Ik heb trouwens behoorlijk last gehad van opvliegers vannacht. Echt, ik had het zoooo heet Wat dat betreft zou ik dat liever overdag hebben en niet snachts wanneer ik probeer te slapen. Vorige cyclus overigens nergens last van. Misschien komt het wel omdat ik mijn pilletje gister niet voor maar na de maaltijd heb genomen. Hoe gaat het bij jou, Tezz, met de bijwerkingen?
Ik had ook bij ronde 2 meer opvliegers 's nachts. De 1ste x ook helemaal geen last gehad, althans niet dat ik er wakker van werd.
ik merk er weinig van. Was dag 5,6 en 7 heeeel slaperig 's middags. Ben ik nu ook wel, maar moest vanmorgen gewoon een uur vroeger opstaan! (voor m'n gevoel althans ;P) ). Heb wel veel slijm maar van opvliegers heb ik niet echt veel last geloof ik. Ik kan niet wachten tot het donderdag is!
Ik ben weer terug van het ziekenhuis en die o zo prettige uitgangsecho. De fertiliteitsverpleegkundige kon niet met zekerheid zeggen waarom mijn cyclus zo lang duurde. Het zou kunnen dat het ei bevrucht is maar de innesteling niet goed ging. Daar hou ik het op want is toch heel positief Ik heb op internet een paar weken terug een filmpje gezien over de bevruchting. Dat het ei en de spermacel elkaar vinden is al zo'n groot wonder. Een weg met heel veel obstakels. Nog groter het wonder als het zich innestelt en uitgroeit tot een baby. De verpleegkundige heeft overleg gehad met de gyneacoloog ook omdat mijn ongesteldheid niet heel veel is, ik ben nu al weer bijna klaar. Nu hebben ze besloten dat ik 100mg clomid ga slikken om toch te proberen de cyclus te verkorten. De echo was goed en ik mag donderdag weer beginnen. Blijkbaar is de kans op overstimulatie toch niet zo groot, want ik krijg nog steeds geen echo's.
Naam: Lotje2 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: 24april Bijzonderheden: 2e ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: wacht op zaaduitslag Voor: follikelmeting 4 april Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 30 maart Bijzonderheden: 1e ronde clomid>geen pos ovu test ditmaal Volgend bezoek gyn: 2 april Voor: verder behandelplan Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 21 april??? uitgaande van 32 dagen Bijzonderheden: tweede ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: 2 april Voor: follikelmeting 13e dag Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 5 april??? Bijzonderheden 3de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: 15 april Voor: uitslag progesteron en follikelmeting, maar dat zal op dag 10 niet zo spannend zijn Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 25 maart Bijzonderheden: 2e ronde Clomid, nu 100 mg Volgend bezoek gyn: 18 maart bloed prikken Voor: Progesteron waarde Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Clomid werkt bij mij niet...volgende cyclus beginnen met gonadotrofine + pregnyl... Volgend bezoek gyn:2 april telefonisch spreekuur. Voor:bespreken uitslagen en verder behandelplan Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg Volgend bezoek gyn: 21-4 bloed afname 22-4 uitslag 28-4 uitslag semenonderzoek Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde / semenonderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: was 23 maart, nu in afwachting van echo Bijzonderheden: ongi na provera, nu 1ste ronde clomid 50 mg van dag 3 t/m dag 7 Volgend bezoek gyn: dag 12, 3 april 13.50 uur Voor:inwendige echo (ei-check) en uitslag bloed Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:...
