zora: je weet het maar nooit het kan ook zomaar die ene keer gelukt zijn, gewoon vanavond nog een keer aan de slag... haha luukske:je hoort het erg veel dat vrouwen pco hebben, misschien komt het omdat ik er zelf ook zo mee bezig ben, maar inderdaad gelukkig is het voor jou bij clomid gebleven... duimen voor een positieve test.. jojoba: inderdaad het is erg moeilijk als je hoort dat een ander zwanger is hoe zeer het iedereen gegund is je wil zelf ook zoooo graag... ik heb ook een collega die de eerste maand na het stoppen van de pil zwanger is geworden, erg moeilijk maar zoo gegund, stekte meid het is in jou geval erg moeilijk een knuf van mij elke: spannend accupunctuur, ben benieuwd hoe het bevalt... hou ons maar op de hoogte.. ceacillia: ik hoop ook voor je dat er een mooi ei zat en dat jij straks ook bij de positieve testjes mag.. succes joseetje: jeetje balen dat je zo ziek bent geweest, hoop dat je nu weer wat aan de betere kant bent... naatje: wat fijn dat je eitjes er goed uitzien ik ben echt aan het duimen voor je! redu: spannend dat je toch een eisprong hebt gehad, kun je met deze uitslag wel lekker zwanger worden? hoop van wel! winnie: sterkte ermee meid ik denk aan je liefs even ego: gister werd ik gebeld door mijn eigen gyn in voorburg omdat ik een brief had geschreven om mijn dossier over te dragen aan het lumc, maar de gyn heeft speciaal voor mij MORGEN ochtend om 10 uur een plekje gemaakt omdat hij tot eind januari ook wel heel lang wachten vond, ik wist niet wat ik hoorde en sprong een gat in de lucht! ben benieuwd, mijn temp is nog steeds raar aan het doen sinds mijn eisprong en heb gister ontzettende buikpijn gehad en moet volgens het boekje volgende week maandag mijn nod dag hebben, het lichaam van mij snap er soms niks van, ben benieuwd morgen dag allemaal en heel veel succes weer allemaal dat we allemaal maar snel zwanger raken!
Joseetje Tja soms baal ik zeker weleens, wil zo graag lopen en lekker mijn ding kunnen doen, het is jammer dat het gewoon echt de hele periode onbelast is en ik in jan. weer mijn eerste stappen ga zetten. Wij hebben een huis met 3 verdiepingen en de huiskamer hebben we in het midden dus ik kan ook niet even mezelf uitlaten met de rolstoel ofzo. Gelukkig komt morgen mijn zus en kan ik weer even naar buiten overdag. Vind het wel vervelend voor je dat je zo ziek bent meid, goed voor jezelf zorgen hoor. Duim voor je dat je hierna gewoon heerlijk kan genieten. Gelukkig ben je wel positief. U go Girl! Zora gewoon vanavond nog eens, en je hebt gelijk het moet ook niet zo'n "gedwongen" gebeuren worden. Want zo lees je hier ook ergens anders op het forum dat mannen dan helemaal niet meer willen/kunnen. Luuske vind het wel spannend hoor. Het klinkt allemaal best goed... Redu gewoon echt balen meid. Hoop dat je ongi uit zichzelf komt. knuffel Winnie Poeh, Wat jammer. Kan me voorstellen dat je na 3 dagen toch echt goede hoop hebt. Het is niet eerlijk dat het dan zo gaat. Jojoba dat is dan even slikken he? Vind het ook wel vroeg. Mijn schoonzusje vertelde het ook met 7.5 week. Zei dat ze het moeilijk vond om het ons te vertellen aangezien wij ermee bezig zijn, maar ging vervolgens toen we gingen eten de hele tijd roepen; Ik mag geen rauwe eieren (nee die in de salade zijn gekookt meid) en mag ik nu wel danoontje, want daar zit het toch ook in enz enz. Daarna ging ze met haar broek open en handen op haar buik op de bank liggen, dat hij zo strak zat. (lekker rekening houden met onze gevoelens ja, werd er echt de hele avond met mijn neus opgedrukt). Voor iedereen was ik altijd blij en over mezelf positief. Maar van haar zag ik niet aankomen (aangezien ze altijd riep geen kinderen te willen) en ze zat