caecilia: heel veel sterkte ik hoop dat je je snel weer beter voelt.... naatje: jeetje jammer zeg negatief helaas en dan een kaakholte ontsteking ik weet helaas hoe het voelt bah bah..... heel veel sterkte... zora: succes met de test, hoop toch dat hij positief is... duim duim duim..... even ego: ik heb vandaag nog een keer bloed laten prikken maar van de week twee uitslagen gehad de eerste was 0.5 en de ander 1.0.... hij moet 32 zijn minmaal... geen eisprong... vandaag de gyn gebeld want nu moet ik door naar de arts... had eerst arts assistente...... en jullie raden het nooit.... kan pas half maart terecht voor consult voor injecties.... hebben jullie dit weleens meegemaakt? ik baal er echt ontzettend van weer 4 maanden weg gegooid... ik kan het niet uitstaan........
He meiden, @naatje Wat pijnlijk zo'n ontsteking. Beterschap en veel succes met wachten. Misschien iets te vroeg getest. @Zora nog steeds niets? Succes met wachten! altijd moeilijk dat afwachten. @ceacillia hoe is het met je? Rustig aan meis. @Joseetje het gaat snel bij jou! Super Bijna de drie maanden door. Fijn dat je je nu wat beter voelt. @ Gizmotje en Elke we denken dat het in Nederland blijft. We zien wel even. De rest groetjes Esde
@Gizmotje: wat belachelijk lang om nog weer te moeten wachten! Kan dat niet sneller? (In een ander ziekenhuis of probeer de boel te versnellen via je verzekering).
Tezzz en Esde, Helaas heb ik niet te vroeg gestest, vandaag is mijn NOD. Als de test positief was geweest, dan had het alleen ook nog van de pregnyl kunnen zijn, dus vandaar dat ik tot woensdag moest wachten. Maar helaas is negatief, gewoon negatief... Gizmotje, wat balen he dat je geen eisprong hebt gehad en dat je pas half maart terecht kan voor een consult om te spuiten. Ik kan me voorstellen dat je niet zo lang wil wachten, misschien overstappen naar een kliniek? Daar zijn vaak geen wachtlijsten.
zou dat kunnen via de verzekering? ik ben namelijk al 1x overgestapt omdat het ziekenhuis waar ik eerst zat me nog een half jaar wilde laten wachten terwijl pco was vastgesteld, en dan zou ik nu weer moeten wisselen? jullie ervaring met een kliniek? ik zit nu in voorburg..... ik vind het echt te lang duren hoor....
Volgens mij maakt dat helemaal voor de verzekering, ik was zelf namelijk ook al een keer eerder overgestapt van ziekenhuis voordat ik naar de kliniek ben gegaan. Mijn ervaring in de kliniek waar ik nu loop is echt en gevoel van thuiskomen en alles gaat veel sneller. Ik zou gewoon eens op het internet gaan surfen naar een kliniek bij jou in de buurt en als je er een hebt gevonden bel je de verzekering of dat zij de kosten dekken bij die kliniek....succes!
ik ben nu aan het zoeken naar een fertiliteits kliniek in den haag en rondom den haag maar kan niet zoveel vinden... hmm bedankt meid
balen naatje, ik denk aan je.Soms lijkt het wel of alles tegelijk komt, ik hoop dat je goede pijnstillers krijgt. en zora heb je al getest? duim duim duim. gizmotje wat belachelijk lang zeg, je hebt gelijk dat je verder gaat zoeken.misschien is er in rotterdam wel een kliniek dat is vanuit den haag ook wel aan te rijden ik ben nu 2 dagen bezig met de clomid, ik zie zo op tegen de bijwerkingen, heb het nl vroeger ook gebruikt en toen ben ik er zo ziek van geweest. Ben alleen beetje dizzie dat kan ook wel van de ongi komen, want ik ben het zo erg dat is niet normaal meer, heb ik nog nooit zo gehad. Nou ja ik ga in iedergeval vol goeie moed op naar de volgende ronde en probeer positief te blijven. Voor jullie allemaal een dikke knuffel van redu
Gizmotje, het maakt voor de verzekering niet uit waar je zit... je verzekering betaald het gewoon... ik vind die wachttijd voor een spuitinstructie ( want ik neem aan dat het daar om gaat) echt onacceptabel.... echt echt echt idioot... ik zou daar zeker niet mee akkoord gaan meis... waar kom je vandaan? welke ziekenhuizen zijn er in de buurt? ik zou ff flink rondbellen...pppfffff maart.. ik zit me er gewoon over op te winden ( oeps zouden dit de hormonen zijn ) .... nee echt hoor. ik vind dat echt niet kunnen.. xxx jose
@Gizmotje, belachelijk! Een ander zh bellen kan ook! Dit kan gewoon niet! Ik mag bij mijn zh een afspraak maken voor prikinstructie eind deze ronde (wat ik niet doe want ik weet ook wel dat ze me geen injecties en fm's gaan geven tijdens kerst...) Gewoon zh's bellen en vragen. Niet zo lang wachten hoor!
redu, ik kan me voorstellen dat je op ziet tegen de bijwerkingen van de clomid, ik vond ze zelf ook vreselijk. Maar we hebben echt alles over voor een mooi ei ...suces meid!
