goeiemorgen dames, hier is het bloeden van de ene op de andere dag helemaal over.... @joseetje, zoek idd maar mooie dingen uit voor de badkamer, heb heb mijn man toen ook moeten sturen met wat ik wel en niet mooi zou vinden.... @redu, hoop niet dat het doorzet @ceacilia, goed nieuws van je auto, gelukkig zeg...met deze dure maand.... ik hoop voor je dat het prikken niet nodig is....laat die spuiten voorlopig maar aan de kant..... @naatje, spannend meid....hoop echt dat die 4e IVF niet nodig is
Naatje wat goed! [-o< [-o< [-o< voor morgen Ceacilia heel fijn dat de kosten beperkt blijven super. En fijn dat de prikinstructie goed ging, het is even een drempeltje over... en kan me ook voorstellen dat je dan ineens emotioneel wordt. Dat zijn toch altijd van de momenten. Laten we hopen dat je het verder niet nodig hebt. Jojoba vervelend zeg, maar zoals Joseetje zegt, je kan nu wel sneller beginnen Redu hoe staat het met jou vandaag? Luuske ? Dan heb je niet echt een gewone menstruatie gehad toch? Joseetje haha ik herken dat wel. Mannen hebben soms spectaculaire ideen, maar of het nou helemaal praktisch is voor de toekomst... Dus je gaat het nog druk krijgen meis. Maar ja het is wel lekker als alles klaar is voor de kleine er is. Nou ik heb mijn thermometer binnen hoor, kunnen we weer verder. Iedereen een hele fijne dag!
@leonizzie, is idd ook erg raar ....nu net nog een klein veegje, maar gistermiddag en vanochtend helemaal niks.... gezien mijn klachten voor mijn NOD, denk ik idd ook dat erg raar is.....heb 2 dagen flinke krampen gehad, en het liep er gewoon met bakken uit.... ben inmiddels wel gewoon met de Clomid begonnen, dus ga met frisse moed aan een nieuwe cyclus beginnen....
kon het vanmorgen toch niet laten om te testen negatief natuurlijk, nog steeds niet ongi maar ik heb wel vaker lange cyclus. Helaas dit jaar dus niet meer.Duim wel voor de meiden op het wachtbankje er moet toch tenminste 1 iemand met een positieve test komen. liefs redu
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Elke29> PCO, behandelingen met GONAL F en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen. Caecilia> 6de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu even zonder Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Suzanne> Joseetje26> Kelly> Ravi> Ylona> Haan> Beppie> GEBOREN: AGENDA: 15-12 Leonizzie naar de gyn 17-12 Tezzz controle vk 17-12 Jojoba naar gyn voor bloeduitslag na 2e mk 19-12 Elke naar de Gyn 23-12 Elke naar de acupuncturist 7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ? OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Redu, Wat jammer meid! Hoe ver zit je nu in je cyclus (op hoeveel dagen) Luukske, veel succes met de clomid , hoeveel mg gebruik je? Leonizzie, succes met tempen! Hoe is het met het voetje? Joseetje, wat gezellig dat je weer flink meeschrijft. Vul je jezelf ook in op de lijst? Je hoort er nog helemaal bij Naatje, [-o< [-o< [-o< Ben flink voor je aan het duimen... Laat zaterdag de 13e maar een superdag worden! Caecilia, fijn dat het enigszins meevalt. Al is 250 euro natuurlijk ook veel geld. Als hij nou maar braaf de hele winter doorrijdt Succes met het spuiten! Mij bevalt het 100x beter dan clomid. daarbij had ik veel last van bijwerkingen. bij Puregon/Gonal heb je daar geen last van . Wanneer is de eerste follikelmeting? Zora, wanneer is je NOD precies, dan zet ik m erbij in de agenda Liefs Elke ps morgen de boom zetten, staat hij bij jullie al?
