Hallo meiden.. Ceacillia wat naar dat je zo verdrietig bent meis.... het had zo mooi geweest he met een beebje in je buik de feestdagen in... ik blijf het iedere maand zeggen... ik hoop dat dit het word... Naatje ik hoop dat je niet ongie word... ik duim voor je..het lijkt me ook lastig door die pregyl.. volgens mij weet je op een gegeven moment ook niet meer wat je nu precies voelt... Gizmotje ooohhhww wat spannend... je weet het he? op dit topic gaan we altijd met bosjes tegelijk... Elke was de eerste... dus kom maar op nu met die roze wolk... het is de hoogste tijd, snap dat je aan niets anders meer kunt denken.... Luuske goed klussen he? beter te vroeg beginnen dan te laat.. zo,n ovutest kan ineens binnen 4 uur naar knalpositief schieten ben ik zelf achter gekomen.... Zora wat fijn dat het er rustig uitzag.... en tja zo,n cycste.. dat hoor je zo vaak..ik hoop zo dat je zo snel mogelijk je eerste iui hebt... jemig wat hoop ik dat voor je.... eindelijk het gevoel een echt goede kans te maken... hier alles goed... beetje moe.. ik heb echt idioot drukke dagen gehad...... en het stopt ook niet... zit nu nog ( dit tijdstip is voor mij momenteel al laat) achter de pc een boodschappenlijstje te maken... heb nog helemaal niet bedacht wat voor hapjes ik met kerst ga maken... hele familie komt... nou ja dat is maar 7 man maar toch...... ppppffffff ik kan ff niks bedenken...morgen nog 1 dagje werken.. en dan heerlijk vakantie.. xxxxx jose
Haha Joseetje, was dus echt moe... Zora hartsikke goed nieuws meid, wie weet nog voor 2009 je eerste iui. Gizmotje, mijn duimen draaien, gooi je er nog een testje tegenaan? Luuske heel veel klusplezier meid! Voor Naatje en Ceacillia [-o< Hier alles rustig nog een paar pilletjes en dan hoop ik dat mijn ongi snel komt. Als het net als vorige keer ging na 2 dagen dan wordt ik dat dus precies op mijn 30e verjaardag. Heb een beetje stress daarvoor aangezien mijn vriend dat groots wou aanpakken en we dus zo'n 30 man over de vloer krijgen, naar wat ik zo opvang want hij doet een boel achter mijn rug om. En mijn ventje denkt dat hij best aardig kan plannen, maar ik heb de laatste weken ervaren dat hij behoorlijk chaotisch is. Hij moet ook gewoon tot aan morgen werken. Gelukkig heb ik gisteren nog wat dingen met mijn moeder kunnen doen, maar ik houd mijn hart vast. We shall see...
@Joseetje, hihi ben je in saap gevallen op de plaats je bericht knop :-D @Leoniezzie, wel lief van je vriend! Hoop dat je 30ste verjaardag straks de ste dag van je zwangerschap zal zijn!
goeiemorgen dames, gisteren een erg vermoeiende avond achter de rug, heb gewerkt tot 23 uur, en toen ik thuis kwam zat mijn schoonvader, schoonbroer en schoonzusje gezellig wat na te genieten van mijn man's verjaardag afgelopen zaterdag. de drank moest nog op en alle lekkere dingen moesten ook op.....dus die gingen pas rond 12 uur naar huis, en ik viel bijna in slaap. gelukkig heeft mijn man me vanochtend uit laten slapen..... had vanochtend trouwens mega veel vruchtbaar slijm, zoveel heb ik nog nooit gehad.... dus ook maar even geklust . vanmiddag even een ovu test doen....ben benieuwd. zo ga nu maar even de tap naar de slijter terug brengen, die stond in onze tuin geparkeerd mijn banner heb ik veranderd in een latere eisprong, maar denk dat hij wel voor die dag komt.....
