wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Zora, ik heb het gevoel dat de duivels eraan komen. Maar zeker weten... dat nu ook weer niet.
    Ik ken die zelfbescherming. Had ik met mijn zoon ook. En die is er toch echt. Dit keer begon ik met veel minder angst... en nog niets...

@Winnie, bij onze zoon had ik ook gezegd Clomid en niet verder. Maar achteraf weet ik dat ik all the way zou zijn gegaan. Wat Zora al zegt stap voor stap en neem de tijd. Maar neem ook geen besluiten waar je later veel spijt van kan krijgen.

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ehm...Luukske...heb je test net even bekeken, enne...da's geen indrooglijntje hoor! Da's een zwangerlijntje! :confused:

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Volgens mij is het ook een zwanger-lijntje! Van dez3e kant alvast een voorzichtige felicitatie :thumup:

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    He Meiden,

Even een berichtje uit het o zo koude Brabant brrrrrrr

Luukske, ik heb ook 3 dagen bruin verlies gehad. Ws rond mijn Nod (weet niet zo goed wanneer die had moeten zijn :oops: ). Daarna is het gestopt.
    Kan toch ook heel goed innesteling zijn. Maar wat je zelf ook zegt: het kan twee kanten op. Ik hoop in ieder geval voor jou de goede! Laat deze week maar snel voorbij zijn :) (en de test is echt positief!)

Jojoba, ik zou zeker even een testje doen. Ik had ook het slechte slapen. Misselijk komt nu pas, maar zou het toch graag zeker willen weten als ik jou was ;)

Ylona, hoe voel je je? Heb je al veel spulletjes voor je mannetje gekocht?

Naatje, wat goed dat je ook aan de acupunctuur gaat. Raak er steeds meer van overtuigd dat het echt heel positief werkt! Spannend deze poging. Wij zijn hier in dit topic ook nog niet zo thuis in IVF. Doe mn best om alles goed te volgen. Dr W is echt heel fijn. ik heb hem een keer gehad toen Dr R naar een lezing was. Heel vriendelijke man! Hoop dat hij goed werk gaat verrichten bij jullie :D

Caecilia, het spuiten is echt fijn hoor en voor de artsen veel beter te doseren dan clomid. Je had je spuitinstructie toch ook al gehad?

Winnie, heel veel succes deze ronde. Een stap verder gaan is altijd lastig, maar de wens naar een beepje is zo GROOT. Je hebt na clomid nog heel veel opties. Neem de tijd en haast je nergens in. Ze kunnen heel veel!

Gizmo, veel succes op het wachtbankje!

Nightelf, had je ook last van eipijn? Zo'n joekel kun je best voelen denk ik...

All, :pale: :pale: :pale: ...
    Erg misselijk.... Had ook de afgelopen dagen weinig energie. De eerste weken zijn altijd zo bleh.... Maar morgen de eerste echo! :D Ik hoop zo dat het allemaal goed is. Van tevoren nog even langs de acupuncturist. Die mag m dan van mij altijd even "vastspijkeren" hihi. Zal morgen even laten weten hoe het gegaan is. Hoef pas om 18.00 dus zal niet zo vroeg zijn...

Liefs Elke

5. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Elke, gisteravond wel behoorlijke krampen in mn onderbuik gehad, kan best eipijn zijn denk ik... Tis nu weer helemaal over, gelukkig.

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden, jullie horen zo snel mogelijk van me.....of dat ik op rood mag of toch op roze....

groetjes

7. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    jeetje wat een hoop gebeurt in zo een korte tijd.... en wat spannend is het allemaal........ pfff duim voor je hoor luukske.........

hier vandaag geen buikpijn, alleen wel last van mijn onderrug.... mijn temp daalde vanmorgen even dus hoop dat hij morgen flink omhoog gaat..... maar zit nu op dag 16 en dat zou voo rmij wel een hele snelle eisprong zijn maar we duimen.........

elke: balen dat je zo misselijk bent maar dan weet je wel echt dat je zwanger bent even doorbijten nog... succes en veel plezier morgen bij de echo........

naatje: ik hoop dat het je laatste menstruatie wordt in een hele lange tijd!

oh ja voor dat ik het vergeet te vragen zijn jullie allemaal aan het oefenen voor een 1e wondertje of een 2e wondertje of misschien zelfs een 3e wondertje?
    wij zijn aan het oefenen voor ons 1e wondertje...........

doei doei

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Luukske: dan MOET je morgen wel weer testen. Vanaf morgenmiddag ligt de site plat tot zondagavond (en ik kan niet zo lang wachten! :confused: ;) )

@Gizmotje: Frumpie krijgt een hele grote zus en een trotse grote broer! ;)

@Elke: baluh dat je zo misselijk bent. Heb er helaas ervaring mee :( Sterkte!

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Gizmotje: wij zijn aan het oefenen voor ons 1e wondertje!

