wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Giz, wat ontzettend jammer! Ik vind 60 dagen met Clomid eigenlijk te lang. Volgens mij moet deze onder de 35 zijn wil men zeggen dat de Clomid aanslaat. Als deze ronde daar weer boven komt zou ik vragen om injecties (ik ga puregon spuiten) dan kunnen ze in je cyclus bijsturen als er geen ei groeit of te langzaam. Nu slik je 5 dagen pillen en dan maar wachten. Misschien iets voor 2009.

2. Niet meer actief

leonizzie, lief van je mied!

luukske, dat zou fijn zijn als je ei er nog aan zit te komen! klussen dan maar!

Elke, hahah ik ben ook medeplichtig :oops:

gizmotje, meis wat balen zeg....hele dikke knuf!

all, nog 2 dagen tot mijn NOD en 4 dagen tot testdag....mijn buikpijn verspeld niet veel goeds, maar we wachten af.. :(
    Ik heb ook geen testen in huis en nu met de kerst zijn de winkels gelukkig dicht, afkicken voor mij ;)

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he gizmotje.. wat een tegenvaller zeg.... het is inderdaad een erg lange cyclus .....he wat jammer... ik had er zo,n goed gevoel bij...

Naatje ik blijf voor je duimen ook al vind jij jouw buik niet veel goeds voorspellen..... ik kan begrijpen dat je je aan het voorbereiden bent op de 4e ivf.

Zora ik hoop ook voor jou op een mooi en vruchtbaar 2009... voor iedereen trouwens.

Luuske goed aan de klus..

elke wat leuk dat je met je mannetje lekker iets bij de prenatal hebt gekocht....... ik ben die 1e 13 weken zo bang geweest... zonde eigelijk dus ik ben blij dat je weer gekalmeerd bent... het is echt zo meid... je bent zwanger! ik ben zooooo blij..
    en die accupunctuur klinkt heel erg goed!

nou hier gelukkig gisteren alle hapjes al gemaakt... pppfffff manlief wil dat altijd op het laatste moment doen... en dan gaat er natuurlijk altijd van alles mis........ drama.... ik heb daardoor dan al helemaal geen zin meer erin... maar ik geloof dat hij het nu ook een beetje door heeft...he he eindelijk...hahaah iedereen wil weten welke hapjes het zijn geworden... nou das een hele waslijst...

2 soorten gehaktballetjes met salsa
    2 soorten bladerdeeghapjes.
    3 soorten kipspiesjes
    reuze gevulde champions.
    gevulde hamrolletjes...

en verder hebben we nog een berg kaasjes, olijven, droge worsten etc.... veeeeel te veel gemaakt... maar ik ga me eens flink te buiten aan al dat lekkers vanmiddag...ik hou eigenlijk niet zo van kerst... oud en nieuw is meer mijn feestje...

daarom zit ik nu ook lekker in pyama voor de pc... ze komen pas rond 4 uur..... en ik wilde graag uitslapen... maar toen ik om 07:30 naar de wc ging had manlief ineens de kerstgeest te pakken ...en wat hoort daarbij volgens hem..... jep.... kerstsex hahaahahaaha dus ja... ik ben totaal niet uitgeslapen. :( :(

fijne dagen allemaal... en ja ook ik heb voor jullie een kaarje aan... hij staat speciaal op de schoorsteen naast m,n echo... het" ik wens dat jullie allemaal snel zwanger zullen zijn" kaarsje

xxxx jose

4. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    dag meiden,

een hele fijne kerstmorgen voor iedereen!
    ja het is inderdaad heel erg jammer maar inderdaad ga wel aan mijn gyn vragen voor de injecties als deze cyclus weer zo lang gaat worden!
    bedankt voor de tip.

voor iedereen een zalig kerstfeest!

naatje: ik ga duimen voor je miscchien kun jij dan zwanger 2008 uit... duim duim duim

zora: spannend meid

elke: wat leuk kleertjes zou ik ook al snel doen hoor haha geniet er lekker van!

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Haha Joseetje, heb jij ook zo'n man van alles op het laatst? Ik word daar ook altijd peuneveu van. Klinkt lekker je hapjes. Ik ga morgen alvast voorbereiden voor mijn verjaardag en dan op de dag zelf alles in elkaar flansen.
    Nu ook relaxed, eerst lekker kerstbrunchen met mijn lief en dan rond half 3 eens vertrekken. Ga nu eens onder kerstboom kijken welke pakje ik eerst wil openmaken hihi.
    Iedereen een fijne dag, laten we genieten!

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames, kerst hebben we weer voor de helft gehad...

hier idd vandaag een positieve ovu test, dus we hebben maar weer geklust, en morgen en overmorgen ook maar.....

fijne dage nog!

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames,

gelukkig de laatste dag van kerst.....heb nu pas vrij, heb gisteravond nog gewerkt.....en vanavond gaan we gezellig met vrienden even naar de kroeg(is hier een traditie op 2e kerstdag).

hebben vandaag ook maar weer geklust, niet dat dat erg is, en morgen nog, en dan zou het toch goed moeten zitten....alhoewel ik er deze maand niet helemaal zo mee bezig ben....

had de tranen in mijn ogen met kerstavond toen ik met mijn man op de bank zat en wij keken naar dat kleine ventje van 3 dat helemaal gelukkig zijn kado's was uit aan het pakken, waarmee we al heel wat hebben meegemaakt. Wij, mijn man en ik, waren helemaal beduusd....wat kunnen we ons meer wensen....

Meiden ik hoop voor ons allemaal dat het in 2009 gewoon zo mag zijn!

