Gosh van dat boze snelle typen wordt mijn spelling ook niet beter: welkom en mooi moest het zijn. Zometeen denken jullie nog dat ik niet ok ben hihi
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Elke29> PCO, behandelingen met GONAL F en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen. Caecilia> 6de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu even zonder Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Suzanne> Joseetje26> Kelly> Ravi> Ylona> Haan> Beppie> GEBOREN: AGENDA: 11-12 Caecilia prikinstructie 11-12 Naatje follikelmeting 15-12 Leonizzie naar de gyn 17-12 Tezzz controle vk 17-12 Jojoba naar gyn voor bloeduitslag na 2e mk 19-12 Elke naar de Gyn 23-12 Elke naar de acupuncturist 7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ? OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Caecilia en Naatje, succes morgen!
@Evamariah, welkom hier. Veel succes met de pillen! @Naatje, o! Ik zit helemaal te glunderen van je nieuws! SUPER! @Leonizze, tempen is denk ik niet zo duidelijk voor een man. Maar stuur hem vanavond maar gewoon langs de avondapotheek hoor! Jij moet iedere ochtend met die temp in de weer kan hij vanavond!
Naatje wat fijn.. ik hoop echt dat dat hem gaat worden... he he ik word blij van dit bericht! Ceacillia wat zeg je nou.. nee toch! dan moet je alsnog voor die prikinstructie.... jemig ik had nog zo gehoopt dat dat niet zou hoeven... maar... misschien lukt het deze maand nog toch? hoe is het met je auto? kunnen ze er nog wat mee? Leonizzie balen zeg.. snap het wel maar je mannetje kijkt daar waarschijnlijk toch iets anders tegenaan.. pppfffff mannen... snap dat je daar gefrustreerd van raakt... als je zelf kon gaan had je hem allang zelf gehaald natuurlijk... Redu spannend meid... ik hoop het echt. Elke hoe is het? Jojoba trek je het nog? ben je bezorgd over de uitslag? mijn gevoel zegt dat alles gewoon goed is... het is gewoon afschuwlijke pech gehad... nou ja gewoon.... zo bedoel ik het natuurlijk niet... het is heel erg... Eva hoi... ik herinner me je nog... hopelijk slaat alles goed aan en ben je snel zwanger. zora hoe is het bij jou op het wachtebankje? hier nog steeds alles goed... ben niet meer zo moe. heb vandaag positiekleding gepast.... raar hoor....... maar ik pas m,n broeken echt bijna niet meer... ik kan er van de 10 nog maar 2 aan....en vorige keer zaten ze allebei in de was.... dus ik moet toch maar wat gaan kopen... ik wil er nog niet zo aan.... dingetjes kopen enzo... maar ik moet van hubbie....dus ik ga morgen toch maar 2 broeken kopen.. er zit bij ons een mis etam positiemode outlet.... voor 10,- heb je een broek.... in het ergste geval gooi ik hem gewoon weg hahahahha xxxx jose
Joseetje, hier alles wel redelijk hoor. Na die 2 rotberichten (begrijp me niet verkeerd, vind het hartstikke leuk voor hun, maar niet voor mezelf) ben ik er weer redelijk bovenop. Het was iets teveel in 1 week. Volgende week weet ik eindelijk meer. Een eisprong is nog steeds niet in zicht, dus ben bang dat het voor mij ook Provera gaat worden. Hoe gaat het met jou? Jeetje dat je je broeken al niet meer past zeg! Wanneer had jij je echo? Spannend weer hoor, maar alles zit goed joh, je voelt je verder toch goed zwanger of niet? Snap wel dat je onzeker wordt met al die verhalen.. Caecilia: nee, ik hoop het niet voor je. Het kan nog 2 kanten op hoor. Sterkte nog de laatste spannende dagen. Naatje: wat goed nieuws! Hopelijk op nog meer goed nieuws binnenkort.. Evamariah: succes en welkom hier! Elke: hoe was het bij de acupuncturist? (misschien heb je het al verteld, maar heb er wrsch overheen gelezen... ). Hoop dat het goede resultaten op gaat leveren. Hoe is het bij de rest op het wachtbankje? Liefs Jojoba
Moge meiden, @Joseetje, geef er gewoon lekker aan toe en ga fijn shoppen! @Jojoba, wanneer weet je of je weer provera krijgt? @Naatje, succes vandaag met je fm! Mijn autootje is nog stuk. De garage bleek niet de juiste radiator te hebben. Dus weet ook nog niet of de kosten 245 euro of 885 euro worden... Vanmorgen werkt mijn man thuis zodat ik met de andere auto naar het zh kan. Gisterenavond dacht ik iets van een bloedvlekje in mijn ondergoed te zien. Dat in combi met de kramp was voor mij het ongi gevoel. Vanmorgen was mijn temp 0,1 graad hoger! Zegt nog niets hoor Vorige maand op 10 dpo was mijn temp ook 37,1 en de dag erna ging ie naar beneden.