Deze maand ws geen geluk, mn man is te ziek, heeft de griep goed te pakken. Eindelijk een eisprong en dan nu dit (grom).

10. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Wahaat! De site zolang plat.... ojee ga jullie missen :(

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    jemig... wat is er veel geschreven.... en helaas niet allemaal vrolijk berichtjes....

Ceacillia kan me voorstellen dat je soms even je tranen op de vrije loop moet laten... het lijkt me inderdaad ook intensiever om te spuiten... maar net wat je zegt.. de behandeling lijkt op clomid maar dan vaak met beter resultaat..

he winny wat jammer meid.... ben benieuwd wat je na deze ronde gaat doen? maar mischien is deze ronde wel gewoon raak.

Jojoba wat raar allemaal die klachten... heb je daar geen raar gevoel bij? zou je niet toch een klein testje voor de zekerheid doen?

Luuske jemig meid.... nog niet zo snel opgeven hoor.... ook zonder clomid zijn mensen vaak helemaal niet binnen 6 maanden zwanger... en trouwens dat streepje van jou... ik had ook zulke testen... zijn veeeel duidelijker dan die van mij en ik was echt zwanger... dus ik weet zeker dat jij ook zwanger bent... maar ik kan me voorstellen dat je door dat bloedverlies twijfeld? maarja kijk naar mijn schoonzus... en zoveel meiden hier... je bent op dit moment zwanger... totdat iemand inderdaad zegt dat het niet zo is....en dat bloed blijft gewoon weg...

Naatje jemig ..... alweer bezig voor ivf... ik ben er ook niet zo in thuis.... ik vind het ook zo moeilijk om iets te schrijven.... om je nou in ieder geval een goede punctie te wensen vind ik ook weer zoiets stoms... dus ik hoop dat er lekker veel eitjes aan het groeien zijn...dat is de bedoeling toch zoveel mogelijk zonder dat het gevaarlijk word? oh ik hoop zo dat dit hem dan word...

Zora heel herkenbaar je gevoel..... de stille overtuiging dat het bij jou vast niet gaat lukken...je verstand weet dat er levende zaadjes zijn en dat ze ook nog bewegen al is het niet zo snel.. en dat clomid prima helpt voor een eisprong... maar toch denk je dat het bij jou vast niet gaat lukken.... ik had dat gevoel ook.... het was ook de enige gedachte die ik erover had... ik denk inderdaad dat dat een soort zelfbeschermingsmechanisme is..... weet je... ik heb bij jou helemaal niet het gevoel dat het niet gaat lukken.... ik weet niet waarom...
    ze doen echt geen iui als je geen kans hebt... en jij vind die 2,3? miljoen weinig... de criteria is een miljoen over na opwerking bij ons in het ziekenhuis dus dat is ruim 2 keer zoveel.......houd moed ! en dat je niks voelt kan kloppen ik voelde tot week 7 niks....

Elke hahaha lekker he die bleh weken.... hier nog iemand... het gaat wel beter maar ben toch niet helemaal van het spugen af.. oh meid ik hoop op een prachtige echo morgen! hoop dat ik je berichtje nog op tijd kan lezen... maareh betekent dat ook al onze foto,s gaan verdwijnen?

Tezzz was alles goed bij de vlos... zag dat je de 6e bent geweest..

hier alles goed... maar "verbouw" syndroom is weer begonnen... ik heb zin om mijn man met een hamer op zijn hoofd te slaan op dit moment grrrrrrrrr ik denk dat ik van de week bij schoonma ga slapen.... sjonge wat een gedoe... manlief is een klein driftkikkertje...... moe word je ervan......maarja dat schijnt bij een verbouwing te horen... volgens mij als je dat met 2 vrouwen zou doen zou je fluitend zonder problemen zo,n verbouwing doen... mars komen ze vandaan toch?

xxxxxxx

jose
    xxxxx jose

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden,

GAME OVER.... :cry: :cry: :cry:

heb ontzettende buikkrampen, gewoon om misselijk van te worden, voel me echt niet goed.... :cry:

die klote :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: zijn gekomen......

13. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Goedemorgen meiden,

Joseetje: Thanks voor je opkikker. Doet me wel goed. Jij schiet echt op meid, je gaat hard op de helft aan.

Gizmotje: Wij zijn ook bezig voor ons 1e wondertje.

Tezzz: Nog 8 weekjes meid, wordt spannend.

Caecilia: Ik hoop dat je gevoel geen gelijk heeft end at je ongi lekker 9 maanden wegblijft.

Elke: Bah! de hele tijd misselijk lijkt me best verveled. Knuffel.

Luukske: knuffel meid, ongi al doorgebroken of alleen krampen?

Gister was ik alleen thuis en was op een gegeven moment aan het denken over zwanger zijn, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit met zo'n dikke buik loop. Maar ik verlang er zo naar.

Liefs Zora

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoi lieve meiden, nog even berichten voor we de lucht uitgaan... pff zal wel even afkicken zijn.

