wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Elke, we duimen dat je bij de juiste 50% hoort!

@Leonizzie, gelukkig ik ben niet de enige die van mening is dat de tere zieltjes van een man niet altijd beschermd hoeven te worden ;)

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ceacilia juist! :)

Elke ik las ergens anders op het forum dat sommige de 1e 8 weken wel vaker bloedingen hebben en dan wel een aantal dagen en dan weer even weg en dan weer... en die bleven hartstikke zwanger. Dus daar gaan we voor de positiviteit bij jou ook maar vanuit. Lees op het forum trouwens dat er meer de afgelopen dagen zwanger zijn geworden. dat is hoopvol, ik word daar oprecht blij van! (blij te horen dat jij ook spellingsfouten kan maken)

Naatje werkse. Ik heb 7 jaar lang in wisseldiensten gewerkt in een tehuis voor pubermeiden die door omstandigheden niet thuis konden wonen, vond dat nooit echt een probleem eigenlijk wel heel lekker. Maar nu ik gewone weken werk, merk ik toch dat ik enorm geniet van de weekenden.

Zora denk je dat je nog dit jaar je eerste iui hebt?

Ik zit nu alweer 5 dagen aan de duphaston en ik ben meteen 0.2 gr lager dan normaal. gek he? Temp. maar door omdat ik toch wil kijken hoe mijn lichaam reageert.

3. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi hoi meiden,

Naatje werk ze dit weekend!

Elke: Gefeliciteerd meid en hopelijk blijft het bruinverlies lekker weg. Het gaat gewoon goed dit keer.

Caecilia: Wat belachelijk zeg, te belastend voor je man, wat is er belastend aan een keertje *** in een potje en dat wegbrengen, onze behandelingen zijn veel belastender, mogen de mannen ook een keertje de pineut zijn? Fijn dat je het ZO hebt doorgezet hoor, groot gelijk.

Leonizzie, hoop dat je ongi snel komt zodat je weer verder kunt.

Ik moet maandag naar het ziekenhuis om 10.20 uur voor een uitgangsecho, hoop dat de ergste ongi dan al weg is, even kijken of mijn eierstokken rustig zijn. Vandaag begonnen met 25 mg clomid ben benieuwd hoe ik daar op reageer. Tussen kerst en oud en nieuw is ziekenhuis open en op 2 jan. beperkt. Dus het hangt volledig van mijn lichaam en mijn eitjes af of deze poging door gaat of niet, afwachten maar, meer kunnen we niet doen.

4. Niet meer actief

goede morgen, nog ff snel kijken voor dat ik ga werken ;)

Leonizzie, ik vind de weekenden werken ook heel best lekker, maar ik vind ze wel zwaar worden als je, vijdag een avonddienst hebt van 14.00-22.30 en zaterdag en zondag van 7.00-11.00 en 17.00-22.00. ;)

Zora, heel veel succes morgen!

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Elke, hoe is het vandaag?
    Ik ga pas volgende ronde spuiten. Deze ronde heb ik mijn vruchtbare dagen met kerst en dan is het zh dicht dus heb ik nog Clomid geslikt.

@Zora, veel succes morgen! Hoop dat alles lekker rustig is.

@Naatje, hoe voel jij je? Volgens mij ben je de enigste die nog in 2008 positief kan testen ;)

6. Niet meer actief

Ik voel niets bijzonders, ik ga er vanuit dat ik volgend weekend gewoon ongi ga worden, zaterdag de 27e is mijn NOD en de 29e mag ik van de kliniek testen ivm de pregnyl. Ik ga ook zeker niet voor de 27e testen, dit heeft echt geen zin. Mocht ik zondags niet ongi zijn geworden dan ga ik s'avonds een testje wagen omdat ik de 29e een vroege dienst heb ;)

7. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    hallo lieve meiden,

weer terug van even weggeweest te zijn, ik heb wel aan jullie gedacht en ook met jullie meegelezen..... wat is er toch een hoop gebeurt zeg.....

elke: wat een goed nieuws, jeetje en nu maar hopen dat het bruinverlies lekker weg blijft! ben superblij voor je!

