@Joseetje, geweldig! Zie je wel! Hoop dat je je schoonzus morgen niet tegen het lijf loopt. Blijft toch een nare situatie. Lief dat je het aan hem hebt gevraagd! Waneer is zijn vakantie? We gaan morgen ook nog even mijn zwager bellen want die wist ook iemand. We willen er niet nog heel lang mee wachten... dus ben even bang dat vakantie betekend augustus...
Goedemorgen lieve meiden, Zit nu 7 dagen na provera. Ik dacht laat ik eens een testje doen; enne ZWANGER! (althans dat denken clearblue en ik), kan je door provera een vals pos test krijgen? Ga om 9.00 meteen de kliniek bellen en morgen heb ik een afspraak staan en dan is het meteen duidelijk.... Vind het wel super spannend. Gyn had nl gezegd dat het een ei uit een hormonaal arm milieu was en het bmslv was minimaal, dan nog een kuurtje provera over die frummel heen, kan toch allemaal niet goed zijn, lijkt me... Ik houd jullie op de hoogte, kus , van een zeer hypere Elke
nou meid.. er zijn mensen die wel ergere dingen doen... en een ei is een ei en baarmoederslijmvlies kan zich heel erg snel aan een ei aanpassen... en als die test zo positief is maak je al voldoende hcg aan... en dat gebeurd pas NA een geslaagde innnesteling.. wauw.... ik zit vol spanning.... welk nieuws kon je ons vandaag brengen. je bent gewoon zwanger hoor... een kerstkadotje... xxxx jose
joseetje, ik ben blij dat jullie kleintje goed van zich heeft laten horen! Nu lekker genieten! Elke, meid wat gewelig voor je! volgend mij kan het geen kwaad hoor dat je provere hebt geslikt, ik heb wel eens vaker gehoord dat vrouwen zwanger bleken tijdens een kuur provera.
@elke, dat zou toch echt super zijn..... heb trouwens afgelopen week eens zitten zoeken op internet, maar er zijn dus verschillende dames die ondanks provera zwanger waren, en het kon geen kwaad.....de dosering is niet zo heel hoog, als gebruikt wordt bij chemokuren. dus ik heb echt super goeie hoop voor je! laat ons snel wat weten! @joseetje, geniet van jullie kleintje....super dat de echo goed was!
Elke! Dat zou super zijn.. Al voorzichtig van harte gefeliciteerd. Ben benieuwd wat je gyn zegt. Liefs Jojoba
ELKE (een voorzichtige) JIPPIE! Toch iemand in deze feestmaand. Wat goed. Snel de gyn bellen, wat spannend. Hoe voel je je?! Joseetjet ook een JIPPIE voor jou. Vandaag dan rustig genieten van je echo. Hel vervelend van je schoonzusje, dat gun je niemand. Alleen ik snap jouw vriend ergens ook wel, misschien dat ze de volgende keer iets meer begrip heeft. Enne ik gun het je eigenlijk dat je even alleen zwanger bent in je familie. Je hebt er zolang op gewacht dus je verdient het dat het nu allemaal even lekker om jou draait. Jojoba, he bah zeg. Snap hoe je je voelt, alsof je niet echt bezig bent en jan. klinkt zo ver weg nog. Maar wel goed dat er verder niks mis is. Gizmotje, hoe gaat het met jou? Weet het nu even niet zeker, maar volgens mij al even niks van je gehoord.
