Nou dat is dus het rare, die krijg ik niet. heb 12 januari mijn volgende afspraak bij de gyn.. heb morgen wel een telefonische afspraak dus hoop dat eerder terecht kan. Ik ga mijn eisprong dan proberen te vinden door middel van ovutesten. Dan weet ik iig op tijd dat ik er eentje krijg he.. Jij had een mooie echo dus? gaaf hoor. kijk echt naar de dag uit dat ik dat ook mag meemaken
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Elke29> PCO, behandelingen met GONAL F en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen. Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu even zonder Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Suzanne> Joseetje26> Kelly>uitgerekend 24 februari,PCO, 1ste ronde clomid 50 mg zwanger Ravi> Ylona> Haan> Beppie> GEBOREN: AGENDA: 18-12 Joseetje 13 wkn echo 18-12 Naatje extra pregnyl 19-12 Elke naar de Gyn 23-12 Elke naar de acupuncturist 24-12 Kelly naar vk ivm hoge bloeddruk 27-12 Naatje NOD 29-12 Naatje testen 5-1 Luukske NOD(uitgaande van dezelfde cyclusduur) 7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ? OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Zag dat jullie een mooie nieuwe lijst hadden dus heb mijn gegevens geupdate! En Elke PROFICIAT meid!
@Joseetje, meis geweldig! Mooi he dat zo'n klein mensje in je leeft! Wil je me zijn nr pb-en? Thanx! Hier alweer 3 Clomid op. Gaat hopenlijk snel met de feestdagen!
Elke, wat gewelidig meid! Gefeliciteerd meis! Hoe reageerde je mannetje? Bij een echo van 4 weken zie je een zwangerschapsring in de baarmoeder, dus nog niet zo veel. Maar je ziet dan wel echt het nestje waar jullie minimensje de komede 36 weken zal wonen!
Elke van harte meid wat een fantistisch nieuws! Joseetje, zo fijn dat alles goed was en dat je zo van de echo hebt genoten. Nu lekker van de daken gaan schreeuwen, en ik snap je gevoelens ten op zchte van je schoonzusje volledig. Hier gister ongi gearriveerd. Cyclus dus toch netjes 29 dagen met clomid. Heb gister echt hele erge ongikrampen gehad kon er niet van slapen, pfff. Nou strakjes even het ziekenhuis bellen hoe en wat deze maand, bah! rot feestdagen....nee hoor haha ik hou van de feestdagen maar komt nu niet zo goed uit.
Elke meis.. hoe was het? ik zit steeds te gluren... illegaal op mijn werk.. dus ik smeer hem weer! laters...
MEIDEN even een goede tip! ik ging ovutesten bestellen via babyboomshop en ik kon een starterspakket bestellen voor 26.98 dan heb je 25 ovulatietesten en 5 zwangerschapstesten. MAAR NU KOMT HET je kunt 1 plus 1 gratis krijgen! Ik dacht maak even reclame hier op de site ergens bij iemand, heb dat gedaan en krijg er dus twee binnen vandaag! Je hoeft er bijna niets voor te doen en nu heb ik dus 50 ovutesten en 10 zwangerschapstesten voor 26 euries! Zeker de moeite waard dus! http://www.babyboomshop.nl/N_f.....omshop.nl/ Kijk hier eens je hebt er ongelofelijk veel voordeel mee! Kan me voorlopig dus lekker suf testen wie weet hebben jullie er ook iets aan Liefs Linda
He meiden, t wordt hier nu al spannend... Heb sinds vanochtend af en toe bloedverlies. Ben erg bang dat het uitmondt in een vmk Mag gelukkig zo naar de gyn, maar die zal ws ook niet in een glazen bol kunnen kijken... Liefs , een bange elke
@elke, misschien toch een kleine reactie op de provera... hoop dat het geen vmk is. Vandaag met het zh gebeld. Bij mijn spuitinstructie had ik gevraagd om nog een test van het zaad van mijn man. Dit is in 2006 wel gedaan maar nu niet. De arts vond het niet nodig gezien de gode samenlevingstest en het feit dat we al eens zwanger zijn geraakt. Daarnaast gaf ze aan dat het heel erg belastend is voor een man. Achteraf werd ik daar een beetje boos om. Als ik iedere dag een naald in me mag prikken, fm's krijg, temperatuur enz... dan is dit niks. Vandaag met eigen fert. arts hierover gehad. Ze was het helemaal met me eens dat we dit beter kunnen testen zodat we er nioet over maanden achterkomen dat het hieraan ligt. Afspraak voor hubbie gemaakt voor 8 januari. Precies 1 dag na de verjaardag van onze zoon (wordt 2.) Ben blij dat ze me zo groot gelijk gaf!