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Elke29> PCO, behandelingen met GONAL F en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen. Caecilia> 6de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu even zonder Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Suzanne> Joseetje26> Kelly> Ravi> Ylona> Haan> Beppie> GEBOREN: AGENDA: 15-12 Leonizzie naar de gyn 17-12 Tezzz controle vk 17-12 Jojoba naar gyn voor bloeduitslag na 2e mk 19-12 Elke naar de Gyn 23-12 Elke naar de acupuncturist 5-1 Luukske NOD(uitgaande van dezelfde cyclusduur) 7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ? OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen hoi dames, ik heb nu alleen nog wat bruine, lijkt oud bloed, afscheiding..... @elke, ik slik 100 mg Clomid @redu, op welke dag in je cyclus zit je nu?
Luuske hmm vreemd... Denk jezelf dat er misschien toch een kleine bevruchting heeft plaatsgevonden die zich heeft afgestoten? Want voordat je ongesteld werd dacht ik echt dat het weleens raak bij je kon zijn. Maar ja onze lichamen doen wel vaker vreemd en we zijn er nu extra op gefocust. Elke, met voetje gaat het goed, hij jeukt alleen af en toe zo VRESELIJK en ik kan er niet bij grr. Morgen gaan wij ook de boom halen. Een hele grote, heb er zin in om het binnen gezellig te maken houdt me ook weer even bezig. Redu toch... zou jij niet nog even wachten met testen Naar dat hij negatief was, maar volgens mij moet je nog een paar daagjes wachten?
@Elke, zover is het nog niet. Eerst deze cyclus en de volgende ook nog met Clomid. Mocht het nodig zijn dan moet ik op cd 3 of 4 in januari naar het zh voor een uitgangsecho en daarna terug op dag 10. Daarna hangt het allemaal af van de eieren! Ik ga trouwens purgeon spuiten. @Joseetje, Leuk wij zijn ook druk met onze badkamer. Alleen weten we nog niet wie we hem gaan laten plaatsen. Neef van hubbie was aannemer en heeft de badkamer van mijn zus heel mooi gemaakt. Maar we belden hem vorige week voor een afspraak.. blijkt hij zoveel problemen met zijn knieen te hebben dat hij gestopt is met dit werk. Erg voor hem maar wij balen ook goed. Door wie laten jullie hem plaatsen? Autootje is weer thuis. 250 euro lichter maar ik ben blij dat ie er weer is! Vanmorgen niet getempd. Aan de ene kant als ie hoog is dan ga ik zo hopen. Als ie laag is dan stort ik meestal in en dan kan de ongi nog rustig 3 dagen duren. Dus ik dacht ik slaap uit en dan zie ik het wel geoon. Haha vandaag weer een lesje zelfkennis gehad. Heb de hele dag lopen stressen over wat mijn temp zou zijn geweest Maar nog geen duivels. Wel wat kramp maar dat zegt niet zo veel...
He Caecilia, Heel herkenbaar dat gedoe en gestress met het tempen Heb de laaste cyclus mijn man ook gevraagd om het ding te verstoppen omdat ik er ook de hele dag bezig mee was... Denk dat het bijna onvermijdelijk is als je in trajecten zit zoals wij dat je er veeeeeeeel mee bezig bent Fijne zaterdag!
goeiemorgen dames, @leonizzie, denk idd dat er echt wel wat heeft gezeten.....heb deze klachten pas 1 keer van te voren gehad, en dat was toen ik zwanger was van ons zoontje.... het patroon van bloedverlies was ook anders, en behoorlijk heftig met flinke krampen..... hoop dat het uiteindelijk voor ons allemaal goed komt, we gaan voor de 2009 mama's, toch? @ceacilia, ik doe ook bewust niet tempen, zou er gek van worden.... hoop dat het niet te veel zegt, en dat je morgen een mooie test in handen hebt. @all, fijn weekend
Caecilia, balen Ik herken dat gevoel zo. Dan kan iedereen nog vertellen ; geen bloed geeft moed, maar je temp liegt niet... Veel sterkte meid! Dikke knuf...