@Elke: wauw! Dat zou fantastisch zijn! Volgens mij kan provera een test niet positief maken hoor. Er zal toch ECHT wel een beebje zich verschuilen in je bm! Gyn al gebeld?
joseetje wat ben ik blij voor je meid! En nu genieten van je zwangerschap. ik gebruik geen ovutestjes hoor ik ga toch iedere maand voor een follikelmeting en dan zorgen we gewoon dat we rond die tijd goed klussen tot de gyn zegt dat mijn ei gesprongen is , want dan krijg ik na een week nog een echo. Elke wat een supernieuws meid, dit geeft weer een beetje moed. Het werdt wel weer eens tijd voor goed nieuws. jij hebt in iedergeval je kerstkadootje binnen meid. Van harte gefeliciteerd! groetjes redu
Elke super nieuws zeg! Wat een fijn einde van dit jaar! Joseetje ben benieuwd hoe je echo vandaag is! Gisteren heb ik de 20 weken echo gehad en waarschijnlijk krijg ik een Meisje! Werd daar ook helemaal druk van! Helemaal leuk zeg! Liefs Ylona
Y;lona, gefeliciteerd leuk een meisje! Elke: Hier alvast een voorzichtige felicitatie! Wanneer haal je ons uit de spanning? Jojoba: Bah! wachten, ik weet er alles van. Joseetje: Fijn dat je het hartje gehoord hebt. Nu lekker geneiten hoor meid. En lief van je dat je zo meeleeft met je schoonzusje. Ik doe niet nog een testje, normaal zou mijn cyclus 32 dagen duren, maar ik dacht gezien mijn grootste ei van 14 mm op dag 10 en de clomid dat mijn cyclus nu korter zou duren. Toch niet dus.....zucht....
Hai meiden even een vraagje, heb vrijdag de laatste tabletten van primolut gehad en dinsdag 1 dag licht gevloeid. daarna niks meer. Mijn progesteron was gister 8.8 . hele week al gevoelige tepels, meer niet. normaal heb ik dit als ik mijn eisprong heb. is er iemand met ervaring met progesteron? Weet nu dus niet of ik met clomid mag beginnen, wacht op een telefoontje van t ziekenhuis..
Hoi Lynnes, Ik zou het niet weten? Sorry. Laat je het even weten als je het hoort van het ziekenhuis? Ben wel benieuwd wat het dan is. x
He Meiden, De kliniek was duidelijk: provera zorgt niet voor een pos test! Dus zeer ws zit er een inimieni beepje dat er voor zorgt dat de test pos wordt. Het is nog wel heeeel pril. Morgen is het nl pas 2 weken geleden dat ik bij de gyn was en toen zat het ei er nog. ben dus nog geen vier weken... Morgen even gaan spieken of het echt zo is! Meiden ga het zometeen tegen mn mannetje vertellen (wilde het niet over de foon doen ) Sta nog steeds te trillen op mn benen van geluk; zwanger Dikke kus voor jullie allemaal! Elke
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Elke29> PCO, behandelingen met GONAL F en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen. Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu even zonder Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Suzanne> Joseetje26> Kelly> Ravi> Ylona> Haan> Beppie> GEBOREN: AGENDA: 18-12 Joseetje 13 wkn echo 18-12 Naatje extra pregnyl 19-12 Elke naar de Gyn 23-12 Elke naar de acupuncturist 27-12 Naatje NOD 29-12 Naatje testen 5-1 Luukske NOD(uitgaande van dezelfde cyclusduur) 7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ? OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Even ook op jullie reageren Lynnes, ik weet het niet meid, kun je het ziekenhuis even bellen? Ylona, proficiat een meisje, wat super!! Jojoba, wat fijn dat alle uitslagen goed zijn! Geen reden meer voor ongerustheid. Alleen balen, dat je nog zo lang moet wachten Misshien wel heel snel een pos ovulatietest Meiden, dankjewel voor jullie felicitaties. Ben morgen heel benieuwd. Wat zie je trouwens op een echo bij ong, vier weken? Kus
