@ceacilia, mijn man zou dat idd wrs ook niet doen....ook liever thuis.... Hoop dat je temp gewoon een dipje heeft, en mooi omhoog gaat....we lopen bijna gelijk op....zou toch leuk zijn? maak er morgen een mooie dag van! @zora, hoe voel je je? @jojoba, blijf het zelf ook spannend vinden, maar we zien wel....wil er niet te zeeer op hopen, want denk dat de teleurstelling wel groot zal zijn deze ronde als het niet raak is.....had voor mijn gevoel goed geklust, dus ja....maar kunnen we helaas niet doen. ben wel blij voor jou dat je nu eindelijk verder kunt....dat wachten met zo'n lange cyclus is idd niet niks....
Jojoba: Ongi is nooit leuk, je hoopt toch stiekem op iets anders. Wel fijn dat je weer verder kunt, ik hoop dat je cyclus mooi regelmatig wordt. Luukske, voor jou is het spannend bijna testen. Hier nog heeeeeel lang wachten bah! En ik heb er niet echt een goed gevoel over. Waarom weet ik niet.
MEIDEN even ego, mijn gips is er af! Heel vreemd gevoel. Met de steun van dat loopgips kon ik al weer aardig hobbelen, maar nu ben ik weer totaal teruggeworpen op de krukken en is het ook wat pijnlijk, maar het einde komt nu ten minste in zicht. Je wil alleen niet weten hoe een been eruit ziet na 2 maanden gips getver! Ik zal jullie de details besparen, maar wanneer ik loop sneeuwt het in huis... Had gisteravond ineens een emobui. Had ergens toch verwacht dat er gister al een eitje aan het groeien was, en ik ben nu ineens zo bang dat het vrijdag niet goed is. Zag het ineens heel somber in en had allemaal zielige gedachten als; Waarom ik nou? heb ik niet al genoeg meegemaakt in mijn leven!. Zal je zien dat Clomid niet werkt en dat mijn slijmvlies al jouw zaadjes dood enz. Bah heel kinderachtig. Speelt ook mee dat de buren waar we sindskort ook een vriendschap mee hebben, ons van de week vertelde zwanger te zijn... en die lieten weten het wel heel leuk te vinden als wij ook een kindje zouden krijgen. (weten niet dat we dat ook keihard proberen). Ik was en ben heel blij voor hen vind het echt leuk, maar schijnbaar doet het toch wat met me ofzo. Gelukkig heb ik een kanjer van een vent, hij was zo lief en begripvol het leek net of hij me echt begreep. Hij belt me vandaag ook heel vaak op van zijn werk. Jojoba wat goed dat je ongesteld bent geworden, wel weer even spannend hoelang je cyclus nu is, maar je kan denk ik voor je gevoel wel weer "beginnen". Ga je ook temperaturen? Luuske nog niet te druk maken hoor (ja lekker makkelijk gezegd door iemand die gister lichtelijk instorte). Je klachten klinken zo hoopvol. Joseetje wat erg dat ze dat gedaan heeft! echt wat dacht ze hihi! En ze bedoeld het waarschijnlijk zo goed en dat is wat het zo lastig maakt. Caecilia een heel leuke dag morgen gewenst
Hallo allemaal.. Ceacillia, jep mijn man wilde het ook perse thuis doen... dus ik dat potje onder m,n shirt... vorig jaar was het ook zo koud... ik zat erop te broeden als een kip.....denk je eraan het potje van tevoren ook even op te warmen? of kom ik daar een beetje laat mee? Zora he meis.... waarom heb je er nu geen goed gevoel bij meid........ ze zijn toch netjes allmaal dicht bij plekje van bestemming gebracht? je maakt echt niet minder kans omdat het de 1e poging is hoor.... weet je ook hoeveel zaadjes er waren? ze doen echt geen iui als het geen kans van slagen heeft hoor! er zijn ontzettend veel meiden zwanger door iui geworden.. echt waar...probeer moed te houden... anders worden het zulke slopende weken..... Luuske... het klinkt zeker niet alsof je gewoon ongie gaat worden... beetje bloed.. dan weer niet.. zou best een innestelling kunnen zijn.... leonizzie he lekker meid dat stomme gips eraf.... kan me voorstellen dat het onder het gips een lekkere bende was.... Jojoba fijn om weer iets van je te horen.... is inderdaad vast vreemd om dan weer ongie te zijn... wat raar dat je een posi ovutest had.... maarja met pco weet je het nooit he? nou hier ben ik nu echt aan het balen balen en nog eens balen..... ik begin het nu echt zat te worden.... heb die voortand met zenuwontsteking vandaag laten vullen... want ze moesten hem steeds opnieuw open maken omdat de druk zich opbouwde... echt waar dat dit is nog geen 12 uur dicht of ik kan alweer met mijn hoofd tegen de muur bonken van de pijn... wat is dit joh! kan ik morgen weer terug.. als die tand te lang open blijft dan word hij zacht van binnen... moet ie er dadelijk uit..... m,n voortand...... en ik heb er nu ook een soort van stroomstoten in... druk op de zenuw... dit is echt niet leuk meer... schoonma verteld wat ik vond.... boodschap is wel aangekomen... tegenstrijdig is dat wel een superbox is die ze op de kop heeft getikt.... tja... als ze nu maar niet denkt ik koop het toch want die box vond ze ook leuk... xxxxx jose
@all, het bruinverlies is echt minimaal.....heb vanavond gewerkt, en voor zekerheid tampon ingedaan, kon ik ook kijken of er nog iets kwam....nou minimaal bruinverlies....geen krampen, niks..... heb vanmiddag trouwens getest (stiekum, kon het niet laten....en die onzekerheid)....ennne...er was een minimaal 2e streepje dat meteen verscheen....was wel van een plasje dat ik eruit heb moeten duwen, en had half uur van te voren al 2 keer geplast..... maar toch vind ik dat nog niks zeggen, zit voor mijn NOD en dat bruinverlies is ook niet voor niks, dus wrs toch ongi over 2-3 dagen(of morgen al)? HOOP NATUURLIJK VAN NIET! HAD GEWOON NIET MOETEN TESTEN
hoi hoi denk dat ik pas vrijdag opnieuw test, wrs een cb digi, had nu mat care(allemaal goeie verhalen, zouden geen indroog lijntje hebben, maar niet echt gevoelig zijn)....vind het toch maar niks dat ik heb getest.....met dat bruinverlies enzo....en ik zit nog voor NOD.....
