wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 start pil voor 4e IVF voor 3e kindje
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen. Nu 2e ronde.
    Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik....
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 110 mg Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje.
    Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.

ZWANGER:
    Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger
    Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 28 augustus
    GEBOREN:

AGENDA:
    31-12 Zora 2e FM meting + bloed prikken
    5-1 Leonizzie naar de gyn 1e FM
    7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ?
    9-1 Elke 7 weken echo + acupuncturist
    10-1 Luukske NOD

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

Joseetje, ik kom erbij liggen ;) . Voel me ook zo beroerd en grieperig...

Jojoba, en heb je nog een testje gedaan?

Tezz, kun je fit 2009 in?

Liefs Elke

2. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Donderdag is nieuwjaarsdag en dus zijn ze gesloten. Ze insimineren maar 1 keer. Dus als ei donderdag springt kan ik niet naar het ziekenhuis en heb ik pech.

Meiden, ik laat nog even weten hoe het gegaan is morgen. Allemaal dikke knuffel en voor de zieken onder ons beterschap.

Jojoba spannend hoor, wie weet.

Liefs Zora

3. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    hallo lieve meiden!

nog maar 1 nachtje slapen en dan klokken we het nieuwe jaar alweer in...... pfff wat vliegt de tijd!

voor alle zieken onder ons heeeeeel veel beterschap!

luukske: gelukkig zit het bij mijn vriend goed met zijn zaad........gelukkig hij heeft heel erg goed zaad! haha hij zou het wel leuk vinden elke dag hahaha

zora: wat vervelend dat ze nou net dicht zijn zeg! nou ik ga voor je duimen dat hij niet donderdag springt! :)

elke: spannend he voor jou! maar je kan al heeel erg blij zijn! op naar februari......

jojoba: spannend hoor! ik ga voor je duimen! succes meid

tezz: jeetje ziek., hoop dat je met oudejaarsavond wel weer wat beter bent hoor...

voor alle anderen weer heel veel succes en op naar het nieuwe jaar met heel veel nieuwe kansen voor ons allemaal... voor degene die zwanger zijn een mooie gezonde baby en voor degene die nog zwanger gaan worden een heeeeel vruchtbaar nieuwjaar!

hier vanavond de laatste clomid kuur! gelukkig en nu maar hopen dat hij snel gaat werken en mijn eitjes goed gaan groeien.... ohhh ik hoop het zo!

dikke zoen van giz................

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    he meiden,

zo nog ff een berichtje.

Zora ik had vanmiddag over die van jou heen gelezen meid... jemig ik hoop echt dat het een beetje goed uitkomt... zou echt zonde zijn. mmmm een cyste.. daar zullen ze toch wel goed op letten dat ze die niet verwarren met je ei?

Gizmotje om de dag klussen is echt goed hoor.... hebben wij deze keer ook gedaan en met goed resultaat... daarvoor ook steeds iedere dag.... maar ze adviseren echt om de dag .

Elke oneee nog iemand erbij die niet lekker is... bah...nou ik pak echt alles mee gewoon..... als iemand in mijn buurt moet niesen ben ik al verkouden..... en ik was altijd zo,n werkpaard..... nou nu meld ik me gewoon meteen ziek... ja nu niet want nu heb ik vakantie..

heb eindelijk m,n foto,s in de pc gezet... na ongeveer 3 weken te hebben geroepen batterijen op te gaan laden....ppfffff
    dus ze staan in m,n album

xxxxxx jose

5. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, hoop dat je eitje het nog een dagje volhoudt....mijn duimen draaien

@gizmootje, laatste Clomid erin....hoop op een mooie cyclus

@joseetje, ga zo eens je foto's bewonderen

@elke, beterschap, hopelijk is het snel over

6. ylona25

ylona25 Bekend lid

May 8, 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Zo Joseetje wat een buikje al! En mooie echo's hoor! Ik heb ongeveer net zo'n buik met 22 weken. Heerlijk dat je het al zo vroeg bij je kan zien!

Ik wil iedereen een goed uiteinde wensen!

Liefs ylona

7. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Zora succes vandaag, ik duim dat je ei gewoon nog even wacht!

Joseetje, mooi buikje al! en onmiskenbaar een babytje op de echo's, erg leuk

Gizmotje, mijn laatste Clomid morgen, dus we lopen gelijk op deze maand!

Luuske nog even werkse en een hele fijne avond, hoop dat je geen hoofdpijn meer hebt

Verder voor iedereen een hele leuke dag en avond en vol goede moed op naar 2009! Liefs

8. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    leonizzie: wat leuk, maar jij hebt denk ik wel een regelmatige cyclus onder de clomid?
    ik heb een cyclus van 60 dagen...... wel de eerste keer een ei gehad dus ben al reuze blij!

meiden een hele fijne avond allemaal en tot volgend jaar alvast..........

kus giz

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Gimotje ik weet eigenlijk niet of ik een cyclus van 30 dagen heb. De vorige keer belande ik in het ziekenhuis en werd ik 10 dagen te vroeg ongi (ging uit van 30 dagen) dus nu heb ik 100 mg Clomid en ga ik voor het gemak even uit van 30 dagen, maar weet het dus niet. Mag maandag voor een fm meting, dus dan zullen we zien. Jouw cyclus kan nu natuurlijk ook anders zijn. Jij ookal vast een fijn uiteinde

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Allemaal een fijn uiteinde en een goed, gelukkig en vruchtbaar 2009 gewenst!!

