wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    luukske: ohhh nee wat jammer nou,, vind het erg vervelend voor je heeeeeel veel sterkte meis...

voor alle andere meiden,,, tot na het weekend hoe lang duurt de verhuizing en waar gaan we heen? haha wel gewoon zwangerschapspagina?

hier veel ei pijn, en lage rugpijn,, hoop echt dat hij op springen staat we zijn goed ana het klussen dus hoop dat het allemaal mee zit!

kusjes

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    He Meiden,

Even ego:

Hij doet t!

Zijn echt helemaal blij :D

Ongeveer 6 weken en 5 dagen. 27 augustus uitgerekend...
    Mogen over 2,5 weken terug. Dan zijn we die enge 9 weken voorbij.
    Ook wilde de arts graag dat we een nekplooimeting laten doen.
    Voor onze eigen gemoedsrust :confused:
    Dat doen we dan maar...

Allemaal een heel fijn weekend!

ps veel sterkte voor Luukske, echt super balen meid :cry:

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Luuske ach meid... dit vind ik heel erg.... een vroege miskraam.... afschuwlijk.. je voelt toch vreugde als je zo,n 2e streep ziet.. en hij stond er echt.... he bah meis....

Zora dat gevoel ken ik maar al te goed... er zo naar verlangen maar het gevoel hebben dat het nooit gaat lukken... luister niet naar je gevoel... mijn gevoel had het ook mis... elke had dat gevoel ook en werd ook zwanger... haan had dat gevoel en werd zwanger.... dat gevoel... is geen werkelijkheid.... en ook geen voorgevoel.... je bent gewoon vreselijk bang dat het niet gaat lukken.... en het duurd nu al zo lang...

Elke oh wat goed meid.... tuurlijk kom jij deze keer netjes die 9 weken door.... en 12 weken.... en 17 weken.... en dan de bevalling.... fijn hoor!

tezz balen zeg dat je lijf zo protesteerd.... en met je andere kids zal er van rusten wel niet veel terrecht komen....

nou hier de vredespijp maar weer gerookt met manlief..... gatver wat haaaat ik verbouwen..... bah bah bah...... en ik moet misschien ook een grote pleister op m,n mond plakken.... ik kan gewoon m,n mond niet meer houden...... dat zijn volgens mij echt die hormonsters...

xxxxx jose

4. Niet meer actief

Elke, wat een geweldig nieuws meid! Nu lekker genieten! :)

5. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hè Luukske, wat ontzettend balen meid.. ik wil je even veel sterkte wensen..

Zora: ik ken het gevoel ook helaas. Ik zie mezelf ook nooit met een dikke buik rondlopen. Denk ook echt dat het niet voor mij is weggelegd. Maar er komt echt een hele mooie baby voor iedereen hier. Echt waar heb vertrouwen. Ik weet dat ik het ook niet heb, maar probeer toch af en toe positief te denken..

Gizmootje: ik hoop op een mooi ei voor je, de eipijn klinkt goed!

Jeetje Tezz, nog 8 weken, dat gaat inderdaad snel! Wel balen dat je lichaam er geen zin meer in heeft. Nog even doorzetten meid.

Joseetje: gelukkig heb je de strijdbijl weer begraven met je mannetje. Hoe gaat het verder met de verbouwing?

Caecilia: spannend hoor, mijn hoop is nu op jou gevestigd. Wie weet...

Elke: YES! Wat goed! Altijd leuk eens een keertje goed nieuws hier!

Liefs Jojoba

6. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Daaag meisjes, volgens mij gaat de stekker zo uit de site... Tot zondag of maandag!

7. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Game over vandaag is weer dag 1...

8. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ceacila wat balen meid! Echt balen dikke knuf

Ik dacht dat deze site eruit lag dit weekend, maar toch nog niet?

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Caecilia,

Super balen...
    Duurt ook al lang. 7 rondes clomid :(
    Hoop dat het spuiten zorgt voor een wondertje :D

Liefs Elke

10. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

ah nee caecilia, wat balen zeg...dikke digiknuffel.

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje> PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, halaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 start pil voor 4e IVF voor 3e kindje
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid en Pregnyl
    Caecilia> 7de ronde Clomid 50 mg. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,helaas resistent voor clomid... nu eisprong uit mezelf denk ik....
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 110 mg Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje.
    Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.
    Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 2e ronde

ZWANGER:
    Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger
    Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus

GEBOREN:

AGENDA:
    18-1 Zora NOD
    28-1 Winnie Pooh gesprek gyn hoe nu verder
    28-1 Elke echo, 9,5 weken

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, vandaag gaat het redelijk....gisteren gewoon een klote dag gehad.....

13. gizmotje

gizmotje Actief lid

Sep 30, 2008
    138
    0
    0
    hallo allemaal......

ceacillia: wat balen zeg meid... sterkte ermee.........

luukske: hoe is het met jou? zijn die rot duivels toch nog doorgezet....... ik hoop toch nog voor positief nieuws...............

elke: voel je je al zwanger meid?

voor allemaal... houd de goede moed erweer in en een heel fijn weekend......

hier nog steeds wat onder buikpijn links.... en last van mijn onderrug er ook nog bij..... maar mijn temp bleef zoals gister hangen op 36.2 nu maar hopen dat mijn eitje wel gesprongen is of gaat springen en mijn temperatuur lekker omhoog gaat... duim duim duim......

