@naatje, hoop dat ik lang genoeg door heb geklust , want gisterochtend wel nog, en vannacht niet meer, mijn mannetje was ziek, en ons zoontje heeft nu flinke griep klachten, begon gisteren met flink hoesten en vandaag moest hij meteen flink spugen, ligt nu lekker een uurtje in bed . we hebben dus niet doorgeklust totdat de ovu testen helemaal neg waren, maar wel aflopend waren....duim maar dat de zaadjes hun weg hebben kunnen vinden....
@Luuske, om de dag klussen is genoeg! Dus maak je over de hoeveelheid klussen geen zorgen. (om de dag is zelfs beter...)
dank jullie wel meiden voor het inspreken van weer wat moed , want dacht vanmiddag dat het gewoon te weinig zou zijn . hoop dat ik, en jullie allemaal, binnenkort een mooie positieve test in handen hebben
hallo allemaal.... luukske: is helemaal goed geklust hoor, om de dag is het beste wat je kunt doen, alleen heb ik het wel elke dag gedaan omdat ik bang was een kans te laten schieten maar ik duim duim duim voor je... succes ceacillia: ook spannend voor jou nu dus.. op naar een positieve zwangerschapstest! zet hem op..... leonizzie: misschien is het je eisprong? of kan dat niet? succes meid voor alle andere meiden hoe is het met jullie? allemaal op het wachtbankje? even mezelf: ik had zondag en maandag een positieve ovualtie test en pijn in mijn buik maar nu laat mijn lichaam me weer eens in de steek, want mijn temperatuur blijft maar op 36.2 hangen en staat al 2 dagen hierop stil..... hmm snap er niet veel van, hij zou nu dan toch al moeten gaan stijgen of niet, hebben jullie hier ervaring in? bedankt liefs giz
@Gizmotje., kan nog steeds hoor!ijn gyn zegt dat je temp niet direct de volgende dag hoeft te stijgen. Daarom is een tempkaart ook een indicatie en geen excate weergave! Hier eipijn dus ga even douchen en dan klusser de klus
goeiemorgen dames, @gizmotje, heb zelf nooit getempt dus kan je daar helaas niks zinnigs over zeggen @caecilia, goed geklust @all, hier sinds gistermiddag flinke pijnlijke borsten, vind het maar raar allemaal
@caecilia, zou zeggen laat je vanavond lekker verwennen, als je man thuis is....veel succes, en genieten is natuurlijk ook belangrijk....
eiden, mijn eerste poging IUI is afgeblazen. Ik had 4 follikels de kleinste 12,5 en de grootste 14,5. En dat met maar 50 mg Clomid. Volgende maand als het gunstig valt ivm kerst en oud en nieuw moet ik voor een extra uitgangsecho op dag 2 en maar 25 mg clomid slikken. Ben wel erg teneergeslagen en verdrietig. Had er zo op gehoopt eindelijk te starten....
@Zora, meis wat rot. Je lichaam reageerd dus heel sterk op de clomid... volgende keer IUI in je eigen cyclus? Heel veel sterkte en op naar een hele mooie kerst!
Zora wat ellendig, ik denk aan je en een dikke knuf. ceacilia succes gewenst van deze kant! Hier wat nerveus, maandag moet ik bloedprikken en dinsdag terug naar de gyn. Ik ben zo benieuwd, gelukkig moet ik het weekend werken en vieren we de verjaardag van mijn man zijn dochter dus dat geeft wat afleiding. groetjes redu
Zora, ik had ook al in je eigen topic gereageerd, maar ook hier nog een keer...meis wat balen,Dikke knuf!
@zora, balen meid....was je gegund, hopelijk wordt dec jouw maand waarin je een goeie iui hebt/krijgt