hallo meiden, wat een lieve reacties zeg van jullie allemaal.... ik zit nu in het diaconessenhuis in voorburg en heb gister direct het lumc in leiden gebeld en kan daar 16 december al terecht.... maar ik denk dat ik liever naar leiderdorp ga want ik heb daar inderdaad goede verhalen van gelezen op het internet..... bedankt in ieder geval... heb morgen even een bel afspraak met de arts assisitent gyn... en dan ga ik het voorleggen dat ik het echt absurd vind! ga echt niet vier maanden wachten op de instructies... dat is in mijn ogen echt 4 maanden weggegooit... voel me er wel weer erg rot door en dat al in deze moeilijke tijden... pffff het wordt er allemaal niet makkelijker op maar we houden goede moed hoi ede: wat fijn dat er bij jullie niets is gevonden wat zal dat een opluchting zijn en nu dat de stress daarvan af is zul je snel tot de zwageren mogen horen.... succes meid zora: wat spannend... ga voor je duimen duim duim duim...... op positief resultaat.. ceacillia: ik begrijp het inderdaad ook van jou kant.. het blijft altijd heel moeilijk we gunnen het andere mensen ook zo erg maar als je zelf al een tijdje bezig bent dan doet dat echt pijn.. ok... dan gaan we denk ik samen aan de spuiten.... brrr zie er wel tegen op maar heb er wel alles voor over... wanneer eindigt deze ronde voor jou, misschien komt het wel niet zover.... duim voor je..... ryanne: ja ik mag gaan spuiten maar moet tot maart wachten met een afspraak by de gyn... lees het stukje hierboven.. brrr.... hoe is het met jou? elke: ja bedankt voor de tip ik ga er morgen even heen bellen wanneer hun een plekje zouden hebben.... ik hoop heel snel.... hoe is het met jou? zora: gefeliciteerd met je neefje... ik snap dat het ook heel moeilijk is voor jou maar houd je volle moed voor jou komt de tijd ook zeker weten! jose: ahhh bedankt voor je woorden... kun je zelfs nagaan hoe boos ik was toen die st*mme assistente dat tegen me zei.. zo een onaardig mens.. brrr... hoe is het met jou? gaat het allemaal goed met de buik? redu: balen dat je je zo rot voelt met de clomid....ik hoop dat je dit keer niet zoveel bijwerkingen gaat krijgen... kom zet hem op meid.. naatje: bedankt... ik ga zeker morgen even bellen, en ook naar de verzekering.. ik heb gehoord dat in een kliniek wel alles sneller loopt.... ben benieuwd.... voor alle andere meiden... heel veel succes weer en ik wil tegen jullie allemaal zeggen dat ik het super fijn vind dat ik hier lekker mijn ding kwijt kan ik heb er een hoop steun aan en hoop dat ook voor jullie te zijn.... xxxxxx
Hoi dames, Joseetje: wanneer is je tweede echo eigenlijk? Zora: hopelijk blijkt je zwangerschapstest toch hartstikke positief te zijn! Duim voor je mee.. Naatje: wat ontzettend balen zeg en dan ook nog een ontsteking. Zit ook niet mee zeg. Snap heel goed ook dat je een dubbel gevoel hebt bij de bevalling van je zus. Je gunt het iedereen, maar jezelf misschien toch net iets meer.. Elke: hoe gaat het nu met jouw cyclus? Ben je al ongi? Rianne: hoe gaat het met jouw zwangerschap? Wanneer heb je je echo? Tezzz: ben je weer een beetje opgeknapt meid? Caecilia: ook jij veel sterkte en een dikke knuffel.. Dit wordt gewoon jouw ronde Gizmotje: belachelijk dat je zo lang moet wachten zeg. Kun je niet naar een ander ziekenhuis? Redu: hoe gaat het met de bijwerkingen van de clomid? Ik ben vandaag terug naar de gyn gegaan voor controle na mijn miskraam. Bijna alles was weg, er zat dus nog wel wat. Er zat nog wat baarmoederslijmvlies wat weg moest, hij heeft dit m.b.v. de eendenbek eruit gehaald (best pijnlijk). Dat baarmoederslijmvlies gaat naar het lab en ik moest nog bloedprikken (ongeveer 8 buisjes! ). Heb maar gelijk gevraagd of ik een onderzoek kreeg naar mijn 2 miskramen en hij zei als ik dat fijn vond dat dat zeker mocht, dus dat heb ik maar gedaan. Woensdag 17 december moet ik terug en krijg ik de uitslag. We mochten als het bloeden gestopt was wel meteen weer verder. Hij vond geen reden om niet meteen verder te gaan met proberen. Hebben het ook afgelopen weekend aan familie en een aantal collega's verteld. Iedereen leeft ontzettend mee. Ben een stuk opgeluchter nu, ook nu ik er over kan praten. Liefs Jojoba
jojoba: ik ga morgen even afwachten wat de arts assistente zegt, maar als ik echt tot maart moet wachten, ga ik meteen naar leiderdorp bellen... jij heel veel sterkte met alles, wel heel fijn dat je direct weer verder mag gaan.... goed dat je het nu kan bespreken dat is denk ik echt een opluchting.. sterkte.....
