Oh goed dat je dat zegt Ceacila, ben helemaal de tel kwijt door deze dagen, want ik had het over morgen en dinsdag haha. Nou ik was meteen behoorlijk ongi. dus dan ga ik vandaag starten met 100 mg Clomid. Gaat het uiteindelijk toch nog best snel. Je hebt gelijk hoor met om de dag klussen. Ze zeggen meestal ook dat dat beter is en als het daardoor ook met meer plezier gaat, is het sowieso alleen maar beter. Dus veel klusplezier!
@ceacilia, gewoon genieten van het klussen is heel veel waard.... @leonizzie, nog van harte gefeliciteerd met je 30e verjaardag
Loenizzie, als nog gefeliciteerd met je 30e verjaardag! Caecilia, gewoon klussen als jullie er zin in hebben, maak er wat moois van!
Hallo meiden.. zo he he... de kerst is weer voorbij.. ben enorm verwend met allerlij baby kadotjes.... wel erg leuk hoor. echt iedereen komt met iets aanzetten.. ik hoef in maat 50 ( wat is dat kleeeeiiiiiiiinnnn) niets meer te kopen.... Naatje he jemig meid.... je voelde het al aankomen ja... en dan meteen de 1e pil erin.. jemig wat moet het tegenstrijdig voelen om na al die tijd de pil weer te gaan nemen.... maarja op naar die laatste krachtige poging..... dan heb je er alles maar dan ook alles aan gedaan... en hopleijk word al dat wachten dan eindelijk beloond. Luuske en Ceacillia.. klinkt prachtig... kerstmis vieren met je kindje... ik kan me voorstellen dat je daar gelukkig van word... maar kan me ook voorstellen dat je daardoor juist nog meer wilt dat er een brusje komt.... hopelijk was dit jullie laatste kerst met z,n drieen... ceacillia veel plezier in center parcs meid.... Leonizzie ik zie dat je gewoon gaat starten... mooi zo... klussen kan best met die enkel toch? kun je er al op staan ondertussen? Elke hoe is het op die grote roze wolk? Jojoba hoe is het toch met je meis....... ik denk bijna altijd als ik hier kom gluren aan je.... xxxx jose
Nog even snel vanaf werk (Hoezo verslaafd ) Voel me vanmorgen helemaal niet lekker. Darmen doen vreemd, ben misselijk en borsten doen zeer... Zo moeilijk om me niet meteen van alles te gaan indenken. Maar ja ben nu max op 2 dpo... dus kan echt nog niet! Vanmorgen wilde mijn auto niet starten. Dus mijn man om 7 uur uit bed gehaald (hij heeft al vrij) en met startkabels aan de slag. Oef wat is het koud vandaag!
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 start pil voor 4e IVF voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen. Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, nu Duphaston t/m 2e kerstdag daarna 2e ronde Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 28 augustus GEBOREN: AGENDA: 30-12 Elke acupuncturist 7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ? 9-1 Elke 7 weken echo 10-1 Luukske NOD OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen heb mezelf een paar daagjes verschoven met de NOD, deze was iets later deze maand
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 start pil voor 4e IVF voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen ivm te veel grote follikels. Deze ronde zelf klussen. Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 110 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 28 augustus GEBOREN: AGENDA: 30-12 Elke acupuncturist 5-1 Leonizzie naar de gyn 1e FM 7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ? 9-1 Elke 7 weken echo 10-1 Luukske NOD OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Ceacilia we gaan duimen meid. Wat een ellende vanmorgen voor je. Het is zeker koud! Wij wonen aan een groot water en die is vandaag voor het eerst dichtgevroren. Wel lief van je man dat hij dan zijn bed uitkomt. Joseetje heerlijk meid dat je zoveel hebt gekregen voel je echt zwanger dan. Is je schoonzusje een beetje bekomen van de schrik? Ik kan al een beetje lopen in huis met krukken, maar lange afstanden mag nog niet. Het klussen is geen probleem hoor . Mag 5 jan voor mijn eerste FM spannend! Gizmotje hoe valt de 150 mg Clomid? Ik had vanmorgen last van wat hitteaanvallen, maar dat is nu weg
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 start pil voor 4e IVF voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen. Nu 2e ronde. Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 110 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 28 augustus GEBOREN: AGENDA: 30-12 Elke acupuncturist 31-12 Zora 2e FM meting + bloed prikken 5-1 Leonizzie naar de gyn 1e FM 7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ? 9-1 Elke 7 weken echo 10-1 Luukske NOD OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Hoi meiden, tijdje niet online geweest ivm feestdagen. Vanmorgen naar ziekenhuis geweest ei van 15 mm dus we hebben een kansje dat ie vrijdag springt, maar kan ook donderdag zijn en dan hebben we pech. Ik had ook ee cyste en die heb ik nu niet gezien dus hoop dat ze daar wel rekening mee gehouden heeft en die niet verwardt met mijn ei. Ik moet woensdag weer terug dus afwachten maar.
