@Winnie, meid wat balen... Zeker na 3 dagen over tijd. Ik ben nu ook met laatste Clomid bezig. Daarna ga ik horonen spuiten. Nog steeds geen IUI of zoiets maar andere eicelstimulatie... misschien dat je zoiets toch ziet zitten... Vanmorgen eindelijk iets stijging in temp! Als dat morgen doorzet dan heb ik gelijk en heb ik zondag ei gehad!
@redu, ik duim voor je @zora, hoop ook zal mijn gevoel me niet in de steek laat @winnie pooh, goed zeg dat je al zo goed reageert op Clomid 50, alleen jammer dat het al ronde 6 wordt....balen dus.... @ceacilia, je kent je lijf het beste, en ik denk dat je gevoel klopt, als je denkt je ei te hebben gevoeld....
Misschien dat dat nog een optie is Caecilia. Ik heb tenslotte al eens spuiten gezet toen ik zwangersschapsuiker had. Denk trouwens dat ik misschien een VMK heb. Had net enorme buikpijn en toen ik naar de wc ging lag er een soort van bloedstolsel ofzo in het toilet. Anders dan bij een normale ongie. We zullen het nooit weten.
Winnie, meis ik kan me voorstellen dat het een enorme teleurstelling is en dan ook nog het gevoel dat het een vmk is...dikke knuf! Ik ga heel hard duimen dat deze laatste ronde met clomid jullie ronde zal zijn! redu, heel veel succes straks, ik hoop dat je eisprong is geweest!
Bedankt dames....jullie zijn lief. Ik zit er vandaag echt even helemaal doorheen. Pfff...nog maar iets meer dan een uurtje werken en dan kan ik gelukkig naar huis.
Ben net terug van de gyn. progesteron was laag 9,4 maar gyn zei dat ik wel eisprong gehad he. de grote eicellen waren weg uit mijn eierstokken nog een van 14,9 en een hoop kleine maar geen hele grote meer. Ook zat er vocht bij mijn baarmoeder wat zo hoort na een eisprong. Nu ws over 14 dg ongi en anders na 3 weken testen en bellen om een menstruatie op te wekken. Was flink balen dus! groeten redu
Hallo meiden... ppff he he m,n pc is even tijdelijk gemaakt maar we ontkomen er niet aan om alles nieuw te moeten gaan kopen.... ik ben gewoon onthand zonder pc.. toch een beetje verslaafd aan dit forum geloof ik. Elke: goe van je dat je met accupunctuur start, ik hoor daar echt heel goede dingen over.. bij m,n schoonmoeder verricht het ook wonderen terwijl gee neuroloog haar van de pijn af kon helpen.. wat vervelend dat je nog geen ongie of ei hebt gehad. je lichaam heeft waarschijnlijk meer tijd nodig even te herstellen maarja met dat rot pco weet je het ook nooit. ben benieuwd wat de gyn zegt. Zora: goed zo meid.. ik zou die kans ook niet onbenut laten.. dat druist in tegen alles waar je zo hard voor knokt... en aangezien de zaadjes niet zo vlot zijn zul je heus niet zwanger raken van een vierling.. maar het is een feit hoe meer eitjes hoe meer kans.. dus laten we hopen dat je ei en een zaadje eindelijk eens op date gaan samen.. dat zou een mooi begin van 2009 zijn. Ceacillia ik hoop echt dat deze ronde zorgt voor een zwangerschap.. het zou mooi zijn als je het spuiten kunt vermijden want leuk is het niet al schijnt het wel beter te werken.. ik hoop dat je in centerparcs even lekker je gedachten op iets anders kunt zetten.. Luuske die blauwe aders had ik ineens 8 dagen voor nod en ik heb ze nog.. als je naar de zijkant keek zag ik een heel netwerk van aderen onder mijn huid... het viel me echtop en dat was mijn allereerste symptoom samen met enorm brandend maagzuur maar dat had ik de maanden ervoor ook ,dat kwam waarschijnlijk door de progesteron. spannend meid.. mijn duimen draaien voor je. Gizmotje ik zou me niet tevel ophangen aan dat tempen hoor... het luisterd zo ontzettend nauw... een keertje flink uitslapen heeft al invloed.. dus verlies niet de moed als je temp iets laat zien wat je niet wilt.. vlak voor mijn posi test was mijn temp 36.4, nou je zal begrijpen dat ik het toen niet meer zag zitten... maar ik bleek toch zwanger..dus ja.. Jojoba fijn om iets van je te horen meis... ik kan me voorstellen dat je even afstand wilt..dit is gewoon niet leuk meer.. 2 keer na elkaar. Keihard vind ik het... ik heb nog vaak aan je gedacht... Naatje mooi dat de eitjes goed meehelpen.. je hebt inderdaad nog 2 mooie kanzen.. hopelijk heb je aan 1 genoeg. Daan wat goed om weer eens wat van je te horen en wat goed dat je dmv accup[nctuur een eisprong hebt gehad.. ik ben niet helemaal mee bij met jouw verhaal.. hoeveel keer heb je nu iui gedaan? en hoelang heb je nu rust genomen? Ryanne ik begrijp het helemaal dat je een poosje afwezig bent geweest.. ik zie dat jij ook al een buikje krijgt.. ik vind het zo gek.. ik heb het ook terwijl de beeb nog maar ineminie is? Leonizzie ben je het al zat aan het worden in het gips? Esde heel veel succes op de wachtebank! Winny de pooh, ah nee! en dat na 3 dagen overtijd.. wat erg zeg.. ik ken dat gevoel. helemaal als je vreest dat het een vmk is geweest.. he bah! nou hier flink ziek geweest, zo erg spugen dat ik 3 dagen niet kon eten of drinken.. beginende uitdroging dus ik heb medicatie en zakjes gehad, zolang ik dat netjes neem is er niks aan de hand. verder gewoon moe.... maar mij hoor je niet klagen. ik hoop dat jullie ook allemaal snel naar de andere kant komen xxx jose
redu, meis wat balen zeg...dikke knuf! joseetje, vervelend dat je zo ziek bent, gelukkig helpen de medicijnen en de zakjes goed!