joseetje, hihi ja eens moet je er aan geloven Heel veel plezier met shoppen! jojoba, wat jammer dat je cyclus het zelf nog niet heeft opgepakt, wanneer hoor je of je provera krijgt? Caecilia, wat balen dat je auto nog stuk is, ik hoop dta hij snel weer gemaakt is en dat de kosten mee zullen vallen! all, jullie zijn allemaal lieverds! Te lezen dat jullie zo met mij meeleven en ook echt blij worden dat we verder kunnen...ik kan niet in woorden uitdrukken hoe veel dit met mij doet...bedankt!
Naatje, super meid dat jullie er samen uitgekomen zijn! (al hoop ik dat die 4e poging IVF niet meer nodig is). EvaMariah welkom hier! En natuurlijk meid klets lekker mee! Leonizzie: Snap het wel hoor, jij wil die thermometer en hij haalt m niet....zucht mannen af en toe ook. Caecilia: Hoop voor je dat de kosten een beetje meevallen. Joseetje, leuk hoor positiekleding, t wordt steeds echter zo he. Hier nog steeds aan het wachten op ongi, geen idee wanneer ie komt, ik hoop over een dag of 5. Ondertussen ben ik snipverkouden.
Zora: succes met wachten. Weet je zeker dat je ongi komt of kan het ook nog anders zijn? Naatje: succes vandaag! Caecilia: kan idd nog beiden kanten uit meid, ff afwachten (weet hoe moeilijk dat is). Ik krijg volgende week woensdag samen met mijn bloeduitslag een echo, dus dan zal ik waarschijnlijk wel meteen Provera krijgen als er nog niets te zien is. En dan wrsch weer clomid (helaas..). Maar goed even afwachten dus. Liefs Jojoba
@naatje, super dat jullie evt voor een 4e IVF gaan, maar hoop ten zeerste dat dat niet nodig is... @zora, hoop dat je ongi snel komt, op naar een nieuwe ronde @joseetje, geniet ervan, dat meen ik echt.... @ceacilia, balen meid van de auto, hoop dat een positieve test je kan opfleuren...haha.... @leonizze, ik kan me helemaal voorstellen dat je een kort lontje krijgt, als je afhankelijk bent van anderen.... @jojoba, hoop voor je dat je voor die tijd een mooi ei hebt, of al een eisprong hebt gehad....ik duim voor je meid!
Terug uit het zh. Ik heb mezelf voor het eerst met de pen geprikt. Moest even een drempeltje over. Maar zodra ik gewoon doorzette voelde ik er eigenlijk helemaal niets van. Nu zat er water in en heb ik die niet ingespoten. Was alleen om te oefenen. De arts was heel lief en heeft echt de tijd voor me genomen. De prikles wordt door andere arts gegeven dan mijn normale fert. arts. Ik had haar het laatst gezien bij mijn 9,5 weken echo met mijn zoon. Gek idee. Was verbaasd hoe hoog alles me vanmorgen zat. Heb echt even met tranen over mijn wangen gezeten van alle emotie. Ik mag komende ronde nog niet starten met de purgeon. Omdat het zh tussen kerst en oud en nieuw dicht is en zelfs al wordt ik vandaag ongesteld dan nog is 24 dec dag 14 dus dat redden we niet. Ik heb nog Clomid dus hopenlijk hoeven we nooit geen injecties en heb ik genoeg aan max 7 rondes Clomid!
Super dat het goed ging Caecilia. En het is goed om af en toe je emoties te laten gaan hoor. Nog iets gehoord over je auto? Ik duim dat je laatste ronde clomid voor een wondertje gaat zorgen. Jojoba: We hebben maar en keer geklust in de vruchtbare periode en met mannetjes zaadjes zal het een wonder zijn als er een aangekomen is dus ik verwacht gewoon ongi.
caecilia, wat goed meis! all, ik heb vandaag mijn 4e fm gehad, een follikel is doorgegroeid naar 16,5mm en de andere is nog steeds zo'n 14mm dus de gyn gaat er vanuit dat alleen de grootste zal springen, het baarmoederslijmvlies is nu ook goed gegroeid 8,9mm. Vandaag moest ik nog gonal-f spuiten en morgenvroeg moet ik de pregnyl zetten en zaterdag ochtend om 9.40u is de IUI! En mocht deze IUI geen geluk brengen dan gaan we begin volgend jaar starten met onze 4e en laatste IVF, maar eigenlijk hopen we die niet nodig te hebben...
