Marykay, wat fijn dat de cho goed was en dat je zo vrolijk bent, het is je gegunt meid, jeetje 11 weken alweer wat gaat dat toch snel, geniet lekker van je zwangerschap, Voor je het weet is je beebje er. Caecilia: Wat vervelend zeg van je tong, liijkt me echt heel irritant. Sterkte ermee.
marykay en beppie: van harte gefeliciteerd! geniet van het zwanger zijn! zora: wat fijn dat je ongesteld bent geworden liever niet natuurlijk maar we begrijpen elkaar.. succes met de clomid alvast ik zou niet weten wanneer mijn ei is want ik heb er nog nooit eentje gehad helaas..... naatje: lang zal ze leven in de gloria van harte meid nogmaals haha josee: veel plezier morgen met de echo van jullie beebje.... geniet ervan.... naatje: spannende tijd voor jou...... even ego: ik heb vandaag het lumc maar gebeld en ik kan daar 16 december al terecht en dit gaan we maar doen ook, ik had vanmiddag contact met mijn gyn assistent en die zei dat ik over 9 weken bij de echt gyn terecht kan.... ik vind dit toch echt ook veel te lang duren...... wat denken jullie hiervan? zouden jullie wachten tot eind januari of zouden jullie gaan voor het andere ziekenhuis waar ik 16 december al terecht kan? help ik weet het even niet meer..... voor alle andere meiden we zetten hem weer op! doeii
marykay en beppie: van harte gefeliciteerd! geniet van het zwanger zijn! zora: wat fijn dat je ongesteld bent geworden liever niet natuurlijk maar we begrijpen elkaar.. succes met de clomid alvast ik zou niet weten wanneer mijn ei is want ik heb er nog nooit eentje gehad helaas..... naatje: lang zal ze leven in de gloria van harte meid nogmaals haha josee: veel plezier morgen met de echo van jullie beebje.... geniet ervan.... naatje: spannende tijd voor jou...... even ego: ik heb vandaag het lumc maar gebeld en ik kan daar 16 december al terecht en dit gaan we maar doen ook, ik had vanmiddag contact met mijn gyn assistent en die zei dat ik over 9 weken bij de echt gyn terecht kan.... ik vind dit toch echt ook veel te lang duren...... wat denken jullie hiervan? zouden jullie wachten tot eind januari of zouden jullie gaan voor het andere ziekenhuis waar ik 16 december al terecht kan? help ik weet het even niet meer..... voor alle andere meiden we zetten hem weer op! doeii
gizmotje ik zou bij het lumc gaan.,... die hebben wat betreft fertiliteit echt een heel goede naam... en het is in de praktijk ( al hoop ik natuurlijk dat het niet zo ver komt maar het is wel iets om in je achterhoofd te houden) zo dat je als je in een ziekenhuis behandeld bent en het zou niet lukken je altijd nog op de kliniek terug kunt vallen... weet het ziekenhuis dat je tal van behandelingen al in een kliniek hebt gehad die niet zouden zijn gelukt dan zal een ziekenhuis niet staan te popelen verder te behandelen... ik had zelf ook het idee om naar medsich centrum kinderwens te gaan... maar had toch voor mezelf besloten als het iui of ivf zou gaan worden dat ik naar het lumc zou gaan.. dit is wat mijn dokter mij verteld heeft..over switschen tussen kliniek en ziekenhuis en hij zie dat het natuurlijk zelf moest weten.. ik zou gaan voor het lumc.. iets minder persoonlijk maar wel wetenschappelijk erg goed en heel erg goed aangeschreven... verder werken ze ook samen met het bronovo in den haag en die heeft ook een heel goede naam. meiden straks is de echo.. ben nu alweer stikzenuwachtig! nog niks geleerd van de vorige keer dus.. xxxxx jose
Succes straks Joseetje, wordt vast een mooie echo. Gizmootje, je meot doen waar je jezelf het fijnst bij voelt. Ik zou persoonlijk niet tot eind januari willen wachten maaar uiteindelijk meot jij de keuze maken.