@Jojoba, heel fijn dat de gyn een onderzoek wil doen. Geeft toch wat rust lijkt me. Hoop dat het bloeden snel stopt en jullie verder kunnen!
het is niet mijn zus die is bevallen, het is de zus van Zora Meis, wat fijn dat ze onderzoek gaan doen, ik duim voor een goede uitslag! gelukkig hoeven jullie niet op de uitslag te wachten en mogen jullie meteen verder proberen, ik hoop zo dat het de volgende keer een zorgenloze zwangerschap zal worden [-o< En wat goed dat jullie het met jullie omgeving hebben kunnen delen, ik kan me voostellen dat dit erg oplucht. liefs Naatje
Naatje wat balen zeg! Vol goede moed naar de volgende ronde en ik ga weer voor je duimen! Liefs Ylona
Jojoba, knuffel meid, wel fijn dat jullie meteen weer verder mogen en dat er onderzocht wordt wat evt. de oorzaak kan zijn. Naatje: Gefeliciteerd met je verjaardag, en ook een knuffel, hoop toch stiekem dat je ongi wegblijft. Gizmotje: Succes met de belafspraak! Esde: Fijn dat er niets is gevonden meid. Succes en hopelijk krijgen jullie met zelf proberen een prachtig kindje. Meiden, ik heb gisteren de provera gehaald en een zwangerschapstest, sta ik vanmorgen op en......ONGI! Niet te geloven, heb het echt niet voelen aankomen alleen eergisteren buikpijn maar dat leek meer op eipijn. Snap mijn lichaam echt niet. Ben wel blij, Begin nu vrijdag met de clomid dan meteen afspraak maken voor de follikelmetingen en dan waarschijnlijk over twee weken de IUI. En als het goed is valt het dus niet in het weekend gelukkig!
@Naatje, meis gefeliciteerd met je verjaardag! (en wat ontzettend balen van je test...) @Zora, wat goed dat je lichaam het zelf heeft gedaan! Super geen rottige provera voor jou! En die zw test nog even lekker in de kast voor een positieve test eind van de maand! Hier vanmorgen de laatste Clomid weer geslikt. Ik hoop dat mijn humeur nu weer iets gaat verbeteren...
Zora ja echt he..... is toch niet te geloven als je net een testje wilt gaan doen... het lijkt soms wel alsof ons lijf een klein loopje met ons neemt...mooi dat je kunt gaan starten en dat de iui dan hopelijk niet in het weekend valt... krijg je wel fm,s? omdat je een redelijke cyclus van jezelf hebt kan het ineens hard gaan met de clomid. Naatje.. ik weet niet zo goed wat ik nu van jouw verhaal moet zeggen......er zijn natuurlijk veel vrouwen die pas laat posi testen... je hebt nu een iui gehad dus er is geen twijfel over mogelijk dat er een ei is geweest en de zaadjes heel dichtbij....wat zegt het ziekenhuis? Esde wauw meid gefeliciteerd... het verlossende woord he? mooi dat er geen rare dingen zijn gevonden poeh je zal wel zenuwachtig zijn geweest voor dat gesprek... Elke ik heb de echo morgen om kwart voor 12....hoop op net zo,n mooie echo als marykay hebben jullie haar echofoto,s gezien? Jojoba jemig... fijn dat jullie wel meteen weer door mogen.. er komt waarschijnlijk niets uit dat onderzoek he? houd daar rekening mee. 8 buisjes.... was je niet helemaal high toen je het zh verliet? Gizmotje goed zo meid... weg bij dat ziekenhuis! het lumc is echt ontzettend goed en medisch centrum kinderwens ook. wel moet je er rekening mee houden dat medisch centrum kinderwens wel ook een commercieeel iets is het is makkelijker om van het ziekenhuis naar medisch centrum kinderwens te gaan dan andersom terug naar het ziekenhuis als het niet zou lukken... maar het schijnt wel een stuk persoonlijker te zijn dan in het ziekenhuis.. ik voelde me altijd ( en nog) een nummer. ben benieuwd wat je gaat doen meid... hier alles goed... krijg wel weer de bibbers voor de echo van morgen... het is en blijft gewoon eng... de kwaaltjes zijn nog steeds in alle hevigheid terug dus ik denk dat het wel goed zit... groetjes Jose
joseetje, volgens de kliniek is het nu gewoon wachten op mijn ongi, het kan zijn dat mijn cyclus wat onregeld is door de hormonen...