@Naatje, wat goed! Super en dan maar hopen dat de zaadjes er zin in hebben! Vanmiddag heeft de garage gebeld. En ze hadden het niet gedacht maar na het vervangen van de radiateur was alles goed. De schade blijft dus beperkt tot 250 euro!
he ceacillia das goed nieuws... 800 euro pfffeih... daar kun je een hoop andere leuke dingen mee doen. goed zo... dat je de 1e spuit hebt gezet al was het maar om te oefenen... ach ja... je doet er gewoon alles aan..... kan me voorstellen dat het even zwaar is ... spuiten is toch weer een stapje verder... en toen je die vrouw voor het laatst zag had je nog geen idee wat een strijd het zou worden voor een 2e kindje.... dat is hardstikke wrang... Jojba ik kan me voorstellen dat je er gewoon na zulk nieuws doorheen zit... het komt dan ook op het slechtste moment.. ik hoop een goede echo... uitslag waar niks mee is en dan weer aan de clomid.. je moet onthouden meis... toen de dosis eenmaal goed was afgesteld ( en je weet nu hoe hoog dat is) ging het best vlot... je bent ook veel tijd kwijt geweest .. nu kun je meteen to the point goed beginnen....al kan ik me voorstellen dat er nu nog een zorg is bijgekomen...ik hoop dat je verstand boven gevoel kunt blijven houden en toch van een volgende zwangerschap ( die er zeker en vast ook snel zal komen ) kunt genieten... maarja ik vind dat zonder miskraam soms al lastig... maarja ik ben dan ook soms een muts die een schopje onder haar kont nodig heeft....in dit geval een klap met de koekepan.. Naatje goed zo.. zaterdag de iui.... jemig wat hoop ik dat dat hem gaat worden...ik gun het hier iedereen verschrikkelijk.. maar voor diegenen zoals jij waarbij het einde van de behandeling in zicht komt ( het spijt me als dat confronterend overkomt en dat ik niet mijn bedoeling) hoop ik extra hard....het zou fijn zijn als je ivf kunt vermijden.. al zie ik er wel een mooie kans in... of meerdere kanzen als er cryo,s zijn... Zora zeg noooit nooit. het is niet onmogelijk.... het zou prachtig nieuws zijn... een mooi begin van 2009 andere meiden sorrie maar hubbie zit te drammen dat hij achter de pc wil oja nog geen broeken gekocht... heb het te druk gehad.. xxxxx jose
redu, ongi krampen kunnen ook iets anders betekenen, zolang er geen bloed is duim ik lekker door! Caecilia, fijn dat de kosten van de auto beperkt blijven, de feestmaand is vaak al duur genoeg... joseetje, wat je schrijft is misschien confronterend, maar wel waar we nu staan...ik vind het echt super lief dat je zo meeleefd!
Caecilia, sjee wat een opluchting dat jullie auto toch niet zoveel gaat kosten, gelukkig maar. Redu, hoop dat het geen ongikrampen zijn meid maar dat je lekker zwanger bent.
onee redu... blijf weg ongie! al moet ik wel zeggen dat ik dat ook had.. maarja er is ook werkelijk geen touw aan vast te knopen soms.. pppffff ik krijg het druk druk druk... onze badkamer word 14 januarie 3 weken verbouwd.... en dat hebben we vorige week gehoord... anders word het na de bevalling en dat lijkt me werkelijk drama... dus we zijn echt in haastige spoed echt alle winkels aan het afrennen,,, pppfffff hijg hijg hijg.... maarja als ik niet goed op hubbie let koopt hij allemaal gekke dingen... zo wilde hij en ronde douchemuur dat betkent dus dat je er in de douchekant en de slaapkamerkant niks meer mee kan... over een klap met de koekepan gesproken....... het is dat ik er geen bij de hand had.... dus we gaan vandaag naar zeewolde naar een of andere outlet... probleem is namelijk dat niks op bestelling kan... want door kerst en oud en nieuw duurd dat te lang...ik weet precies wat ik wil... maarja waar ze dat verkopen.. moet ook de afspraak met de verloskundige gaan verzetten... ik heb die vrije dag nodig en het is echt midden op de dag die afspraak... nou ja... die echo vind ik veel belangrijker dan die hele intake... xxxxx jose