wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, idd ben al lang blij met een mooie cyclus, zonder provera.... ;)
    denk dat mijn ongi wel gaat doorzetten :cry: , dus met een beetje geluk heb ik net rond de kerst mijn volgende eisprong ;)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mooi kerstkindje maken en aan het eind van de zomer bevallen ;)

@Naatje: veel succes morgen bij je echo!

@Luuske: idd mooie korte cyclus! (Hoop eigenlijk alleen dat het alsnog een heeeeeeeeeeeeeeeele lange gaat worden ;) )

@Leonizzie: ach ja, mannen...Mijn man is er zo eentje die gewoon 2 weken lang tegen 2 overvolle vuilniszakken aan blijft lopen in de keuken en er geen moment aan denkt dat het voor mij misschien niet mogelijk is ze buiten in de bak te deponeren :rolleyes: :( En dat terwijl hij een paar dagen daarvoor er ook al 2 volle had ingekiepert omdat ik het hem had gevraagd (omdat ik niet kan/mag tillen). Tja...een man kan niet alles onthouden :rolleyes:
    :(
    't Is maar goed dat ie verder heel lief is ;)

Blij dat je weer hebt goedgemaakt met je vriend ;)

@All: volg julie heus wel hoor ;) Ben een beetje druk met sint en huis ;)
    Vandaag gedacht een lekker rustig dagje te hebben (kids hadden alle cadeautjes binnen, dus dan zijn ze meestal de hele dag wel bezig ;) ), maar helaas ligt zoonlief ziek op de bank :(
    En weer een dag foetsie :rolleyes:

Succes allemaal en knuffies van mij! :D

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo meiden bedankt voor jullie lieve reacties op het hele zwangere schoonzus verhaal.... gisteren was echt een baaldag...maar vandaag kan ik het gewoon van me af laten glijden... en ja ik ga haar over 11 dagen lekker onder haar neus wrijven dat ik lekker eerder ga bevallen ( lekker puh) ... nee ff serieus nu... er zullen altijd van die momenten blijven bestaan tussen ons omdat zij van alles een strijd maakt... wie trouwd er het eerst.. wie koopt er het eerst een huis bla bla bla... eigenlijk is zij zo dom en kortzichtig dat ik het gewoon niet de moeite vind er ook maar een stresmoment over te hebben.......

Ik kan me voorstellen dat het richting de testdatum weer spannend word... ik hoop op mooie posi testen..

leonizzie fijn dat je het weer gezellig hebt meid... het valt ook niet mee allemaal.

ceacillia brrr ik was bang om te gaan spuiten... maarja je verlegd toch je grenzen he? nou ik ben nog druk in de potten aan het plassen om te helpen zoveel mogelijk hormonen voor de injecties te verzamelen.... en je man... tja ik kan me er wel iets bij voorstellen maar gaat het jou wel lukken dan? want hoe moet dat anders?

nou hier verder een beetje last van m,n darmen... en ik denk bandenpijn? maar ik weet niet zo goed hoe dat voelt...

en de tijd kruipt voorbij.... ik had het liefst deze donderdag al de echo... dan ben ik 12 weken.... waarom waarom heb ik hem nou op de 13 weken gedaan? geen idee....

ik wil jullie ook niet lastig vallen met mijn geneuzel...maar ik heb wel gemerkt dat je er nog niet bent met die positest.... de omslag van denken dat het nooit gaat gebeuren naar het besef dat het goed is en de baby echt komt? daar zit nog een heel vaag gebied tussen...
    maarja je krijgt toch geen bandenpijn als het niet meer groeid toch?

groetjes van een in spanning zittende Jose

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Lieve Joseetje je valt ons helemaal niet lastig! Van jou kunnen we het juist hebben omdat jij precies weet hoe het voor ons is en wij het jou ook echt gunnen meid. Snap best dat het na een positieve uitslag niet ineens allemaal koek en ei is. Zelfs mensen die heel snel zwanger worden zijn de eerste periode ook onzeker dus "wij" na veel pogingen en goede hoop met veel teleurstellingen hebben dat zeker. Maar het voelt bij jou wel goed hoor (al kan ik niet in jouw buikje voelen) en je hebt hem lekker met 13 weken gepland omdat je dan nog meer ziet en hoort en het nog leuker is!

Tezz jaahaha in principe houdt mijn man wel van schoon en opgeruimd en doet hij daar ook best wat in, maar sommige dingen zijn al vanaf het begin zo verdeeld. Zo riep ik al een tijdje dat een schoon bed mij wel heerlijk leek... Maar dat zijn dingen haha 1 oor in andere eruit,prioriteiten zijn anders.
    Maar verder kan het ook zo'n kanjer zijn

Luuske :thumup: hihi

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    mijn man pampert me aan alle kanten... ik word soms letterlijk in knuffels gesmoord.... maar het huishouden..... daar doet ie echt niks aan gewoon.... en ik heb niet zo,n puf... dus het is hier lekker een grote puinhoop...

hij kookt wel iedere dag eten gelukkig want als ik te lang in de keuken sta dan lust ik het niet meer... als het plots voor m,n neus staat kan ik het nog snel naar binnen lepelen...