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Ik heb zelfs al 2 kids (zie blz 2 van foto-album ;) ). Van allebij met 1 poging (dus 1 onveilige vrijpartij) raak. :confused:
    Kun je nagaan van hoe ver wij hebben moeten komen toen het opeens niet wou lukken, we naar de gyn moesten en ik zelfs aan de clomid moest ;)
    En achteraf gezien heb ik waarschijnlijk al pco gehad toen ik zwanger werd van de tweede :confused: Onze kids zijn echt ENORME wonders! :confused: :D

Bedankt voor het compliment over mijn buik! Ben er ook echt supertrots op! :D

@Caecilia: gatver, weer op rood :( Hoop dat de spuiten beter gaan werken :(

@All: drukke dag gehad, dus nou gauw slapies doen ;)

Laterrrr!

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Hoi meiden nog steeds in de lucht dus even berichten. Moet om 11.30 naar de gyn voor de 3e FMBen benieuwd of ze zijn doorgegoeid. Niet zo sterk als van de week, maar nog steeds voel ik wat links af en toe, dus heb goede hoop.
    Gisteravond voor het slapen gaan dus goed geklust haha. Het was echt schattig, omdat mijn vriendje zich nu goed bewust is dat we kans maken (dat het nu voor het echie is) wilde hij het perse voor het slapen gaan zodat we de tijd hadden en dat ik dan ook een hele nacht kon blijven liggen met hem ernaast. Hij wilde ook "lieve" seks, want wie weet... Ik vond het best aandoenlijk. Toen we klaar waren zei hij: Niet bewegen hoor wacht! en pakte toen een kussen, gooide mijn benen omhoog en legte die onder mijn billen :confused: toen gaf hij me de opdracht dat ik zo maar moest blijven liggen en in slaap vallen! 5 min. later ging hij checken of mijn bips echt voldoende omhoog lag... Ik werd er een beetje giebelig van, had dit niet helemaal verwacht. hihi, wel schattig.

16. Niet meer actief

caecilia, balern meis...dikke knuffie!

Luukske, ook voor jou een dikke knuf!

Leonizzie, hihi klinkt echt super lief! Succes bij je fm!

17. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Yes! Eitjes gelukkig weer gegroeid. 1 van 18.6 en 1 van 17.8. Verwacht wordt dat ik dinsdag eisprong heb, dus banner maar even aangepast. Omdat het zondag was nu een andere gyn (man). Deze zei dat om de dag seks echt beter was en zei dat het het beste was wanneer we morgen weer seks hadden, tenzij we hele erge zin hadden... Terwijl de andere gyn zei dat het rond de eisprong elke dag goed was. Nou ja we zien wel, in principe gaan we voor morgen.

Caecila hoe gaat het met je meid? En met jou Luuske?

Tezz, ja echt wonderlijk jouw verhaal! Hoe oud is jouw jongste? Want dat is nog echt een kleintje toch?

Gizmotje en denk je dat je eitje gesprongen is? Werkt dat tempen. bij jou? Bij mij dus echt niet, de gyn werd er niet wijs uit. Doe het nu voor mezelf. Had ma temp.dip van 36.6 en in 3 dagen tijd gestegen naar 37.2 en vanochtend weer 37.0. en zal di. waarschijnlijk eisprong hebben. Ik snap niet waarom het bij mij niet werkt zoals bij anderen?

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Leonizzie: mijn dochter is begin oktober 7 geworden en m'n zoon wordt volgende week al weer 5 :confused: Mijn dochter is nogal groot voor haar leeftijd, maar gelukkig is onze zoon gewoon heel gemiddeld, dus nog wel echt ons 'kleine jochie' ;) Moeten we alleen niet zeggen, want hij is STOER en GROOT hoor! :)

Wat fijn dat je eitjes weer goed gegroeid waren en dat je vriendje zo lekker meewerkt! Hier in het zh raadden ze ook aan om de dag te vrijen. Ik deed het zelf volgens het smep-principe, dus om de dag en bij een posi ovutest 3 dagen achter elkaar. Heeft goed gewerkt ;)

Dames, geen tijd om verder te reageren helaas. Ben nog erg druk in huis met de babykamer en ...eigenlijk de rest van het huis ook :rolleyes: ;)

Dikke knuffel voor iedereen die er om zit te springen en voor de rest natuurlijk ook ;)

Laterrrr

Liefs Tezzz

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Oh sorry Tezz alweer 5 joh. Kwam omdat ik een baby in de box zag liggen! maar dit is waarschijnlijk een oude foto x

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Leonizzie: die foto had ik er in gezet om onze bijzondere box te laten zien (die is namelijk 6-hoekig). De beeb die er in ligt is onze dochter. Was haar eerste intocht van sinterklaas op tv (ze was toen 6 weken oud) :)
    Maar onze zoon zag er precies hetzelfde uit hoor, als baby ;) Rarara...hoe zal frumpie eruit gaan zien? :rolleyes: ;)

Share This Page