wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Redu spannend succes meid.

Zora wat balen meisje, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. dikke knuffel.

En ik? Ik voel helemaal niks gewoon echt niks, dus weet niet of ik rond een eisprong zit of niet en mijn temp. wordt ik toch niks wijs uit. Dus ik noteer het gewoon keurig elke dag en klus gewoon lekker door omdat wedaar gewoon zin in heb haha. En vanavond ga ik heel stout voor het eerst sinds ik mijn enkel gebroken heb een glaasje wijn drinken (mijn vader kwam vanmiddag met een flesje aanzetten) bij een lekkere pasta. Ga mezelf gewoon verwennen vandaag. Denk dat ik heel snel tipsy wordt nu, dus hou het waarschijnlijk bij 1 glas anders kom ik nooit de trap meer op hihi.

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Zora,

Wat een ontzettend rotnieuws! Snap heel goed dat je verdrietig bent.
    En idd zo rond de kerst is het ook altijd een gedoe om dan een behandeling te krijgen. Ik ga met je mee voor een beepje in 2009!

Liefs Elke

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Zora las dat je wel lekker aan de klus gaat. Gewoon doen hoor meid u never know! Kan me voorstellen dat het heel tegen je gevoel ingaat om nu ineens een condoom tevoorschijn te gaan halen, zodat je niet zwanger raakt en zoals je zegt de kans is heel klein dat ze ineens alle 4 bevrucht worden. 2 is ook goed toch? ;)

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    2 zijn ook meer dan welkom inderdaad Leonizzie. En ik drink gezellig een glaasje met je mee vanavond.

Caecilia: We gaan nu voor 25 mg clomid, omdat mijn cyclus toch niet regelmatig is durvven we daar niet volledig op te vertrouwen.

Elke: Yep ik hoop het 2009 ons jaar!

Redu; alvast succes maandag en dinsdag!

Naatje: samen zwangeren door IUI gaat deze maand niet lukken, dus zorg ervoor dat er voor jou in ieder geval een IUI beeb komt!

5. Niet meer actief

Zora, ja helaas, maar ik ben er ook nog niet. Ik ben deze cyclus met een hogere dosering Gonal-f begonnen. Bij mij is het ook nog maar afvragen of er niet te follikels aan het groeien zijn, maandag weet ik meer.

all, wij hebben gistermiddag een moeilijke beslissing genomen...het einde van onze mmm komt inzicht...
    Ik ben deze ronde wel heel erg opgefokt, ik weet niet of dit door de hormonen komt of dat ik gewoon zo gestrest ben. Ik maak me gewoon heel veel zorgen, zal het nog wel ooit goed gaan komen? We zijn al zo lang onderweg en al die pogingen zijn ons niet in de koude kleren gaan zitten. Soms wil zo graag het bijltje er bij neer gooien, maar dat kan ik niet, het verlangen is te groot. Waar ligt de grens? Hoeveel teleurstellingen kan ik nog aan? Dit zijn vragen waar ik langzaam zelf een antwoord op moet gaan geven voor mezelf. Hubbie had al een grens getrokken na de 3e IVF, toen zat hij er al helemaal door. Maar ook hij heeft zijn grenzen bijgesteld. Daar ben ik hem heel dankbaar voor, maar dat maakt me ook angstig.
    Na een goed gesprek met hubbie waar ik mijn gevoelens er uitgegooid, hebben we samen een grens kunnen trekken. We zijn nu bezig met onze 2e IUI, we willen hierna nog 1 IUI proberen en dan stoppen we met behandelingen. We hebben dan 3x IVF, 4 rondes met clomid 3x IUI icm gonal-f en pregnyl geprobeerd en dan gooien we de hormonen aan de kant. Ik trek het gewoon niet meer en dat is ook de grens voor hubbie, nu het hoge woord eruit is voel ik me een stuk rustiger. Hierna nog 1 ronde homonen en dan stoppen we met proberen, maar we zullen altijd blijven hopen....

6. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    goedenmorgen allemaal,

naatje: heftig verhaal meid, ik vind het heel knap dat jullie samen de grens hebben getrokken, dat heeft heel veel moed nodig. ik hoop dat het toch nog allemaal goed komt meid! mag ik je vragen hoelang jullie al bezig zijn? heel veel sterkte en ook succes...

zora: gewoon lekker klussen he, ik hoop en duim voor je dat het raak gaat zijn en met 2 beebs is het helemaal veel geluk! vind het wel erg rot voor je dat de iui niet doorgaat, je zit er zo naar uit te kijken en dan dat nieuws

leonizzie: inderdaad gewoon lekker aan de wijn, hoop dat je de trap nog bent opgeklommen haha.. sterkte nog met je enkel..

ceacilla: en heb je je ei gehad meid?

redu: duim duim voor jou spannend is het altijd als je terug moet naar de gynaecoloog..... hopen op goed nieuws

even eigen: ik heb geloof ik echt een eisprong gehad voor het eerst, mijn temp was twee dagen 36.1 en gister ging hij omhoog naar 36.4 en vanochtend was hij 36.5... spannend ik geloof dat hij dan morgen ook hoog moet zijn maar het liefst hoog moet blijven toch?

meiden allemaal een heel fijn weekend en succes weer...

liefs giz :D

7. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    hey Naatje,

Wat een heftig besluit. We weten allemaal hier hoe het is om het verlangen naar het mooiste wonder van het leven. Zoals ik het lees zitten jullie er alle twee doorheen en vind ik het een dappere beslissing. Een hele dikke knuffel van hier en ga met man en macht duimen dat het nu echt gaat lukken want dat gun ik jullie echt!

Liefs Ylona

8. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    ooh Naatje... Ben er helemaal stil van en heb een rotgevoel of wordt er verdrietig van als ik dit zo lees. Ik begrijp je heel goed. Vind het ook heel verstandig en goed dat jullie er zo over kunnen praten, rekeing met elkaar en jezelf houden en een grens hebben getrokken. Kan mij voorstellen dat dat ook rust geeft. Maar ook zo erg, wanneer mensen zo'n lang en moeilijk pad bewandelen om een "doel" te bereiken en daar dan niet komen. Ik gun het je zo! Ik ga je heel veel positieve gedachtes sturen. Je hebt precies de juiste hoeveelheid eitjes en peies de opimale groei deze ronde en aan het eind van het jaar of in jan. hang jij lekker met je hoofd boven de toiletpot (ok dat klinkt niet zo aardig, maar je weet wat ik bedoel) Duimduim.

9. Niet meer actief

gizmotje, we zitten al sinds aug 2006 in de mmm en het heeft er echt flink ingehakt bij ons beide.

Maar voor jou ziet er echt positief uit, je temp is idd mooi omhoog aan het gaan. Het lijkt er echt op dat je je ei hebt gehad! :)

Ylona, het is idd erg heftig om zo'n beslissing te moeten gaan nemen, maar we zitten er alle twee doorheen. Je moet dan zo'n keuze gaan maken...de hoop geven we niet op, we verlaten starks alleen de mmm...

10. Niet meer actief

Leonizzie, wat lief, nu zit ik met tranen in mijn ogen :cry:..Ik hoop het zo!

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Dat zit ik ook. Je kent elkaar dan niet "persoonlijk" maar je gaat toch met elkaar meeleven. Soms is het gewoon niet eerlijk! maar ik heb nu alleen maar positieve gedachtes in mijn hoofd voor jou. Heb je al een maansteen? las ergens dat sommige daar hele gekke ervaringen mee hebben. Gewoon alles uit de kast trekken hihi

12. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    naatje ik zit ook met tranen in mijn ogen voor jou, ik hoop zo dat het raak is voor je deze ronde, ik gun het je heel erg meid!

een hele dikke knuf redu

13. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @naatje, heb kippenvel bij het lezen van jullie beslissing :cry: , moet zeggen dat het heel veel waard is dat jullie er samen uitkomen.....maar ik blijf nog steeds voor je hopen dat jullie in 2009 een super mooi beebje in jullie armen mogen sluiten! ;)

dikke knuffel

14. Niet meer actief

meiden jullie meedeleven doet zo veel met me, ik ben heel blij met jullie...bedankt!

Ik heb een maansteen gehad, die benik verloren. Toen ik dit bij diegene vertelede waar ik hem gekocht had zei ze dat hij dan zijn werk had gedaan...maar helaas ben ik er niet zwanger meegeworden.

15. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Naatje, meid, dit moet m gewoon worden, ik duim zo hard voor jullie. Dikke knuffel meid en heel veel sterkte.

16. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    he Naatje, jemig meid......
    ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... het is zo ontzettend hard als je wel zwanger bent geweest en dus weet dat het mogelijk is........ jemig..
    ik vind jullie heel dapper en jullie zullen elkaar hebben om dit samen te verwerken... maar nog niet al je kanzen zijn voorbij...... ik hoop echt dat de volgende iui jullie het wonder zal brengen...

