wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    de gyn had de 14 okt gezien dat eicel gesprongen is ikzelf ook trouwens dus daar twijfel ik niet aan.

Maar waar is hij gebleven?

2. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Gizmootje, hoop voor je dat je niet hoeft te gaan spuiten meid en dat de clomid gewoon zijn werk doet.

Redu, hoop dat jij ook duidelijkheid krijgt, weet de gyn zeker dat ei is gesprongen?

Tezzz: Beterschap meid, schiet niet op zo he. Bah.

Jojoba, heel veel sterkte met verwerken, ik kan begrijpen dat je nu een emotioneel wrak ben, zo weer je hoop de grond in geboord, zo oneerlijk.

Naatje ik duim dat je lichaam nu zelf HCG aan het aanmaken is meid.

Caecilia: Dikke knuffel meid, veel succes in de volgende ronde.

Helaas hier geen ongi te bekennen en snap ook niets van mijn lichaam. Ik heb deze cyclus al drie keer gedacht een eisprong te voelen, een week na mijn operatie, vorige week donderdag en nu weer vandaag. :rolleyes: Meestal heb ik het wel goed maar nu :( abracadabra. Ik heb wel elke keer slijm en krampen en steekjes, dus waar dat dan vandaan komt?

Heb zelfs alweer door mijn hoofd laten gaan dat ik misschien wel zwanger ben. :rolleyes: Maar dit is mijn 'lange'cyclus (zie onderschrift om en om) en die is maar 1 x 32 dagen geweest de keer ervoor was het 83, dus ik zit mezelf gek te maken. :(

3. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    zora ik hoop voor je dat je toch zwangr blijkt te zijn.

de gyn weet het zeker er was iets zwarts te zijn in mijn eierstok en ik dacht dat het een eicel was, maar was niet mooi rond dus was net gesprongen volgens de gyn, nou ja zie het morgen wel ik wordt gek van de pijn.

groetjes redu

4. Niet meer actief

Zora, dat zou toch wel heel geweldig zijn...ik hoop het zo voor je!

5. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    hoi allemaal, ik heb vandaag de uitslag van mijn bloed gehad en mijn progesteron was 0.5....... en hij moet gemiddeld rond de 32 hangen..... helaas weer geen eisprong moet nu dus echt injecties..... hebben jullie hier ervaring mee?
    bedankt.... :(

6. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Nee, gizmotje, geen ervaring. Ik moet nog 1x Clomid en dan aan de injecties.... Maar ik denk zelf dat ik nog 2x Clomid doe. Anders zitten mijn vruchtbare dagen 1/2 kerstdag... dus dat zal wel geen zin hebben...

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ache nee... ceacillia... verdorie.. ik hoopte zo dat het raak zou zijn!

Gizmotje... balen zeg.. alweer geen eisprong. dan ben je waarschijnlijk resistent he? pppfff het is volgens mij altijd iets waar je fff doorheen moet. die 1e spuit. Gelukkig lukt het met spuiten zo goed als altijd om een eisprong te maken.. en het is beter voor de opbouw van je baarmoederslijmvlies he?

Redu wat raar joh... waar is dat ei dan gebleven? stelden ze in het zieknhuis niet voor om ff bloed af te nemen? kan me voorstellen dat je daarvan erg in verwarring komt..

Naatje.. zo meid..kom maar op met die kwaaltjes he? ik hoop zo dat je een mooi verjaardagskado krijgt..

Zora het zou gewelidg zijn als je lichaam net de dans is ontsprongen... maar ik denk wel dat je gelijk hebt.. iui is best beangstigend en spannend dus je houd heel veel hoop dat het zover misschien toch niet hoeft te komen.. ik hoop het meis...

Leonizzie is de pijn al wat gezakt? heb je nog iets tegen de pijn of is het niet meer zo pijnlijk nu je enkel is gefixeert met die pinnen?

Jojoba hoe is het met je meis.. is het bloeden al minder geworden? ik denk aan je.

Elke hoe is het met jou?

hier ben ik een klein beetje zenuwachtig... m,n kwaaltjes zijn bijna weg... ik ben heel soms nog maar een heel klein beetje misselijk en ik voel me tamelijk fit... weet nu niet of ik daar blij om moet zijn of bezorgd? ben blij als ik volgende week donderdag de 2e echo heb gehad... de verhalen van elke en jojoba spoken toch door mijn hoofd.. ik ben blij als die 12 weken voorbij zijn

groetjes Jose

8. Ede

Ede Lid

Sep 19, 2008
    41
    0
    0
    Hey Girls,

@ Ceacilia ga je met me mee naar de volgende ronde? Wel sh..t dat het is gekomen! We hebben maar een paar dagen verschil. Best gezellig joh! We gaan samen op naar de volgende ronde.

@ Gizmotje balen dat het niet is aangeslagen ook mee naar de volgende ronde? We gaan er gewoon een groepje van maken die volgende maand weer op het wachtbankje komt te zitten. Succes met spuiten!

@ Redu wat kan je lichaam je vaak voor de gek houden. Erg frustrerend. Succes meis!

