wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Zo ga zo naar de intocht van de sint met mijn neefje en zussen gezellig. Dikke knuffel voor jullie allemaal meiden.

Nog steeds geen ongi hier....grrrr...

2. Niet meer actief

Elke, haha ja het is idd zo dat het soms wel fijn is dat de tijd zo snel gaat als je het druk hebt. Maar ook goed aan jezelf denken he! ;)

Zora, jeetje meis, je geduld wordt wel op de proefgesteld zeg...ik hoop dat je ongi snel door zal zetten.

Hier ook nog steeds geen ongi, al heb ik wel het gevoel dat het elk moment kan doorbreken... :(

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoop dat ie bij jou lekker weg blijft Naatje. Ik wacht nog tot dag 40 als er dan geen ongi is doe ik voor de zekerheid een testje en bel dan het ziekenhuis voor Provera. In ieder geval zal onze eerste IUI niet meer in november plaats vinden helaas. Hopelijk dit jaar nog wel een 1e poging in december.

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he Naatje ik hoop echt dat je gevoel ernaast zit... ik hoop dat morgen de duivels wegblijven, en overmorgen ook, 8 maanden lang moeten ze wegblijven....

Zora sjonge zal je net zien... zit je erop te wachten. Je plan klinkt heel verstandig.. wachten tot dag 40 en anders een testje doen.
    Ik hoop voor jullie dat binnen het jaar 2008 jullie in ieder geval een poging kunnen doen... of nee.. eigelijk hoop ik dat die iui pogingen helemaal niet meer nodig zullen zijn.
    ik vind het wel erg dubbel... jij hebt mij steeds moed ingesproken toen ik bijna met clomid mocht beginnen maar die slechte zaaduitslag had...... en nu..... ik hoop echt dat het snel zal gebeuren voor jullie..

ceacillia hoe is het meis... heb je je weer op kunnen laden voor ronde 6?
    dit moet nu echt de laatste ronde zijn gewoon...

Tezz hoe is het met je.. en met de kindjes. is de koorts al gezakt bij ze?

Jojoba hoe is het met je.... is het bloeden nu helemaal klaar.. ik denk iedere dag meerdere keren aan je meis....

nou hier hoop paniek om niks... kwaaltjes waren inderdaad dik 6 dagen weg... en zijn nu weer dik terug.. ben zo blij dat ik lekker misselijk ben.. vanmorgen boven de pot gehangen.. heerlijk... snap dat dit echt superstom moet klinken maar zo voel ik het echt.

Donderdag is de 2e echo, vind het wel weer spannend...

xxxx jose

5. Niet meer actief

Meiden ik hoop ook dat mijn gevoel me een keer in de steek zal laten... [-o<

Zora, heel goed plan, zou toch wel een een echt wonder zijn....ik hoop het zo voor je! :thumup:

joseetje,haha gek he dat je blij bent met je :pale: ...beebje laat je gewoon weten dat alles goed met gaat. En donderdag weer jullie beebje bewonderen, beebje is vast heel goed gegroeid!

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik hoop het..

naatje wat denk je? blijven de duiveltjes weg deze keer?

xxxx jose

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @naatje, heb ik toen ook gehad, meende zeker de 1e paar weken dat ik ongi zou worden, maar was gewoon zwanger.....

ik duim voor je!

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Ben weer over de helft van de Clomid. Normaal heb ik mezelf alwel weer bij elkaar geveegd op dit moment... Nu nog niet ben nog steeds verslagen...

Heb het moeilijk met zwangeren om me heen. Ik snap hoe blij ze zijn...maar toch...

Mijn vriendin die 3x binnen 1 cyclus zwanger is geworden... doet of ze het begrijpt maar ze heeft geen idee... en ze verwacht dat ik blij ben voor haar.... ben ik ook maar het doet ook heel veel pijn...