leonizzie: raar maar hoop inderdaag dat je snel ongi word en op naar een hele vruchtbare maans:)

zora: succes morgen voor jou in het ziekenhuis meid, hoop dat je eierstokken rustig zijn... zal aan je denken

naatje: hoe is het met jou?

voor alle andere meiden ook weer heel veel succes gewenst in deze periode van het jaar!

even ego: drukke periode geweest, veel naar het ziekenhuis enz..had op dag 45 van mijn cyclus een goed eisprong gehad mijn waardes waren mooi hoog... de gyn vond het super dat ik een mooie eisprong heb gehad... nu zit in op DPO 15 en nog geen ongi te bekennen en mijn temp is torenhoog..... ik heb wel al 2 testjes gedaan maar helaas ze waren allebei negatief, heb die van de kruidvat en de clear blue gedaan........ ik weet het allemaal even niet meer........... het blijft nu nog even spannend en duim duim duim duim..........

kusjes van giz.......

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He Meiden,

Gizmo, wat goed dat je een super eisprong had! Blijf even flink voor je duimen meid. Als je een eisprong gehad hebt, dan wordt je toch echt ongesteld en zo niet dan.... :D

Naatje, succes nog in de lange wachtweek!

Zora, succes in het ziekenhuis morgen. Hoop op goede berichten!

Caecilia, heb je ook last van de Duphaston? Is toch ook bedoeld om je ongi op te wekken?

Tezz, hoe is het met je dikke buik? Ben je al bezig met de babykamer?

Joseetje, hoe is het met je schoonzus afgelopen?

Ylona, een jongen, helemaal super!! Had je al meidenspullen gehaald?

all, nog een ininieminie beetje bruinverlies gehad, maar blijf een ongerust, knagend gevoel houden... Ben gewoon erg bang dat het weer niet goed is en probeer me daar denk ik een beetje bij te beschermen. Ben zo super onrustig, loop van hot naar her, luister overal maar half naar en het slapen is een DRAMA! Dan duren die 3 weken tot de 7 weken echo errug lang... :( Als het bruin, maar wegblijft, dan ben ik al een klein beetje gerustgesteld.

Liefs Elke

ps Wat ook niet echt meewerkt is dat de moeder van mijn beste vriendin al gezien had dat ik zwanger was (zij legt tarot kaarten) en zij twijfelde of het wel goed zou gaan. Ook zou ik keuzes moeten maken... :(

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    He Elke... ik zou me niet te druk maken over die kaarten....je kan ze op zoveel manieren interpreteren..... zelfde als pendelen en al die dingen... als het een waterdichte methode was zou het al lang als wetenschappelijk middel gebruikt worden meis.....

goed zo dat het bruinverlies minimaal is.. en ja dat wachten tot die 1e echo lijkt me killing..... maar voor nu is dat alles wat je kunt doen... je weet het he? dat je een miskraam hebt gekregen zegt niets over deze zwangerschap....

Je vroeg hoe het met m,n schoonzus is afgelopen... ondanks haar bloedverlies had ze een goede 6 weken echo met een mooi hartje...
    ze vertelde aan een stuk door en toen zei ze dat ze met 9 weken weer een echo had.... oh zei ik.... nou dan ziet het er zo uit... en ik viste zo m,n echo uit m,n tas.... ooohhhhh zei ze jij bent 9 weken.... en haar gezicht sprak boekdelen... ze vond het niet leuk... ze riep het bijna uit... ze zat er een poosje naar te kijken ..... en toen zei ik en zo ziet het er met 13 weken uit...... en gaf haar nog een echo... toen riep m,n zwager 13 WEKEN!........ echt waar een kodak moment..... ze hebben ons niet eens echt gefeliciteerd... maar m,n zwager was wel erg blij... die had al bedacht dat onze kids later leuk samen konden spelen... het enige wat zei zei was nou dan ben je niet de 1e tegen mijn zwager....

heb meteen gezegd dat we lang bezig waren geweest... ze zei dat ze geen idee had... ja right...
    maar ik ben ontzettend blij dat alles goed met haar kindje is.... en ja we hadden elkaar bijna in het zh ontmoet... ze was er iets eerder...

vandaag de andere vrienden gezien die nooit een woord hadden gezegd... die waren dolblij en gingen bijna huilen? Ze haddden het er vaak over gehad maar durfden er niet over te beginnen....

nou ja... ik heb gezegd hoe ik dat heb ervaren en nu is het klaar... alle spanning is van me af.... ik mag het nu van de daken schreeuwen....

xxxx jose

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Gizmotje, spannend voor jou meis, misschien over een paar dagen toch een posi test? Duim voor je.