in een kutrelatie. Ik kon toen voor het eerst niet blij zijn, een steen in mijn maag, zeker omdat wij net allemaal testen hadden. Een week later had ze een miskraam (en toen voelde ik me schuldig dat ik niet zo enthousiast gereageerd had en lelijke gedachten had) en 2 maanden relatie had haar vriend een ander... Ik vind het dus ook iets te vroeg om het nu al te melden (behalve hier op het forum natuurlijk) Sterkte meid! Gizmotje tja dat temperaturen word ik ook nog niet zoveel wijs uit. Bij mij is het geloof ik ook een zooitje. Ik doe het omdat het moet van de gyn maar verder snap ik het allemaal nog niet. Hier sinds gisteren zeurende pijn in mijn buik, dacht even dat ik ongesteld zou worden. Vandaag ook bijna de hele dag misselijk en moe (gelukkig zit ik toch thuis dus vanmiddag heerlijk geslapen). Zou dat dan mijn eisprong zijn? want wanneer deze helemaal plaatsvindt is deze ronde wat onzeker. En omdat mijn cyclus altijd zo onregelmatig was herken ik de symptomen nog niet zo goed. Was 14 nov ongi. Geloof dat het een heel stuk is geworden (krijg je als je de hele dag alleen zit) dus zal jullie weer met rust laten.
Toch nog even vraagje. Iemand van jullie heeft een tijdje geleden de titel van een liedje hier op het topic genoemd wat heel mooi moest zijn. Ik had toen geen tijd om te luisteren en was dat later van plan, maar toen kwam ik in het ziekenhuis en alles dus dat ging niet. Nu kan ik het niet meer terugvinden. Wie was dat? en wie zong het wil ik het toch nog eens opzoeken.
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Elke29> PCO, behandelingen met GONAL F en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen. Caecilia> 6de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu even zonder Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Suzanne> Joseetje26> Kelly> Ravi> Ylona> Haan> Beppie> GEBOREN: AGENDA: 4-12 Naatje 2e follikelmeting (en evt pregnyl) 5-12 Elke naar de gyn 9-12 Elke naar de acupuncturist 11-12 Caecilia prikinstructie 15-12 Leonizzie naar de gyn 17-12 Tezzz controle vk 17-12 Jojoba naar gyn voor bloeduitslag na 2e mk 7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ? OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen He Meiden, Nog twee daagjes voor de Sint. Gaan jullie het vieren? Ik wel op school met mn schatjes , maar thuis doen we eigenlijk niks.. Joseetje, wat vervelend dat je zo ziek geweest ben. Ik snap helemaal hoe beroerd je je voelt. Het is zo alles overheersend Veel sterkte en beterschap. Leonizzie, was het niet het nummer van Marco Borsato > Dochters? Gizmo, ben benieuwd wat je gyn morgen te melden heeft. Hoop iig dat hij de tijd voor je neemt en je serieus neemt! Succes meis Zora, zou idd voor de zekerheid nog maar een keertje klussen. Niet geschoten is altijd mis Jojoba, het is altijd zuur wanneer iemand in je omgeving zwanger is. Helemaal wanneer het een heel goede vriendin is . Hoe voel je je verder? Naatje, succes morgen bij Geertgen! Liefs en een fijne avond!
Hey meiden, Leonizzie, Klets maar lekker tegen ons aan hoor, kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment zat wordt als je constant afhankelijk bent. Zou heel goed je eisprong kunnen zijn, maar zeker kun je dat natuurlijk niet zeggen, dat voel jijzelf het beste denk ik. Weet niet welk liedje jij bedoelt, maar het liedje in die link in mijn onderschrift is ook heel mooi, vooral als je even de tekst erbij zoekt en die erbij houdt. Elke: Wij vieren met schoonfamilie en ook met mijn familie Sint. Zaterdag en Zondag dus. Doen we eigenlijk elk jaar lootjes trekken met gedicht en zonder suprise en voor de kinderen van broers en zussen koopt iedereen een klein cadeautje. Ik vind het altijd super gezellig.