tja mannen..... als hij snachts wakker word gaat ie over m,n buik aaien... erg lief hoor en ook wel aandoenlijk want ik hou me gewoon slapende... maar het probleem is dat ik daarna dus niet meer kan slapen.... maarja ik vind het ook wel weer bijzonder...

ik had niet verwacht dat het zo....ja...anders zou worden tussen ons...
    hij heeft ook geen hoofdpijn meer.. dat kwam dus echt door de spanning..
    hij is zo relaxed... het moet hem ook al die tijd als een donkere wolk boven zijn hoofd hebben gehangen maar daar praatte hij niet over.

nou ja weer een heel verhaal over mezelf :oops: :oops:

x

6. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Haha ik ben helemaal niet bang voor naalden... maar mijn man wel ;) Maar heb mezelf niet eerder injecties gegeven... dus dat is denk ik de eerste keer wel even spannend.

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ja ik denk dat die 1e keer een naald erin toch een vreemde ervaring blijft...

mmmmmm maar dat kan jij wel!

xx

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ikke zelf hartstikke bang voor naalden! Openhartoperaties op tv prima. Bloed mag er voor mij aan alle kanten uit gutsen (vind ik juist interessant), maar als ze een infuus gaan aanleggen...kijk ik even de andere kant op :confused: ;)
    Mijn man vindt dat soort dingen absoluut NIET leuk om naar te kijken, maar denk dat hij eerder een spuit zou durven zetten dan ik ;) MITS hij wel goed mag oefenen van tevoren ;) (Ik heb een man die leeft bij het motto 'je doet iets perfect óf je doet het gewoon NIET!' :) )

Maar misschien zou ik er juist wel beter tegen kunnen als ik het zelf deed :rolleyes: Heb je natuurlijk wel zelf de controle over dat ding he ;)

9. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden.

ik ben er weer, ik ben heerlijk een weekendje weg geweest met manlief we hebben lekker kunnen ontspannen en kunnen er weer even tegen.
    Heb me ff ingelezen.

Luukske ik duim nog steeds voor je hoor meid.

joseetje ik vindt het fijn om jou verhalen te lezen hoor meid dat geeft weer een beetje moed.

leonizzie fijn dat je zo door je mannetje in de watten gelegd wordt geniet er maar van.

Gizmotje wat een *** van een gyn ik vindt het erg lang hoor die afspraken je moet doen waar je je goed bij voelt.

Ceacilia prikken is de eerste keren ook eng hoor meid! mijn man zijn zoon spuit insuline de eerste keren stond ik met trillende handen, maar het went hoor meid!

Naatje en elke hoe gaat het met jullie?

Nog ff ego

Volgens de gyn ligt mijn nod ongeveer op 16 dec dus het gaat alweer opschieten, maar ik voel helemaal niks anders heb ik altijd zere(.)(.) en nu niks nou ja ik vindt het wel fijn ik ben misselijk genoeg geweest na de clomid.
    Het is wel lekker om even bij de komen.

Allemaal veel liefs ook voor iedereen die ik vergeten ben.

10. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

hoi hoi,

Iedereen leuke sinterklaasavond gehad?

Elke: balen meid dat je lijf na de miskraam niet de cyclus zelf oppakt. Hopelijk ben je snel ongesteld na de Provera. Heb je er al veel last van? Ik kreeg heel veel depressiviteit over me heen daarvan..

Joseetje: inderdaad TACT-loos zeg! Wat je over je schoonzus verteld herken ik maar al te goed. Ik heb precies zo'n zelfde. Toen ik vertelde over mijn tweede miskraam reageerde ze eerst wel geschokt, dus ik dacht oké er zit ook nog een goede kant aan haar, maar na een halfuur begon ze over kinderkamerspullen die ik over kon nemen van haar als ik weer zwanger ben. Hartstikke lief natuurlijk, maar ik heb net een miskraam gehad :x .. dan ga je niet aan spulletjes voor een kamer denken toch?

Luukske: het wordt erg spannend voor jou, nog even volhouden.. en hopen op een goede afloop!

Leonizzie: gelukkig heb je het weer gezellig met je man/vriend..

Zora en Gizmo: herken dat decembergevoel ook heel goed. Afgelopen vrijdag hadden we Sinterklaasavond en was van plan om dan het goede nieuws te vertellen (toen ik nog zwanger was dan), maar helaas was het alleen maar slecht nieuws. Moeilijke avond dus. Volgend jaar zitten we gewoon allemaal met een beebje bij de kerstboom... :)

Naatje: succes morgen!

My precious: welkom op dit forum, hopelijk blijk je toch geen pco te hebben. Het is geen lolletje in ieder geval. Ben je al bij de dokter geweest? Of ben je al doorgestuurd?

All: hier gisteren weer kutnieuws gehad, houd het dan nooit op.. Een hele goeie vriendin van mij en mijn man is weer zwanger van de derde. Ze vonden het wel heel moeilijk om te vertellen aan ons. Baalde er zo van. We roepen elke keer weer "wij zijn de volgende", nu houd ik mijn mond maar dicht voortaan, want er zijn er al heel veel de volgende geweest, maar wij nog niet.