@Gizmotje, ik zou overstappen. Een maand klinkt niet zo lang... maar als je hem moet wachten... Hier net stevige huilbui gehad.... maar ja de Clomid is weer op... dus afwachten maar. Vanaf zaterdag ga ik weer tempen. Ik had mezelf een temp verbod opgelegd voor de eerste 10 dagen van mijn cyclus. Aan die data heb je toch eigenlijk niets... Wel lekker hoor! Eindelijk weer eens echt uitgeslapen. (Ja meiden ook mensen met een klein kind kunnen uitslapen... doet mijn zoon namelijk ook heel graag tot soms wel 10 a 11 uur!)
gezimotje, ja dat is heel erg moeilijk om te vor jou te beatwoorden, maar voor mezelf zou ik niet zo lang willen wachten, ik zou gaan rond bellen. joseetje, heel veel succes vanmiddag! Op naar een mooie echo! Zora, heel veel succes met jullie 1e IUI! En we gaan dit keer gelijk op Marykay, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad...heel goed dat je nu lekker kunt genieten! Caecilia, dikke knuf meis! all, mijn verjaardag zit er weer op. Het was allemaal heel erg dubbel, kaakholteonsteking, een negatieve test en later op de dag ook nog eens hevig ongesteld, diep teleurgesteld en verdrietig zijn en toch een feestje vieren. Maar goed ik heb mijn happy face opgezet en een paar wijntjes achter over gegooid, dat mocht ik nu wel. Ik lachte wel, maar was niet gelukkig Maar vandaag is er weer iets veranderd...nog steeds ziek, en teleurgesteld, maar ook weer heel strijdvaardig...Heel gek, gister zag ik ik het allemaal niet meer zitten en vandaag zie ik weer een doel...vandaag is cd 2 onze 2e IUI cyclus! Morgen mag ik al weer beginnen met de gonal-f en 1 dec heb ik de 1e fm al weer!...en met een met een beetje geluk, zal dit een hele mooie kerst gaan worden... [-o<
GOOOOOOOOO NAATJE! Je klinkt lekker positief! Houden zo! En nog gefeliciflapsteerd met je verjaardag @BeppieW: hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! We hebben ons van het zomer al afgevraagd waar je toch gebleven was @caecilia: pff gelukkig zit de clomid er dan weer in! Ja, heerlijk he, uitslapen? Hier ook 2 kids die ons lekker laten slapen. Nou ze naar school gaan zijn ze ook in het weekend wel wat eerder wakker, maar ze gaan gewoon naar beneden en laten papa en mamma lekker met rust Toen ze nog niet op school zaten sliepen ze meestal ook een gat in de dag! Heerlijk! @Gizmotje: als de mogelijkheid er is, zou ik ook gaan voor de snelste behandeling. Het duurt allemaal al zooooo lang! @All: laterrrrr! *** ff kijken bij topic 'zwanger' of joseetje al wat geschreven heeft over d'r echo ***
hallo allemaal.. ff een egoberichtje. de echo was helemaal goed en je kon het beebje echt al goed zien en het spartelde een beetje..pppffff tranen met tuiten gehuild..ben 2 dagen teruggezet ipv een week dus mijn eigen idee klopte wel degelijk.. heb alleen een ( waarschijnlijk) kleine vleesboom van 2 cm in mijn baarmoeder... is niet gevaarlijk maar kan wel lastig zijn als hij groter groeid... maar meestal groeien ze niet tijdesn de zwangerschap dus ik mag naar de verloskundige en blijf nog even in het ziekenhuis onder controle ( echo,s) om te kijken wat dat vleesboompje doet.. ben helemaal blij... xxxx jose
Wow Joseetje...gefeliciteerd met je goeie echo. Hopenlijk is de vleesboom geen belemmering. Geniet ervan. Sorry...weinig tijd. Voor de rest een hele dikke HUG {|= en een mooi muziekje. Groetjes Winnie.