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Luuske, hoe herkenbaar! Ons ventje van 2 heeft gisteren oor iedereen de kadootjes uitgepakt en aangegeven. Hij was zo happy en vrolijk. Wat meer kan je je wensen :)

9. Niet meer actief

all, hier is het GAME OVER...ben vanmiddag ongi geworden :( Ik had het al aan zien komen, sinds gister flink buikpijn.
    Vandaag dus start met de pil voor onze 4e IVF, we gaan vol goed moed deze 4e en laatste poging beginnen! Maandag de kliniek bellen en dan snel een afspraak maken voor het verdere schema, ik ben heel erg benieuwd...

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @naatje....dat meen je niet, had echt goeie hoop voor je!

echt super jammer! hoop dat de 4e IVF poging jullie gelukstreffer is!

@ceacilia, had echt het idee dat het misschien zo moet zijn, we zijn met 1 kindje gezegend....die zwangerschap/bevalling en hele mmm ervoor waren niet niks.....
    maar het knaagt toch aan je, hoe gelukkig je toch bent met datgene dat je al hebt....

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Naatje: wat ontzettend jammer voor je! :(

Ik wens jou (en alle anderen hier natuurlijk ook) een heeeeeeeeeeel vruchtbaar 2009 toe!

Liefs Tezzz

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit, 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid, nu 2 IUI icm Gonal-f en pregnyl voor 3e kindje
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen.
    Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik....
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu Duphaston t/m 2e kerstdag daarna 2e ronde Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje.
    Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.

ZWANGER:
    Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger
    Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 28 augustus
    GEBOREN:

AGENDA:
    27-12 Naatje NOD
    29-12 Naatje testen
    30-12 Elke acupuncturist
    5-1 Luukske NOD(uitgaande van dezelfde cyclusduur)
    7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ?
    9-1 Elke 7 weken echo

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

Naatje, wat ontzettend jammer :(
    Hopo dat ze in Elsendorp jouw laatste poging tot een succes maken!

Liefs

13. Niet meer actief

LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 start pil voor 4e IVF voor 3e kindje
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen.
    Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik....
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu Duphaston t/m 2e kerstdag daarna 2e ronde Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, vorige maand wrs vmk, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje.
    Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.

ZWANGER:
    Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger
    Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 28 augustus
    GEBOREN:

AGENDA:
    30-12 Elke acupuncturist
    5-1 Luukske NOD(uitgaande van dezelfde cyclusduur)
    7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ?
    9-1 Elke 7 weken echo

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

Elke, ik hoop het ook! [-o<

14. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Naatje, wat ontzettend jammer. Ik hoop heel erg dat IVF jullie het geluk zal brengen!

@Luuske, helemaal mee eens. Ik ben dolgelukkig met wat ik heb en houd onzettend veel van mijn kleine boef... Maar toch... het gevoel gaat niet zomaar weg...

15. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Temp was vanmorgen alweer hoger... vreemd gisteren 36,4 en vandaag 36,7. Terwijl ik vandaag echt eipijn heb... Nu ja we zien wel. Temp zegt toch pas over een paar dagen iets!

Hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad! Wij gaan maandag een weekje naar Center parcs dus spreek ik jullie een weekje niet. Hoop dat daarna er opeens allemaal roze wolken hier zijn!

16. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    naatje: wat jammer meid.. ik hoop dat de IVF jullie op de roze wolk gaat helpen!

ceacillia: veel plezier in center parcs.....

en voor allemaal weer heel veel succes meiden...

hier zit de eerste clomid 150 mg er weer in en vanavond weer de 2e dag clomid, gaat al weer opschieten............

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @gizmotje, succes met de Clomid, hopelijk doet ie zijn werk

@ceacilia, geniet van de week center parcs.....

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames,

moet in de agenda mijn NOD datum aanpassen, zal rond de 9-10 januari zijn.

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Dag lieve meiden, iedereen de feestdagen overleefd?

Naatje wat balen, vind ik heel erg, want ik had het zo gehoopt. Nu vol goede moed naar de ivf.

Caecila ga lekker genieten van je weekje weg en voor jou dus alvast een heel leuk oud en nieuw en een super vruchtbaar 2009 gewenst.

Op 1e kerstdag mijn laatste pilletje Duphaston genomen, 2e kerstdag in de avond werd ik al ongi, :confused: en behoorlijk ook. Had ik eigenlijk 1 of 2 daagjes later verwacht. vraag me dan af omdat ik op de 3e dag van mijn ongi moet beginnen met Clomid of ik dan morgen moet beginnen of dinsdag, aangezien ik het laat in de avond werd. Gister mijn verjaardag gevierd ben echt super verwend en het was echt super gezellig. Ga vol goede moed het einde van het jaar tegemoet
    Liefs aan jullie allen

20. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Leonizzie, wat lekker zo snel ongesteld! Mijn gyn zegt dat als je voor 0:00 uur 's avonds echt rood bloed ziet je dat als dag 1 mag tellen. Dus vandaag mag je beginnen!
    (er doen zich ook andere verhalen de roinde over wat dag 1 is maar dit heb ik van mijn gyn en mijn zus moest hier met IVF etc ook mee rekenen!)

All, ik heb mijn banner aangepast! Verging gisteren van de eipijn dus heb hem aangepast dat hij vandaag springt :)
    We klussen dit keer weer netjes om de dag. Geen zin meer in gestress en extra klussen (wat we allebei niet leuk meer vinden). Mijn zoon is er ook gekomen met om de dag, volgens het zh is dat meer dan genoeg en we houden het nog een beetje leuk!

Deel Deze Pagina