2de willen? Was even een moeilijk moment voor me... Ben zo in huilen uitgebarsten (in een hoek van het bedrijfsrestaurant met nog ruim 100 collega's om me heen...) Hoop dat niemand het door heeft gehad want ik ken erg veel mensen in het pand. Ze schrok zich wild... en ik ook Moest er even uit denk ik....
Caecilia, ik hoop en duim voor je dat de ongi niet komt, maar je hebt zelf meestal wel gelijk. Ik hoop dit keer niet. Heb je nog een beetje steun gehad aan je collega? Meiden duim voor een ongi. Ik hoop dat ie vandag komt, maar ik voel nog niets...zucht....
Hoi meiden het is wel fijn dat ik hier lig en met jullie mee kan lezen. Het zijn alleen niet beide enkels hoor maar 1 enkel aan beide kanten helemaal kapot denk dat de schroeven er altijd in moet blijven. Ik hoor vanmiddag meer ook over de eventuele blijvende schade. mag tot zaterdag iig niet van het bed af en ik hoop dat ik maandag naar huis kan, maar dat zal in een rolstoel zijn, ik zal denk ik pas in jan.aan het werk kunnen op kantoor (want bus, trein, metro) maar kan wel vanuit huis werken. Had afgelopen week wel mijn vruchtbare week, maar mocht er al iets bevrucht zijn,dan is dat nu welafgebroken, door alle medicatie, narcose en morfine. Ik moet de 25e naar de gyn. dus dan hoor ik wel of we gewoon verder mogen of even moeten wachten. Iedereen hier veel sterkte, ik lees lekker mee maar dat toetsenbord is hier zo vermoeiend... xx
Lekker uitrusten hoor Leonizzie en ik duim voor een goed en snel herstel en ik hoop voor je dat jullie gewoon verder mogen gaan. Knuffel.
ceacilia balen van je temp meid houd moet hoor! leonizzie ik wil je heel veel beterschap toewensen wat een pech zeg. esde balen dat je ongi ben geworden duim voor je dat het de volgende ronde raak is. Zora, gizmotje hou gaat het met jullie en ook met de andere meiden die ik vergeten ben. ik denk aan jullie allemaal. Hier alles wel ok ik loop alleen de hele tijd naar de wc om te broek loeren ik moet ook heel veel plassen, maar dat zullen de zenuwen wel zijn. groetjes redu
hallo allemaal, rust maar goed uit leonizzie..... sterkte ermee..... zora: ik duim met je mee succes..... daan81: fijn dat je een eisprong hebt gehad.... ceacilia: ik duim heel erg hard voor je..... elke: hier alles rustig heb gister bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad maar aangezien ik nog geen temperatuur verhoging heb gehad denk ik dat de 150 mg clomid ook niet heeft gewerkt.... nog even wachten en vrijdag weer bloed prikken succes jij vanavond met je avond communicatie....... voor alle andere meiden... heel erg veel succes! zet hem op! doeiiiii
hoi allemaal. gizmotje wat zou dat ontzettend balen zijn zeg als je nu nog geen eisprong hebt..helaas zijn sommige meiden resistent voor clomid... dan moet je waarschijnlijk over op spuiten? een schrale troost.. daarmee zijn een hoop meiden uiteindelijk vveel sneller zwanger geworden als met clomid. Leonizzie oh gelukkig ik begreep dat het om beide enkels ging.. gelukkig is het er maar 1... ik bedoel dat is nog steeds vreselijk maar minder erg dan 2... neem lekker je rust meid.. het is ontzettend balen maar met je enkel moet je nog je hele leven doen. ceacillia ik hoop dat jer er naast zit! xxxx jose
hi joseetje: inderdaad zou dat weer heel naar zijn, en spuiten brrr ben een schijterd wat naalden betreft..... ieehhh maar wat moet dat moet he.. hhaahhaa en jij bent zwanger? hoe lang al? ben heel erg blij voor jullie liefs
Gisteravond begon het spotten al... Net breken de duivels volop door. Ronde 6 met Clomid is gestart...
ooh ceacilia wat rot voor je meid ik had het je zo gegunt. ik denk aan je. een dikke knuffel groetjes redu
Ah nee Caecilia, wat ontzettend balen zeg! Dikke knuffel voor jou hoor. Die stomme rotduivels ook. Gizmootje: balen zeg dat je geen eisprong hebt gehad, hopelijk lukt het wel met een andere behandeling. Weet je al zeker of je gaat spuiten of krijg je dit nog te horen? Zora: hoe gaat het met jou? Ben je al ongi inmiddels? Stom hé, de één wil niet ongi worden en de ander zit er met smacht op te wachten. Elke: moeten jullie eigenlijk een cyclus afwachten of mochten jullie er gelijk weer voor gaan? Sorry heb het even gemist... Hier wordt het bloeden al iets minder, het is nu vergelijkbaar met een normale ongesteldheid. Hoop dat het snel over is. Ben wel benieuwd wat de gyn dinsdag zegt of we er weer meteen voor mogen gaan of dat we toch een cyclus af moeten wachten en of alles wel weg is. Lichamelijk gaat het wel goed, geestelijk nog niet helemaal. Maar dat is ook nog niet gek natuurlijk. Liefs Jojoba
ik heb net de gyn weer gebeld, omdat ik erge buikpijn heb aan de linkerkant. ik had al wel 2 wk een soort van menstruatiekramp maar niet van de felle steken links. Mijn eigen gyn is op vakantie maar kan morgen wel bij een andere terecht ik heb gezegt dat ik me zorgen maak en dat begreep de assistente wel. nu maar wachten tot morgen, ik ben zo zenuwachtig ik heb al 2 keer gelijk op de ok gelegen na een gyn bezoek(mhaaw). ik hoop dat alles goed is. groetjes redu
@Caecilia: neeeeeeeeeee he! Baluh zeg! Knuffie! @Redu: ben niet helemaal bij, maar kan het niet van een eisprong zijn oid? Hier ook buikpijn trouwens. Volgens mij zitten m'n darmen finaal op slot. Kan niet bukken en nauwelijks lopen. Jawel...die griep van mijn kids is op mij overgeslagen Daar komt nog bij dat ik blijkbaar een verkeerde beweging heb gemaakt gisteren en nu continu een steek op mijn borstkas heb die fijn helemaal doortrekt bij welke beweging dan ook Waarschijnlijk spier verrekt ofzo. Ben niet benauwd ofzoiets, maar elke inademing doet zeer. En dus zit ik wederom in zak en as. Ik baal hier zoo gigantisch van he! Zo blijf ik maar kwakkelen! In elk geval zijn de kids vandaag voor het eerst aan het overblijven, dus heb ik nog tot ongeveer 15.30 om een beetje op te knappen. Ik ga weer pitten! Knuffels all around! (Gelukkig zijn ze digitaal..kan ik tenminste niemand aansteken ) Liefs Tezzz
Caecilia, wat ontsettend sh#t he! Dikke knuf! Redu, dat zou wel erg balen zijn asl je geen eisprong hebt gehad. Ik hoop dat je snel duidelijkheid zal krijgen! Tezzz, Dat klinkt niet fijn! Rust maar lekker uit, slaap lekker! Hier sinds vandaag alle pregnyl klachten verdwenen, dus ik ga er vanuit dat de pregnyl nu uit mijn lichaam is....nu maar hopen dat mijn lichaam zelf hcg aan het aanmaken is...