Hoi hoi Joseetje, proficiat met je mooie echo. Wel een beetje dubbel bij mij ging het toen mis met de echo van 9 weken. Snap dus heel goed dat je helemaal blij bent Beppie gefeliciteerd met je zwangerschap!! Naatje, alsnog proficiat met je verjaardag. Wat knap dat je steeds zo positief blijft> Super! Ik mag ook in de week van 1 december naar Geertgen. Misschien kom ik je weleens tegen Caecilia, heftig joh, die emoties met clomid. Gelukkig zit het er nu allemaal weer in! Mag je weer flink aan de klus hihi Marykay, jij ook nog gefeliciteerd met je echo. Bijna 12 weken al! Gaat zo snel ! All, hier is alles rustig. Nog geen zicht op een ongi. Ik mag over twee weken bellen als ik dan nog niet ongi ben en dan gaan ze het denk opwekken. Wil nu eigenlijk wel weer serieus aan het werk gezet worden Liefs Elke
joseetje gefeliciteerd met je mooie echo super! zora jammer dat je toch ongi ben geworden ik heb zo voor je geduimd. gizmootje ik denk dat je moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt nou ook hier zit de laatste clomid erin, het wordt straks nog druk op het wachtbankje, ik denk dat we een grotere moeten hebben maandag ga ik weer voor een follikelmeting alleen bij een andere gyn, daar baal ik wel van maarja het is niet anders. voor iedereen een dikke knuf groetjes redu
@ Elke: Kan me voorstellen dat je weer aan deslag wilt meid. Hoop dat je ongi snel komt of uitblijft met een positief resultaat. @ redu:Succes alvast bij de follikelmeting maandag. @ all: Hier zit mijn allereerste tabletje clomid erin. Ben benieuwd hoe ik er op reageer. Straks even bellen voor een follikelmeting. Spannend!
Elke, ik hoop dat je cyclus snel weer vanzelf de draad op zal pakken zodat je verder kunt! redu, spannend maandag follikelmeting, ik hoop dat de clomid goed zijn werk heeft gedaan! Zora, mooi je eerst pilletje, follkeltjes kunnen dus lekker gaan groeien all, hier zit ook de eerst gonal-f spuit er weer in! Over 10 dagen heb ik mijn eerste fm.
joseetje: ik ga inderdaad naar het lumc toe, hoor erg goede verhalen over het ziekenhuis daar, heb 16 dec een afspraak! spannend dus..... gelukkig was je echo helemaal goed fijn om te horen! geniet van je zwangerschap! hoop dat de vleesboom lekker klein blijft! ceacilia: tempen is inderdaad wel fijn he om zelf een beetje te controleren....zeker lekker dat je kan uitslapen dat hoor je echt niet vaak hahaha naatje: oh jee wat een hoop dingen gebeurt in zo een korte tijd he? erg is dat he dat je dan vrolijk doet voor een ander terwijl je zelf het liefst een pak zakdoeken pakt en lekker in bed gaat liggen? op naar 1 december voor jou... marykay: wat fijn een mooie echo! ga ervan genieten.... elke: succes en hoop dat je snel aan de slag kunt... het wachten is echt niet fijn! redu: inderdaad het wachtbankje wordt lekker druk maar als we elkaar allemaal steunen en goede moed inpraten komt het wel goed..... spannend je follikelmeting maandag.... succes..... zora: succes met je nieuwe ronde clomid.... voel je je goed? voor allemaal een heel fijn weekend.... even ego.... ik heb de stap gezet en ga naar het lumc over... ben erg blij dat ik de afspraak heb gemaakt! op naar 16 december kan niet wachten het is nog maar 2.5 weken maar toch heeeeeel ver weg.... kusjes van giz