@Marykay: als je zo weinig vloeit zou je toch niet zo snel denken aan een mogelijke innesteling die fout is gegaan? Apart. En ik vind het ook apart dat je niet nog een echo krijgt. Maar je moet dus wel prikken voor progesteron? Daarmee komen ze er natuurlijk wel achter of je een goede eisprong hebt gehad. Volgens mij kunnen ze aan je eierstokken wel zien of de kans op overstimulatie groot is of niet. Ik hoop voor je dat de verhoogde dosis clomid helpt voor het wat korter maken van je cyclus! Hier verder weinig nieuws. Mijn temp is mooi gezakt sinds een paar dagen en heb al twee dagen hoofdpijn en vreselijke zere rug. Ik ben aardig hoopvol dat de clomid z'n werk doet! Wou dat het al donderdag was Liefs Tezzz
Lotje> Wat vervelend dat je zon last van die opvliegers hebt. Slik je de Clomid nu savonds? Elke> Jeetje wat een onzekerheid zeg. Succes morgen en ik hoop dat je een kuurtje meekrijgt om gauw ongesteld te worden! Ravi> Veel klusplezier deze week Marykay> Wat ontzettend balen zeg, dat je toch ongesteld bent geworden! Hopelijk gaat het de volgende ronde echt lukken! Toch nog een beetje positief nieuws gekregen in het ziekenhuis dus. Ik hoop dat je niet al te veel last krijgt van bijwerkingen met de 100 mg. Ik had bij de 50 nergens last van maar bij de 100 af en toe duizelig en zweten. Dus jij krijgt ook geen tussentijdse echos. Kun je daar niet om verzoeken? Of vinden ze het gewoon niet nodig? Tezzz> Bij mij was de follikel rond dag 17 groot genoeg om te springen ( maar dat deed ie vervolgens niet haha ). Maar ik denk dat het verschilt per vrouw. Het ligt er denk ik maar net aan hoe je lijf reageert op de Clomid. Gemiddeld denk ik tussen de 14e en 18e dag ongeveer Spannend hoor, ik hoop voor je dat de 50mg aanslaat! Die uitgangsecho doen ze om zeker te weten dat er geen cystes in je eierstokken zitten. Als dat het geval is mag je namelijk niet met de Clomid beginnen omdat de cystes onder invloed van Clomid ook heel hard gaan groeien. Wat is trouwens lf ? Brenda> Goed dat je nu zeker weet wat er aan de hand is. Ik krijg altijd echos om te kijken of er een follikel aan het groeien is. Maar het verschilt inderdaad heel erg per ziekenhuis. Kan me voorstellen dat je dit wel graag zou willen. Een ongesteldheidsopwekker is volgens mij vrij standaard. Ik kreeg Provera voorgeschreven. Dat was ook een kuur van 10 dagen. Was ik heel blij om omdat ik anders eerst moest afwachten totdat mijn lichaam maar eens besloot uit zichzelf ongesteld te worden. Ook wel apart dat de gyn nu al over 100 mg Clomid begint. Het lijkt me dat je toch eerst moet afwachten of de 50 mg aanslaat. Tirtilisko> Hoe is het met jou? Weer een beetje van de schrik bekomen van onze waarschuwingen? . Nou hier zijn vandaag de duivels doorgekomen! Jippieieie! Ik ben geloof ik nog nooit zo blij geweest met een menstruatie haha. Vandaag is ook meteen CD 1 want het was meteen goed rood ( heb ik normaal nooit, eerst altijd bruinverlies ). Vandaag meteen maar een afspraak gemaakt voor CD3 ( donderdag ) voor een uitgangsecho. Waarschijnlijk krijg ik dan ook een prikinstructie. Ik sta voor morgen ook nog steeds ingepland voor het telefonische spreekuur, waarschijnlijk krijg ik dan alle uitslagen van de vorige ronde ( zaad en progesteron). Alle spuiten en medicijnen liggen al klaar thuis dus ik ben er weer klaar voor!
