he bah ceacillia.. zit je echt op te wachten.... autopech... maar verder gaat alles nog goed zie ik.. gelukkig... naatje snap dat je het gevoel hebt dat je overhaasd een beslissing moet nemen... het is ook een beetje een onverwachte wending.. Luuske balen meid... Jojoba ja als je dan zo het verhaal terugleest zijn we er allemaal heel ontspannen en vrij naief ingestapt... maar je verwacht gewoon niet dat het zolang duurd... de hele wereld lijkt zwanger te worden... hier alles volgens mij goed... de misselijkheid is weg en ik heb 2 dagen gehad dat ik niet zo moe ben geweest.... maar ik zit echt erg tegen die echo volgende week aan te hikken... ik moet de dag ervoor naar de verloskundige voor het eerst maar ik ben las de dood dat die het hartje wil uisteren en het dan niet kan vinden.... en dan kan ze niet even met de echo kijken.. want dat doen ze weer ergens anders... ppffff ik word een beetje moe van mezelf... ik heb erg veel last van bandenpijn... soms erg onverwacht gemene steken.... dat kun je toch niet krijgen als iets niet meer groeid? alles zal heus wel goed gaan.... het is nog steeds onwerkelijk... raar..... heel bijzonder.... maar tot aan de 12 ( bij mij 13) weken wel erg spannend.... ik mekr dat miskramen van anderen mij niet in de koude kleren gaan zitten.. maar ik moet vertrouwen op mijn lijf...... het voelt goed.. xxxx jose
ik kreeg primolut... is ongeveer hetzelfde en daaar had ik echt heel erg veel klachten van.... dus ja elke... helaas.... het kan heel erg goed.. x
goeiemorgen meiden, ik mag alweer aan de Clomid, is toch eigenlijk erg dat je hiermee blij moet zijn...maar voor mij is het dus de 1e keer zonder Provera, dus hoef niet eerst 14 dagen op een ongi te wachten, kan in 1 keer door...ik zie het dus als een buitenkans die we krijgen om het in december nog een keer te mogen proberen..... @joseetje, ik ga er vanuit dat alles goed gaat met dat kleine ukkie in je buikje....ga daarna wel echt genieten ervan, ik merk nu dat ik bij mijn zoontje namelijk niet zo heb genoten, omdat ik er ook zo mee bezig was, en dat nekt me nu af en toe.... @ceacilia, balen meid van de auto, hoop dat het meevalt....wij hebben maandag ook een flinke domper in ons budget gehad omdat wij ook een flinke rekening voor de auto hadden, hoop dat het je bespaard blijft. ennne, op naar een positieve test @elke, ik heb ook meer last van de Provera als van de Clomid moet ik zeggen, ook opvliegers en chaggie gevoel..... @redu, wanneer ga jij testen? spannend!
Luuske kan me best voorstellen dat je blij bent dat je kan starten met Clomid, fijn dat je in 1 x door kan, is het toch een beetje alsof je het "gewoon" aan het proberen bent, in een normale cyclus. Wnat elke week telt toch voor je gevoel Caecilia wat vervelend, hakt er altijd in een paar 110 euro en helemaal in zo'n dure maand, dan weet je wel leukere dingen om het aan uit te geven, zal je altijd zien. (jan. is ook zo'n maand dat net alle gemeente belasting komt en alle jaarafrekeningen) Joseetje tuurlijk doen miskraam verhalen je wat, maar zoals je zegt vertrouw ook op je eigen lichaam en dat je kleintje gewoon lekker aan het groeien is. Vanmorgen gaf mijn thermometer 40 gr. aan! dat ding is dus gewoon stuk en vriendje weet niet of hij tijd heeft een ander te halen vandaag. Grr op zo'n moment raak ik dus gefrustreerd omdat ik het niet even zelf kan en ook niet goed duidelijk kan maken dat het voor mij/ons belangrijk is omdat ik volgende week niet weer met een mislukt temp. kaartje bij de gyn wil aankomen. Voor je het weet heb je weer een onderzoek aan je broek hangen...
Lijkt me ook irritant Leonizzie, afhankelijk moeten zijn, maar probeer er gewoon van te genieten. Luukske: Succes in de nieuwe ronde! Caecilia: Jeetje balen zeg van je auto, is altijd zo zonde van het geld he, maar je hebt m toch nodig. Joseetje: jij hebt een prachtecho volgende week meis. Dat voel ik gewoon! En dan kun je lekker gaan genieten en het goede neiuws an iedereen vertellen. Elke: Bah! wat verveledn dat je zo'n last hebt van de provera. Knuffel. Hier bah, bah en nog eens bah! Verkouden, keelpijn en ongelooflijk moe. Gister mijn kerstkaarten geschreven. Dacht er aan 45 genoeg te hebben maar kom er nog 13 te kort zucht....maar bijhalen dus vanmiddag. Ongi zit er volgens mij ook aan te komen volgende week.....alhoewel dat wel lekker is misschien kunnen we verder tussen kerst en oud en nieuw door, alhoewel ik daar een hard hoofd in heb....