@all, vanochtend mijn tampon nagekeken...niks,nada....geen bruin verlies. blijf het toch niet helemaal vertrouwen.....test over 2-3 dagen nog een keertje, als die duiveltjes er nog niet zijn.... heb alleen nog maar"gevoelige"tepels, borsten doen niet zo zeer meer, en waren voor een paar dagen gewoon echt pijnlijk.... heb trouwens vanochtend getest, en daar was het streepje ietsie pietsie donkerder, maar echt nog super licht...zal proberen of ik het vanavond op de foto krijg, heb mijn camera bij mijn schoonouders vergeten.
@Luukske: streep = streep! @Caecilia: filsteerd met je kindjes 2de verjaardag! @Joseetje: knap balen van je tand (Mijn moeder heeft ook ooit zo'n akkefietje gehad met haar voortand en heeft nu een stifttand. Zie je niks van ) @Zora: kl*te he, wachtbankje? Hoop dat de tijd vliegt voor je! (En dat het raak is natuurlijk! ) @All: sneeuw en bekkenproblemen gaan niet samen. Maaaaaaaaaar ben NIET ziek! Ga ff werken Liefs Tezzz
Goedemorgen allemaal, Jammer maar helaas....vanochtend wakker met ongie. Kan ook helaas pas 28-1 bij de gyn terecht. Mag nog wel vandaag bellen om eventueel deze ronde nog clomid te gebruiken zodat het niet helemaal een verloren ronde is. Ben even heel depri en heb dus niet bijgelezen. Doe ik straks misschien nog. Groetjes Winnie.
Goedemorgen meiden, @ Winnie meid wat een ontzettende teleurstelling meis, het schiet niet echt op he op deze manier. Knuffel meid. @ Joseetje, sterkte met je tand, lijkt me inderdaad niet echt een pretje, kan begrijpen dat je er gek van wordt. Met de IUI zijn 2,3 mln zwemmers ingebracht. Dus een vrij lage score helaas. @ Tezzz: Haha gelukkig niet ziek, wel sterkte met je bekkenproblemen gewenst. @ Elke: Hoe is het met jou meid? @ Caecilia: Gefelciteers nogmaals en een fijne dag vandaag! @ Luukske: Spannend meid een streep is een streep inderdaad. Klinkt goed! @ Leonizzie: Lekker gevoel of niet je gips eraf, eindelijk. Ik herken dat gevoel wel hoor, van waarom ik? Heb ik niet genoeg meegemaakt? Ik heb soms het gevoel dat ik alle nare dingen meemaak in de familie. Maar dat is natuurlijk niet reeel. Iedereen heeft moeilijke periodes in het leven. Verder vraag ik me nog steeds af waarom mensen zulke domme dingen zeggen als wanneer komt jullie kindje. Nog nooit van vruchtbaarheidsproblemen gehoord? Zucht.... Mannetje kreeg op zijn werk met nieuwjaar wensen ook van iedereen (collega's en klanten) te horen: zo voor jou ook eens een beepje in 2009? Hij heeft alleen geantwoord: Dat hoop ik ook. En dat kwam wel aan volgens mij. Het lijkt wel of iedereen op de wereld zwanger worden en kinderen krijgen maar vanzelfsprekend vind.
Goedemorgen Meiden, Allereerst nog de beste wensen voor 2009! Heb vluchtig een beetje wat stukjes gelezen. @Elke gefeliciteerd met je zwangerschap. Super dat het gelukt is. @Joseetje hoe gaat het met je? Lekker dat je nu je drie maanden door bent. @Leonizzie lekker dat je gips er eindelijk af mocht. Zal zeker wennen zijn, succes met lopen. @all heb eigenlijk schandalig weinig tijd voor jullie gehad de laatste maanden. Sorry meiden! We zijn op 8 december aan twee kanten oom en tante geworden. Dit gaf een periode van emoties en moeilijke momenten, vandaar dat ik hier niet veel te vinden was. Wil me wel weer graag bij jullie aansluiten. Morgen gaan we zelf even naar de gyneacoloog omdat ik vorige maand een hele rare menstruatie had. Het was 1 dag heel heftig en daarna helemaal niets meer. Vervolgens de hele maand al geknoei met bruinverlies en een hoge temperatuur. Zere (.)(.) en een opgezette buik maar geen positieve test. gyn. gaat morgen even kijken en misschien een echo maken. We zien wel. Wens jullie een fijne dag. Liefs Esde
Winnie wat balen meid. Heb je al gehoord of je Clomid nog een keer mag nemen? Dikke knuf Esde, vervelend dat je een moeilijke periode achter de rug hebt. Dat is confronterend he? Maar morgen wordt dus ook wel spannend voor jullie toch? Ben benieuwd wat eruit komt. Luuske, is een streep niet gewoon een streep? Kan me voorstellen dat je het alleen haast niet kan geloven, maar eh... denk dat het gewoon raak is meid! Dat zou een prachtig begin van 2009 zijn