Ik wist niet dat je met PCO een valse ovulatietest kunt krijgen. Mn gyn adviseerde me gisteren zelfs om vandaag met die testen te beginnen en heeft het daar verder ook niet over gehad. Gizmotje: Ik vond 40 mm ook wel erg groot, maar mn gyn zei dat het wel vaker voorkwam. Ze was eerst bang dat een 'gewone" ovariumcyste zou zijn, die heb ik nl in oktober ook gehad en die veroorzaakte zoveel klachten en op een gegeven moment zelfs een bloeding in de buik dat ze die operatief hebben verwijderd. Ik was ook erg blij dat uit de bloedwaardes bleek dat het een follikelcyste was! Ik las dat het voor meer dames de komende dagen/weken spannend wordt! Succes!
haha toen ik vanmorgen de draderige afscheiding had gezien meteen druk aan de slag gegaan haha wil geen kansje laten schieten haha ik duim voor alle meiden dat we een mooie eisprong krijgen.
meiden, ik zie idd wel een streep, maar dat bruinverlies zit me echt niet goed, is vandaag iets maar dan gisteren.....baal er gewoon van
Luuske ik zie een geweldige streep! Hoop dat dat bruinverslies helemaal niets betekend! @Meiden bedankt voor de felicitaties. Geweldige dag gehad. Boef is enorm verwend. Aan het eind van de avond kwamen bij mij wel veel emoties los. 2 jaar geleden dat ik mama werd... Wat gaat de tijd hard. Wat is mijn zoon geweldig. Heb even heel erg zitten huilen. Ga morgen weer even verder jullie verhalen lezen.
goeiemorgen meiden, hier is het bruinverlies nu iets meer.....dus ik denk dat dit op een vmk uitdraait....vertrouwen heb ik niet....en testen doe ik voorlopig niet meer....
Luukske, nog niet de moed laten zakken hoor. Ik heb wel vaker gehoord van meiden die wat bruinverlies hadden en die hebben nu een prachtig kindje. Liefs Zora
Winnie Pooh: jammer meis, wat moet je nu doen, want ik zag geloof ik dat dit je laatste clomidronde was.. of weet je het nog niet? Luukske: het is wel een streep hoor! Hopelijk gaat het gewoon goed komen en bruinverlies kan nog 2 kanten op gaan, meerdere zwangeren hebben het. Ja ik weet het er gaan er ook een hoop niet goed, maar het blijft 50/50. Zora: hoezo denk je dat het op niets uitdraait deze ronde? Heb je al veel ongiverschijnselen? Naatje: hoe gaat het bij jou met de IVF? Caecilia: ik snap het meid, ze groeien ook zo hard. 2 alweer hé.. hopelijk krijg jij snel een mooi 2de kindje. Gizmootje: vruchtbaarslijm klinkt goed, klussen dan maar hé! Nightelf: 40 mm! Dat is echt groot zeg, die moet niet te missen zijn toch Elke: voel je je al echt zwanger? Morgen echo toch, ik duim voor je voor een hele mooie echo.. spannend allemaal hoor.. Hier is het bloedverlies eigenlijk maar heel minimaal geweest. Maandag begon het met rood, dinsdag was het in de middag al oud bloed en gisteren weer rood, maar nu sinds gisterenavond weer bijna niks, nu ook niet meer nog heel lichtjes. Het is snel gedaan dit keer. Nu kunnen we weer lekker verder, hoop ik tenminste en dat het niet weer een hele lange cyclus wordt of helemaal niets. Volgende week begin ik gewoon weer met ovutestjes. Maar ik blijf elke keer zo misselijk. Ben al vanaf nieuwjaarsdag 's morgens elke keer misselijk en 's nachts slaap ik heel slecht. Dit had ik ook toen ik de laatste keer zwanger was, maar ik ben toch echt ongesteld geworden. Het zal wel bij mijn ongesteldheid horen denk ik. Vanmiddag word ik terug gebeld door mijn gyn en dan gaan we overleggen over hoe en wat.. Liefs Jojoba
@Jojoba en Caecilia en de rest ook natuurlijk. Bedankt voor jullie medeleven. Ik heb 28-1 een gesprek bij de gyn óf en hoe we eventueel verder gaan. Tot die tijd heb ik nog één ronde clomid gekregen, zodat het geen verloren ronde is. Weet echt niet hoen u verder....ik had gezegd dat ik niet verder de MMM in wilde en alleen nog clomid zou proberen voor een tweede kindje. Maar ja, dat is nu wel op. Mijn gevoel zegt echt dat ik hier nog niet klaar mee ben en ik kan dus nog niet stoppen. Maar om eventueel verder te gaan, moet je wel met zijn tweeen zijn en ik ben bang dat mijn man dat neit wil. Nou ja...nog één ronde clomid en hopenlijk is een eventueel vervolg dan niet meer nodig. Groetjes Winnie.