hoi meiden ben al 3dg ziek thuis, ben echt ontzettend misselijk. Denk niet dat ik de komende week ga testen wacht maar even af mijn ongi komt altijd zo laat ik heb ook geen idee of met clomid de cyclus korter is. Weet alleen dat ik tussen 24 nov en 2 dec een eisprong heb gehad dus dat is erg ruim dus verwacht uiterlijk 16 dec ongi te worden. Hadden jullie een kortere cyclus met clomid? Nou ga nog lekker ff op de bank liggen ik kan de hele dag wel slapen. groetjes redu
He Redu wat vervelend dat je zo ziek bent. Het heerst geloof ik. Ik kan je geen antwoord geven op je vraag. Ik had een hele korte cyclus afgelopen keer, maar het feit dat ik geopereerd werd speelt daar waarschijnlijk bij mee. Ik hoop dat iig want anders heb ik weer een ander probleem. Hoe komt het dat jij denkt dat het eregens tussen de 24e en 2 dec. was? Beterschap!
hoi leonizzie ik weet dat ik toen een eisprong heb gehad omdat ik beide datums een echo heb gehad de 24 zaten er een paar mooie grote follikels en 2 dec waren ze weg dus zodoende weet ik dat het tussen die periode lag. groetjes redu
Ah I get it! Ga je zeker weten wachten tot de 16e met testen, of waag je het er al eerder op? groetjes
Wat goed van jou heel geduldig! Tja weet niet zeker of ik dan werkelijk mijn NOD dag heb. Omdat ik de vorige ronde met Clomid 9 dagen te vroeg ongesteld werd en mijn temp. kaartje was vreemd, dacht de gyn. Dat ik waarschijnlijk voor de Clomid uit mezelf een eisprong heb gehad en dan was hij keurig op tijd geweest, ze wilde evan aankijken wat er ging gebeuren, dus heb mijn cyclus maar berekent vanaf laatste menstruatie. Ik moet maandag naar de gyn. dus die ochtend gooi ik er maar een testje tegenaan. Maar weet bijna zeker dat die negatief zal zijn. En dat temp. vind ik maar niks, ik blijf gewoon een hoge temp. houden en dat maakt me alleen maar onzeker dat ik een ontmeetbaar lichaam heb ofzo, maar ja de gyn wil het graag...
ik heb mezelf al zo vaak vergist in mijn lichaam denk dat ik gewoon virus te pakken heb. op mijn werk zijn nog 3 anderen ziek dus ga er maar van uit dat het heerst. Maar stiekem hoop ik toch hoor?
Heb vandaag een soort ongi gevoel... ben bang dat ondanks nog hoge temp de duivels er snel zullen zijn... Morgen naar het zh voor prikinstructie. Weet even nog niet hoe ik er ga komen (zonder auto...)
Hallo meiden, Ik ben een poosje geleden hier geweest om ook wat meer duidelijkheid te krijgen over PCOS...nu ben ik voor het eerst echt bezig met provera en clomid...de eerste provera pil heb ik inmiddels ingenomen...! Ik ben 23 en nu bijna 3 weken getrouwd met mijn lieve mannetje...we zijn al anderhalf jaar bezig en van het kastje naar de muur gestuurd maar nu een goede gyn gevonden en bezig met hulp om zwanger te worden. Ik hoop dat als ik het soms ff niet zie zitten hier me gezeur mag neer pennen en dat ik ook jullie als het nodig is kan opbeuren...! Liefs eva
@redu, ik had afgelopen ronde een cyclus van 29 dagen, en de cyclus ervoor mijn ei op dag 22, maar daarna geen ongi, dus heb deze ronde een kortere cyclus, dat kan dus goed met Clomid.... @leonizzie, hoop dat je de ochtend voor je naar de gyn gaat een mooie uitslag hebt.... @ceacilia, hoop dat het geen ongi is, maar wat krampen die je kunt hebben bij een zwangerschap, ik blijf gewoon duimen meid.... @all, heb me vandaag maar aleve gehaald ivm de flinke buikkrampen....is om gek te worden.... vandaag dus 1e Clomid voor deze ronde....
Meiden ik heb goed nieuws we zijn er samen uitgekomen, mocht deze 2e IUI mislukken dan zal onze laatste poging onze 4e IVF gaan worden! Ik ben zo opgelucht! Ik weet dat ik nog steeds geen garantie heb dat het ons gaat lukken, maar we maken nog een kans!
He Luuske, nou daar reken ik niet op eigenlijk, maar het zou heel weilkom en moi zijn. Echt mensen ik heb zo'n slechte week met mij zelf! Heb geloof ik een heel kort lontje en op alle slakken zout leg ik! Belt vriend net dat hij toch echt even uiteten moet met zijn baas om dingen door te nemen (en is ook echt een bedrijf van 3 man staf, waarvan hij 1 dus weet het ondertussen wel, al zou ik hun eens een cursus time-management willen geven). Ik; heb je termhometer gehaald. Nee schat echt geen tijd voor gehad haal ik vanavond bij de AH wel of morgenmiddag. Ik; Morgenmiddag! Nee dat helpt! Steek die k..t therm. maar in je eigen reet ik zet er mijn wekker niet meer voor! Is dit ineens mijn eigen project? Ok achteraf snap ik wel dat dat hele tempen. voor hem een beetje ver van mijn bed show is. Maar ik wil nu na vorige maand met een goede kaart komen en niet zeggen... ehm mijn vriend had geen tijd... en ik kon het niet. Ik voel me dan zo alleen staan. Terwijl het ook echt een lieverd is en ik weet dat hij heel veel van mij houdt, maar hij irriteerd mij enorm momenteel (als hij niet doet wat ik zeg ) Zucht...