wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hallo meiden

hadden/hebben jullie ook wisselende cyclussen met clomid? mijn eerste ronde was 28 dagen en nu nog steeds niks, en nega testen

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    nou meiden, ik blijf er toch nuchter onder....toch weer wat klachten, niet zoals vorige rondes, weet het niet hoor.....alhoewel ik het natuurlijk wel hoop.

bij mijn zoontje wist ik het precies, had al meerdere rondes Clomid 50 gehad, en nooit ergens last van, in de 1e ronde Clomid 100 voelde ik mijn borsten duidelijker aanwezig, en wist toen dat het raak was.
    Nu merk ik ook weinig( in vergelijking met die andere rondes), dus ja.....wie weet....

nog even geduld

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    spannend luuske.... bij mij was het echt zo dat ik juist de ronde dat het raak was niks voelde... terwijl ik daarvoor altijd veel klachten rond nod had..

ik vind het wel hoopvol klinken hoor!

Naat je lekker er even tussenuit... ik woon zelf aan de kust.. heerlijk.. heb heel wat over het strand gestruind als ik piekerde ..

Ceacillia ook voor jou weer een spannende week... ik vind het best hard om jullie vehralen zo te lezen.... dat jullie hoopte veel sneller een brusje voor jullie kids te krijgen..... waar blijft soms toch de tijd....
    ik hoop dat 2009 jullie jaar zal worden.. het liefst zwanger worden en bevallen in 2009.

knarboor bij mij wisselde de cyclussen tussen de 29 en 33 dagen... was inderdaad erg lastig omdat je toch hoopvol word omdat je denkt overtijd te zijn... daarom ging ik altijd uit van mijn langste cyclus van 33 dagen.
    succes meid

zora hoe is het met je? ik volg niet iedereen meer op ieders eigen topic.. het word zo onoverzichtelijk.. ik wil je vanaf hier sterkte wensen op het wachtebankje.

andere meiden kom op... het is stil aan de overkant....

Elke alles goed met je?

hier alles ok... over 4 dagen begint het slopen.... ooowwwww wat zie ik op tegen die badkamer verbouwing... en het ruzien is nu al begonnen... manlief heeft het opnieuw gepresteerd om alles tot op het laatst uit te stellen...... ja dikke stress nu he?

en ik doe echt niks want ik heb mega bandenpijn... jemig... wist niet dat dat zo aanhoudend zeer kon doen.. heb ook weer 5 dagen gewerkt... dat heeft ook niet geholpen

nou ja ik wil ook niet teveel klagen... weet dat jullie a la minuut met liefde zouden ruilen....

xxxxx jose

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden, ik heb jullie een beetje verwaarloosd afgelopen week (en). Sorry, maar ben nu weer terug van weggeweest. Zie dat er veel meiden op het wachtbankje zitten, ik duim hard mee hoor, en kom er zelf ook bij zitten, afgelopen zaterdag de eerste IUI gehad. Voor de geinteresseerden verslag in mijn eigen topic.

Joseetje, vervelend dat je zo'n last hebt van bandenpijn, bijna 16 weken alweer waar blijft de tijd.

meiden allemaal een dikke kunffel en een fantastisch nieuwjaar gewenst van mij!

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Nightelf welkom hier, volgens mij had ik dat nog niet gedaan.

Gizmotje en Knarboor, mijn gyn zei net dat een cyclus met Clomid meestal langer duurt dan 30 dagen.

Luuske, ik vind het goed klinken, spannend meid! Ik had de afgelopen dagen ook last van brandend maagzuur maar, bij mij was dat denk ik door een combi van slecht eten en alcohol en een gebrek aan fruit hihi. Vanaf vandaag weer gezond doen!

Zora net op je eigen topic gelezen dat de IUI goed is gegaan, ik wens je heel succes op het wachtbankje...

Naatje jij bent gisteren weer begonnen met spuiten, hoe voel je je? Je klinkt ontspannen en rustig, goed hoor!

Ceacila hopelijk heb je genoeg afleiding met de voorbereidingen voor de verjaardag van je zoontje, want van het weekend wordt het voor jou spannend. Ik duim

De afgelopen dagen genoten van het ijs! Mijn vriend heeft gewoon mijn rolstoel erop gezet (gelukkig wonen wij aan het water en kan ik er vanaf de tuin en de steiger op) en is de plas met me over geschaatst. Er kwamen ook veel vrienden langs (ja dan zie je ze ineens he, met mooi weer wanneer je kan zwemmen of kan schaatsen haha). "s avonds hier ook super leuk met de buren Bouwlamp erop gluhwein in de hand. Heb echt super genoten! Had deze dagen met gezelligheid echt even nodig.
    Vanmorgen voor de 1e FM meting geweest. Baarmoederslijmvlies zag er goed uit. Nog steeds heel veel eitjes, maar nog niet 1 die eruit springt. Gelukkig zei ze dat dat nu nog normaal was voor de 11e dag. Moet vrijdagochtend terug en hoop dan toch echt dat er wel eentje aan het groeien is, want anders reageer ik dus niet op 100 mg Clomid, waar ik wel van zou balen denk ik.