He zora, ik ben nog niet zo huis in IUI, maar waarom hebben jullie pech gehad als hij donderdag al springt? Houden ze er dan geen rekening mee en dat je eerder mag komen? En heb je dan woensdag je eerste inseminatie? Is dat dan niet op tijd?
hallo brrr wat is het kou zeg word helemaal blauw ervan haha hier gaat het redelijk, ben best wat duizelig van de clomid en heb enorme warmte aanvallen maar dat is nu wel lekker haha..... vanavond de vierde innemen........ zit het er alweer bijna op en als mijn eitje nou even goed doorgroeid ben ik helemaal blij en gelukkig, ga deze maand wel rekening houden met het klussen hoor. om de dag is het beste toch? dag meiden dikke kus giz
He Meiden, Kom me even melden vanuit het koude Brabant... Zora, lekker broeden. Dat ei blijft vast nog wel even zitten. Giz, wat is die clomid toch . Ik had ook altijd enorm veel last van opvliegers... Getsie. Hoop dat het snel weer over is! Caecilia, altijd balen als je niet helemaal fit voelt. Vanavond lekker onder een doekje op de bank private practice kijken Joseetje, laat je maar lekker verwennen. Het is het afgelopen jaar zo spannend geweest. Nu mag het grote genieten beginnen. het is je ontzettend gegeund meid Leonizzie, alsnog Proficiat met je verjaardag! Luukske en Redu, hoe gaat het bij jullie? Hier verder weinig nieuws. Al zou ik de kalender wel een grote schop richting februari 2009 willen geven Dan kan ik denk ik voor mijn gevoel pas plaatsnemen op die grote roze wolk. Het blijft toch nog wel heel spannend de komende weken... Liefs
Mmmmmmiddag! @Elke: heeeee, je bent 28 augustus uitgerekend? Komt je kleine vast de 30ste (Mijn verjaardag ). Ik kan heeel goed begrijpen dat je zou willen dat je al in februari zat. Had ik al zo erg en ik heb altijd gezonde zwangerschappen gehad Krijg je nou nog extra echo's vanwege je mk? @Zora: hoop dat je eitje netjes wacht tot de iui kan plaats vinden. Mediteren op dat ei! @Gizmotje: Ik was ook wel blij toen ik opvliegers kreeg van de clomid! Ben zo'n koukleum Kreeg er wel ook stampende koppijn van. Dat was minder Gelukkig ben je er weer bijna door. En nu hopen dat 't z'n werk goed doet! Zou idd om de dag klussen. Zelf hebben we gesmept. Da's dus om de dag met op het moment van je posi ovutest 3 dagen achter elkaar. Daarna 1 dagje rust en daarna nog 1 keer om het af te leren Moet je natuurlijk wel goed zaad hebben, anders kun je het beter bij om de dag houden @Leonizzie: fijn dat je alweer een klein beetje mobiler bent! @Caecilia: koud he, 's morgens vroeg? Echt weer om uit te slapen @Luukske en caecilia: samen op het bankje! Gezellie! Duim voor jullie! Voor allemaal trouwens! Hier eindelijk eens fit genoeg om zooi te ruimen. Ik ga dus snel weer verder, voor ik weer op apegapen lig (heb de halve nacht wakker gelegen met kriebelhoest dus een griepje ligt wederom te loeren ) Later ladiezzzz! Liefs Tezzz
Hoi allemaal, Is weer een tijdje geleden, wil er niet zoveel mee bezig zijn... Elke: hoe gaat het meid? Geen last meer gehad van het bruinverlies? Tezz: fijn dat je je toch weer wat fitter voelt. Het schiet al aardig op bij jou hé. Naatje: wat ontzettend balen zeg dat je toch weer ongi bent geworden. Ik duim heel hard voor je dat je laatste poging een superpoging wordt! Zora: wat goed dat je een eitje hebt van 15 mm, hopelijk springt deze snel en kunnen jullie deze dan goed benutten. Gizmootje: vervelend spul hé die clomid, succes met de laatste pilletjes. Joseetje: wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageert met kadootjes enzo. Heb je leuke dingen gekregen? Hoe voel jij je verder? Ceacilia en Luukske: spannend meiden, duim duim duim.. En de rest natuurlijk allemaal succes! Hier nog weinig nieuws eigenlijk. Ben nog steeds in afwachting. Vorige week nog naar de huisarts geweest ivm die trage schildklier, maar was zoals ik al dacht niet zorgelijk laag. Heb gisteren een zwangerschapstestje (matcare en kruidvat) gedaan om te kijken en natuurlijk uit nieuwschierigheid. Hij leek heel licht te verkleuren, maar ik denk dat het een voorgedrukt lijntje is. Hoewel eerdere zelfde testen echt helemaal wit waren. Je moest ook heel goed kijken, het was maar heeeeeel licht. Ga nergens vanuit, het zou leuk zijn, ik test woensdag nog wel eens een keertje. Liefs Jojoba
@leonizzie, succes met de Clomid @zora, succes meid @gizmotje, idd om de dag schijnt genoeg te zijn, en zou beter zaad opleveren. nog 1 dosis Clomid en de ronde begint weer....heel veel succes @elke, kan me voorstellen dat het voor jou al febr mag zijn...blijft spannend....maar dit beebje kwam onverwachts en zal ook echt blijven zitten! @tezzz, beterschap meid. @jojoba, hoop voor dat die streepjes duidelijker worden, maar kan ook heel goed begrijpen dat je het nu rustig aan wilt doen, is ook niet niks..... mijn duimen draaien in ieder geval voor je!
he Jojoba. snap het meid dat je er maar niks van wilt denken.. het is zo ingrijpend geweest allemaal. fijn dat je schildklier niet echt een probleem is... volgens mij hebben een heleboel mensen dat alleen komen ze er nu bij toeval achter bij jou. maar ik vind wel dat je woensdag inderdaad even een test moet doen hoor! hier alles goed... begin weer ( pppfffff alweeeeeer) grieperig te worden... ik hoop dat het bij een beetje snotteren blijft deze keer.. xxxx jose
@joseetje, phoe phoe....als zwangere vrouw heb je idd wel eens last van verminderde weerstand, had ik toen ook.....hoop dat het snel over gaat! @all, hier hele dag in bed gelegen, flinke hoofdpijn, ben de dag verkeerd begonnen....heb laat mijn ontbijt gehad....maar heb nu nog steeds hoofdpijn, en het erge is...ik moet nu en morgenvroeg werken, vanavond tot 23 uur en morgen om 8 uur beginnen....balen dus.....