Net 2de injectie gezet. Beetje vreemd op het dames toilet Doet meer pijn dan gisteren. Maar niet zo heel erg hoor.
Elke, afgezien van wat bruinverlies nog geen ongi...ik ben vanmiddag teruggebeld en ik hoefde vandaag niet te komen, ik mag nog een paar dagen afwachten. Zodra mijn ongi is doorgezet plannen we een nieuwe datum!
redu: gefeliciteerd! hoera........ ceacillia: gelukkig valt het je mee die injecties.... ik vind het heel dapper van je hoor! maar ja voor een beeb doen we alles he? dazwa: welkom bij ons! voor alle andere: heel veel geluk weer doeii
Elke, valt nu wel mee hoor. Ik ben blij dat we nu eindelijk weer verder kunnen. Ik hoop zo dat ik een ei uit mezelf krijg, anders moeten we het weer opwekken met Provera en dan clomid en zijn we weer 3 maanden verder. En jij, voel je je al echt zwanger? Caecilia: raar lijkt me dat dat spuiten. Gaat het allemaal we goed. Hopelijk groeit er snel iets moois. Naatje: wat jammer dat je je afspraak moest verzetten. Hopelijk komt je ongi snel. Liefs Jojoba
\/ ik ben ongi geworden...hihi heel gek dat je daar zo blij mee kunt zijn Straks de kliniek maar weer bellen voor de uitgangsecho te plannen en om half 11 naar de acupuncturist.
Super Naatje! Volgens mij hier ook ongi onderweg hoor. Ik was me gisteren toch chagrijnig op mannetje. Op een gegeven moment keken we elkaar aan en wisten we het allebei: Ongi komt eraan.....dus ik stel me nu echt in dat het wachten word op ongi. Heb trouwens ook 1 hele grote puist heb ik ook altijd als ik ongi moet worden.
@naatje, superrrrr....kunnen jullie verder...... @zora, hoop dat het niet zo is, maar zelf voel je het het beste......had ik vorige week ook, anderen zeiden blijf positief, maar lichamelijk merk je het toch wel......
Zora, ik hoop dat je het verkeerd hebt, maar helaas weet ik ook dat je je lichaam heel goed kent... all, ik heb mijn 1e behnadeling bij de caupuncturist er weer opzitten, was echt super relaxed! Vrijdag moet ik bellen voor een nieuwe afspraak als ik weet wanneer ik mag gaan stimuleren. Ik heb nu ook chinese kruiden gekregen ter ondersteunig, ik hoop zo dat het werkt!
Misschien een dom vraagje, maar eh ik doe de laatste tijd buikspieroefening omdat ik dus door mijn ongevalletje niet heel veel beweging heb en ik toch wat wil doen. mag dit ook wanneer je zwanger ben? Niet dat ik denk dat ik dat nu al ben, maar wil niet dat ik dat elke dag lig te doen terwijl dat misschien helemaal niet goed is? Elke met het voetje (ik noem het zelf varkenspootje) gaat het redelijk. Hij is nog erg gezwollen, niet alleen enkel maar ook mijn voet en ik belde naar het ZH en die assistente zei dat ik anders maar een afspraak moest maken als ik me zorgen maakte. Even overleggen met de arts is schijnbaar niet mogelijk Dus ik kijk het nog heel even aan. Ga nu een fysio zoeken omdat ik het liefst met mijn voet 45 gr naar buiten loop, want dat doet het minst zeer en recht vooruit is moeilijk, en ik wil in de toekomst niet zo gaan waggelen. Dus even afwachten...
naatje: fijn dat het goed ging bij de acupunctuur meid! ik ga voor je duimen deze ronde! zora: ohh ik hoop het ook niet maar inderdaad je voelt het zelf het beste maar ik ga hopen dat het niet komt hoor... hier heb ik gelukkig mijn eisprong gehad ben zoooo blij! mijn temp ging vanochtend van 36.3 naar 36.9......... en ik heb de hele dag zoooo een pijn in mijn onderrug die uitstraalt naar mijn benen. zo erg dat ik haast niet kan lopen en of zitten..... maar goed ik ben heeel erg blij dat ik nu een eisprong heb op dag 21.... met 150 mg clomid... vorige maand was dat natuurlijk op dag 45 van mijn cyclus ook met clomid 150 mg.... dag allemaal...............
nou dames..... ik heb koorts..... keelpijn..... lage rugpijnen...... dus heb overduidelijk de griep te pakken........ help...... nu weet ik dus nog niet of mijn eitje is gesprongen..... balen.... alhoewel ik wel draderige afscheiding heb gehad en de ei pijn nu wel voorbij is en net als vorige maand pijnlijke tepels heb.... wat denken jullie?
Klinkt als ei hoor gizmotje. Zeker in combinatie met je temp stijging. Als je temp de komende 2 dagen hoog blijft dan kun je echt uitgaan van een eisprong hoor!
Gizmotje, wat balen dat je de griep te pakken hebt, maar ik denk wel dat je ei gesprongen is gezien je andere symptomen. Caecilia, vandag al weer je 4e spuit, fijn dat het spuiten je goed afgaat.