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen. Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu Duphaston t/m 2e kerstdag daarna 2e ronde Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 28 augustus GEBOREN: AGENDA: 27-12 Naatje NOD 29-12 Naatje testen 30-12 Elke acupuncturist 5-1 Luukske NOD(uitgaande van dezelfde cyclusduur) 7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ? 9-1 Elke 7 weken echo OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen He Meiden, Even een berichtje van Elke, die weer een beetje gekalmeerd is van alle comotie van de afgelopen dagen Luukske, een goed moment om bijtijds onder de dekens te kruipen vanavond Hoe was je ovutest? Bij sloegen ze niet altijd pos uit ondanks dat ik wel een eisprong had, dus ook al is hij niet pos, het kan wel. Joseetje, wat een gezellige hoeveelheid berichten! Ben je er al uti wat je gaat eten? Wanneer bij jij uitgerekend, dan voeg ik dat toe aan de lijst. Poeh, Leonizzie, 30 man . Hoop dat het allemaal vlotjes loopt en gezellig wordt. Mijn respect heb je. Ben niet zo'n keukenprinses en schiet dan snel in de stress . Veel succes met de voorbereidingen! Gizmo, hoe is het? All, ben net terug van de acupunctuur. Waren niet eens verbaasd dat ik zwanger was . Ze hebben zoveel succeservaringen met hun behandelingen. Ook nu ik net zwanger ben kunnen ze veel doen tbv de innesteling en de aanleg van de orgaantjes . Heb geen aandelen, maar kan het iedereen aanraden Liefs Elke ps Vandaag met mijn mannetje stiekem in de prenatal wat superschattige spulletjes van Noppies gekocht
hallo allemaal, gelukkig dat je wat gekalmeerd bent meid en nu leker rustig aan doen en asoluut geen stress he! doet het zeer die acupunctuur? luukske: lekker dat je hebt uitgeslapen meid.. flink geoefend zo te lezen, goed zo elke kans benutten haha leonizzi: dat is wel fijn dat je altijd snel na de pillentjes ongesteld word, 30 een mooie leeftijd dan begint het leven pas zegt mijn moeders altijd haha.. alvast gefeliciteerd.... joseetje: ja bedankt. spannend hoor... gezellig met heel de familie meid. ben benieuwd wat je gaat maken........ enne nu vakantie he? even eigen: hier vandaag mijn temp gezakt met 0.1 graad, en vanochten wat bruinverlies gehad, maar nu eigenlijk niets meer, ja na het plassen dan wat licht bruin aan het papiertje maar meer niet, wel krampen gehad vandaag maar weet het niet meer, hebben jullie hier vaker last van gehad? liefs giz....
@elke, leuk meid die prenatal winkel....als wij ooit een 2e krijgen zal ik daar geregeld te vinden zijn.... geniet ervan heb je verdiend @gizmotje, op welke dag zit je nu? heb afgelopen ronde 1-2 dagen minimale bruinvloed gehad, en helaas daarna mijn ongi gekregen.... @all, hier vandaag niet zo lekker, heb een lage bloeddruk (90/45), normaal altijd torenhoog, en heb ook last van duizeligheid en hoofdpijn . Heeft hier iemand dat wel eens gehad rond haar eisprong : mijn ovutesten zijn licht, heb vandaag 1 keer getest, maar heb het idee dat ik hem misschien heb gemist deze ronde, heb niet zo consequent getest als afgelopen ronde. ben er deze ronde niet echt bij met mijn hoofd.... Vanavond wel nog vruchtbaar slijm, maar minder dan vanochtend....dus vanavond of morgenvroeg nog maar eens klussen.
@Elke, wat heeft de accupunctuur precies gedaan? En hoe ben je daar terrecht gekomen? (Met welke vraag zeg maar...)