Caecila Balen meid! al enige tekenen van je ongi? Vanmorgen mijn temp ook met 0.2 gr. naar beneden. Ik voel me niet zwanger, behalve dan dat ik moe ben en vannacht steken in mijn lies had (wist niet dat dit op iets kon duiden maar dat lees ik op deze site weleens) Nou de moeheid betrek ik eigenlijk ook wel op mijn situatie want ik wordt wat vaak wakker 's nachts en zo;n been is soms gewoon ook heel vermoeiend en die steken in de lies weet echt niet wat dat te maken heeft met zwangerschap, dat zie ik meer als overbelasting. Dus morgen vol goede moed naar de gyn. En hopelijk dan weer aan de Clomid!
he luuske.... wat een vervelend bericht.... zou het echt een vmk kunnen zijn geweest? dat lijkt me helemaal zo,n naar gevoel.. leonizzie oh dat lijkt me echt vreselijk..... als je jeuk hebt en er niet bijkan... het lijkt me zowieso vreselijk irritant om precies in deze tijd van het jaar in het gips te zitten..... Ceacillia... ik hoop echt niet dat dit dag 1 word.....jemig meis.... ik begin nu met je mee ongeduldig te worden... ik laat onze badkamer zwart verbouwen door iemand die bezig is de start voor zichzelf te maken... hij doet het wit als werk en heeft op mijn werk een badkamerverbouwing voor de clienten gedaan... zag er goed uit.. maar pfffffff wat is sanitair duur....... zucht..... zijn we nog bij een megadump bij de duitse grens geweest.... maar... het word supermooi... lastig zeg als iemand dan ineens niet meer kan... het valt niet mee om tegenwoordig een betrouwbaar en betaalbaar iemand te vinden. Naatje alles goed? Jojoba laat je lichaam al iets zien van een ei of ongie? elke en bij jou? hier alles goed.... ben niet meer zo moe.. heb wel steeds meer last van bandenpijn.. helemaal als ik een avonddienst heb gedraaid.. maar ik ben er eigelijk wel blij mee... dat is toch een soort gersutstelling dat er echt iets aan het groeien is...nog 4 daagjes tot de echo.... xxxx jose
Caecilia, balen meis, verdorie die temp moest hoog blijven... luukske, vervelend bericht...dikke knuf! Leoniezzie, succes morgen bij de gyn! all, ik het gister mijn 2e en laatste IUI gehad met 2 follikels en 2,1 mljn zwemmers, de zwemmers aantallen zijn niet echt top maar je weet maar nooit, 18 dec moet ik nog een keer extra pregnyl zpuiten om een evt. innesteling te bevorderen. Mijn NOD is 27 dec, maar ivm de extra pregnyl mag ik pas de 29e testen...spannende weken dus weer!
Naatje super spannend! worden spannende dagen. de 27e op mijn verjaardag, zal ik extra veel aan je denken. Joseetje wat goed dat je je beter voelt. Heb ook het idee dat je wat rustiger wordt. Nog maar 4 daagjes, dat valt te overzien toch?
@Joseetje, werkt diegene toevallig ook in Houten? Nog geen bloed... maar ook echt geen hoop meer hoor...
he Naatje goed zo dat je de iui hebt gehad... nu hopen op het beste.. mag ik vragen wat de zaadkwaliteit was? ceacillia ik weet het niet... ik zal het aan hem vragen goed? waar ligt houten ergens? om je een idee te geven.. het kost mij puur materiaal voor de bouw en werk zeg maar 3200,- en dat is voor uitbouwen leidingwerk, stucen, electra... alles zeg maar.... en dan moesten wij zelf voro het sanitair enzo zorgen... ik vind het echt niet duur! er moet echt een hoop gebeuren... leveren wij het wel startklaar en kaal op zeg maar... dus de muur slopen we er zelf tussenuit en we halen de tegels weg etc... hij werkt samen met een timmerman en een loodgieter.. ja ik ben wel wat rustiger ja.... ik werd een beetje onrustig na zwangere schoonzus.. ik dacht het zal me toch niet gebeuren dat het bij mij toch fout zit en dat dat loeder wel leuk een baby krijgt....... oh ik schaam me voor mijn gedachten.. zo ben ik eigelijk helemaal niet........ xx jose