Goed van jou Ceacilia! Helemaal gelijk 2006 is toch weer even terug en net als dat het bij vrouwen kan veranderen, gebeurd dat ook bij mannen. En anders ben je hoopvol bezig met iets wat, wat helemaal niet past in de situatie. Vind het een beetje ongevoelig van die arts om te zeggen dat het zo belastend voor de man is. Sorry..?! Ik geloof dat wij toch voornamelijk zijn die met onze benen in de beugels liggen als een kijkdoos waar van alles in gestopt en doorgespoten wordt en die hormonen slikken. Dus goh wat zaad, waar je zelfs nog leuk bij kan helpen opvangen in een potje... Oke psychisch misschien wat belastend, maar dat hebben wij ook met elk onderzoek toch? Elke hoe ging het bij de gyn? Ik ga heel hard voor je duimen meis! Zora toch een beetje balen he? maar wel een keurige cyclus. Ook al weet je het onwaarschijnlijk was, toch heb je dan wel de hoop en kan je denken waarom nu niet? terwijl sommige van een beetje voovocht al zwanger raken Joseetje, ik vind je niet idioot, begrijp het wel eigenlijk. Wordt spannende dag dus morgen. Laat je even weten hoe ze reageerde? Jullie weten dus ook nog niet of het nu daadwerkelijk mis is gegaan met ze? Over mezelf niks te melden. ik slik (lekker) elke dag de Duphaston en heb nog niet zoals de vorige keer ochtendmisselijkheid en kokhalzen/braken. Dus dat is prima. Haal er nu maar de positifiteit uit dat mijn ei er pas in jan. is en dat ik nu onbezorgd een wijntje en een baileys kan drinken en rauwe eieren door de chocolademousse ,met de feestdagen en mijn verjaardag. liefs
Meiden sorry, soms lees ik mijn berichten terug (ja altijd wanneer ik het al heb verstuurd) en dan lijkt het net of ik geen Nederlands meer heb gehad na de basisschool. Ik kan echt beter spellen en komma's zetten dan dit hoor!
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?[/color][/size] IN BEHANDELING: Elke29> PCO, behandelingen met GONAL F en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen. Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu Duphaston t/m 2e kerstdag daarna 2e ronde Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Suzanne> Joseetje26> Kelly> Ravi> Ylona> Haan> Beppie> GEBOREN: AGENDA: 18-12 Joseetje 13 wkn echo 18-12 Naatje extra pregnyl 19-12 Elke naar de Gyn 23-12 Elke naar de acupuncturist 27-12 Naatje NOD 29-12 Naatje testen 5-1 Luukske NOD(uitgaande van dezelfde cyclusduur) 7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ? OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Sorry dat deed ik even fout
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Elke29> PCO, behandelingen met GONAL F en pregnyl. Na 6 rondes mmm, zwanger, helaas mk. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen. Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu Duphaston t/m 2e kerstdag daarna 2e ronde Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Suzanne> Joseetje26> Kelly> Ravi> Ylona> Haan> Beppie> GEBOREN: AGENDA: 23-12 Elke naar de acupuncturist 27-12 Naatje NOD 29-12 Naatje testen 5-1 Luukske NOD(uitgaande van dezelfde cyclusduur) 7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ? 9-1 Elke 7 weken echo OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Goedemorgen lieve meiden, Leonizzie, we vergeven je je spellingfouten . Ben zelf juf van groep 8 en maak ze soms per ongeluk ook hihi. Laat mijn leerlingen het maar niet horen Caecilia, snap heel goed dat je alles nog even wilt uitsluiten. Dat geeft duidelijkheid. Zaadkwaliteit kan immers niet alleen vooruit, maar ook teruguit gaan. Wanneer ga je beginnen met spuiten? Zora, heb stiekem een goed gevoel over jou en over deze ronde... Ben heel benieuwd. Hoop voor jou je eerste IUI! Naatje, hoe gaat het met je? Kelly, fijn dat je jezelf hebt toegevoegd op de lijst! All, nou gisteren bij de gyn geweest. Super zenuwachtig. Gyn lag helemaal in een deuk . Vond het helemaal super dat ik zwanger geraakt ben met provera. Hij legde uit dat provera een innesteling zelfs kan ondersteunen. Het heeft iig geen nadelige kanten . Even binnen gekeken en ongeveer 4 weken zwanger. Omdat ik geen ongi gehad heb kan hij nog niet bepalen wanneer ik uitgerekend zou zijn (banner is dus ong een idee ), maar.... het bruinverlies drukt een heel zware stempel op dit alles! Hij geeft aan dat het in ong 50% van de gevallen goed gaat en bij 50% mis. We moeten dus onszelf nog niet niet te gek maken... . Gelukkig heb ik sinds gisteren middag geen bruinverlies meer gehad, maar ja... blijft voorlopig dus heel spannend! Liefs Elke, die gelukkig vanmiddag een high tea met vriendinnen heeft, leidt lekker af
Hey Elke! Wat een goed nieuws! Ik heb de eerste weken last gehad van bruin en bloedverlies he! En gisteren zat er toch echt een mannetje van 20 weken in mijn buik (qua groei 21 weken ahah). Dus probeer je zelf niet te druk te maken. Ik snap wel als je dat doet hoor want ik deed dat ook wel, helemaal omdat ik net als jij al een miskraam had gehad! Probeer er in ieder geval van te genieten! Liefs Ylona
@Elke: Ik hoop dat het bruinverlies nu weg blijft, maar zoals Ylona net al zei: soms komt het nog wel weer terug zonder dat het direct het einde betekent. Hou je daar aan vast! In elk geval vind ik je banner prachtig Voorzichtig dus heel erg gefeliciteerd! Liefs Tezzz
Elke, meis ik hoop dat het bruinverlies weg blijft en dat je lekker mag gaan genieten van een onbezorgde zwangerschap! all, ik zal dit weekend niet veel online zijn, moet het hele weekend gebrokendienst weken, dus ik wens jullie allemaal een fijn weekend!