Vroeger deed mijn ziekenhuis de echo's wel maar hun ervaring is dat het niet veel toevoegd. Je ziet het ei groeien maar ze kunnen er niet veel aan doen. Ze bekijken de progesteronwaarde of er een ei gesprongen is dat vinden ze voldoende. Het liefst zou ik tussendoor een samenlevingstest willen, maar ze wachten nu eerst het onderzoek van de zwemmers af. Dat weten we pas 28 april. Misschien is het dan wel helemaal niet nodig. [-o< [-o< [-o< Tezz, juist doordat het baarmoederslijmvlies zo dun is kan er niet ingenesteld worden, maar met zekerheid zij zei het ook niet. Ik vroeg het haar en zij zei dat het zo kunnen. Spannend en leuk begint het nu voor je te worden met klusdagen voor de deur. Niet vanavond al een poging Marieke, fijn dat je ongesteld bent geworden en nu ook weer verder kan. Ik hoop dat de natuurlijke hormonen heel goed werken en het snel de juiste dosis is. groetjes, marykay
Goedemiddag meiden, Ben er even een lang weekend tussenuit geweest vandaar nu pas weer respons. Bedankt voor het warme welkom. Ik heb inderdaad ook een aantal keer meegeschreven in het PCO Topic maar heb even een tijdje afstand genomen van ZP en was daar toen net aangemeld dus schreef daar nog niet echt lang. Ik heb ook een tijdje 'stil gestaan'omdat ik 25-4 pas weer naar fert. arts moet dus vind het wel eluk om in een'nieuw topic te starten. Ik sta daar ook nog op de lijst en blijf daar zo nu en dan ook meekletsen. Ik weet nog niet wat voor vervolgtraject wij ingaan, ik denk dat dat voor een groot deel afhangt van mannetjes zaadtest. Denk dat ik hoe dan ook wel aan de clomid moet hoewel mijn cyclus wel iets korter lijkt te worden. Ik wacht het maar gewoon even af. Ik ga mezelf straks ook even op het lijstje bijzetten. Bednakt meiden.
Naam: Lotje2 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: 24april Bijzonderheden: 2e ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: wacht op zaaduitslag Voor: follikelmeting 4 april Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 30 maart Bijzonderheden: 1e ronde clomid>geen pos ovu test ditmaal Volgend bezoek gyn: 2 april Voor: verder behandelplan Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 21 april??? uitgaande van 32 dagen Bijzonderheden: tweede ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: 2 april Voor: follikelmeting 13e dag Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 5 april??? Bijzonderheden 3de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: 15 april Voor: uitslag progesteron en follikelmeting, maar dat zal op dag 10 niet zo spannend zijn Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 25 maart Bijzonderheden: 2e ronde Clomid, nu 100 mg Volgend bezoek gyn: 18 maart bloed prikken Voor: Progesteron waarde Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Clomid werkt bij mij niet...volgende cyclus beginnen met gonadotrofine + pregnyl... Volgend bezoek gyn:2 april telefonisch spreekuur. Voor:bespreken uitslagen en verder behandelplan Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg Volgend bezoek gyn: 21-4 bloed afname 22-4 uitslag 28-4 uitslag semenonderzoek Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde / semenonderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: was 23 maart, nu in afwachting van echo Bijzonderheden: ongi na provera, nu 1ste ronde clomid 50 mg van dag 3 t/m dag 7 Volgend bezoek gyn: dag 12, 3 april 13.50 uur Voor:inwendige echo (ei-check) en uitslag bloed Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: mannetje moet eerst terug voor tweede zaadtest half april, en ik moet proberen BMI onder de 25 te krijgen. (nu 25,7) en kijken of cyclusduur korter blijft/wordt. Volgend bezoek fert.arts: 25-04 14.00 uur Voor: Uitslag zaadonderzoek en verder behandelplan.
