wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @caecilia, als ik mijn klachten moet geloven dan ben ik zwanger ;) ....maar je weet maar nooit met de Clomid.... :(
    heb vorige week maandag-dinsdag mijn ei gehad (flinke steken en slijm), en nu sinds zaterdag flinke gevoelige (.)(.), steken in mijn lies en rond het schaambeen, met name die pijn in mijn borsten is helemaal anders dan vorige rondes, ze voelen warm aan, vooral 's avonds als de bh uitgaat en heb ook blauwe adertjes lopen(normaal nooit opgevallen), dus ik weet het gewoon niet :( ....moet nog een dikke week wachten ;)

we hopen er dus het beste van :)

Voor jou is het nu ook wachten, mijn duimen draaien

2. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    ceacilia kom er gezellig bij op het wachtbankje.
    luukske ik duim voor je hoor wachten duurt lang he! ik hoop dat je gevoel klopt meid.

even ego
    vanmorgen bloed wezen prikken op progesteron en morgen naar de gyn.
    Ik ben al een paar dagen goed misselijk, maar denk dat het van de clomid komt.
    verder heb ik af en toe ongi krampen zou wel heel vroeg zijn in mijn cyclus maar ik sta nergens meer verbaasd van.
    Helaas moet ik morgen weer alleen naar de gyn, want mannetje moet werken, ik baal er flink van want ik zie er erg tegenop.

veel liefs voor jullie allemaal groetjes redu

3. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @redu, waar zit je nu ergens in je cyclus?

4. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi luukske ik zit nu op dag 18 dus is wel erg vroeg voor ongi maar op dag 11 stonden er een paar eicellen op springen.
    groetjes redu

5. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    hallo allemaal,

mijn temp is eergister en gister op 36.5 blijven hangen en vandaag naar 36.3 gezakt.. dit is dag 5 na mijn vermoedelijke eisprong.. zou het een temp dipje kunnen zijn, mijn temperatuur ligt normaal rond de 36.2...... ik weet het even echt niet meer..... kan het een innestel dip zijn of hoop ik dat maar teveel.... liefs voor jullie allemaal....

luukske: spannend meid, ik hoop het zo voor je... duim duim ik moet ook over een weekje testen of ongesteld worden...

redu: dat is wel balen dat je alleen ernaartoe moet maar ik wens je heel veel succes....

ceacillia: spannend voor jou ook weer... even op de wachtbank met zijn allen...

tezz: haha lief van je de mooie roze bank hahha... zie mijn verhaaltje bovenaan ik weet het echt niet eigenlijk heb wel alle verschijnselen van een eisprong gehad, rekbaar slijm positieve ovu test en pijn in mijn buik alleen werkt de temperatuur niet mee... hmmm
    jij moet het wel rustig aan doen hoor, nog even wat geduld en dan kun je je mooie baby in je armen sluiten hmmmm alleen de gedachte al....

doeii doeii

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @gizootje, zelf temp ik niet, maar hoop idd voor je dat het gewoon een dipje is

@redu, spannend zeg.....

7. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    ik probeer mezelf te beschermen en tegen mezelf te zeggen dat het door de clomid komt, want ik heb al zo vaak mijn neus gestoten dat ik mezelf niet gek probeer te maken. ik hoop dat ik morgen meer weet.

groetjes redu

8. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    gizmotje ik temp ook niet dus kan je helaas geen advies geven ik duim voor je dat het goed komt meid!

9. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Heb al een tijdje niks meer van me laten horen. Ben eigenlijk een beetje afstand aan het doen van het forum. Toch lees ik nog wel eens mee, maar heb de puf niet om te schrijven.

Op zich gaat het wel redelijk. Heb nog geen eisprong gehad volgens mij. Heb de ovulatietesten ook maar even in de kast gelaten, heb geen zin om me daar deze ronde meteen mee bezig te houden.

Hoe gaat het hier? Heb net even terug gelezen.

-Naatje wat een moeilijke beslissing zeg.. lijkt me echt heel erg moeilijk als je verlangen zo groot is. Sterkte meid, ik hoop toch voor jou heel veel roze en dat de beslissing overbodig is.

-Elke hoe gaat het met jou? Ben je nog aan het wachten op je menstruatie? Heb je nog geen eisprong gehad, of weet je dat niet?

-Luukske: voor jou wordt het ook spannend meid, hoop het voor je en zal voor je duimen.

-Zora: wat ontzettend balen zeg dat je iui is afgeblazen. Dikke knuffel ook voor jou!

De rest: hoe gaat het met jullie?

Liefs Jojoba

10. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Elke29> PCO, behandelingen met GONALF en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk.
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje
    Redu>
    Zora>
    Caecilia> 6de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik....
    Daan81>
    Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu even zonder
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. Wel 5e ronde clomid voor 2e kindje.

ZWANGER:
    Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger
    Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Suzanne>
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Haan>
    Beppie>

GEBOREN:

AGENDA:
    1-12 Elke naar de acupuncturist
    1-12 Naatje 1e follikelmeting
    5-12 Elke naar de gyn
    15-12 Leonizzie naar de gyn
    17-12 Tezzz controle vk
    17-12 Jojoba naar gyn voor bloeduitslag na 2e mk

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

11. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @jojoba, goe om weer van je te horen. Doe maar rustig aan.

@Luuske, klinkt toch echt veelbelovend bij jou...