@ Naatje hoop het beste voor en dat het raak is.

@Leonizzy wat een rare val heb je gemaakt zeg!
    Beterschap meis.

@ Jojoba fijn voor je dat het bloeden minder word. Je hebt wel pech hoor zo twee keer achter elkaar.
    Maar wel steeds raak bij jou. Hopelijk blijft het de volgende keer goed gaan. Denk aan je.

@ all we moeten dus dinsdag opnieuw naar de fertiliteit en dan krijgen we meteen de uitslag van het sperma onderzoek en bloedonderzoek van mij.
    Erg spannend. We proberen er niet teveel mee bezig te zijn en zijn bezig een weekendje weg te boeken in maart. Zo houden we het hoofd koel.
    Meiden slaap lekker voor straks en tot horens.

Groetjes Esde

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Esde, ik ga gezellig met je mee! Je bent de eerste die me vandaag weer even aan het lachen krijgt! Tnx!

10. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Gizmotje, ik heb er geen ervaring mee. Vervelend, maar misschien voor jullie toch gunstiger dat je moet gaan spuiten, zo kom je elke keer een stapje dichter bij je beeb.

Joseetje, ik kan me wel voorstellen dat je die 12 weken voorbij wil. Ik hoop dat de tijd lekker snel gaat en je volgende week weer een prachtecho hebt.

Esde, spannend meid, en inderdaad een weekendje weg is altijd lekker. Wij gaan in april naar Berlijn.

Meiden, ik heb geen hoop dat ik zwanger ben, mijn cyclus duurt gewoon weer wat langer. En ik wil mezelf echt niet voor de gek houden hoewel het soms door mijn hoofd schiet. Ik wacht gewoon rustig af.

11. s1986

s1986 Niet meer actief

Ik heb net mn twee folikel echo gehad weer niks te zien niets gegroeid. Nu moet ik 3 weken wachten of in toch nog ongi ben zoniet een testje ertegaan En dan mag ik weer beginnen met primolut en clomid maar dan 100mg. Moeten jullie ook zolang wachten als het niet aanslaat? :cry:

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Zora we gaan gewoon toch duimen draaien de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Allen bedankt voor de lieve reacties hoop dat alles goed met jullie gaat. zodra ik thuis ben ga ik weer op iedereen reageren. enkel is nog aardig pijnijk, baal er enorm van dat ik over 6 weken weer een operatie heb. Ik denk dus dat de 2e ronde clomid uitgesteld zal worden tot januari ofzo, want ja heeft eigenlijk geen zin als ik straks zwanger ben en dan weer narcose en mdicatie krijg. elke ochtend wordt mijn temp hier gemeten en die blijft hoog op 37.2 net als voor de val in mijn vruchtbare dagen.
    Moet eerlijk bekennen dat ik wel heel erg geschrokken ben van deze situatie en ik zo hoop dat ik volledig herstel, ben erg emo deze dagen en kan niet wachten tot zo. en ik voor t eerst weer mag zitten en even uit dit bed kan. Liefs en sterkte voor iedereen!

13. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    moest vanmorgen om 11 uur naar de gyn, maar toen ik vanmorgen naar de wc ging waren de rooie duivels daar(zal je altijd zien) dus afspraak afgezegd en eindelijk met de clomid beginnen.
    ik ben er eigenlijk wel blij mee, want wist gewoon dat ik niet zwanger was, nou ja volgende ronde beter.

groetjes redu

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Redu: pfff...da's nog eens op de valreep zeg! Succes met de clomid!

@Leonizzie: begrijp ik nou uit je verhaal dat je nog in het ziekenhuis ligt? Dacht dat je al wel weer thuis zou zijn. Kan me voorstellen dat je het zwanger worden nu even op een laag pitje zet (om uberhaupt ff lekker te knuffelen lijkt me al een kunst eerlijk gezegd ;) ). Hoop dat de pijn al afgezakt is.

@s1986: wat jammer dat de clomid niet aan lijkt te slaan. Heb er geen ervaring mee, maar volgens mij is het wel aardig standaard om eerst de 35 dagen af te wachten.

@Zora: mag ik dan stiekum wel hopen? ;)

@Gizmotje: balen dat je geen ei hebt gehad :( Ik hoop dat het spuiten beter resultaat gaat opleveren!

@Naatje: en? Al weer HCG-gevoel? ;)

@Caecilia: al weer een beetje over je eerste-ongi-dag-dip heen? Van klusjes in de wintermaanden komen ook hele leuke beebjes hoor! (ben zelf van eind augustus en mijn dochter van begin oktober ;) )

@Esde: er al uit waar je weekendje weg heen gaat? Alvast succes voor dinsdag :D

@All: een knuffie van mij! Wel nog een beetje voorzichtig, want ben nog steeds grieperig :(

Laterrrrrrrrr!