Hallo meiden! Ben ik dan eindelijk weer een keer! Beetje een erg hectisch weekend gehad, vol met feestjes! Maar jullie hebben ook niet stilgezeten zeg! Ben al een tijdje bezig om alles door te lezen.. Lotje, hoe gaat het met je? Heb je al veel last van opvliegers? Vandaag je laatste tabletje? Bijna alweer follikelmeting, spannend! Elke, hoe gaat het bij jou? Ik wil je heeel veel succes morgen wensen. Hoop dat ze met een goed behandelplan komen! Ravi, hoe gaat het met je kleine nichtje? Doet ze het goed? Nog veel verschijnselen van de Clomid? Jij ook veel succes morgen! Tezz, ik had mijn eisprong op dag 18, dit is ook echt d.m.v. echo's bevestigd. Kennelijk dus bij iedereen anders.. Hoe voel je je voor de rest? Jij alvast succes donderdag! Brenda, welkom op het forum. Wat een verhaal zeg! Ik zelf heb de eerste keer ook 10 dagen primolut moeten slikken om alles op te wekken. De keer erna kwam het weer niet en toen heb ik duphaston geslikt (ook om het op te wekken). Ik heb vanaf dag 14 eigenlijk bijna om de dag de check. Moet zeggen dat ik dat wel heel prettig vind.. Is er geen andere arts die jullie kan helpen? Ik zou het wel aangeven dat je er geen fijn gevoel bij hebt.. Marieke, klinkt heel raar maar ben blij voor je dat het nu heeft doorgezet. Kan je eindelijk weer verder! Heel veel succes met het telefonisch spreekuur en de evt. priklessen! Marykay, ik begrijp dus dat alles goed was bij de uitgangsecho! Veel succes maar weer met het slikken van Clomid! Ikzelf merkte wel een verschil met de 100 mg! Ikzelf ben vrijdag geweest voor de uitgangsecho en alles was weer schoon. Progesteronwaarden waren erg hoog, wat een goed teken was. Eisprong heeft dus op een goede manier plaatsgevonden. Morgen moeten we de zwemmers van mijn man aanleveren. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen... Ikzelf moet 14-4 weer terug komen. Dan follikelmeting en de uitslag van het zaad. Op basis daarvan wordt bekeken hoe verder. Ze blijven het namelijk nog wel een beetje raar vinden dat ik twee keer een negatieve samenlevingstest had. Ik laat het allemaal wel op me afkomen.. Vandaag laatste pilletjes ingenomen. Heb nog geen opvlieger gehad, hopelijk blijft dat ook zo nog een tijdje.. Allemaal nog een fijne avond!
Naam: Lotje2 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: 24april Bijzonderheden: 2e ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: wacht op zaaduitslag Voor: follikelmeting 4 april Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 30 maart Bijzonderheden: 1e ronde clomid>geen pos ovu test ditmaal Volgend bezoek gyn: 2 april Voor: verder behandelplan Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 21 april??? uitgaande van 32 dagen Bijzonderheden: tweede ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: 2 april Voor: follikelmeting 13e dag Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 5 april??? Bijzonderheden 3de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: 15 april Voor: uitslag progesteron en follikelmeting, maar dat zal op dag 10 niet zo spannend zijn Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 26-04 Bijzonderheden: 3e ronde Clomid, 100 mg Volgend bezoek gyn: 8 april Voor: uitslag zwemmers, follikelmeting en verder behandelplan Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Clomid werkt bij mij niet...volgende cyclus beginnen met gonadotrofine + pregnyl... Volgend bezoek gyn:2 april telefonisch spreekuur. Voor:bespreken uitslagen en verder behandelplan Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg Volgend bezoek gyn: 21-4 bloed afname 22-4 uitslag 28-4 uitslag semenonderzoek Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde / semenonderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: was 23 maart, nu in afwachting van echo Bijzonderheden: ongi na provera, nu 1ste ronde clomid 50 mg van dag 3 t/m dag 7 Volgend bezoek gyn: dag 12, 3 april 13.50 uur Voor:inwendige echo (ei-check) en uitslag bloed Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: mannetje moet eerst terug voor tweede zaadtest half april, en ik moet proberen BMI onder de 25 te krijgen. (nu 25,7) en kijken of cyclusduur korter blijft/wordt. Volgend bezoek fert.arts: 25-04 14.00 uur Voor: Uitslag zaadonderzoek en verder behandelplan.[/quote]
He Meiden, Nou de onzekerheid over wanneer mn ongi komt is hier helemaal weg! Ik werd er vanmorgen nl mee wakker! Dus ik zit op dag 1 van een hele nieuwe ronde vol met kansen Morgen naar de gyn en ik ben benieuwd of hij nou vindt dat ik een eisprong heb gehad of niet... : Marieke, hoe konden ze bij jou zien dat je ei niet gesprongen was en hoe lang was je cyclus zonder eisprong? Die van mij 36 dagen. lf is trouwens de luteale fase, de fase tussen je eisprong en je menstruatie. Daan, fijn dat je goede progesteronwaardes hebt! Hoop dat t zaad van je mannetje ook flink gaat zwemmen volgende week Ravi, Hoe gaat het met je keline nichtje? Liefs Elke
Elke, fijn dat het nu heeft doorgezet. En zoals je zelf zegt, nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik ga voor je duimen deze ronde!