11. Niet meer actief

Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling en ik hoop dat al onze dromen in 2009 waar mogen worden!

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden....allemaal de beste wensen!

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Luuske, ik keek even naar jouw pendels. Dat zijn er wel een hoop voor dec. 2008. En dan voelde je je ook nog eens niet fit... Hmm. We gaan gewoon hopen en duimen voor iedereen, dat we allemaal belachelijk dik in onze bikinis het strand op moeten in 2009!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie allemaal een prachtig vruchtbaar jaar tegemoet gaan!
    Dit topic begon in maart 2008 en in maart 2009 ben ik uitgerekend, Wat dachten jullie er van om tegen die tijd allemaal in het roze te gaan? ;) :D

In elk geval:
    Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel plezier en geluk gewenst in 2009!

Liefs Tezzz (die overigens nog steeds aan het hoesten is, maar gelukkig verder ff niet ziek is ;) )

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hey ladies, ik ben nieuw hier en zou me graag bij dit forum aan willen sluiten. Mn man en ik zijn sinds mei 2007 bezig voor on s eerste kindje en is tot dusver niet gelukt. Na veel gedoe zijn we juli 2008 eindelijk doorgestuurd. In november is PCOS vastgesteld en ben nu bezig met de 2e ronde met Clomid (100 mg). Vandaag dag 3, ben erg chaggi volgens mn man.
    As dinsdag eerste FM en hopen dat het deze keer aanslaat!

Fijne dag verder!

16. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, ja als ik die pendels mag geloven....heb me bewust deze maand er niet zo geheel mee bezig gehouden, mijn mannetje vindt die druk rond het ei zo vervelend....nu deze ronde niks gezegd, en hebben gewoon lekker geklust, zonder moeten, dus we zien het wel....

@tezzz, hoop idd dat er veel dames op roze zijn in maart 2009!

@nightelf, spannend meid, hoop dat de Clomid goed zijn werk doet.....enne dat chaggie gevoel, hebben veel vrouwen.....maar als die pilletjes maar hun werk doen, is het niet zo heel erg!

17. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    hallo allemaal

VOOR JULLIE ALLEMAAL DE BESTE WENSEN VOOR 2009! DAT HET VOOR ONS ALLEMAAL EEN HEEL VRUCHTBAAR JAAR MAG GAAN WORDEN!

welkom nightelf! hier nog 1 aan de clomid nu met 150 mg de eerste eisprong gehad, ik ben dan niet sacho van de clomid alleen wel duizelig en opvliegers van hier tot tokio!
    succes met de clomid..

leonizzie: ik vind het wel spannend hoor allemaal ik hoop zo dat ik snel mijn eisprong krijg!
    succes ook voor jou!

dag allemaal liefs gizmo

18. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Meiden allemaal een heel fijn, liefdevol, gelukkig en vooral vruchtbaar 2009!

Liefs Daan

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    he meiden.

ik wil jullie allemaal een gelukkig en vooral vruchtbaar 2009 toewensen.

Gizmotje ik snap dat het spannend is... gewoon het gevoel echt een kans te maken.....

Ceacillia ik heb jou geloof ik nog steeds niet dat nummer gegeven of had ik dat nou wel gedaan? ppfff m,n geheigen is een beetje een zeef.. hahah

Zora hoe is het meid... ik hoop dat het goed heeft uitgepakt met je ei..

Jojoba hoe is het met jou?

Elke al weer een beetje opgeknapt?

Nightelf welkom hier... ik hoop dat ook jij niet te lang hoeft te tobben meid..... er is er hier nog een die zo vreselijk lang bezig was... nou ja toen ik eenmaal clomid kreegt ging het nog redelijk snel achteraf.. maarja voordat je zover bent he....pppfffff maarja het gaat om het resultaat toch? ik hoop dat je snel zwanger bent en gezellig dat je mee komt kletsen.

hier alles ok..... ik vind begin januari altijd zoooooo saai...... kennen julie dat? ik ben dan meteen ook wel weer klaar met de winter... dat hoort namelijk bij kerst en dat is voorbij dus van mij mag de lente wel komen...

xxxxx jose

20. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hey meiden, iedereen een heel fijn en vruchtbaar 2009 gewenst!

Ik had ff een vraagje..
    Ik ben nu bezig met de 2e ronde Clomid en moest na een kuurtje Porvera wachten op mn ongi. Ik heb maar 1 dagje een beetje rood bloed verloren en verder de volgende 2 dagen wat bruiner, daarna niks meer. Ik ben netjes van die eerste dag als dag 1 uitgegaan en op dag 3 begonnen met slikken. Ik zit nu op dag 6 en vanmorgen had ik weer bloedverlies, zou ik te vroeg begonnen zijn met de Clomid of maakt dit niet uit? Kan mn gyn niet bellen, want die werken pas maandag weer.

Alvast bedankt!

Share This Page