wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Joseetje, Lieve schat dank je wel! En misschien kom ik binnenkort je buik in het echt bewonderen ;)

@Jojoba, goed zo er met frisse moed weer voor gaan!

Vandaag 2 paracetamolletjes nodig gehad om de dag door te komen. Door de Clomid ben ik altijd heftig ongesteld... maar dit slaat echt alles. Vandaag 6 super tampons gebruikt en allemaal maar net op tijd vervangen.
    Houdt mezelf voor dat het gewoon goed opruimd nu en dan gaan we met een frisse lei van start om toch nog een 2008 beeb te maken!

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    He get Caecilia wordt je ook niet vrolijk van zeg.

Jojoba hoop ook dat je een eigen hebt. Ik duim ervoor.

Joseetje. het komt goed meid weet ik zeker. Knuf

Leoizzie, hoop dat je ongi snel doorbreekt door de duphaston.

Ik heb gister ook even een testje gedaan kon het niet laten en hoopte toch, maar uiteraard negatief. Hoop dat ongi snel komt wil zo graag dit jaar nog de 1e IUI.

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Dat hoop ik voor jou Zora, ik duim met je mee hoor!

4. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Zo de eerste Clomid zit er weer in!

@Zora, Helemaal mee eens nog dit jaar IUI. Kom op!

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Elke29> PCO, behandelingen met GONAL F en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk.
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen.
    Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik....
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu even zonder
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje.
    Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.

ZWANGER:
    Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger
    Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Suzanne>
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Haan>
    Beppie>

GEBOREN:

AGENDA:
    17-12 Tezzz controle vk
    17-12 Jojoba naar gyn voor bloeduitslag na 2e mk
    18-12 Joseetje 13 wkn echo
    18-12 Naatje extra pregnyl
    19-12 Elke naar de Gyn
    23-12 Elke naar de acupuncturist
    27-12 Naatje NOD
    29-12 Naatje testen
    5-1 Luukske NOD(uitgaande van dezelfde cyclusduur)
    7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ?

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

Hoi hoi,

Caecilia, succes met de clomid! Weet jij toevallig hoeveel dagen na de provera je ongi moet komen. Zit nu op dag 5 na provera, maar nog geen teken van een naderende ongi...

Zora, en al wat :evil: :evil: gesignaleerd? Dan kun je tenminste weer verder. Ben zelf ook maar aan het wachten, Blehhhhhh...
    Ga je de volgende ronde weer aan de clomid?

Jojoba, heb je geen ovulatietestjes om te kijken of het echt een eisprong is? Zou wel super gaaf zijn :D

Leonizzie, veel succes in je nieuwe ronde! Fijn dat de gyn je zo goed in de gaten houdt.

Redu, bij jou al een ongi?

Luukske, en heb je al flink geshopt? Is wel fijn als je deze week al kunt gssn. Volgende week kun je over de koppen lopen vermoed ik ;)

all, vanavond kerstviering op school met mn schatjes ;) . Ze zijn momenteel niet te genieten zo druk... Hoop tich een gezellige avond. bijkomend voordeel: vanmiddag ben ik lekker vrij!!

dikke kus

6. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden gisteravond toch ongi geworden.
    Mijn cyclus is door de clomid nu 31 dg of zo dus dat is voor mijn doen netjes.
    Morgen weer beginnen met clomod en 24 dec weer follikelmeting.
    Ik ga vol moed de volgende ronde in.

groetjes redu

7. Niet meer actief

Caecilia, jammer dat het ziekenuis dich is tussen kerst en oud op nieuw, maar nu nog een rondje clomid, mijn duimen draaien weer voor jou!

jojoba, ik hoop voor jou op een late eisprong!
    Heel veel succes morgen bij de gyn!

luukske, lekker een weekj evrij, geniet ervan meid!

leonizzie, fijn dat je nu tussendoor mag komen voor een fm!

Zora, balen meis, toch altijd weer een tegenvaller...knuffie!

joseetje, die echo gaat helemaal goed komen meis, ik voel het!

Elke, lekker een middagje vrij gehad, heerlijk!

redu, wat balen dat je ongi bent geworden, maar een cyclus van 31 dagen is idd heel netjes...succes deze neiuwe ronde!

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Elke, bij mij duurde het 11 dagen voordat ik ongesteld werd na de provera. Maar dat is vrij extreem. Normaal is geloof ik 3 tot 8 dagen. Hoop dat de duivels er snel zijn!

@Redu, balen meis. 31 dagen is netjes. Lopen we komende ronde ook bijna gelijk!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @redu, balen meid....maar wel fijn dat je cyclus wel netjes is.... :D

@ceacilia, hoe gaat het met je ongi....ook nog zo heftig?