Vanmorgen het zh gebeld en volgende week donderdag mag ik langs voor prikinstructie. Als ik ernaast zit met mijn cyclus kan ik dan al ongesteld zijn... maar dat verwacht ik niet.
    Ga dan direct bespreken hoe we met kerst etc uitkomen. In de week na kerst zijn we een midweek naar center parcs... maar dat is op een half uur van het zh. Dus dan rijd ik gewoon op en neer!

Spannend... maar eerst deze cyclus!

12. Niet meer actief

luukske, ik hoop dat je klachten een goed teken zijn!

Caecillia, succes op het bankje!

gizmotje, ik geloof niet zo in dat tempen, bij mij kun er nooit een touw aan vast knopen van daar dat ik er ook mee mocht stoppen van mijn gyn. Ik blijf voor je duimen meid!

redu, ik heb wel eens gehoord dat vrouwen vanaf de eisprong al misselijk worden als ze zwanger zijn, dus wie weet?!?

jojoba, meis, ik kan me goed voorstellen dat je even afstand doet van het forum, neem de tijd voor jezelf...dikke knuf!

Meiden bedank voor jullie lieve berichtjes!
    De grens die wij getrokken hebben is zeker niet makkelijk, maar ons geeft het rust. Na deze ronde nog 1 IUI en geen behandelingen meer. Maar zo ver is het nog niet, we hebben nog ff te gaan. We zitten nu midden in onze 2e IUI cyclus en hierna hebben we nog een IUI achter de hand, dus nog 2 hele mooie kansen!
    En ik ben net terug van de eerste follikelmeting en ik heb goed nieuws! :)
    Links is er een mooie follikel aan het groeien van gemiddeld 11,8mm. Het baarmoederslijmvlies is ook al mooi aan het opbouwen, dit is nu 6,7mm. Ik mag donderdag terugkomen en als de follikel dan goed door is gegroeid mag ik donderdag de pregnyl zetten en is vrijdag de IUI.
    Misschien is dit mijn "Lucky egg"! ;)

(Ik heb trouwens weer en mooie echoafdruk gekregen van deze follikelmeting, mijn "Lucky egg" staat in mijn album ;) )

13. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Elke29> PCO, behandelingen met GONALF en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk.
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje
    Redu>
    Zora>
    Caecilia> 6de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik....
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu even zonder
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. Wel 5e ronde clomid voor 2e kindje.

ZWANGER:
    Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger
    Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Suzanne>
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Haan>
    Beppie>

GEBOREN:

AGENDA:
    1-12 Elke naar de acupuncturist
    1-12 Naatje 1e follikelmeting
    5-12 Elke naar de gyn
    15-12 Leonizzie naar de gyn
    17-12 Tezzz controle vk
    17-12 Jojoba naar gyn voor bloeduitslag na 2e mk

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

14. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    He meiden,

Heb hier al een tijdje niets geschreven, maar lees nog steeds wel mee hoor!

Ikzelf heb even rust en ben een paar maanden geleden begonnen met acupunctuur. Hierdoor heb ik vorige maand voor het eerst mijn allereerste eisprong gehad zonder medicatie. We proberen het dus eerst maar op deze manier.
    Elke, ik vind het echt ook heel onstpannend de acupunctuur. Laat je even weten hoe het is geweest.

De rest van de meiden, zie dat het weer spannend wordt hier!
    Iedereen veel succes!

15. Niet meer actief

Daan, wat super dat je een eisprong hebt gehad zonder medicatie!
    Jij ook heel veel succes!

16. hallo allemaal,

Ben een tijdje niet geweest * schaam schaam* dus ga nu snel terug lezen.

@ jojoba hele dikke knuffel voor jou en je hubbie meid. Wat vreselijk.
    @ Leonizze hoe is het met je voet?

@ elke hoe is het met jou? Zag dat je naar een acupunturist gaat. Heb hier ook veel goede verhalen over gehoord en had me zelf voorgenomen dit ook te gaan doen als het net raak zou zijn geweest. s6 vrijdag bij de gyn.

@ Zora wat kl*te dat de Iui geen doorgang mocht vinden. Mag je nu wel volgende maand weer door?

@ Gizmo wat toppie dat je voor t eerst een eisprong gehad hebt. Nu op het wachtbankje?

@ Naatje wat verdrietig wat je schrijft. Ook voor jou een hele dikke knuffel. Ik hoop dat jullie beide rust kunnen vinden en dat je na een (paar) maandjes spontaan zwanger bent.

@ cAECILIA HOE IS HET NU MET JE EI?
    @ Joseetjehet schiet lekker op he, al mooie echo's gehad?

Zo nu weet ik het ff niet meer...

17. @ naatje laat de eitjes maar groeien!

18. @ Luukske wat spannend zeg. Hoor veelbelovende dingen! Houd je komende dagen in de gaten..

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ryanne, hoop dat mijn gevoel juist is.....

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Jojoba, fijn om van je te horen, maar neem je tijd hoor meid.

Ryanne met voet gaat het goed, zit nog lekker warm in het gips, had gisteravond wel wat pijn, maar gaat vandaag weer beter. Ik wil soms teveel waardoor ik me been niet genoeg laat rusten en dat voel ik dan later op de dag wel. Verder vermaak ik mij wel zo thuis. Hoe gaat het met jou?

Hangt een positief sfeertje vandaag hier, lekker!

Share This Page