Elke: Ik duim ook heel hard voor jou meis, het komt gewoon goed.

Joseetje, fijn dat alles er uit is, dat lucht op he. Wel een beetje een matige reactie van je schoonzusje. Wel lief van je vrienden maar snap toch niet waarom je er niet naar durft te vragen in een goede vriendschap. Anyway, tis uitgesproken en nu kun jij lekker gaan genieten.

Liefs Zors

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames.

heb nu even bijgelezen, kon het weekend niet echt online zijn....mijn hubbie was jarig gisteren, en vrijdag hadden we het feest voor vrienden....meteen ook een afscheidsfeest voor een vriend die gaat emigreren.... :cry:
    en gisteravond gezellig met mijn man gaan uiteten.... :p

hier nog niet het idee dat mijn ei eraan komt, geen buikpijn, niks nada....vanavond enkele steekjes....
    ovu testen zijn heel vaag, dus duurt wrs nog even....denk een cyclus zoals afgelopen ronde zit er niet in, maar gelukkig heeft hubbie nu 2 weken vrij, en als het tijd is kunnen we dus meteen klussen.... ;)

12. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Ylona, super een jochie! Weet hoe leuk dat is :)

@Gizmotje, ga jij het even lekker spannend maken. Ik duim!

@Elke, ik heb nog nooit duphaston geslikt. Denk dat je iemand anders bedoeld.

@Joseetje, gelukkig is alles goed met je schoonzus. Maar jullie hebben haar even goed op haar plaats gezet! Top!

Hier zijn de Clomid weer op en de duivels weer weg. Morgen begint het klussen weer.
    Voel me de laatste dagen behoorlijk verdrietig en kan om alles huilen. Maar ik houdt me 1 ding voor. 7 April 2006 was ik heel erg verdrietig omdat ik weer ongesteld was geworden. Later telde dit als dag 1 van mijn zwangerschap. Dus alles kan nog veranderen!

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ben net terug van de uitgangsecho. Zag er allemaal goed uit eierstokken waren rustig. Een kleine cyste, dus die tellen we volgende keer niet meer mee met het aantal follikels.

Ik hoefde me niet te veel zorgen te maken over de feestdagen, waarschjnlijk kan ik er tussendoor en anders zou ze kijken of ik evt. een pregnyl spuit krijg. Dus ben nu al een stuk geruster.

Volgende week maandag moet ik terug voor de 1e follikelmeting

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Fijn Zora, goed nieuws!

Lekker relaxed de feestdagen in :D

Liefs

15. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    hallo allemaal,

elke: mijn duimen draaien de aankomende weken overuren voor je en dat je echo maar heel goed eruit gaat zien... het blijft spannend meid

zora:wat goed dat je eierstokken rustig waren en over dat kleine cystetje hoef je je gelukkig niet druk te maken. ik ben dolblij voor je, ook dat je waarschijnlijk gewoon tussen de feestdagen in toch mag komen...

ceacillia: succes met het klussen en dat volgend jaar maar een heel vruchtbaar jaar zal zijn.

luukske: spannend blijft het he wanneer je eitje gaat sprongen.... dat is wel gezellig lekker samen vrij, en goed oefenen haha

joseetje: inderdaad schreeuw het van de daken! ben dolblij voor je dat het goed met je gaat!

voor alle andere heel veel succes weer....

hier nog geen duiveltjes en op DPO 16 temp blijft goed, morgen ga ik maar weer opnnieuw een testje doen, ik kan de hele dag aan niks anders meer denken..............

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @gizootje, spannend meid....16dpo...netjes....

