wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Caecilia, knuffie voor jou!

joseetje, gek he dat je soms van je eigen gedachtes schrikt, heel herkenbaar :oops:
    De kwaliteit was minimaal, 2,1 miljoen is net op de grens voor IUI. Maar ja nooit geschoten is altijd mis, dus we houden de moed erin ;)

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Elke29> PCO, behandelingen met GONAL F en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk.
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen.
    Caecilia> 6de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik....
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu even zonder
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje.
    Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.

ZWANGER:
    Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger
    Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Suzanne>
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Haan>
    Beppie>

GEBOREN:

AGENDA:
    15-12 Leonizzie naar de gyn
    17-12 Tezzz controle vk
    17-12 Jojoba naar gyn voor bloeduitslag na 2e mk
    18-12 Joseetje 13 wkn echo
    19-12 Elke naar de Gyn
    23-12 Elke naar de acupuncturist
    5-1 Luukske NOD(uitgaande van dezelfde cyclusduur)
    7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ?

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

Leonizzie, veel succes morgen!

Joseetje, heb jouw echo er ook bij gezet.

Liefs

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Bloeden is begonnen....

Joseetje, Houten ligt direct onder Utrecht. Klinkt als een mooie prijs! Zoiets waren wij met mijn mans neef ook van plan. Zelf slopen... hij de rest wij leveren sanitair. Dus ik houd me heel erg aanbevolen! Kan me alleen voorstellen dat hij het te ver weg vind... Maar jou woonplaats staat op zuid holland en dat kan dus ook meevallen ;)

4. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten

IN BEHANDELING:
    Elke29> PCO, behandelingen met GONAL F en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk.
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen.
    Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik....
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.

ZWANGER:
    Suzanne>
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Haan>
    Beppie>

GEBOREN:

AGENDA:
    17-12 Tezzz controle vk
    19-12 Elke naar de Gyn

OVERIG:

>klik op quote
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    he ceacillia.... ben je ongie geworden....jemig... dus toch spuiten....

ik ga het hem vragen.. hij komt zelf uit amersfoort.. het is mij niet helemaal duidelijk of hij nu al in mijn buurt woont of niet, hij is bezig met z,n vriendin een huis te kopen..
    ik zie hem woensdag

wat ken jij jouw eigen lichaam trouwens goed... ik had continu echt geen idee of ik ongesteld ging worden..

elke dank je dat je me op de lijst hebt gezet

gr Jose

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames,

@ceacilia, balen meid....op naar een nieuwe ronde

@leonizzie, succes morgen

@joseetje, op naar een mooie echo

@elke, succes met de Provera...balen meid....

@naatje, ik hoop op een mooie vette test 29 december!

@all, nog een fijne zondag....mijn Clomid kuurtje zit er weer op!

7. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Luuske, lekker dat de pillen op zijn. Dan kun je weer verder!

@Joseetje, graag! Als hij het wel ziet zitten dan zou ik graag eerst bij jullie willen komen kijken (als dat zou mogen...)

Vanavond toch echt even heel erg zitten huilen. Moedeloos wordt je hier toch van...

8. Niet meer actief

Caecilia, balen he...dikke knuffel!
    Mag je nu deze ronde meteen beginnen met spuiten?

luukske, fijn dat je pillen weer op zijn. Op naar de klusdagen maar weer ;)

9. Niet meer actief

IN BEHANDELING:
    Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.

ZWANGER:
    Suzanne>
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Haan>
    Beppie>

GEBOREN:

AGENDA:
    17-12 Tezzz controle vk
    18-12 Naatje extra pregnyl
    19-12 Elke naar de Gyn
    27-12 Naatje NOD
    29-12 Naatje testen

OVERIG:

>klik op quote
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK

10. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hoi meiden, ben ik ookm weereens,weinig online geweest dit weekend.....

Naatje fijn dat de IUI er weer op zit, ik zal hard duimen dat IVF niet meer nodig is.

Joseetje, mog ee paar daagjes tot de echo meid, hou vol.

Leonizzie: Succes bij de gyn. vandaag

Caecilia, Redu en Luukske: Dikke knuffel meiden.

Elke: Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is. Weet niet wanneer mijn ei was. Dus even afwachten.

11. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Caecillia: dikke knuffel meid, weten helaas allemaal wat het is, echt heel moedeloos wordt je er van inderdaad. Sterkte hoor.

Redu en Luukske: ook balen meiden, knuffel ook voor jullie.

Leonizzie: hoe gaat het met jou? Heel veel succes vandaag bij de gyn.

Joseetje: spannend hoor, gaat helemaal goed komen hoor.. heb er vertrouwen in. Gaat het verder allemaal goed?

Zora: nog geen ongi in zicht?

Naatje: worden spannende weken voor jou meid, veel sterkte op het wachtbankje. Hopelijk begin jij het nieuwe jaar helemaal goed..

Esde: hoe gaat het met jou, hebben allang niets meer van je gehoord?

Hier constant buikpijn, opgezette buik. Zal blij zijn dat we bij de gyn zijn geweest, dan weten we ook weer wat het is. Gisteren dacht ik wel wat vruchtbaar slijm te ontdekken, zou het dan toch? Hoop nog steeds op een eisprong uit mezelf. We klussen als sinds de bloeding is gestopt (sinds 2,5 week) ongeveer om de dag (alleen als we zin hebben hoor ;) ).

Volgende week lekker 2 weekjes vakantie, ff bijkomen..

Liefs Jojoba

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He jojoba, oh lekker op vakantie! Waarheen? Dus kerst en oud en nieuw lekker ergens anders? Hoop dat je een eisprong mag maken en het klussen gaat dus lekker.. hihi?

Vanmorgen even testje gedaan en natuurlijk negatief. Nu klaarmaken voor de gyn x

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Hier zijn de duivels er in alle hevigheid. Vannacht wakker georden van de enorme buikpijn en pijn scheuten in mijn benen en rug.

@Naatje, ik mag nog niet beginnen met spuiten. Eerst nog 1 ronde Clomid omdat het zh dicht is tussen kerst en oud en nieuw.

14. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen dames,

@jojoba, hoop voor je dat je gewoon een late eisprong van jezelf krijgt.....kan allemaal.... ;)

@naatje, spannend meid, zal tussen kerst en oud op nieuw de kaarsjes goed laten branden.... ;)
    heb als het goed is mijn ei voor de kerst, dus gaan dan goed duimen..... ;)

@leonizzie, spannend meid, hoop dat het wat duidelijkheid schept ;)

@ceacilia, echt balen, hoop dat je klachten van de ongi snel minder worden, had afgelopen ronde ook zo'n pijn, echt niet meer leuk!

@joseetje, deze week mag je je kleine wondertje weer aanschouwen.....echt super!

@all, heb deze week lekker vrij, en ga lekker nog wat kerstinkopen doen met mijn kleine mannetje.... :D

15. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden ik ben van het weekend niet online geweest heb gewerkt.

ceacilia balen meid ik denk aan je.

leonizzie balen dat de test neg was meid.

joseetje ik duim voor je meid voor een prachtige echo.

jojoba lekker joh vakantie ik hoop dat je even helemaal bij kan komen.

Zora spannend hoor.

Hier nog steeds geen ongi, het zal nog wel komen afwachten dus.

voor allen veel liefs groetjes redu

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Nou Redus dat is toch wel een beetje spannend, want de 16e zou je uiterlijk ongesteld moeten worden, maar dat was de uiterste datum, is ook heel goed mogelijk dat je hem al wat eerder had moeten hebben. Verder nog geen tekenen? Wie weet ben jij dan degene die deze maand een positief testje mag vasthouden. Hoop het zo!

Net terug van de gyn. Zoals vrwacht kon ze nu eigenlijk ook niks aflezen aan mijn temp.kaart. Heb inwendige echo gehad. Zag er rustig uit en geen cystes (terwijl toen ik eerder een jaar met de pil gestopt was echt een kralenkrans had) en ze zag ook veel eitjes maar allemaal klein, dus eisprong zit er niet aan te komen. Krijg nu weer 10 dagen Duphaston om ongi op te wekken en daarna weer Clomid van 50 mg naar 100 mg. Ze wil me dan wel tussentijds terugzien voor een FM. Goh gaat nu toch wel meer voelen als echt onder behandeling staan geloof ik. Dus pendel; zwanger dec. van een jongen gaat deze keer toch niet op... Hoef nu van haar niet meer te temperaturen, maar misschien ga ik dat toch nog een maandje doen voor mezelf, hoef toch niet te haasten in de ochtend voor mijn werk.

17. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, fijn dat je arts je tussendoor wil zien voor een FM, maar nu eerst snel je ongi opwekken, en dan die tabletjes Clomid naar binnen......en dan fijn klussen, en hopen op een mooi ei in 2009!

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ach ceacillia meis.... ik vind het zo erg... dit is zo onwijs niet hoe je had gehoopt dat het zou lopen... ik weet nog dat je je aanmelde.... 2 wonders uit 1 doosje stond er bij je profiel..... je staat er niet bij stil dat het deze wending kan nemen....probeer hoop te houden, je lichaam heeft het al een keer helemaal goed gedaan... een hoop mensen zonder problemen raken ook niet na 6 maanden zwanger.... .... het zegt niets over louw lijf of het wel of niet zwanger raken van een 2e... het gaat lukken houd vertrouwen en natuurlijk mag je komen kijken!

Jojoba.. 2 daagjes nog... ben je erg zenuwachtig? is niet nodig denk ik... ik hoop dat ze een beetje punctueel zullen zijn en dat je verder kunt... als je daar aan toe bent in ieder geval...

Naatje ja dat zijn geen mega grote aantallen.... maar ik heb begrepen dat het zeker genoeg moet zijn... het word zo hoog ingebracht... ik vraag me af bij normalen gemeenschap hoeveel miljoenen er onderweg wel niet blijven plakken... nu zijn ze allemaal ( en opgewerkt) op de juiste plek gelanceerd....

Zora ja lastig als je geen idee hebt wanneer je nod is... ik kan er ook niets zinnings over zeggen..... wachten maar?

Luuske fijn dat die troep er weer in zit... nu goed klussen over een paar dagen... en flink je ei toespreken !

hier alles goed.... nou ja...
    ik ben toch wel bang voor die echo... ik kan het slecht van me af zetten... ik sprak een collega die vertelde dat ze had gehad dat het hartje was gestopt na 9 weken maar de hele handel wel was doorgegroeid.. dus een dikke buik... en bandenpijn maar toch niet goed... ik wil dit soort verhalen helemaal niet horen nu.......

he bah was het maar alvast donderdag.. ik merk ook dat alles even stil lijkt te staan tot donderdag... ik heb nog geen kaarten geschreven... huis nog niet versierd... het lijkt allemaal ineens niet belangrijk.... dus waarschijnlijk krijg ik het na donderdag ineens megadruk... moet ik alles nog gaan doen.... hahahaha

xxxx een alweer onzekere Jose.... zou die baby echt echt echt gaan komen? het lijkt wel onwerkelijkheid....

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Joseetje, kijk eens naar jouw wijze raad aan Caecilia. Jou wbaby gaat echt echt voor het echie komen... Dit is je eerste kerst zwanger en de laatste kerst met zijn tweetjes. Dus kom op meid versieren dat huis en geniet ervan!

20. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Leonizzie: wat goed dat je toch nu weer verder kan. Hopelijk ben je snel ongi van de Duphaston en mag je daarna lekker beginnen met de clomid.
    Wij gaan niet op vakantie, maar ik heb lekker vakantie. :) Ook heerlijk natuurlijk.

Joseetje: meid, het zit echt wel goed hoor. Je moet je niet zoveel van andermans verhalen aantrekken (zegt iemand die dat ook altijd doet hihi). Natuurlijk blijft het allemaal onwerkelijk, maar jij bent lekker zwanger hoor en volgend jaar zit je inderdaad met z'n drietjes rond de kerstboom.

Wij willen er eigenlijk wel weer voor gaan, nu maar hopen voor een eisprong. In het begin had ik het helemaal gehad, maar nu we 5 weken verder zijn heb ik er toch wel weer zin in om weer verder te gaan. Hopelijk komt dat ei snel. Heb al steeds meer vruchtbaar slijm en opgezette buik en eierstokken voel ik goed rommelen. Misschien toch een verlate eisprong? i hope so.. [-o<

Redu: spannend toch nog. Wanneer moest je eigenlijk ongi worden?

Liefs Jojoba

Share This Page