15. Niet meer actief

Tezzz, vervelend dat de griep je nog niet echt los wil laten, ik hoop dat er snel echt vandoor zal gaan!
    Hier overheerst sinds vanmorgen de angst ipv spanning...sinds gister heb ik echt het gevoel dat de pregnyl uit mijn lichaam is. Mijn zwangere gevoel is helemaal weg en ik heb zelfs het gevoel dat mijn ongi er aan zit te komen. Maandag is mijn NOD en ik ben bang dat ik voor die tijd al ongi ben en dat ik de testdag dus helemaal niet ga redden...

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Naatje: nee joh! Maandag is een geluksdag hoor! (dan is mijn lieve schoonmammie jarig ;) )

17. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    tezz: inderdaad balen van de griep, maar het schijnt een heftig virus te zijn.....

naatje: houd moed... ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt!

redu: op naar de volgende ronde clomid..... wel jammer maar gaan we samen naar volgende maand nieuwe kansen.....
    l
    eonizzie: heel veel sterkte de komende tijd en ik begijp dat je uitkijkt naar zondag succes..

s1986: wat balen dat de clomid niet aanslaat,bij mij heeft hij ook niet aangeslagen het is iedere keer weer een klap in je gezicht maar houd moed!

zora: lief van je... jij ook heel veel succes en nu maar wel hopen dat jij zwanger bent........ rustig afwachten inderdaad....

esde: haha ja kan er vandaag weer een beetje om lachen... hopelijk zijn we allemaal gelijk zwanger dat zou echt heel fijn zijn..... houden elkaar op de hoogte.... bedankt voor je positiviteit....

joseetje: het komt helemaal goed nog maar een paar maandjes en heb jij je mooie beebje in jullie armen.... niet te druk maken hoor!

voor jullie allemaal heel veel succes en dikke knuf tot gauw......

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Gizmotje je bent een schat... voel me ook wel een beetje een muts... ben ik zwanger zit ik me nog druk te maken.......

Naatje niet opgeven hoor!ik had ook het gevoel dat ik ongie ging worden en had echt geen klachten...jij komt zonder rood het weekend door.

redu jee dat is zeker op de valreep.... maar ik vind het een laat ei zeg...waar heeft het zich al die tijd verstopt? nou ja in ieder geval weer met clomid beginnen. nieuwe kanzen meis..

Tez wat ontzettend vervelend zeg...ik vond dat je zo slecht opknapt als je nu ziek word..ik was na die keelontsteking echt een dikke week nog doodmoe.. rustig aan he?

xxx jose

19. Niet meer actief

meiden ik zal proberen niet op te geven, zolang er geen bloed is is er idd hoop...
    Ik wens jullie een fijn weekend!
    Ik zal dit weekend niet veel meer online kunnen komen, we hebben vandaag teamuitje van 8.00u tot 20.00u en morgen heb ik een gebrokendienst..

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    He Meiden,

Goedemorgen!

Wist niet dat ik het zo druk op mn werk kon hebben...
    Moet donderdag rapporten af hebben, moet een snuffelstagiaire begeleiden en tot overmaat van ramp zit mn parallelcollega thuis waardoor ik de zorg heb over 2 groepen acht :(

Maar al dit heeft wel als voordeel dat de tijd lekker snel gaat ;)

Naatje, ben flink voor je aan het duimen meid! [-o<

Tezz, voel je je weer fit genoeg om lekker de sint in te gaan halen. lijkt me zo'n knus moment als je eenmaal kinderen hebt!

Joseetje, je bent alweer 8 weken geweest, SUPER joh! Wanneer mag je weer voor een echo?

Redu, veel succes in deze nieuwe ronde!

Leonizzie, heel veel sterkte met alles. Snap heel goed dat je emoties in eeen enorme rollercoaster terecht zijn gekomen. Het is ook niet niks!
    Neem de tijd voor je herstel! Dikke knuffel

s1986, het is altijd zo'n desillusie wanneer je naar de gyn gaat er er zit niks :evil: . Getsie en dan gaat er idd weer zo'n hele tijd overheen voor de volgende ronde! Veel sterkte met wachten...

Caecilia, wat jammer joh! Bij mij was ronde 6 succesvol om zwanger te raken (achteraf toch ook weer niet zo succesvol ;) ), maar dan moet jij maar laten zien dat het ook anders kan!

Esde, is het gelukt met boeken? Wil je binnen- of buitenland?

Gizmotje, wat jammer meid! Je hoeft geen zorgen te maken over het spuiten. Heel veel meiden op het forum zijn hier zwanger geraakt met puregon of gonal. Waarvan ik er zelf een ben. Helaas is het bij mij niet goed gegaan, maar dat niets met de medicatie te maken. Het spuiten zelf is een drempel waar je even overheen moet. Heb de eerste keer ook zitten brullen met een spuit in mn handen. Tip: even een ijsklontje houden op het te prikken gebied. Dat verdooft de huid en dan voel je van het prikje niets :D

Jojoba, hoe gaat het met je? Je zult nog wel flink bloeden. Moet je nog op controle bij de gyn? Sterkte dit weekend! (vond de weekenden altijd het ergst, veel telefoontjes en piekertijd...)

Liefs voor jullie allemaal :D

Share This Page