LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Elke29> PCO, behandelingen met GONAL F en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen. Caecilia> 6de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu even zonder Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Suzanne> Joseetje26> Kelly> Ravi> Ylona> Haan> Beppie> GEBOREN: AGENDA: 5-12 Elke naar de gyn 9-12 Elke naar de acupuncturist 11-12 Caecilia prikinstructie 15-12 Leonizzie naar de gyn 17-12 Tezzz controle vk 17-12 Jojoba naar gyn voor bloeduitslag na 2e mk 7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ? OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Meiden, voel je vrij om bij de AGENDA je NOD in te vullen
hallo lieve meiden, hier weer een ontzettende tegenvaller.. pff wat een botte eikel is de echte gyn zeg, had hem vandaag voor het eerst... totaal niet aardig en niet meelevend, ik heb bloed moeten laten prikken op progesteron en op hcg, daar mag ik pas over 2 weken voor bellen voor die uitslag, en mag pas 4 februari pas weer terug komen.... ik snap er werkelijk niets van.... HOELANG MOETEN JULLIE GEMIDDELD WACHTEN TUSSEN DE AFSPRAKEN DOOR? IS DIT OOK ROND DE 2 MAANDEN OF KORTER? ik heb op 16 december natuurlijk nog de afspraak staan voor het lumc, wat denken jullie? toch overstappen? of tot februari wachten? ja ben ik nog vergeten te vertellen dat ik op dit moment wel een eitje van 2 cm in mijn linker eierstok heb zitten weet iemand wat dit kan betekenen? De gyn zei dat het niks kon gaan doen omdat ik al later inmijn cyclus zit.. dag 43 vandaag..... dus denk helaas toch geen gehoopte eisprong......... knuffel van mij
@Gizmotje, eitjes van 2 cm staan zo goed als klaar om te springen... Ik zou gewoon overstappen en naar het andere zh gaan! Hier voel je je niet goed bij en dat is reden genoeg! En je hebt eerder weer een kijkje hoe het met je cyclus staat...
Elke succes vandaag! Gizmotje, wij moesten ok weleens heel lang wachten voor we naar de gyn konden. Ik weet neit of je moet overstappen dat moet je zelf beslissen. Betreft je ei, ik weet het neit ik heb in mijn 129 dagen cyclus ook op dag 115 nog een eisprong gehad dus alles kan. Het kan ook een lege follikel zijn. Winnie+ ik zou gewoon met de medicijnen beginnen, ik denk dat de verhalen van Luukske wel uitzonderingen zijn. Knuffel.
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Elke29> PCO, behandelingen met GONAL F en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen. Caecilia> 6de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu even zonder Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Suzanne> Joseetje26> Kelly> Ravi> Ylona> Haan> Beppie> GEBOREN: AGENDA: 5-12 Elke naar de gyn 8-12 Naatje 3e fm 9-12 Elke naar de acupuncturist 11-12 Caecilia prikinstructie 15-12 Leonizzie naar de gyn 17-12 Tezzz controle vk 17-12 Jojoba naar gyn voor bloeduitslag na 2e mk 7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ? OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
@gizmootje, overstappen, idd wat de andere meiden zeggen....in het topic van Clomid is laatst trouwens ook een meid zwanger geraakt bij een eisprong over dag 40..... @naatje, hoop dat je maandag goed nieuws krijgt, en dat de eitjes niet allemaal zijn meegegroeid.... @zora, mijn verhaal was idd wel een uitzondering, maar wij wisten ook dat het 2 eitjes waren(fm/echo) dus ik heb gewoon voor de zekerheid die echo laten maken, ik zou dus niet zomaar zijn begonnen met een nieuwe ronde medicatie
Hallo meiden. Gizmotje ik zou overstappen.... als ik 1 ding heb geleerd en daar ben ik helaas pas achter gekomen toen ik al zwanger was.. dan is het dat het zo ontzettend belangrijk is dat je je op je gemakvoelt bij een gyn, dat je vertrouwen hebt in het feit dat iemand je serieus neemd en wat daaronder valt vind ik dus ook het niet langer dan nodig laten wachten van iemand die in spanning zit.. mijn vorige gyn was zo steenkoud, zo onpersoonlijk... ik was gewoon bang van haar... nu ben ik toevallig bij een mannelijke gyn beland.. jemig wat een verschil......... nooit meer naar die ander.. ik plan al mijn afspraken bij deze.... stap over meid....het feit dat jij het een botte nare gyn vind zegt toch al genoeg? ze zijn ECHT goed in het lumc, en ik ga jou zeker niet opdragen wat je moet doen ....luister naar je gevoel... zij moeten jou helpen een beebje te krijgen dan moet je er vertrouwen in hebben dat ze er alles aan doen jou te helpen. Winny the pooh... ik vind het ook raar klinken...ik zou niet zomaar met de clomid beginnen. kun je niet een testje van de kruidvat doen ? die zijn erg gevoelig en misschien kun je daar nog wat hcg mee opsporen.. en anders het ziekenhuis bellen? stel dat het wel een inesteling is geweest en geen vmk.. ik wil ook geen valse hoop geven maar je zou jezelf toch voor je kop slaan als............ Naatje balen dat de eitjes niet zo hard groeien... go go go eitjes..... Wat betreft dat late ei... ik weet ff niet meer zo snel van wie dat is.. volgens mij is een laat ei ook gewoon een ei..dus ik zou gewoon maar klussen. Ze zeggen dat als je cuclus langer duurd dan 35 dagen je niet meer kunt spreken van een goede eisprong.. maar ik geloof daar niet zo in..met dat eitje is al jaren niets gebeurd want het was er al. het is de follikel die groeid en daarna klapt zodat het eitje met het vocht door de eileider kan worden gespoeld.... met dat eitje is toch niets geks gebeurd? maarja ik ben geen gyn.. mischien heeft het te maken met het baarmoederslijmvlies.. nou hier geniet ik nog ff van de vrije dagen.... ik heb helemaal geen zin meer om te werken maarja ik moet nog ehmmm 5 maanden? bleeh xxx jose
@joseetje, begint al goed op te schieten..... enne wat betreft die meid met die lange cyclus, LindaS ook op dit forum, is nog niet zo heel lang zwanger met een cyclus van over de 50 dagen.