@Gizmotje, wat goed! Morgen dus naar het zh! Direct bloedtest of inwendige echo vragen dan weet je ook hoe het met deze cyclus gaat. Heel veel succes! Hier gaat temp iets omhoog. Ben benieuwd wat deze morgen zegt. Hopenlijk stijgt hij nog net minimaal 0,1 graad dan weet ik zeker dat ik na ei zit! Hier is het klussen soms ook iets te 'moeten'. Volgende cyclus gaan we weer netjes om de dag.... nu doen we wel eens een paar dagen achter elkaar en dat is voor mijn man niet zo'n succes...
Moet zeggen dat ik er zelf ook weinig plezier aan beleef als het 'moet''. Daarom ben ik aan de ene kant wel blij met de IUI ben ik van dat verplichte klussen af. Toen we net samen waren was het niet zo'n probleem haha...maar nu bijna 6 jaar later met allebei een fulltime baan en een huishouden en eigen hobby's zijn we allebei soms te moe....
hier ook nog eentje die het echte "verplichte"klussen niet echt leuk vind, heb er trouwens rond mijn ei een discussie over gehad met mijn man, hij wilde niet eens meer....puur omdat het moet op commando....uiteindelijk toch gedaan, maar het is idd veel leuker om het spontaan te blijven doen..... we hebben afgesproken er gewoon weer wat leuks van te gaan maken....is toch allemaal een hoop spanning anders....
@Zora, heel herkenbaar De eerste paar keer zijn meestal heel gezellig... maar op een gegeven moment is de lol er wel een klein beetje vanaf.... Vanmorgen is temp weer 0,2 graad hoger. FF denkt nu dat ik maandag mijn ei heb gehad! Maar ik weet 80% zeker dat dat zondag was. Dus zou ik vandaag op 4 dpo zitten!
Caecilia, mijn duimen draaien voor je meis! Elke, Bedankt! Wij hebben dit jaar voor het eerst lootjes getrokken, onze meiden geloven nu alle twee niet meer in de Sint. We vieren het met mijn moeder en haar vriend, mijn schoonouders en de opa en oma van hubbie. Zora, het liedje uit jou onderschrift heb ik vorig jaar na mijn miskraam voor het eerst gehoord. Een week na mijn miskraam heeft de zus van mijn beste vriendin gekozen voor een abortus. Ik heb tranen met tuiten gehuild all, het verplicht klussen vonden wij op een gegeven moment ook echt niet leuk meer. Nu met de IUI merken we dat het klussen weer spontaan gebeurt, dat maakt het veel leuker Vanmiddag heb ik mijn 2e fm, ben erg benieuwd. Ik hoop dat alles volgens plan verloopt en dat ik vanmiddag de pregnyl mag zetten en dan morgen de IUI heb... [-o<
Hoi allemaal, Naatje succes met je fm, hoop dat het allemaal goed gaat met de eitjes meid. Jojoba ,ja het is vreselijk als het lijkt alsof iedereen je voorbij raasd..... het dochtertje van vrienden van mij word over 2 weken 1 jaar..... een ruim half jaar voordat ze zwanger werd heb ik na al een hele poos gestopt te zijn met de pil voorzichtig laten vallen dat wij ook bezig waren voor een kindje... ik ben soms ineens ook bang dat de 13 weken echo over 2 weken toch niet goed zal zijn.. dan staan we ineens weer met lege handen... ik durf het om die reden ook nog niet zo goed aan mensen te vertellen omdat ik bijna niet kan geloven dat het echt gaat gebeuren voor ons... het is heel dubbel allemaal... de 9 weken echo was prachtig... maar wie weet wat er in die tussentijd nog allemaal mis kan gaan..... Zora ik denk dat zelfs hoe je nu geklust hebt ook wel goed is maar hoe meer volume zaadjes richting plek van bestemming hoe beter he? ik werd ook helemaal gek van het verplichte klussen... helemaal omdat we de 2e ronde er ook ruzie over hadden gehad en dus die ronde helemaal verloren was gegaan... ik was als de dood dat dat vaker zou gebeuren dus iedere maand gaf dat weer spanning en dat werkte niet echt lekker. gr Jose
Hoi Allemaal, Zo raar....ben ik afgelopen dinsdag ongie geworden. Heb alleen die dag helder rood bloed gehad met 1 groot stolsel (vruchtje?) en gisteren was het al bijna niets meer, maar nog wel rood. En vandaag....gewoon niets meer. Alleen bij afvegen een klein beetje licht bruin. Verder niets. Dat kan toch niet? Normaal ben ik bijna een volle week ongie. @Naatje succes met je FM @Jojoba...het is niet eerlijk verdeeld in de wereld. Onze tijd komt nog wel. Dikke knuf. @Zora en caecilia. Mijn duime draaien voor jullie en de rest die ik vergeten ben die op het wachtbankje zitten. @Joseetje...Niet te druk proberen te maken. Gewoon genieten van je zwangerschap. Verplicht klussen....hmmm. Niet leuk nee. Ik vertel mijn man ook niet wanneer ik mijn ei heb. Dan weet ie tenminste niet dat het een moetje is. Werkt bij ons wel goed moet ik zeggen. @ All die ik vergeten ben. Sorry. Veel knuffels voor jullie allemaal. Groetjes Winnie.