@elke, ik werd ook net geen week na de laatste provera pas ongesteld..... ;)

@naatje, spannend meid.....hoop dat je moed geeft door het eind van het jaar af te sluiten met een vette positieve test ;)

@all, hier begint dat opgeblazen gevoel in mijn maag weer wat op te spelen, maar nog geen baksteen te bekennen, hoop dat ik dat gevoel komende week wel weer krijg..... ;) .....

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Goedemorgen meiden,

Redu balen dat je ongi geworden bent.

Hier verder niet veel te melden, nog geen ongi maar kan volgens mij elk moment komen want heb al drie dagen ongikrampen. Dus wacht maar af. Neem aan dat het in ieder geval dit weekend er is.

Verder zijn we een beetje bezig met rondkijken voor een vakantie in 2009. We gaan in april al een weekje naar Berlijn en willen in aug/sept een week of twee drie naar Amerika. Even wat anders aan mijn hoofd dan alleen maar zwanger worden.

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    He redu balen meid, maar idd wel een nette cyclus. ik weet nog steeds niet wat mijn cyclus zal zijn met clomid.

Zora leker man bezig zijn met de vakanties. is inderdaad ook wel goed "even" met iets anders bezig zijn. Mocht je ongi worden laten we dan hopen dat het snel komt. Maar wei weet. Volgens mij ben jij nog de enige die eventueel voor een positieve test kan gaan deze maand, of vergis ik me? Want ookal had je eerst een negatieve test je bent nog niet ongi.

Allen bedankt voor de positieve woordjes. Ookal ben ik blij dat ik weer verder kan, eisprong jan. klinkt dan weer zo ver weg voor mij. Ga nu pas een beetje invoelen wat jullie al die tijd doormaken. Wanneer je voor een FM komt is dat dan 1 keer of moet je dan een paar keer terug?

12. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi meiden... fff een egoberichtje.

ik moest vandaag de afspraak met de vlos verzetten want de spullen worden geleverd... maar dan moest ik wachten tot januari zei de vlos want ze zaten vol? dus ik moet toch vanmiddag... zit hem echt te knijpen... dadelijk kan ze geen hartje vinden...

en dat harde bolletje waarvan ik echt dacht dat het m,n bm was.... zit ineens veel meer naar links.....? ik snap er helemaal niets meer van...

m,n schoonzus is waarschijnlijk bezig een miskraam te krijgen.. heeft al dagen bloedverlies en moet een bloedtest en een echo doen...

pppfffff ik wil niet naar de vlos vanmiddag... ik vind het doodeng...

sorrie hoor voor mijn gemiep... het is hier een groot tranendal....

xxxxxx

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    och joseetje toch, kan me voorstellen dat je hem knijpt zeker gezien je schoonzus. (de schoonzus die zo tactloos was?). maar aan de andere kant is het wel fijn wanneer je gaat dan weet je tenminste nu al dat het goed zit en kan je je verheugen op morgen. Kan je meteen ook je vragen stellen als over die bobbel. Meid maak je niet te druk, stress is ook niet goed. Al heb ik natuurlijk makkelijk praten, ik weet het. sterkte en een knuffel, komt goed meid

14. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Joseetje, meis komt echt goed hoor! Vanmiddag heb je een prachtecho en dan snel die roze wolk weer op!

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, natuurlijk heb je een super mooie echo, en zal jullie beebje echt van zich laten horen...

heel veel succes vanmiddag....

Ps. vervelend voor je schoonzusje, wens je natuurlijk niemand.....maar stress is voor jou ook niet goed, ik kan het weten, heeft allemaal invloed op de groei van het kindje.....ga straks echt genieten van die roze wolk.....

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    lieve meiden,

Het spijt mij vreselijk dat ik zo lang niks van me heb laten horen! Heb afgelopen dagen wel ongeveer bijgelezen, maar ben al sinds afgelopen donderdag heftig aan de buikgriep. Dus zitten achter de pc is niet bepaald een pretje geweest (+ dat mijn geheugen denk ik met de diarree mee naar buiten is afgevoerd :oops: ):(

Ik volg jullie in elk geval wel degelijk! Ik zit vreselijk te wachten op weer eens roze nieuws aan deze kant trouwens! Balen dat een aantal van jullie wederom ongi zijn geworden :(
    Hoop zooooooooo dat jullie gauw op de roze wolk kunnen!