Caecilia: Is je humeur zo erg dan met clomid? Ik ben benieuwd hoe ik erop ga reageren, begin er vrijdag mee. Joseetje, Ja ik krijg wel follikelmetingen, ik bel vrijdag voor de eerste afspraak als ik met de clomid begin. Ben benieuwd wat ze zegt heb natuurlijk net die provera meegehad. Ik ben ook zeer benieuwd hoe lang mijn cyclus gaat duren. Meiden op welke dag hebben/hadden jullie gemiddeld je ei met clomid? Ik ben zo bang dat ik een laat ei heb en alsnog in het weekend val namelijk. Mijn volgende cyclus is weer mijn 'korte'' cuyclus als je om en om rekent, dus zou dan 33 dagen worden. Wordt dit minder met clomid?
@Zora, mijn humeur is heel zwart sinds de laatste ronde is mislukt. Loop een soort van verdoofd rond. De Clomid helpt niet... maar het komt niet door de Clomid hoor! Mijn ei springt ergens tussen dag 14 en dag 20. Meestal dag 16/17. Zoals je in mijn onderschrift ziet zijn mijn cycli met Clomid erg netjes....
Hallo lieve meiden! Ik weet niet of jullie je mij nog herinneren... Ik kwam hier omdat ik met clomid begon, eerst 50 toen 100 toen 150mg, en een ei gehad op dag 20 met 100mg, maar niks meer met 150mg. Toen moest ik van de gyn 3 maanden wachten ivm de prikpil die nog niet uitgewerkt zou kunnen zijn. Enne... nu zijn we dus zwanger Zonder clomid of wat dan ook... Ik wil me hier dus afmelden en julie allemaal ontzettend veel succes wensen met julie weg naar een beebje. Dikke digihug, en megaveel zwangerzand! ****
@Beppie, ik heriner me je nog goed hoor! Gefeliciteerd! Net terug van de kaakchirurg... ik heb nu bijna een jaar continu het gevoel dat ik mijn tong verbrand heb... hij geeft aan dat ze niet weten hoe het komt en dat er niets aan te doen is... Hij opperde nog even dat het iets hormonaals kan zijn omdat je het veel ziet bij vrouwen rond mijn leeftijd.... Ok ik heb helemaal de zenuwen hierdoor... doodsbang dat er hormonaal dingen niet kloppen... Maar ik reageer goed op de Clomid...
Beppie wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd! Ik heb hier lang niet geschreven omdat ik echt steeds ontzettend moe was, wel heel vaak meegelezen. Naatje en Caecilia wat vreselijk jammer dat dit toch niet jullie ronde was ik had er zo'n goed gevoel bij. Zora, wat heerlijk dat je ongesteld bent geworden je gaat nu echt beginnen! Ik vind het wel weer eens tijd voor iemand bij wie het meteen de eerste keer raak is. @all, heel veel succes ik duim voor jullie allemaal en dat jullie maar snel naar de andere kant komen. Met mij gaat het goed, vooral sinds gister besef ik dat echt ik zwanger ben en ben ik verliefd!. We hadden gister een superecho waar echt al een minimensje te zien was. Hiervoor was het allemaal nog erg onwerkelijk voor me en maakte ik me ongerust.