wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 start pil voor 4e IVF voor 3e kindje
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid afgeblazen. Nu 2e ronde.
    Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik....
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 110 mg Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje.
    Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.
    Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 2e ronde

ZWANGER:
    Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger
    Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 28 augustus
    GEBOREN:

AGENDA:
    31-12 Zora 2e FM meting + bloed prikken
    5-1 Leonizzie naar de gyn 1e FM
    6-1 Nightelf FM
    7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ?
    9-1 Elke 7 weken echo + acupuncturist
    10-1 Luukske NOD

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

Hey meiden,

Nightelf, welkom hier! Heb je toegevoegd op de lijst. Je mag je afsrpaken ed zelf bijhouden, maar je mag het ook aan mij doorgeven, dan pas ik het voor je aan... Succes met de opvliegers!
    Weet niet precies hoe het zit met de provera en de clomid, misschien iemand anders?

Joseetje, we geven die kalender gewoon een r*tschop naar maart. Ik wil ook wel lekker in het zonnetje... :D

Daan, hoe is het met jou? Hoop op een heel mooi jaar voor jou en je mannetje!

Tezz, getsie nog steeds aan het hoesten. Jij mag mee in het zonnetje, knap je vast van op :D

Naatje, ben je al begonnen met de medicatie?

Liefs Elke

ps ben iets minder aan het snotteren :D . Nog een weekje wachten voor we een blik mogen werpen op ons :baby:

2. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    meiden allemaal een super vruchtbaar jaar en vele gezonde baby's

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @All, de beste wensen voor 2009!

Hier is mijn temp omhoog dus ben ervan overtuigd dat ik vorige week zaterdag/zondag ei heb gehad. Dus nu is het afwachten :)

4. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Iedereen een heel gezond, gelukkig en vruchtbaar 2009! Alle niet-zwangeren weer bij van een eventuele kater? Nou ik had er gisteren goed last van zeg :)

Nigthelf: welkom hier en succes nog met je clomid. Hopelijk ben je snel zwanger.

Mijn test was weer helemaal wit, dus toch geen zwangerschap. Maar baal er verder niet van, had er niets van verwacht, aangezien ik geen positieve ovulatietesten heb gehad. Nu teste ik woensdag met een ovulatietest, wat denk je positief! En donderdag ook nog, dus dat is misschien wel weer een mooi begin van het jaar! Ik hoop dat het een goede eisprong is. Vandaag was de ovutest weer negatief.

Liefs Jojoba

5. Niet meer actief

Nightelf, helaas kan ik je vraag ook niet beantwoorden, maar ik wens je wel heel veel succes!

Elke, nog een weekje, spannend meid!

all, ik ben vanmiddag naar de kliniek geweest en zondag start ik met de decapeptyl spuiten icm met de pil, 8 jan mag ik stoppen met de pil en zodra ik ongi ben mag ik weer bellen voor een uitgangsecho, spannend!

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames,

hier vandaag bruinverlies gehad :confused: :confused: :confused:
    zit nu 1 week voor NOD (of 1 week na mijn ei kan je ook zeggen) , heb ook hele dag zeurende pijn in mijn onderrug gehad.... :(
    enne....mijn boobs....daar mag niemand aankomen, zo pijnlijk zijn ze weer!

vanavond niks in het verbandje :(

goed teken :(: of cyclus van slag :rolleyes:

7. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

misschien innestelingsbloeding? :p :confused:

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Goedemorgen,

Jojoba, jammer van de ene neg test, maar super van de de andere pos test. Ik hoop dat je een heel mooi ei hebt gehad! Moet je ook nog terug naar de gyn?

Luukske, ben flink aan het duimen, maar klinkt wel errug goed moet ik zeggen ;)

Naatje, spannend joh! Door wie wordt je begeleid, door Dr. R of Dr. W?

Caecilia, spannend meid. Hoop dat 2009 meteen veel goeds voor je brengt! Succes op het wachtbankje...

Fijn weekend allemaal!
    Liefs Elke

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Luuske, klinkt toch heel goed hoor! Ik duim!

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    goeiemorgen dames,

hier vandaag en vannacht niks in verbandje....zal het dan toch iets 1maligs zijn geweest :rolleyes:

hoop het iig wel, maar heb afgelopen 2 rondes zoveel kwaaltjes gehad, vanaf het innemen van de Clomid tot mijn ongi....en nu....niks, nada.....ja die gevoelige (.)(.) en gisteren dan dat bruinverlies.... :oops:

zou graag willen dat het al volgende week was,haha.... ;)

@ceacilia, jij ook nog 8 dagen, spannend

@elke, voel je je al weer wat beter?