Hier vandaag naar de vk geweest en ons Frumpie was gelukkig weer goed gegroeid. Hartje klonk weer perfect en koppie ligt nog steeds alvast bij de uitgang ;) Heb allerlei tips gekregen voor m'n maagpijnklachten (die ik dus nu erg heb vanwege de buikgriep) en om m'n weerstand weer een beetje op te bouwen. Ben namelijk nog nooit zo vaak ziek geweest als dit afgelopen half jaar :(
    Vandaag gaat het gelukkig redelijk met m'n maag, maar ik leef dan ook op crackers, drinkontbijt en maagmedicijn ;)
    Heb zo'n zin in iets lekkers! :confused: Vanaaf ga ik sla proberen ;)

Iedereen veel succes met geduld opbrengen! Gelukkig gaat de tijd wat sneller met de feestdagen voor de deur ;)

Laterrrr

Liefs Tezzz

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    pfffff het is goed gegaan bij de vlos

die rare bal...... dat is m,n baarmoeder.. ;) en omdat de gyn al eens had gezegd dat hij best diep lag komt hij nu al zo ver boven m,n schaambot uit... dat buikje is daarom ook zo groot al.
    het hartje klonk geweldig...nu kan ik met een gerust hart naar de echo morgen... jezus wat ben ik opgelucht.. ik heb in de auto alleen maar zitten huilen.. die baby komt echt.... wauw.

en ja dat is de rotschoonzus zeg maar..... morgen moet ze naar het ziekenhuis.. om dezelfde tijd als wij.. en m,n zwager zit in frankrijk en weet niet welk ziekenhuis het was... zal je toch beleven dat wij daar samen zitten.. dat is hard.. vinden jullie niet? ze weet nog niet dat we zwanger zijn.. en ik wil het ook niet zo in haar gezicht gooien zoals ze bij mij heeft gedaan... ik denk als het bij haar fout gaat dat ze heel veel moeite heeft met onze zwangerschap...

mijn man is heel hard en die zegt dat ze het dan ook eens voelt.... ik vind het alleen maar erg..... ze is helemaal overstuur en niemand mag het weten... dat is echt katwijks.. goede berichten van de daken schreeuwen en als het minder gaat verbergen voor iedereen....ik had haar willen bellen om haar gerust te stellen... maar zelfs ik mag het eigelijk niet weten maar m,n zwager wilde er graag over praten..

x jose

18. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Joseetje,

HELEMAAL SUPER!

Nu lekker genieten :D

Liefs Elke

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    dank je elke.

Jojoba hoe is het vandaag gegaan meid? ben je wat wijzer geworden? ongie opwekken en dan weer clomid?

Zora heb je normaal als je ogie moet wordenook meerdere dagen ongie krampen van tevoren? als dat niet zo is moet je mischien toch over een dag of 3 nog eens een test doen?

Redu balen zeg... maar wel een mooie cyclusduur. dat betekent dat deze dosis goed is. gebruik je ook ovutestjes?

Leonizzie ik moest de 1e cyclus op dag 10 naar het zh en toen was m,n ei 10 mm en toen op dag 12 was m,n ei 20 mm en op dag 15 moest ik terug en toen was hij net gesprongen... omdat die cyclus goed ging heb ik verder geen fm,s meer gehad en dat was eigelijk ook prima.

Ceacillia ik heb het gevraagd.. houten is in principe geen probleem maar dat betekent wel dat hij het in z,n vakantie wil doen... want s,avonds klussen na werktijd zo ver weg is geen doen en alleen in het weekend schiet niet op... wil je z,n nummer hebben? 15 feb is mijn badkamer klaar ( joepie! word echt leuk!) en hij is erg druk.. dus je moet er op tijd bij zijn.
    Laat het maar weten ok?en kijken is altijd prima hoor!

nou ik duik zo m,n bed maar in... heb het huis in kerstsfeer versierd..kaarten geschreven en morgenochtend ga ik eindelijk positiekleding kopen.... en een cadeautje voor mezelf.

xxxx jose

20. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Even snel een egoberichtje, niet zo veel tijd sorry, zal morgen uitgebreider reageren op iedereen.

Heb vandaag de uitslag gekregen en het was gelukkig allemaal goed. Alleen mijn schildklierfunctie week iets af, iets te traag werkend, maar niet zorgelijk. Moet er wel even voor naar de huisarts. Het heeft in ieder geval niets met de miskramen te maken. Dus gewoon vette pech! Nu moet ik tot half januari aanmodderen en als ik dan nog niet ongi of zwanger ben dan moet ik weer terug naar de gyn. Dus blijf afwachten. Heb zo'n hekel aan wachten.
    Heb geen echo gehad, vond hij niet zinvol. Hij heeft nog goede hoop dat het natuurlijk allemaal gebeurt. We gaan het zien, ben sinds vorige week wel begonnen met ovulatietesten.

Liefs Jojoba

Oh ja even snel: Joseetje gefeliciteerd met je superecho! Nu lekker genieten hoor!

Deel Deze Pagina