wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He lieve meiden! Ben weer terug van weggeweest.
    Naatje wat goed dat je er weer positief instaat vasthouden hoor. Nog 6 daagjes en dan weer fm duimen dat alles mooi gegroeid is in de juiste proporties.

Zora wordt een spannende periode voor jou meid. Nu ga je echt echt beginnen en 2009 zal jij zwanger zijn.

Gizmo goede keus lijkt mij. Al dat wachten duurt allemaal toch al zo lang lekker nu gewoon voor de kerst afspraak en dan vol goede moed het nieuwe jaar in!

Redu spannend, lekker aan de klus meid. Moeder natuur zal je heus niet opzadelen met 6 kindjes (ok weet dat het bij hoge uitzondering gebeurd maar bij jou niet na alles wat je al hebt meegemaakt). Gewoon lekker aan de gang.

Ik ben ondertussen weer een weekje thuis. Niet geschreven want ik moest echt een beetje bijkomen van de hele ervaring en zitten kan ik nog niet heel lang. Ziekenhuis ervaring vond ik geen pretje, je merkt echt dat ze personeelstekort hebben en niet goed communiceren met elkaar waardoor ik ook veel onnodige stress heb gehad, daarbij ook slaapgebrek dus ik ik voelde me lichamelijk en emotioneel een wrak. Toen werd ik ook nog vr. de 14e ongesteld (terwijl ik dus moest blijven liggen, ook als ik moest plassen vond dat zo erg) terwijl ik dat pas ongeveer 9 dagen later moest worden, dus heb gejankt!
    Wel de chirurg vertelt dat ik probeerde zwanger te worden, hij zei dat dat geen probleem was ondanks mijn gebroken enkel en revalideren.
    Vandaag moest ik naar de gyn. Die werd niet helemaal wijs uit mijn temp.kaart ik heb bijna een constante hoge temp. en zij vond het op een kaart lijken van iemand die zwanger is/was. Of dat ik voor ik begon met duphaston zelf al een eisprong had gekregen (wat ze voor mijn doen heel goed vond cyclus van 5 weken). Afgesproken dat ik blijf tempen. en 15 december terugkom, kijken of ik dan uit mezelf weer ongesteld ben geworden of niet en dan kan ik voor de 2e ronde clomid gaan. Denk niet dat ik een testje nu ga doen omdat ik dus wel ongesteld ben geworden of moet ik dat voor de zekerheid wel doen? (gyn zei daar niks over en ik vergeten te vragen) Dus de komende 3 weken even zonder hormonen, wat ik in principe in deze situatie niet erg vind. Kan mijn lichaam even herstellen van alle troep die het al binnen heeft gehad.
    Kan me nu ook beter overgeven aan mijn handicap en afhankelijkheid en begin nu ook te genieten van alle vrije tijd die ik heb. Heerlijk tijdschriften lezen, jullie volgen op het forum, dvds kijken en mij er niet schuldig om hoeven voelen, want ik moet nu eenmaal rust nemen (en dat tot minstens half januari..!). Enne het klussen gaat ook prima met mijn gipsen poot. Ik kan natuurlijk zelf nog niet zo actief zijn, dus ik laat hem lekker het werk doen en hoef alleen maar te GENIETEN hihi.
    Liefs voor jullie allen

2. Niet meer actief

Leonizzie, fijn dat je weer terug bent!
    Wie weet doet de rust wel wonderen...ik duim er in elk geval voor!

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Temp vanmorgen gedaald. Ik voel mijn ei nog wel maar misschien is het al ei-dag!

4. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeimorgen dames,

heb volgens de ovu testen gisteren een pos. test gehad (zie album) en we hebben gisterochtend en vannacht goed geklust :oops:

heb deze maand mijn ei dus bijna 5-6 dagen eerder dan afgelopen cyclus ;) (had daar mijn ei op dag 22, en nu op 16-17). voel wel nog een drukkend gevoel in mijn onderbuik, maar stukken minder dan gisteren en eergisteren.
    heeft iemand daar ervaring mee? dat zeurende gevoel na de eisprong?
    Lijkt door de Clomid een stuk erger te zijn :rolleyes:

5. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Leonizzie, welkom terug meid. Pak lekker je rust en heel veel beterschap gewenst en een snel herstel.

Caecilia: Klussen dan! Veel plezier!

Luukske, ik duim voor je succes op het wachtbankje. Ik had soms wel een zeurend gevoel na eisprong. Maar dit is mijn 1e ronde clomid dus weet niet of het door de clomid erger wordt.

Liefs Zora

6. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    goedenmorgen allemaal.

mijn temperatuur was eergister 36.3, toen steeg hij gister naar 36.5 en vandaag was hij 36.1 op steeds hetzelfde tijdstip..... had gister en eergister een duidelijke positieve ovualtie test en draderigee afscheiding.... wat moet ik hier nu van denken is het toch geen goed eisprong dan omdat mijn temp is gedaald? of heb ik dan juist vandaag mijn eisprong, heb van horen zeggen dat hij dan ook naar een dip zakt om vervolgens weer omhoog te kruipen...

leonizie: gezellig dat je er weer bent... sterkte met her herstellen meid....

ceacillia: hoe lang is jou temp hoog gebleven?

luukse: kan volgens mij wel door de clomid hoor, ik weet niet of het zeurderige gevoel erbij hoort want dit zou voor mij ook de eerste eisprong zijn en ik heb ook nog last van mijn buik....

zora: spannende tijd voor jou en klusse alvast.... wanneer heb je ongeveer je ei denk je?