Zora ik lees net ff illegaal op mijn werk wat er is gebeurd.... pppffff ik was er al bang voor... heb het geloof ik ook een poosje geleden terug geschreven... het ziekenhuis had dat veel beter moeten controleren... vooral omdat je eigen cyclus niet extreem lang was..... oh wat balen zeg...

xxx jose

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Naatje, meis de rillingen lopen over mijn rug... wat een dappere maar ongeloofelijk moeilijke beslissing. Heel veel sterkte! En natuurlijk hoop ik dat 1 van deze 2 pogingen jullie alsnog heel veel geluk gaan brengen!

Ik weet nog niet of ei geweest is. Temp was vanmorgen nog best laag maar drukkende gevoel is weg... Vanavond met mijn zus gehad over injecties. Zij dacht dat ik geen last zou hebben van kerst als mijn laatste fm op de 23ste wordt gedaan. en ik dan een paar dagen later zelf de pregnyl mag zetten... Dus ga maandag toch even bellen voor een afspraak.

18. Niet meer actief

caecilia, ik hoop dat je temp snel zal gaan stijgen zodat je weet dat je ei is geweest.
    Spannend dat je maandag gaat bellen om te gaan spuiten, succes!

19. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Goedemorgen allemaal!

Naatje, wat ben ik geschrokken van je verhaal :( . Wat een verdrietig nieuws. Hoop dat je steun en kracht vindt bij je mannetje en je kindjes.

Caecilia, het zou wel super nieuws zijn :D . Zou gewoon starten met een nieuwe behandeling (hoop natuurlijk dat het niet nodig is...). Ze geven zelf wel aan wanneer het lastig wordt met de feestdagen.

Jose, succes met je pc meid! Het is wel een beetje stilletjes zonder jou :D

Ylona, Tezz, Ravi en Marykay, hoe gaat het met jullie? Moet heel eerlijk zeggen dat ik weleens meelees op het zwangertopic :oops: . Ben benieuwd hoe het met jullie gaat en hoop dat jullie een fijne zwangerschap hebben.

Leonizzie, hoe gaat het met je manke pootje? Hoop dat je goed vooruitgaat en laat je maar lekker verwennen meid ;)

Zora, en zijn jullie ervoor gegaan dit weekend? Het lijkt me een lastige beslissing, maar ik denk dat ik m precies hetzelfde gemaakt zou hebben! Ga maar lekker op het wachtbankje zitten. Misschien kan Tezz m even voor je tevoorschijn halen :p

Gizmo, proficiat met je eisprong! Helemaal super meissie. kruip maar lekker bij Zora op het wachtbankje :)

Redu, succes bij de gyn. Kom maar mooi goed nieuws melden hier :D

All, hier ook een keer nieuws. Niet dan mijn lijf wat doet, daar is het nog absoluut niet mee bezig :evil: . Maar maandag ga ik een nieuwe stap nemen in de mmm. Ik ga naar een acupuncturist (hellup :confused: ) Ik heb hier op ZP verschillende positieve verhalen hierover gelezen en vorige week heb ik de stoute schoenen aangedaan, de foon gepakt en een homeopatische praktijk gebeld hier in de omgeving. Ze hadden meerdere vrouwen met PCOS onder behandeling en hun ervaringen waren zeer positief :)
    Ik ben heel benieuwd. Zal morgen verslag doen van deze onderneming ;)

Verder mag ik vrijdag naar de gyn omdat mijn menstruatie nog steeds uitblijft. Verwacht dat ik iets zal krijgen om het op te wekken. Toch wil ik ook een echo. Een vriendinnetje van mij is nl gisteren voor de 2e ! keer gecurreteerd omdat er resten weefsel in de baarmoeder achtergebleven waren. Echt zo ontzettend balen...
    Wil toch even een blik werpen op mijn baarmoeder en mijn stokjes :D

Allemaal een heel fijne zondag!

Liefs Elke

ps zal de lijst eens op gaan diepen

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Hoi Meiden,

De lijst is lang en erg onhandig. Misschien kunnen we een nieuwe lijst maken. Ik zal wel even een voorstel doen. Alle suggesties zijn welkom..
    Vul m aan met jouw gegegevens :D

Liefs Elke

Share This Page