@Winnie, ik ga na deze ronde spuiten. Is vooral voor mij intensiever maar verder is het kwa behandeling gelijk aan Clomid. Dus nog geen IVF of inseminatie oid. Misschien is dit voor jullie toch ook een optie.
@jojoba, idd even testen @winnie, hier hetzelfde, mijn man wil ook niet verder gaan voor een 2e..... zit vandaag flink te dubben....misschien dat ik na 2 rondes Clomid ook gewoon stop....dan mocht het gewoon niet zo zijn.... nu toch wel veel bruinverlies vanochtend......
Luukske, verdorie dat bloed moet weg blijven... Winnie, Wij zitten in de mmm voor ons 3e kindje....ook wij hadden nooit gedacht dat we zo ver zouden gaan. Volg je hart! Ik duim met je mee dat het de volgende ronde raak zal zijn! jojoba, ik zou geloof ik een testje wagen... all, hier gaat het afegzien dat ik erg moe ben van de decapeptyl wel goed. Straks heb ik de intake en de eerste behandeling bij de acupunctuur, ben weer benieuwd! Vanavond moet ik mijn laaste pil nemen en dan zal ik waarschijnlijk begin volgende week ongi gaan worden, ik hoop voor de laaste keer de aankomende 9 maanden!
Hey Lusske, Ik heb weken bruin en rood verlies gehad en er groeit toch een mooi mannetje in mijn buik! Dus je bent zwanger tot het tegendeel is bewezen en je hebt een duidelijk streepje op je test staan! Probeer er van te genieten! Liefs Ylona
hoi lieve meiden, dank jullie wel voor deze lieve en bemoedigende woorden..... ik ga gewoon nu niet meer testen tot na het weekend, bruinverlies is gewoon wat meer vandaag..... voel me gewoon ook (nog) niet zwanger....
@ Jojoba: Mijn gevoel is nergens op gebaseerd hoor, alleen ik geloof gewoon bijna niet dat wij ooit zwanger worden, heel raar, of ik durf het niet te geloven uit zelfbescherming. Ik voel verder ook niets maar zit nog geen week na de IUI dus dat zegt niets. En jijzelf misschien een testje wagen Jojoba, of heb je dat al gedaan? Je weet maar nooit. @ Naatje: Ik hoop zo dat deze poging raak is voor jullie. Heel veel succes, het lijkt me een vrij intensief traject. Knuffel! @ Caecilia: Wat denk jij van deze ronde? Voel je wat of niet? @ Luukske: Ik blijf er ook bij hoor dat je de moed niet te snel moet opgeven. Kop op! @ Winnie: Ik wist voor wij de MMM ingingen al dat ik waarschijnlijk tot IUI zou gaan en niet verder. Maar nu het einde in zicht begint te komen met nog maar 5 behandelingen te gaan, krijg ik het weleens benauwd en denk ik er al serieus over om hierna als het niet lukt toch voor IVF te kiezen. Alles gaat stapje voor stapje, volg je hart en kijk hoever je het aankan. Succes!