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @knarboor, hier ook een cyclus van over de 30 dagen, heb pas 1 keer een cyclus van 29 dagen gehad, en dat was vorige ronde.
    nu weer rond de 33 dagen.....

@naatje, ja met kids gaat de tijd echt snel, merk steeds meer dat we bij ons zoontje niet echt hebben kunnen genieten van de zwangerschap, bevalling en kraamtijd, ivm mijn eigen ziekenhuisopname en onzekere tijd na de geboorte, omdat hij prematuur en dysmatuur was.

Hoop ten zeerste dat, mocht het ooit nog een keer raak zijn, dat dan de zwangerschap wat normaler verloopt.

@Zorra, spannend meid, hoop dat er een bevruchting is, en dat die blijft zitten....

@leonizzie, dan wonen jullie volgens mij erg mooi.....
    wij wonen in de buurt van een paar mooie natuurgebieden, maar echt schaatsen....moeten we toch ergens met de auto naar toe rijden....

Hoop as vrijdag een mooi ei voor jou!

7. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Leonizzie, hoop dat je vrijdag een mooi ei hebt! Spannend. Anders 150 mg Clomid? Misschien dat spuiten ook meer iets voor je is. Ik begrijp dat je dan in de cyclus kan bijstellen als de dosis niet genoeg is.

@Zora, welkom op het wachtbankje! Gezellig!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ceacilia, al druk met de voorbeidingen bezig voor jullie mannetje's 2e verjaardag?

9. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Luuske, ik merk dat we er minder druk mee zijn als vorig jaar. Die eerste verjaardag was echt heel belangrijk. Nu vieren we het wat kleiner. En de slingers etc. hebben we nog.
    Woensdag de taart halen en dan komen er de hele dag mensen. Dus wordt vast gezellig!

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    blijft toch leuk....ons zoontje kreeg met 2 een fietsje, niet zo'n driewieler, maar een met zijwieltjes....was echt super.....heeft hij heel veel gebruik van gemaakt, en voorlopig past hij er nog op.

heb dit jaar zijn taart zelf gemaakt, helemaal met fondant en zo....thema Cars....viel helemaal in de smaak.

11. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Haha onze kleine vent krijgt een loopfietsje. 2 wielen maar zonder trappers. Schijnt ze goed voor te bereiden op later echt fietsen.

12. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    aaarrgghhhh wie heeft er tips! mijn schoonmoeder is veranderd in een heel vervelend mens.... heeft zonder overleg allemaal babyspullen gekocht... ook een box.... en kwam dit dol enthausiast vertellen..... he bah! ik heb gezegd dat ik die dingen liever zelf uitzoek... nou het grote pruilen is begonnen.... natuurlijk zit manliefin een loyaliteits conflict..... heeft haar ook al gezegd dat ze dat niet moet doen...

ik vond het al goed gaan....... te goed....... mja

xxxxx jose

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 start pil voor 4e IVF voor 3e kindje
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid en Pregnyl
    Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik....
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 110 mg Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje.
    Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.
    Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 2e ronde

ZWANGER:
    Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger
    Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 28 augustus
    GEBOREN:

AGENDA:
    5-1 Leonizzie naar de gyn 1e FM
    6-1 Nightelf FM
    7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ?
    9-1 Elke 7 weken echo + acupuncturist
    10-1 Luukske NOD
    18-1 Zora NOD

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

Joseetje, lijkt me ook erg vervelend inderdaad. Je wilt dat toch liever zelf uitzoeken maar ook schoonmoeder niet voor haar hoofd stoten. Je moet jezelf trouwens nog even invullen op de lijst. Correctie moet niet maar mag, maar dat snapte je wel denk ik. knuffel.

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    eh ik ben iet zo goed in dat computer gedoe... ik zal morgen ff in m,n agenda kijken en dan geef ik alle datums door

alles goed op het wachtebankje meid.... ik duim voor je!

xxx jose

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, ik heb dus ook zo'n schoonmoeder....wij deden het eerst ook gewoon maar aannemen om haar tevreden te houden, maar al snel kreeg ze door dat wij dat graag samen wilden doen.

mijn ouders hebben mij toen gewoon geld gegeven voor de kinderkamer en maxi cosi, en die hebben we toen zelf uitgekozen.