Joseetje bah! Zo ziek is ook niets hoor. Knuffel. Hier gisteren niet geklust. Zondag wel. Denk dat ik maandag mijn eisprong al heb gehad maar weet het niet zeker. We zouden gisteren nog klussen maar waren allebei moe en niet zo lekker, dus maar niet gedaan. Moet wel leuk blijven.
Winnie Pooh; hé wat balen zeg, en dat na 3 dagen overtijd te zijn. Het geeft toch hoop hé. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden. Joseetje: balen meid dat je zo ziek bent. Hoop dat de medicatie helpt en je snel eens kunt genieten zonden misselijkheid. Elke: ik hoop dat het helpt de accupunctuur. Ik heb het er ook eens met mijn hub over gehad, maar hij zegt dat hij dat niet wilt. Hij is bang dat het ook tegenstrijdig kan werken. Hoop echt dat het niet zo is en dat het bij jou snel goeie resultaten oplevert. Zora: een eisprong! Wat goed. Ik zal voor je duimen meid, dat jij over 2 weken positief mag testen. Ook jij hebt het meer dan verdient. Luukske: ben wel positief over jouw klachten hoor, ze klinken als een zwangerschap hoor! Spannend! Redu: dikke knuffel meid. Wat klote dat het tegenviel. Hoop er het beste van hoor... Caecilia: hopelijk had je een mooi ei afgelopen zondag en heb je de kansen goed benut. Hoop het echt voor je en dat je niet meer hoeft te spuiten. Gisteren vertelde een hele goeie vriendin van mij dat ze zwanger is van de eerste. Had echt een baaldag gisteren, nu gaat het wel weer. Wij hadden plannen gemaakt voor als we nu nog zwanger zouden zijn om het deze week te vertellen, maar nu is zij me voor. Natuurlijk ben ik heel blij voor ze, maar dat gevoel is gewoon shit. Ze is ook in de derde maand dat ze er voor gingen zwanger geraakt. Bah bah, bah! Ze is pas 7 weken zwanger en vertelde het nu al. Ze zei als ik een miskraam krijg dan krijgt iedereen het toch wel te horen. En dat is natuurlijk ook wel zo, maar vind het erg vroeg om het te vertellen. Iedereen moet natuurlijk doen waar hij/zij zich goed bij voelt, maar er kan nog zoveel mis gaan. Wij zijn daar het bewijs van. Liefs Jojoba
Sterkte Jojoba, het is altijd moeilijk zwangeren om je heen. En helemaal als je zelf net twee miskramen achter de rug hebt. Knuffel.
@Zora, om de dag is echt genoeg meis (ben ik ook zwanger mee geraakt voor mijn zoon!) @Jojoba, bahbahbah... het blijft zo moeilijk om een ander dit geluk te gunnen. Je vind dat je blij moet zijn...maar je bent intens verdrietig. Ik kan dt gevoel zo goed. Sterkte!
@zora, denk ook wel dat het genoeg is om zo te klussen, heb zo zelf deze ronde ook geklust, en heb er een redelijk goed gevoel bij.....hoop natuurlijk niet dat mijn gevoel het niet goed heeft, en mijn lichaam me voor de gek houdt. @jojoba, ik ken het gevoel.....er komen steeds nieuwe zwangeren bij.... maar ik hou mij steeds voor ogen dat we al 1 gezonde zoon hebben, en dat we gewoon gezegend zijn..... heb gisteren vernomen dat onze overbuurvrouw vandaag geopereerd wordt om te kijken of het bij haar alleen PCO is, of ook verklevingen ....bij haar man is het ook niet goed, bij de zaadtest weinig beweeglijkheid en allemaal plakkers, dus die moeten zowieso IVF/ICSI..... ik prijs me dan gelukkig dat het bij ons zoontje alleen bij Clomid is gebleven....en hoop dat iedereen binnenkort toch een mooie positieve test in handen krijgt
Meiden, wij willen ook om de dag klussen. hebben alleen zondag maar geklust en wilden daarom ook dinsdag (gisteren) klussen, maar dat is er dus niet van gekomen, maar 1 keer geklust dus 1 dag voor ei. Niet voldoende denk ik en vooral niet met slechte zwemmers. Misschien is mijn ei verlaat en klussen we vanavond nog een keer.
@zora, hoop dan voor jullie dat het ei idd wat vertraging heeft opgelopen, zodat jullie nog een kans erbij krijgen....