Er heerst dus een hoop boosheid, verdriet en depressiviteit hier in huis. Mijn man was ook super boos en gefrustreerd. Eindelijk kwam het er een keertje uit bij hem. Huilen doet hij niet, hij doet het op een andere manier. Tuurlijk zijn we blij voor die 2 vriendinnen van ons, maar het is gewoon zo dubbel.

Sorry dat ik hier zo klaag hoor, maar het wachten enzo duurt zooooooo lang. Dat zullen jullie allemaal wel kunnen be-amen.

Liefs Jojoba

11. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Jojoba, moeilijk he dat de rest van de wereld zooo vruchtbaar is... Wel goed dat het er bij je man ook uitkomt. Het is gewoon zo'n k*t situatie.
    Ik zie dat je de 17de uitslag bloedonderzoek hebt...
    Hoe staat het nu met je cyclus?

12. Jojoba27

Ja klopt. Het gaat echt traag naar de 17de toe. Ben benieuwd of er iets uitkomt. Liever niet natuurlijk.
    Ik weet niet hoe het met mijn cyclus staat, maar heb nog geen eisprong gehad, voel het soms wel rommelen in mijn onderbuik. Maar weet het echt niet.

Hoe gaat het met jou? Nog 7 daagjes zie ik.. Ik duim heel hard voor je meid, zodat je niet hoeft te gaan spuiten.

Hopelijk wordt 2009 een beter jaar dan dit klotejaar!

Liefs Jojoba

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Lief van je. Hier gaat alles zijn gangetje... voel wel steken in mijn bm maar dat heb ik iedere maand... we zullen volgend weekend wel zien ;)

Gaan ze volgende week ook kijken hoe het met jou gaat? Of moet je cyclus vanzelf weer starten na de mk? Of krijg je weer opwekkers? (ik raad primolut aan!)

14. Jojoba27

Ze gaan ook een echo maken inderdaad. Als er nog niets te zien is zal ik wel weer moeten starten met opwekkers en clomid. Maar hoop toch dat het als de vorige keer gaat, hoewel ik daar echt niet op vertrouw. We zien het volgende week.

Sterkte nog in deze slopende week..

15. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn berichtje(s)! Als blijk dat het PCO is dan kom ik hier zeker terug, maar wil jullie zoiezo veel succes en geluk toewensen met het zwanger worden.

@ Elke, ben bijna een half jaar geleden gestopt met de pil.

16. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen meiden,

hier nog geen ongi te bekennen, na dat bruin verlies van gisterochtend en middag :( .....heb zowaar vannacht uit voorzorg een groot maandverband gebruikt :oops: , omdat ik er heilig van overtuigd was dat het bed anders onder zou zitten vanmorgen.... :oops:
    mijn borsten doen ook nog zeer, maar heb het idee dat het iets minder is..... :(

als ik woensdag nog geen menstruatie heb ga ik testen ;) , eerder niet, want ik denk dat het toch echt vandaag/morgen zal komen :cry:

17. Niet meer actief

Luuske, sapnnend meis...ik hoop zo dat je ongi weg zal blijven!

Tezzz, heel herkenbaar, tis een drukke tijd...Beterschap met je zoontje!

MyPrecious, je ben t hier altijd welkom om met ons mee te kletsen!

redu, fijn dat jullie een lekker weekend hebben gehad!

jojoba, meis ik kan me voorstellen dat jullie er even door zitten...dikke knuffie!

iedereen op het bankje, mijn duimen draaien overuren!

18. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Luuske, meid opeens klinkt het minder positief.... had grote hoop voor jou deze maand.... Hoop dat het niet doorzet en je woensdag met een mooie test in handen staat!

Ik zit nu op 8 dpo en temp is mooi hoog. Dit zijn altijd de dagen dat je even wegdroomt met de woorden.... wat als....zou het misschien....

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @naatje, succes meid met de fm...hoop dat er een groeispurt heeft plaatsgevonden ;)

@ceacilia, heb helemaal geen klachten van een mogelijke ongi :( , maar met dat bruinverlies van gisteren wist ik het even niet meer.... :oops:
    mijn borsten zijn nog steeds gevoelig en dit dus al bijna 2 weken.... :(

hoop idd dat het wegblijft ;) , maar ik hou in mijn achterhoofd dat het ook wel eens niet raak kan zijn :cry: ....misschien om de mogelijke teleurstelling te verminderen ;)

20. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Duimen draaien hier voor je Luukske. En ook voor jou natuurlijk Caecilia en voor de andere wachtenden.

Jojoba: Dikke knuffel meid, erg is dat he als iedereen maar zwanger raakt om je heen. Bij ons in de vriendengroep zitten er 2 bevallingen aan te komen, alletwee in januari, dus ook heel moeilijk. En daarna mijn nichtje nog. Maar in ieder geval is er verder (nog) niemand zwanger dus ik hoop dat ik de volgende ben met het goede neiuws.

Gister Sintfeest gevierd en lekker lang geknuffeld met de beeb van mijn zus. Wat een lekker ventje zeg. En zo lief en rustig.

Share This Page