Bedankt lieve dames voor jullie troostende woorden. Doet me goed vandaag. Heb net gebeld en ik krijg gelukkig nog één keertje clomid, zodat we geen ronde hoeven over te slaan. Ik kan ze vandaag nog ophalen. Nou ja....is in ieder geval een opluchting dat we niet een maand stilstaan. Lees in de vluchtigheid dat het hier voor een aantal dames spannend is. Caecilia gefeliciteerd met je kleine man. Luukske....Oooooeeeeh spannend. Wij willen roze zien. Esde succes morgen ben benieuwd. Zora...hoe is het op het wachtbankje? Voor iedereen die ik vergeten ben een dikke sorry en een knuf. Zit op mijn werk, dus moet even stiekem tussendoor. Groetjes Winnie.
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 start pil voor 4e IVF voor 3e kindje Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik.... Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 110 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 2e ronde ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 28 augustus GEBOREN: AGENDA: 5-1 Leonizzie naar de gyn 1e FM 6-1 Nightelf FM 9-1 Elke 7 weken echo + acupuncturist 10-1 Luukske NOD 18-1 Zora NOD 28-1 Winnie Pooh gesprek gyn hoe nu verder OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
Heey meiden, tijd geleden dat ik hier langs ben gewipt, hoe is t met iedereen? probeer steeds mee te lezen maar kan iedereen niet uit elkaar houden Zijn er onder jullie meiden met pco die ovutesten gebruiken? ik gebruik ze en twijfel aan de uitslag omdat mij verteld was dat je met pco afwijkende ovutesten kunt hebben. Ben 5 dagen geleden voor follikelmeting geweest en toen had ik een ei van 12 mm. hoe snel groeit zon eitje ongeveer? weet iemand dit? mijn ovutesten geven al een paar dagen net niet posi/tegen posi aan. Maar dit had ik laatst toen ik ongi werd ook.. vreemd toch?
Hoi allemaal, @ lynnes...ik heb ook pco en gebruik ook ovu testen! Ik had afgelopen zaterdag een ei van 14 mm en ik krijg geen follikelmeting meer...ik moet maar op de gok gaan klussen.....daarom gebruik ik ovu testen....de mijne zijn nog steeds super negatief...maar ik test ook alleen in de ochtend en niet 2x....misschien issi al wel geweest...maar ik denk dat ie nog moet springen Weet iemand hoe snel een ei met 50 mg clomid ongeveer groeit....? groetjes Eva
Hoi Eva dat vroeg ik me dus ook af hoe snel t groeit? t schijnt gemiddeld 2 mm per dag te zijn. ik heb in mijn album fotos gezet van ovutesten, zie jij er een posi tussen of zal t doorklussen voor me worden
hoi meiden, net een ienie minie plekje bruinverlies in tampon, wat is dat toch vervelend dat ik het niet kon laten om te testen....had ik gewoon niet moeten doen..... sta er echt niet van te kijken als mijn ongi er is voor/rond vrijdag.... mocht het nog niet zo zijn, ik test pas in het weekend ofzo.... ik zal kijken of ik de foto vanavond even plaats, moet de andere camera bij mijn schoonouders ophalen, die oude geeft wazige foto's.
Evamariah en Lynnes. Gemiddeld groeit een ei 2 mm per dag. Maar het verschilt heel erg per persoon. Luukske, ik ben benieuwd naar de foto.
Luuske wil er gewoon nog niet aan. Er verschijnt toch niet zomaar een licht streepje? en echt ongi kan je dit niet noemen, lijkt meer op innesteling. Maar misschien ben ik te positief? Snap je wel hoor meid, maar ga je echt wachten tot het weekend, met opnieuw testen? Kan het niet morgen? IK ben veel te nieuwsgierig haha
@leonizzie, nee ik test echt niet eerder.....voel me er gewoon nog niet zeker over.....ben bang voor de grote teleurstelling...ben bang dat dat bruinverlies gewoon doorzet.... dus meiden, heb geduld, als ik het weekend nog niet ongi ben, komt er een nieuwe test!
Luuske spannend hoor! ik zou denk ik ook nog eerder gaan testen Mijn vraag over eitjes is beantwoord, dankje Zora, ik heb voor t eerst sinds augustus 2008 een duidelijke eisprong! dus onze eerste kans, had net een vette posi ovutest. staat in album.. ben toch wel erg blij dat we eindelijk voor t echie mee mogen doen hoor!
We klussen al meer dan 10 dagen om de dag, gisterochtend voor t laatst dus dat moet wel goed zitten denk ik, vanmiddag/avond nog een keer en dan hebben we ons best wel gedaan toch? En jij sterkte met afwachten [-o<
@ Luuske over mooie testen gesproken, jij hebt echt supermooitjes in je album hoor! Nu nog zon duidelijke zwangerschapstest
je kunt beter in de middag testen omdat lh ff tijd nodig heeft om 'wakker' te worden Mijn ei groeide (als ie eenmaal goed dominant was) ongeveer 3 mm in 2 dagen. Maar werd ook groter dan gemiddeld voor íe sprong (dus meer dan 20 mm) Als iemand nog een voorbeeldje wil zien van ovutests: ze staan nu nog in m'n album! (Van het weekend is de verhuizing dus dan zijn ze weg )
Gisteren FM gehad en een eiblaasje van 40mm die op knappen staat (volgens bloedwaardes), nu flink klussen, ondanks griep bij mn man. Net ovulatietest gedaan en die was ook positief. Ben zo blij, eindelijk een keer een eisprong! Erg spannend allemaal. As dinsdag weer FM om te kijken of ie ook daadwerkelijk gesprongen is!
Nightelf ik kan je gevoel delen, heb zelf ook eens een eisprong sinds aug/sept die ik aan zie komen. fijn he? Net ook vruchtbaar slijm en onderrugpijn dus hij zal snel springen denk ik.. goed klussen he! succes
luukske: spannend zeg ik denk dat als er een streppje staat en op de ander nog een dat je dan gewoon lekker zwanger bent. joepie! ik duim nog even door voor je! nightelf: jeetje 1 van 40 mm wat een joekel als daar geen goed eitje uitkomt! lynnes: ik heb van mijn gyn gehoord toen ik zo blij was met een positieve ovu test dat het wel kan werken maar niet 100 procent zeker van kan zijn omdat wij inderdaad met pco een verkeerde uitslag kan komen, maar ja het lichaam is nou eenmaal een vreemd apparaatje haha.... voor alle andere hee; veel succes weer meiden. hier vandaag op dag 14 van mijn cyclus vanmorgen heel veel, echt heel veel vruchtbaar slijm gehad... haha maar verder vandaag alleen een beetje glibberig met afvegen..... gister had ik wel behoorlijk last van mijn onderrug....... ik hoop zo dat hij op springen staat, aangezien ik geen follikelmetingen krijg weet ik niet hoe groot hij ongeveer is...... ik hoop het zo.........
Gizmotje doordat ik meting heb gehad weet ik dat er eentje aan zit te komen, met pco test je idd vaak vals. heb sinds vanmiddag ook onderrugpijn en vruchtbaar slijm dus bij jou ook grote kans dat er een ei komt! dus ook aan de klus
Even een vraagje, heb vandaag een beetje zeurderig gevoel onder in mijn buik, eigenlijk voornamelijk links. Ook had ik wat witte afscheiding in mijn slipje. Kan dat een teken zijn dat er een eitje groeit? Of is dat wishfull thinking? Luuske begrijp je wel hoor, maar ik ben stiekem positief. Ceacilia hoop dat je een heerlijke dag hebt gehad! Elke hoe voel jij je, al echt zwanger?