Woehaa Elke wat lees ik nou! Wat een supernieuws! Van harte gefelicteerd! Wat fijn ook dat je morgen meteen terecht kan voor de echo. Volgens mij kunnen ze een klein stipje zien. Spannend! Jojoba, wat fijn dat je uitslag goed is. Wel jammer dat ie geen echo wilde doen misschien was er wel een rijp follikel zichtbaar geweest. Maar op gevoel en ovu-testjes komt het tot jan. vast ook wel goed. @all ik hoop dat jullie ook snel een wonderje mogen dragen! Met mij gaat het goed. Vandaag voor de 2de keer naar de vlos geweest en we hebben een mooi hartje gehoord, zo bijzonder. Mijn buik is de laatste tijd wel gegroeid toch bleef ik onzeker, maar nu ben ik weer gerustgesteld nu ik het hartje heb gehoord. Nu ga ik echt genieten en heb lekker zw-kleding geshopt vanmiddag. liefs marykay
En daar is het tranendal weer hahahaha, maar nu omdat ik zoo ontzettend blij voor je ben Elke... wauw dit is zo geweldig.. je mannetje was zeker ook helemaal overdonderd... ik weet niet wat ze kunnen zien... en maak je geen zorgen als ze niets zien want dat gebeurd ook heel vaak he? wauw meid... hier doen we het voor he? een voor een in het roze nu! Naatje hoe is het op de wachtebank... ik hoop ook voor jou een prachtig kerstkado... Zora oh ik dacht dat je al verder in je cyclus was... maar heb je nog steeds ongiekrampen de hele tijd? Jojoba fijn dat er uit het onderzoek niets is gekomen en goed dat ze je schildklier ff goed nakijken.. jammer dat er geen echo is gemaakt hoor! dan wist je in ieder geval een beetje hoe de zaken er op dit moment voor staan qua ei enzo... Marykay wat fijn... een mooi hartje... ik heb vandaag ook schandalig positiekleding ingeslagen... de prenatal bij ons gaat weg en het zijn de laatste dagen... ik heb het gepresteerd om voor 80,- 5 shirtjes met korte mouw, 4 schirtjes met lange mouw, 2 broeken. 1 jurkje, 1 vest en een huisbroek en een zwangerschapslegging te kopen.... das toch niet normaal... heb alles wat er nog hing in mijn maat wat leuk was maar gekocht.... tja werd er gewoon helemaal hebberig van hahaha Lynnes jouw progesteronwaarde is erg laag? onder de 20 spreken ze niet van een goede eisprong? wat hebben ze gezegd in het ziekenhuis? ik wil je niet ongerust maken maar 8 .8 is echt behoorlijk laag.....mmmmm heb je misschien een hogere dosis nodig? Ceacillia alles goed meid? wil je die gozer z,n nummer misschien hebben? ik mocht hem geven.. ik geloof niet dat hij het over aug had hoor... je kunt hem altijd ff bellen toch? en hier..... ik ben verliefd...die echo was echt prachtig... vingertjes.. teentjes... een vol maagje...wauw wat is dat indrukwekkend.. ik ga morgen proberen hem in m,n album te zetten... manlief was ook ernstig onder de indruk.. en de echoscopiste nam echt alle tijd... zaterdag gaan we het aan m,n zwager en schoonzus vertellen... ik voel me zo rot... ergens hoor ik een stemmetje in mijn hoofd dat zegt lekker puh! idioot vinden jullie niet? ze hebben nooit ook maar enige rekening met ons gehouden en nu krijgen ze die klap dubbel terug..... nee ik hoop eigelijk te horen dat het toch goed zat bij ze....want wat ben ik voor iemand als ik een ander gun wat ik zelf heb meegemaakt.. al die angst en onzekerheid.. maar.... ik ben uitzinning blij... en ik hoop zo met heel m,n hart.. dat jullie ook allemal naar de andere kant komen.... xxxx jose
joseetje, ik ben vandaag gestart met de clomid, ik was maar 1 dag licht ongesteld dus ze dachten eigenlijk dat ik zwanger zou zijn, dit is niet t geval. Nog geen eisprong gehad ook. Dus nu maar zien wat de clomid doet he
oooooohhhhhhwwwww ok duidelijk.... nee dan is het logisch... bij mij was het zonder clomid ook niks.. ( en daardor dus ook geen ei of bijna niet) nou dat komt vast helemaal goed.. als hij van jezelf toch nog 8 .8 is... spannend.... ben benieuwd... wanneer moet je voor de 1e fm? gr Jose