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @caecilia, ik heb het ook zo ondervonden, allemaal zwangeren die "klagen"dat ze er lang over hebben gedaan, 1-2-3 rondes, en dan verwachten dat je het allemaal leuk blijft vinden......
    merk ook vaker dat ik het niet meer zo leuk vind.....heb van sept tot dec ongeveer 17 zwangeren familieleden/kennissen die gaan of zijn bevallen....

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ceacillia meis... ik vind het echt heel erg naar... ik weet dat je toen je voor een 2e ging dat je echt dacht dat het nu zeker al gelukt zou zijn... iedere keer weer een mislukte ronde is echt slikken..
    snap dat je het even gehad hebt met de zwangeren om je heen... helemaal als het steeds in 1 keer lukt... sommige mensen lijken overal zo gemakkelijk doorheen te wandelen... niet dat je het ze niet gunt.. maar je gunt het jezelf op dit moment gewoon heeeel erg... en terrecht.. bij ons is het helaas niet zo dat je maar kunt blijven proberen.. we zijn afhankelijk van hoelang het zieknhuis hormonen voorschrijft.. dat geeft nog eens extra druk.....

kop op meis... het gaat echt lukken daar geloof ik heilig in...

xxx jose

11. Niet meer actief

Ik kom net van de huisarts, ik heb een kaakholteonsteking :(
    Ik had al het hele weekend flink hoofdpijn en vanmorgen kon ik bijna niet meer bukken toen ik uit bed kwam. Ook mijn boterham eten deed zeer aan mijn kaken.
    Ik verwachte al dat ik medicijnen zou krijgen en omdat het mijn NOD is toch maar voor de zekerheid een testje gedaan....NEGATIEF helaas :(
    De huisarts vertelde dat hij anders ook voor de zekerheid een testje had gedaan en bij twijfel geen kuurtje had durven voorschrijven, maar nu dus wel helaas...daar zit ik dan met mijn negatieve test, mijn kuurtje en mijn neusspray te wachten tot ik ongi ga worden...bha ik heb het even helemaal gehad en moet er even niet aan denken dat ik woensdag jarig ben :cry:

12. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Oh meis, wat een rot situatie... Even niets opbeurends sorry... baal met je mee...

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he neeeee...... dat was niet de afspraak......
    jemig wat een domper..en dan voel je je ook nog eens zo beroerd..
    nou lieverd duik anders lekker je bed in... en die verjaardag... dat is over 2 dagen.. dus daar hoef je nu nog even niet over na te denken toch?.. sjonge...
    wat voor kuurtje heb je nu gehad?
    hoop dat je je snel wat opgeknapt zult voelen..

xx jose

14. Niet meer actief

joseetje, een antibiotica kuurtje voor 10 dagen...

Caecilia, dikke knuf voor jou!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Naatje meis hele dikke knuffel, zo had het niet moeten zijn. Sterkte!

Caecilia, voor jou ook een dikke knuf, ik weet hoe het voelt helaas.

Jojoba, meis hoe is het, sterkte ik denk aan je....

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Heb net al gebeld naar ziekenhuis. Ze bellen me morgen wanneer ik de Provera kan ophalen moet wel nog even een zwangerschapstest doen, dus ga ik vanmiddag maar even halen (zonde van het geld in mijn ogen, maar goed, het zou lullig zijn als het wel raak is en je begint met provera).

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @naatje, beterschap!

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ten eerste, duim ik voor een prachtige echo! Het is je gegund. :D

En ik weet zeker dat ik ergens in 2009 zwanger ben. Dat moet gewoon. Blijf jij me maar af en toe moed inpraten. ;) Dat helpt vast. Maar geniet vooral van je eigen wondertje. :D

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Zora, wat goed te lezen dat je 2009 met vertrouwen tegenmoet ziet!

Bedankt voor alle digi-knuffels! Voelt goed.

Iedereen knuffel terug!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Naatje: kaakholteontsteking? Gatver! Maar weet je zeker dat je niet te vroeg getest hebt? Ik dacht dat je dat pas op je verjaardag zou gaan doen toch?
    Maar hoe dan ook: 't is geen leuk nieuws, dus wens je sowieso veeeeel sterkte!

Deel Deze Pagina