Gizmotje, dat is wel een erg lange wachttijd zeg, daar zou ik het ook niet bij laten zitten. Naatje, ik hoop toch nog stiekem op een posi test bij jou. Knuf meid. Ik heb nog geen test gedaan ga vanmiddag wel even een halen als ik de provera ophaal. Maar meiden hij zal echt niet posi zijn. Volgens mij heb ik gister mijn ei gehad. Denk ik. had erge buikkramp en slijm. Mar ja, dat dacht ik vorige week ook. In ieder geval niet zwanger dat weet ik zeker. Mijn zus is gisteren bevallen van een zoon. Ben op kraamvisite geweest en voelde heel dubbel. Blij voor hun en zelf heel verdrietig.
he meis... ja je bent blij voor haar... maar het doet ook zo,n pijn.. ik heb het zelf meerdere keren gehad en kwam dan echt gebroken bij die bezoekjes vandaan.. probeer moed te houden... op een dag komt ze bij jou op kraambezoek echt waar meis.... wanneer ga je de test doen? dikke knuffel Jose
@ Jojoba wat vreselijk meid! Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou! @ Gizmo wat balen zeg meid. Moet je nu gaan spuiten? @ zora nog steeds op je ongie aan het wachten? Dat het maar snel doorzet zodat jullie eindelijk een echte kans krijgen. @ elke hoe gaat het met jou? @ Caecilia hopelijk brengt de volgende ronde heel veel geluk. @ leoniizzi wat een smak heb je gemaakt zeg. Ik hoop voor je dat e snel geneest. Houd goed rust en laat je lekker verwennen @ naatje ik duim voor je! Voor iedereen een hele dikke knuffel
@Zora, zo moeilijk... je bent echt wel blij voor je zus.... maar jij loopt et lege handen naar buiten... Mijn zus is momenteel ook zwanger. En alhoewel het haar eerste is en ze via IVF zwanger geworden is heb ik jaloerse gedachtes... Dus kan helemaal met je mee voelen. Ik hoop dat de provera haar werk doet en je dan weer lekker aan een nieuwe succesvolle ronde kan gaan beginnen!
Dank jullie meiden. heb net een test gehaald en de provera. Ga morgenochtend testje doen en dan meteen beginnen met de provera, weer een beetje schot in de zaak dus.
He Meiden, Joseetje, hoe was jouw echo? Hoop op goed nieuws! Zora, fijn dat je met de rpovera mag beginnen. Hoeveel dagen moet je die slikken? En hoe lang duurt het dan voor er een ongi is? Proficiat trouwens met je neefje. Snap heel goed dat het een dubbel gevoel is! Redu, heel veel succes met de clomid. Zelf had ik met clomid alleen last van opvliegers. Misschien dat het dit keer meevalt? Gizmotje, er is een heel goede kliniek in leiderdorp. Medisch centrum kinderwens. Daar heb ik al verschillende goede verhalen over ghoord op dit forum. Wachttijd is idd veels te lang. Niet mee akoord gaan. Naatje, wat enorm balen van je negatieve test! Sterkte meissie... Liefs voor iedereen
He Meiden, @ Jojoba Hoe gaat het nu met je? @ Gizmo Hoe is het met jou? Heb je al een andere fertiliteitsafdeling gevonden? @ zora nog steeds geen ongi? Succes met testen en de provera. Kan me voortsellen dat het moeilijk is van je zus! Herken het heel erg zit op dit moment in hetzelfde schuitje. Mijn zus en schoonzus moeten beiden bevallen over twee weken. SLIK! We gaan gewoon saampjes de volgende ronde in! @ elke Fijn om wat van je te lezen. Hoe gaat het? @ Caecilia hopelijk brengt de volgende ronde heel veel geluk. @ leoniizzi hoe is het nu? ben je alweer thuis? Hoe gaat het met de pijn? @ naatje succes, toi toi toi! @all vanmorgen was het dan eindelijk zover we mochten opnieuw naar de fertiliteit en daar kregen we de uitslagen en wat we niet durfden te dromen is uitgekomen bij ons beiden geen afwijkingen gevonden. We kunnen er het eerste half jaar gewoon voor gaan zonder medicijnen. Het zou eigenlijk gewoon moeten lukken. Wat waren we opgelucht! Fijne avond en een dikke knuffel van mij. Esde