Luuske, meid wat vervelend! is het al echt doorgezet? Zo ja dan heeft er denk ik toch wat gezeten, want een streepje krijg je niet zomaar...

Zora de moed erin houden hoor!

Gizmotje wij gaan ook voor de 1e

Ceacila voor jou nog even spannend, we blijven duimen hoor.

Nightelf 40 mm?! Dat is groot, dacht altijd tussen de 18 en 22 mm ofzo dat ze werden, die zul je dan best voelen denk ik?

Joseetje blijf je uit de buurt van het gereedschap meid hihi

Tezz, het begint op te schieten voor jou meid, voel je je goed?

Elke hoop dat je wat minder misselijk bent dit weekend, maar zwanger dat ben je!

Vanmorgen weer een FM gehad. Baarmoederslijmvlies is weer wat gegroeid en ook 2 eitjes. Aan de linkerkant, dus had het toch goed gevoeld. Nog geen joekels 1 van 13 en 1 van 14. Maar weer zei ze dat het met Clomid iets langer kan duren, dus wel gerustgesteld. Zondag mogen we weer terugkomen voor nog een meting. Ze verwacht dat ik mijn eisprong zondag of maandag heb. Had niet verwacht dat mijn vriendje zo blij/opgelucht was, hij werd er een beetje hyper van haha. Nou wil hij vanavond niet met mij klussen zei hij, (die gok durft hij niet te nemen)want dan zijn ze zaterdag, zondag en maandag een stuk sneller hoopt hij...

Voor iedereen die ik vergeten ben een heel fijn weekend. Knuffel, van een toch wel erg opgeluchtte Leonizzie

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden, hier is het nu echt heel hevig doorgekomen.....krampen zijn niet normaal meer....

idd heb met verschillende testen getest, en had echt op alle een 2e streepje, mijn gevoel zegt ook dat er iets heeft gezeten, maar het heeft niet zo mogen zijn......

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    He bah meid, vind ik echt heel erg voor je, had het zo gehoopt. Hou de moed erin voor de volgende ronde he? Wie weet helpt het wel dat je nu wel wat zwangerschapshormoon in je hebt, dat zeggen ze toch wel eens? Dat je dan vruchtbaarder kan zijn? Knuf

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Luuske, meis wat afschuwelijk.... heel veel sterkte en hoop dat je de moed weer bij elkaar krijgt voor weer een ronde!

@Leonizzie, er gebeurd dus wat dat is fijn.

@Zora, hoop zo dat ook jij eens met die dikke buik mag pronken.

Hier nog geen duivels. Gisteren wel kramp maar niet echt heel erg. Gisteravond in bed deden mijn tepels opeens erg veel pijn heel vreemd. Vandaag wat zure oprispingen...maar dat kan ook liggen dat ik niet onbeten heb en wel op verjaarsvisite (lees veel thee en een taartje :)) ben geweest ;)

18. Niet meer actief

Luukske, bha wat afschuwelijk...dikke knuf!

Leoniezzie, dat ziet er al mooi uit, ik dat je follikeltjes nog ff lekker door zullen groeien!

Tezzz, dat schiet al weer lekker op, nog 8 weekjes...lijkt nog zo kort geleden dat je positief teste

Joseetje, succes met de verbouwing en je mannetje ;)

all, fijn weekend, helaas kunnen we van het weekend niet op de site...tot zondag lady's!

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    Lijkt inderdaad alsof het gisteren was :rolleyes:

Joseetje, succes met de verbouwing van je mannetje ;) :)

@Luukske: gatver wat naar! Heel veel sterkte meid! Klinkt helaas erg als een vmk :(

Hier alles ok trouwens. Schaambeen en rug hebben er geen zin meer in, dus da's ff wat minder. Maar frumpie doet het prima! :D

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Naatje! jou was ik helemaal vergeten (schandalig) heel veel succes dinsdag he? want dan gaat het toch allemaal weer beginnen? BE ZEN, haha als dat lukt. Maar echt ik ga zo hard van voor jou duimen meid deze ronde !

Tezz, was toen nog niet op het forum, maar jij hebt nog een kleintje, (zag ik even in je album, mooie buik heb je) heb je die ook met behulp van Clomid gekregen? Of gebruikte jij geen Clomid?

Ik voel nu helemaal geen zeurderige pijn vandaag in mijn onderbuik, zullen mijn eitjes dan wel groeien? Tot zondag blijft het gewoon denk ik voor mij spannend of ik op 100mg goed reageer. Ik vind zelf mijn eitjes wat traag, maar misschien zijn ze gewoon ook lui, net als ik de afgelopen weken. Ben denk ik ook zo opgewonden erover omdat dit voor mijn gevoel dan voor het eerst echt ECHT is. Hiervoor wist ik uberhaupt niet of ik een goede eisprong had en nu, wanneer ze goed groeien, zal ik dan ook voor het eerst echt wachtweken in gaan. en dat vinden wij hier toch wel super spannend..!

Share This Page