He Meiden, Om even wat dieper op de acupunctuur in te gaan; Op het forum hier had ik al wat gelezen over acupunctuur. Dat het pos effect heeft op de vruchtbaarheid. Bovendien zat ik echt op een punt van: "maakt niet uit met welk middel,als ik uiteindelijk maar bij mijn doel kom..." Naar aanleiding hiervan heb ik een gezondheidscentrum bij mij in de buurt benaderd. Ik heb uitgelegd dat ik pco heb en op dat moment geen cyclus had na een miskraam. Zij gaven meteen aan iets voor mij te kunnen betekenen. Zij hebben regelmatig vrouwen onder behandeling met vruchtbaarheidsproblemen. Vooral vrouwen in een IVF/ICSI traject. Vier weken geleden ben ik voor het eerst geweest. de arts legde meteen uit dat hun ervaringen heel pos zijn. Vrouwen krijgen een betere cyclus en de hormonen stabiliseren zich. Ze concentreren zich op energiebanen in het lichaam en op startegische punten krijg je naaldjes (valt echt mee ) in je lichaam. Het is een beetje zweverig. Bij geven ze ook veel tips van homeopathische voedingsupplementen die je kunt gebruiken. Zelf ben ik nogal nuchter ingesteld, maar ik denk dat jullie het met me eens zijn dat je op een gegeven moment alles aangrijpt om een pos invloed uit te kunnen oefenen in dit traject. Nogmaals, ik wil geen reclame maken. Dit is puur mijn eigen ervaring . Het voordeel is wel dat de meeste ziektekostenverzekeraars ( en ik heb echt een ) het (grotendeels) vergoeden! en je het daarvoor niet hoeft te laten... Als er nog vragen zijn, laat maar weten Liefs
ik ben vandaag 5 dagen overtijd................... als ik het zo mag rekenen......... want ik had vanochtend natuurlijk wat bruinverlies..... ik duim duim duim dat het ongi niet doorzet.............
Gizmotje spannend! gooi er eens een testje tegenaan, al is het maar om onze nieuwsgierigheid te bevredigen hihi. Wat zou dat mooi zijn een 2e zwangere op het laatste nippertje van 2008!
Gizmotje, weet je al meer meis? Meiden ik wil jullie fijne feestdagen en een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2009 wensen!
Sorry meiden dat ik jullie een beetje verwaarloos ....maar ik probeer een beetje afstand van het forum te doen nu tijdens deze wachtweken, anders maak ik mezelf gek ](*,) Ik wens jullie al vast hele fijne feestdagen! Elke, ik heb tijdens onze 3e IVF ook acupunctuur gedaan en toen ben ik zwanger geraakt. Als we deze ronde geen geluk hebben en we voor onze 4e IVF moeten gaan, ga ik ook weer acupunctuur doen. Gizmotje, spannend meis, wat zegt je test?
Wat is het hier stil vandaag... En omdat ik me een beetje verveelde en het al donker begint te worden, ben ik maar met uiterste concentratie, aandacht en positieve gedachten 13 kaarsjes (waxinelichtjes) op een schaal gaan aansteken. Voor alle meiden hier die nog niet zwanger zijn (als ik goed heb geteld dan) + Elke omdat zij nog niet de 13 weken voorbij is. 13 is geen ongeluksgetal, in de heksenreligie, wat voornamelijk toch een vrouwenreligie is, en uitgaat van de natuur en de innerlijke en vrouwelijke kracht, is het juist een goed getal. (ben geen praktiserend heks hoor, maar lees weleens wat haha). Hele fijne feestdagen!
@Leonizzie, wat lief. Dank je wel @Gizmotje, en en en? Allemaal hele fijne dagen gewenst en een ongelofelijk vruchtbaar 2009 (en restant 2008 )
@gizmotje.....enne? @naatje, succes meid @all, hier wrs toch niet mijn ei gemist, ovu test was net een stuk donkerder, dus wrs morgen positief....dat wordt dus goed klussen met kerst. fijne dagen allemaal, ik ga zo even werken!
FIJNE FEESTDAGEN EN EEN VRUCHTBAAR EN GELUKKIG 2009 GEWENST Gizmo, heb je al duidelijkheid? Je houdt ons goed in spanning Luukske, een warme en knusse kerst voor jou. Op zoek naar je ei Leonizzie, wat lief dat je zo aan iedereen denkt! Naatje, nog een paar daagjes... Trek je het allemaal nog een beejte? Zora, hoe gaat het met je? Hoe gaat het met alle andere meiden? Liefs Elke, die mede schuldig is aan de 10,3 miljoen pintransacties van vandaag
hallo liever meiden, wat lief dat jullie aan mij denken, maar de duiveltjes zijn in alle hevigeheid door gebroken en moet op naar de volgende ronde. 2e kerstdag maar weer aan de clomid 150 mg, hoop dat mijn cyclus nu wat korter is dan nu 60 dagen en al met behulp van clomid 150 mg....... maar ja wel voor het eerst een echte goede eisprong.. dus helaas maar ja op met volle moed naar de volgende ronde.... voor jullie allemaal.............. hele hele hele fijne kerstdagen.......... knuffel van giz