@elke, hopelijk blijft het allemaal rustig en heb je binnenkort een super echo

@zora, fijn dat je eierstokken rustig waren...

@ceacilia, spannend meid, hoop dat het voorgevoel goed zal zijn....

@joseetje, nog geen klagen gehad van buren die doof werden...haha....schreeuwe het lekker van de daken

@naatje, spannend meid, hoop dat het eind van het jaar jouw goed nieuws brengt

@all, begin nu een klein beetje drukkend gevoel in mijn buik te krijgen, maar dat betekent dat mijn ei pas rond eind van de week, begin komende week zal komen.

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Gizmotje, sannend!
    Enne ik hoop nog steeds dat 2008 heel vruchtbaar wordt ;) Heb ei ergens tussen 27 en 31 december :-D

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo meiden..

Ceacillia wat naar dat je zo verdrietig bent meis.... het had zo mooi geweest he met een beebje in je buik de feestdagen in... ik blijf het iedere maand zeggen... ik hoop dat dit het word...

Naatje ik hoop dat je niet ongie word... ik duim voor je..het lijkt me ook lastig door die pregyl.. volgens mij weet je op een gegeven moment ook niet meer wat je nu precies voelt...

Gizmotje ooohhhww wat spannend... je weet het he? op dit topic gaan we altijd met bosjes tegelijk... Elke was de eerste... dus kom maar op nu met die roze wolk... het is de hoogste tijd, snap dat je aan niets anders meer kunt denken....

Luuske goed klussen he? beter te vroeg beginnen dan te laat.. zo,n ovutest kan ineens binnen 4 uur naar knalpositief schieten ben ik zelf achter gekomen....

Zora wat fijn dat het er rustig uitzag.... en tja zo,n cycste.. dat hoor je zo vaak..ik hoop zo dat je zo snel mogelijk je eerste iui hebt... jemig wat hoop ik dat voor je.... eindelijk het gevoel een echt goede kans te maken...

hier alles goed... beetje moe..
    ik heb echt idioot drukke dagen gehad...... en het stopt ook niet...
    zit nu nog ( dit tijdstip is voor mij momenteel al laat) achter de pc een boodschappenlijstje te maken... heb nog helemaal niet bedacht wat voor hapjes ik met kerst ga maken... hele familie komt... nou ja dat is maar 7 man maar toch...... ppppffffff ik kan ff niks bedenken...morgen nog 1 dagje werken.. en dan heerlijk vakantie..

xxxxx jose

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo meiden..

Ceacillia wat naar dat je zo verdrietig bent meis.... het had zo mooi geweest he met een beebje in je buik de feestdagen in... ik blijf het iedere maand zeggen... ik hoop dat dit het word...

Naatje ik hoop dat je niet ongie word... ik duim voor je..het lijkt me ook lastig door die pregyl.. volgens mij weet je op een gegeven moment ook niet meer wat je nu precies voelt...

Gizmotje ooohhhww wat spannend... je weet het he? op dit topic gaan we altijd met bosjes tegelijk... Elke was de eerste... dus kom maar op nu met die roze wolk... het is de hoogste tijd, snap dat je aan niets anders meer kunt denken....

Luuske goed klussen he? beter te vroeg beginnen dan te laat.. zo,n ovutest kan ineens binnen 4 uur naar knalpositief schieten ben ik zelf achter gekomen....

Zora wat fijn dat het er rustig uitzag.... en tja zo,n cycste.. dat hoor je zo vaak..ik hoop zo dat je zo snel mogelijk je eerste iui hebt... jemig wat hoop ik dat voor je.... eindelijk het gevoel een echt goede kans te maken...

zit nu nog ( dit tijdstip is voor mij momenteel al laat) achter de pc een boodschappenlijstje te maken... heb nog helemaal niet bedacht wat voor hapjes ik met kerst ga maken... hele familie komt... nou ja dat is maar 7 man maar toch...... ppppffffff ik kan ff niks bedenken...morgen nog 1 dagje werken.. en dan heerlijk vakantie..

xxxxx jose

20. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo meiden..

xxxxx jose

Deel Deze Pagina