Mijn schoonouders doen het nu anders, ze sparen elke maand voor onze zoon, en hij krijgt met zijn verjaardag wat kleins, ook met sinterklaas, maar dat vind ik prima zo.
    we komen toch al om in het speelgoed...haha....

16. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    nou ik heb haar maar een mailtje gestuurd.... vaak omstaan de grootste rellen om dit soort gedoe... m,n man zag het al helemaal aankomen... ze belaagd me ook werkelijk met mailtjes van Babysites... ik gooi ze gewoon in de prullebak.... word niet zo blij van 60 mails iedere dag....
    maarja aan de andere kant is ze wel weer erg lief.... en normaal bemoeid ze zich eigelijk nergens mee.... daarom is dit extra schokkend! haahahaha nou we komen er wel uit., ze zei al dat als ik heb niet leuk vond dat ze hem dan doorverkocht... ze haalt alles op marktplaats... normaal vind ik dat niet zo,n probleem maar ineens voor de eigen beeb... ben ik heeeel kieskeurig... ach ja......

het komt ook door m,n zwager en schoonzus, die sluiten haar helemaal buiten ... krijgt ze eindelijk kleinkinderen......... nou ja wij betrekken haar wel overal bij.... we bedekken het wel met de mantel der liefde en een duwtje de betere richting in...... en anders verkoopt ze het inderdaad maar door.

xxxxx jose

17. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Is goed hoor, dan pas ik het wel aan. :D

18. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Vanmorgen was mijn temp te laag naar mijn zin voor na ei. Hoop dat dat niet betekend dat het weer niets wordt deze maand. Nog een paar daagjes wachten.
    Maar stop lekker met tempen. Heb er geen zin in!

Morgen verjaardag van onze kleine boef.
    Donderdag naar het zh voor zaadonderzoek. Ga maar even mee met mijn man dan kan hij zo uit de auto springen voor de deur. Scheelt weer door die kou lopen met het kostbare goedje ;) Heb hem al proberen te overtuigen om in het zh potje pas te vullen... maar dat zag hij niet zitten ;)

@Joseetje, ojee iets te entousiaste schoonmama. Succes1

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Dat ziet mijn mannetje ook niet zitten hoor Caecilia, heb het ook een keer aangekaart maar hij doet het liever thuis. Haha...

Alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen!

20. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 start pil voor 4e IVF voor 3e kindje
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid en Pregnyl
    Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik....
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 110 mg Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 6e ronde Clomid voor 2e kindje.
    Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.
    Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 2e ronde

ZWANGER:
    Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger
    Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 28 augustus
    GEBOREN:

AGENDA:
    5-1 Leonizzie naar de gyn 1e FM
    6-1 Nightelf FM
    7-1 Winnie Pooh NOD clomid = op, en dan ?
    8-1 Jojoba27 => tel overleg met gyn over hoe verder?
    9-1 Elke 7 weken echo + acupuncturist
    10-1 Luukske NOD
    18-1 Zora NOD

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

Nou hier is de ongesteldheid gisteren gearriveerd :(: , beetje raar na de positieve ovulatietest afgelopen week, maar vind het helemaal niet erg. EINDELIJK! Kunnen we tenminste weer verder, tenminste dat hoop ik dat we verder kunnen en niet dat we weer zo'n lange cyclus hebben. Aankomende donderdag heb ik telefonisch overleg met de gyn over wat ik nu moet. Vind het wel raar om nu weer ongi te zijn, het is toch al zo'n 4 maanden geleden voor de laatste keer (wel bloed gehad maar niet van een ongesteldheid).

Caecilia: gefeliciteerd alvast met je zoontje! Maak er maar een leuke dag van!

Joseetje: hé wat vervelend dat je schoonmoeder zo doet. Het liefste wil je natuurlijk alles zelf kopen. Heeft je vriend/man het er wel over gehad met je schoonmoeder?

Luukske: jij maakt het echt wel spannend hier hoor. Ben zo benieuwd, hoop het van harte voor je.

Zora, Naatje en Winnie Pooh: hoe staat het er bij jullie voor?

Leonizzie: hoop dat er vrijdagochtend iets moois te zien is en dat het eitje snel gaat springen. Maar dat het baarmoederslijmvlies er goed uit zag is natuurlijk al een heel positief punt.

Sorry kon het niet zo goed meer bijhouden, als je een tijdje niet komt is er altijd weer zoveel terug te lezen.

Deel Deze Pagina