succes allemaal

liefs giz

7. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hallo allemaal

leonizzie welkom terug ik hoop dat je snel volledig hersteld bent.

ceacilia en luukske mag ik er dan bij op het wachtbankje ik heb denk ik gisteren voor het eerst in mijn leven een eisprong gevoeld, ik had flinke krampen zowel links als rechts en het stond op beide kanten op springen.
    nu wachten, bah het allerergste wat er is.
    Maar vindt het wel fijn om niet de enige te zijn en samen te wachten.
    En dan over twee weken allemaal in het roze hoop ik.

groetjes rdu

8. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    sorry gizmotje ik had je over het hoofd gezien, ik zou zeggen bij twijfel klussen liever te veel dan te weinig toch.

groetjes redu

9. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik heb geen idee gizmootje, zou gewoon lekker door blijven klussen dan kan je m niet missen.

Ik heb geen idee wanneer ik mijn ei heb. Heb vrijdag de eerste FM, dit is mijn eerste ronde met clomid dus weet niet hoe mijn lichaam reageert.

Klussen doen we wel, maar hoeven we niet meer verplicht omdat we voor IUI gaan. :D

10. Niet meer actief

Caecilia, meid lekker aan de klus en dan het wachtbankje op...succes!

luukske, dat zeurende gevoel is bij mij na de eisprong herken ik wel, dat heb ik ook.
    Fijn dat je ei al zo mooi vroeg is...succes op het wachtbankje!

Redu, ook op het wachtbankje...succes meid!

Zora, spannend vrijdag je eerste fm, ik hoop dat er wat moois aan het groeien is. Ik mag maandag pas voor mijn eerste fm deze ronde, wie weet blijven we een beetje gelijkt opgaan. Wij klussen nu ook gewoon voor het plezier, de IUI is voor het echte werk ;)

11. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Mooi gezegd Naatje, ik hoop ook dat we tegelijk blijven lopen, zou leuk zijn! Kunnen we elkaar een beetje oppeppen. ;)

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, veel succes met revalideren en succes met klussen, kan me voorstellen dat als je ongi komt in het ziekenhuis en je bent aan bed geketent je je echt hopeloos voelt.... :oops:

@caecilia, goed klussen rond je ei..... :D

@gizmotje, doe zelf niet tempen maar volgens mij dipt je temp idd even voor je ei, dus even doorklussen :D

@redu, gezellig kunnen we elkaar warm houden op het bankje, zakt die temp ook niet.... ;)

@zora, succes vrijdag, hopelijk al wat mooie ei(tjes) ;)

@naatje, jij ook maandag heel veel succes met de fm ;) .

@all, het zeurende gevoel in mijn onderbuik is weer wat minder aan het worden, en de ovu testen worden ook steeds witter :D
    dus het echte wachten kan beginnen....

13. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Succes op het wachtbankje Luukske, ik duim voor je!

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Nou Luuske laat de duimpjes maar draaien...!
    Even over tempen. (ben nog maar een groentje) Kan het zijn dat je gewoon bijna altijd rond de 37 graden zit? Ik weet dat ik vroeger wel eens tussen de 36.5 en 36.8 zit. Maar eigenijk sinds ik ben begonnen 1.5 maand terug ben ik gestart met 36.7 en in een paar dagen bleef hij stijgen en bleef rond de 37.2 37.3 al weken lang. Gisteren had ik ineens een uitschieter naar 36.2 en vandaag weer 37.1? Kan dat? of functioneert mijn lichaam gewoon niet? Nou ja ga het maar eens rustig afwachten deze weken, hoop dat ik een wat duidelijkere kaartje krijg.

15. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Leonizzie,

Welkom terug!
    Mijn temp zit ook altijd rond de 37.
    Na de eisprong loopt hij zelfs op tot 37,5 :confused: .
    Denk het geen probleem is. (ben wel een echte koukleum ;) )

Liefs en succes

ps vnvd finale van Het Blok!

16. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Na mijn ei stijgt de temp naar 37 graden. Meestal pas 3 dagen na temp stijging weet je zeker dat je een ei hebt gehad. Mijn gyn zegt dat het ei dan in 1 van de dagen daarvoor gesprongen is.

Gezellig wordt het weer op de wachtbank!

Gisteren geklust. Vanavond niet want de gyn zegt toch dat om de dag beter is dan iedere.... dus morgenavond weer en dan toch zeker de 2 dagen erna ook ;) voel nu wel ei maar meestal komt die pas met dag 16 a 17!

17. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

Apr 23, 2008
    242
    0
    0
    Hoi meiden,

ik kwam even spieken hoe het hier gaat. Het wordt toch wel weer tijd dat er iemand oversteekt naar ons vervolgclubje...

sterkte nog allemaal, denk nog steeds aan jullie, ook al schrijf ik hier niet meer zoveel!

knuffel!

18. Niet meer actief

Suzanne, lief dat je nog aan ons denkt! Hoe gaat het met je zwangerschap? 27 weken zie ik al weer!
    Maar we willen eigenlijk allemaal voor het einde van het jaar naar het verlogclubje, dan kunnen we dit topic 31 december sluiten ;)

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Elke en ceacillia bedankt voor jullie antwoorden! Dacht al dat ik niet helemaal normaal was ;)

20. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen dames,

hier was de ovu test gisteren helemaal negatief, hebben gisteren nog geklust, en de 2 dagen ervoor, dus zou toch wel goed moeten zitten of niet.... ;)

buikklachten zijn ook zo goed als weg, heb mijn ei dus wel al gehad :D

Share This Page