@jojoba, spannend, hoop op een super ei

@naatje, spannend mijn duimen draaien

11. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi hoi,

hier wederom een nachtje zonder iets van bruin/roze verlies....hoop echt dat dat van vrijdag iets eenmaligs was..... ;)

het enige dat ik heb zijn gevoelige (.)(.)

heb vannacht trouwens flink gezondigd :oops: ....2 broodjes kroket naar binnen gewerkt, ondanks flink zuurbranden :oops:

dadelijk gezellig schaatsen met mijn man en zoontje :D

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Spannend Luukske!

Zelf de laatste CLomid gisteren gehad en zo idioot veel bijewerkingen de afgelopen dagen. Als dat toch geen ei oplevert!

13. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nightelf, spannend meid....heb zelf nu pas de 1e ronde zonder klachten achter de rug, andere keren een lading klachten en nu lijkt het mee te vallen!

@all, sinds vandaag bijna constant steekjes in mijn rechter zij, dus aan de kant waar mijn ei zat.

14. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    luukske: wat spannend zeg wanneer is je nod? duim voor je hoor....

nightelf: vervelend al die klachten maar gelukkig nu is het weer wachten en heb je eigenlijk niet zoveel klachten meer.

naatje: spannend meid ik duim voor je!

voor allemaal: heel veel succes weer dag meiden.

hier lekker aan het wachten op mijn eitje? als die komt...... heeft 1 van jullie wel eens een ervaring gehad dat je met clomid 150 mg een late eisprong kreeg en de maand erop met dezelfde 150 mg clomid een normale eisprong, rond de 16 dag?

bedankt... groetjes giz

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @gizmotje, hier is vrijdag mijn nod, zit dan op dag 14 na mijn ei....spannend.... ;)
    blijf elke keer toch in mijn broekje kijken.... :oops:
    hoop dat het wegblijft ;)

heb trouwens afgelopen cyclus ei met dag 15 gehad, deze cyclus op dag 18, ronde daarvoor op 22 :confused: ....dus heb ook niet echt een vaste dag....schommelt nogal!

16. Niet meer actief

Elke, ik wordt begeleid door dr. W...voel me heel goed bij hem.

Luukske, spannend meid, ik duim voor je!

all, wij zijn net terug van een onverwacht nachtje naar de zee. Vrienden van ons zaten al 2 weken in Kijkduin met de feestdagen. We hebben gister een hotelletje geboekt aan de zee en zijn lekker een nachtje naar hun toe gegaan. Echt heertlijk ff weg voordat we van start gaan...straks gaat de eerste spuit er weer in!

17. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @naatje, lekker is dat...even ontspannen.... :D
    ik vind de zee altijd super rond de winter, lekker harde wind.....ruige zee...heerlijk :)

succes met het spuiten, hoop dat het deze ronde echt raak is voor jullie, hebben jullie verdiend ;)

@all, heb vanavond gewerkt, flinke steekjes in mijn rechter lies, en mijn boobs voelen aan als speldenkussentjes....echt niet normaal, was vervelend werken.... :(
    enne....voel/proef mijn avondeten gewoon, heb dus last van zuurbranden(voornamelijk 's avonds).

hoop dat mijn lichaam me deze ronde niet voor de gek houdt, en dat het nu zo mag zijn ;)

18. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Luuske, klinkt spannend!

@Naatje, lekker nog even er helemaal tussenuit. Succes met de spuiten!

@Gizmotje, ik heb alleen ervaring met 50mg Clomid maar heb daarmee eisprongen tussen dag 15 en dag 21 dus alles kan denk ik.

De jaarwisseling vond ik toch best wel weer confronterend. Had 2008 me toch anders voorgesteld... Komende woensdag wordt onze zoon 2. Geweldig maar ook weer een mijlpaal. Heb altijd gedacht mijn kinderen dicht op elkaar te krijgen...

Nu ja we gaan er gewoon weer voor. Eerst woensdag lekker feestvieren en dan mijn NOD van het weekend. Spannend allemaal!

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    alvast hartelijk gefeliciteerd Ceacilia met je zoontje, maak er een mooie dag van!

ik hoopte ook op een niet te groot leeftijdsverschil, maar zat er ook niet in, onze zoon is van november 3, en mocht ik begin dit jaar zwanger raken, zit er toch 4 jaar in!

20. Niet meer actief

luukske, klinkt allemaal heel hoopgevend!:thumup:
    En idd de zee was super, ik ben echt lekker uitgewaaid!

Caecilia, toen wij de mmm in gingen waren onze meiden al 8 en 6 en we waren er toen van overtuigd dat het nu snel zou gaan lukken. Inmiddels zijn ze 8 en 10, waar gaat de tijd? Ik begrijp je gevoel....pfff

Share This Page