@naatje, ik hoop voor een mooie sinterklaas morgen voor jullie.... @jojoba, weet niet of het bij jou ook zo was, maar ik ben in mijn zwangerschap met 7w6d een vruchtje verloren, meende dat het over was ....bloeden was hetzelfde als bij jou, ook een vliesje/prop, en dag erna bijna niks, en daarna over.... had het ziekenhuis gebeld: "mw u hoeft niet te komen, het is "GEWOON" een miskraam".....dank je wel :x had dus die dag na het bloeden een echo gepland, en ben toen toch maar gegaan....mijn zoontje was blijven plakken ......6 maanden later was hij er(wel te vroeg, maar hij is ondanks een miskraam blijven zitten..... bij mijn overbuurvrouw ook 2 maanden geleden, hetzelfde, is zwanger van een tweeling, en bij haar bleek dat een bloedvat gesprongen was, en de 2ling maakt het goed. @joseetje, volgens de verloskundige hier gaat er vaak weinig mis, als een hartje sterk klopt bij de 1e echo....maak je niet ongerust, dat beebje van jou houd zich stevig vast .
Hmmm...Jeetje Luukske...je zet me aan het denken. Voor hetzelfde geld is dit hetzelfde als bij jou. Moet vanavond eigenlijk met de clomid beginnen, maar vraag me nu af of ik dat wel moet doen? Oooh wat moet ik nu doen?
hoi hoi @jojoba, meende dus idd winnie pooh in mijn bovenstaande mailtej...sorry.... @winnie, ik weet het niet, kan het ook niet voor je beslissen, maar ik weet nog goed dat ik toen zoiets had van laat de gyn maar een echo doen, kijken of alles weg is, en dan op naar de volgende ronde.....was dus ook met stomheid verbaasd toen hij zei dat er nog 1 zat....we van te voren wel dat we 2 eitjes hadden die op springen stonden, en na die eisprong zag de gyn 2 zakjes zitten, dus we wisten dat het er 2 waren, en ook dus 2eiig , want anders was het overgeweest(met een 1 eiige)
Ik heb vanmiddag mijn 2e fm gehad. Helaas heeft mijn follikeltje niet goed geluisterd, hij is amper gegroeid van gemiddeld 11,8mm naar 13mm . Ook mijn baarmoederslijmvlies was amper gegroeid, van 6,8 naar 7,2. Ik mag maandag weer terug...
@Naatje: balen dat je zo'n traag ei hebt Heeft íe de andere eitjes al wel achter zich gelaten? Als ze maar dominant worden, dan gaan ze wel groeien @Winnie: wel apart dat het dan zo snel minder is. Heb je nog wel krampen? Misschien toch voor de zekerheid maar een echo proberen te laten maken, voor je weer aan medicatie begint
Tezzz, hij is nog niet echt dominant, hij zit links en rechts volgen hem nu 3 wat kleinere. Het is dus niet de bedoeling dta die ook mee gaan doen Rachje, bedankt! wanneer ga jij testen?