Toen ik zwanger raakte van mijn zoontje had ik ook cycli varierend van 40 tot 50 dagen En ik heb vorig jaar (mijn laatste cyclus voordat de boel er helemaal mee op hield) ook een ei gehad op dag 38. Late eieren zijn niet per definitie slechte eieren volgens mij hoor!
Hoi Allemaal, bedankt voor jullie reacties. Ik ben gisteren toch maar gewoon met de clomid begonnen. Heb af en toe weer een beetje bloed, maar minder als ik gewend ben. Kan toch wel eens met clomid geloof ik. Ik had afgelopen maandag nog een ovutest gedaan en die was hartstikke negatief, dus ik denk dat het gewone ongie is. Ik ga me een weer even een klein beetje afzijdig houden. Lees wel mee, maar reageer even niet. Moet even een beetje tot rust komen. Fijne pakjesavond iedereen en tot ziens. Groetjes Winnie.
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Elke29> PCO, behandelingen met GONAL F en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen. Caecilia> 6de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu even zonder Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Suzanne> Joseetje26> Kelly> Ravi> Ylona> Haan> Beppie> GEBOREN: AGENDA: 8-12 Naatje 3e fm 9-12 Elke naar de acupuncturist 11-12 Caecilia prikinstructie 15-12 Leonizzie naar de gyn 17-12 Tezzz controle vk 17-12 Jojoba naar gyn voor bloeduitslag na 2e mk 19-12 Elke naar de Gyn 7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ? OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen He Meiden, Winnie, veel sterkte de komende tijd. Hoop weer snel iets van je te horen Gizmo, overstappen, blijft een raar volk die gynaecologen Ben heel tevreden over die van mij, maar met mijn miskraam heb ik helaas kunnen kennismaken met een van een gyn... Naatje, succes maandag! Flink broeden dit weekend hihi Ben vanmiddag naar de gyn geweest. Helaas niet zo'n super nieuws. Lijf heeft na de zwangerschap niet veel geleerd. Bmsl was minimaal. Groeide wel een ei, maar pas na zoveel weken en dan is de kwaliteit minimaal. Heb nu dus provera gekregen om de ongi op te wekken. Dan mag ik over twee weken weer terug en dan gaan we (helaas) toch maar weer met de spuiten starten. Gelukkig zijn ze niet dicht in december en zit er in deze maand misschien toch een kansje... Fijn weekend!
@Elke, jammer dat het idee dat je supervruchtbaar bent na een mk bij jou niet opgaat. Sterkte met de provera en fijn dat je ook in december terrecht kan! @Naatje, wat balen! Hoop dat je maandag een beter resultaat hebt en er van het weekend een groeispurt is! Mijn temp was vanmorgen weer hoog. Dus het verplichte klussen van gisteren was niet nodig geweest. Maar ja we hadden allebei zoiets van zul je net zien dat ei toch nog later is en we het missen omdat wij geen zin hadden... Maar nu weet ik het echt wel zeker hoor! Zit volgens mij nu op 5 dpo!
hallo lieve meiden, bedankt voor jullie reacties, ik ga het het weekend maar eens allemaal op een rijtje zetten maar denk inderdaad dat ik maar over ga stappen... en hoop dat alsnog het eitje springt... voor jullie allemaal een heel fijn weekend een dikke knuffel van giz
meiden, ik heb een vraagje.. Hoe kwam je er achter dat je PCO hebt? Ik zal mijn situatie wat uitleggen: Ik ben maar 1x echt ongesteld geweest, voor de rest vloei ik elke ongie niet en verlies ik weinig maar wel 2 weken lang bloed.. Ik weet dat ik in de laatste 4 rondes geen eisprong heb gehad. En nu zit ik dus op dag 31 en ben nog niet "ongie". Lijkt dit op PCO? AUB. jullie mening, ben heel onzeker.............