Elke wat fijn dat je uit je zelf ongesteld bent geworden! Zover ik begrepen heb betekent dat echt dat je een eisprong hebt gehad. Nou gaan we deze ronde weer gelijk op, gezellig.
hey meiden, Elke en marieke wat 'fijn' dat de gekomen zijn: op naar de nieuwe ronde! Elke en Ravi, succes morgen bij de gyn! Hier weinig nieuws. Morgen laatste pil clomid. Weer last van opvliegers gehad vannacht verder geen bijwerkingen gelukkig. Morgen krijg ik telefonisch uitslag van bloedonderzoek en............... en daar ben ik echt wel zenuwachtig voor uitslag van de zwemmers! [-o< [-o< Ik hoooooooooooop zo dat die uitslag goed is! spannend dus!
Elke> Wat fijn dat je ook ongesteld ben geworden! Bij mij konden ze op de echo heel duidelijk zien datd e follikel er nog steeds zat ( hij was inmiddels 27 mm). Je kon ook heel goed zien dat ie echt aan het "leeglopen'" en dus aan het verdwijnen was. Normaal is ie mooi rond en nu was ie heel gekarteld met allemaal vage strepen erin. Mijn cyclus duurde zonder eisprong 31 dagen. Ik dacht altijd dat je een echte goede eisprong nodig had om ongesteld te kunnen worden maar dat is dus niet zo. Grappig dat er nu weer veel meiden gelijk op gaan. Hopelijk de volgende ronde dus veel in het roze! Veel succes allemaal de komende dagen!
Naam: Lotje2 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: 24april Bijzonderheden: 2e ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: wacht op zaaduitslag Voor: follikelmeting 4 april Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 21 april??? uitgaande van 32 dagen Bijzonderheden: tweede ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: 2 april Voor: follikelmeting 13e dag Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 5 april??? Bijzonderheden 3de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: 15 april Voor: uitslag progesteron en follikelmeting, maar dat zal op dag 10 niet zo spannend zijn Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 26-04 Bijzonderheden: 3e ronde Clomid, 100 mg Volgend bezoek gyn: 8 april Voor: uitslag zwemmers, follikelmeting en verder behandelplan Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Clomid werkt bij mij niet...volgende cyclus beginnen met gonadotrofine + pregnyl... Volgend bezoek gyn:2 april telefonisch spreekuur. Voor:bespreken uitslagen en verder behandelplan Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg Volgend bezoek gyn: 21-4 bloed afname 22-4 uitslag 28-4 uitslag semenonderzoek Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde / semenonderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: was 23 maart, nu in afwachting van echo Bijzonderheden: ongi na provera, nu 1ste ronde clomid 50 mg van dag 3 t/m dag 7 Volgend bezoek gyn: dag 12, 3 april 13.50 uur Voor:inwendige echo (ei-check) en uitslag bloed Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: mannetje moet eerst terug voor tweede zaadtest half april, en ik moet proberen BMI onder de 25 te krijgen. (nu 25,7) en kijken of cyclusduur korter blijft/wordt. Volgend bezoek fert.arts: 25-04 14.00 uur Voor: Uitslag zaadonderzoek en verder behandelplan. Naam: 1ekindje Leeftijd: 28 Bezig sinds: april 2006 Kinderen: 1e kindje NOD: 15 april Bijzonderheden: tweede rode puregon spuiten Volgend bezoek gyn: nog niet bekent Voor: [/quote][/quote]
zo erg! ik zit helemaa te shaken. De uitslag van het zaadonderzoek is heel slecht, zo slecht dat ze het niet over de telfoon willen bespreken moeten vanmiddag naar het ziekenhuis! ik weet het is nu 12 uur en moeten er om 3 uur zijn, weet niet wat ik nu moet doen. Probeer het nog niet tot me te laten doordringen.. ben nu helemaal aan het shaken. heb mannetje nog niet te pakken kunnen krijgen.
Lot K*^^$$&*()#@! Meissie meissie, wat is dit balen. Probeer een beetje af te wachten tot drie uur. Hoop dat ze een goed plan hebben liggen. Ook voor mannen zijn er behandelingen mogelijk! Ik ga voor jullie duimen! Veel Liefs Elke