Gizmotje, klinkt als ei hoor, die symptonen heb ik ook altijd. Caecilia, fijn dat het spuiten goed gaat, nu ook hopen op een mooi resultaat. Naatje: Succes vandaag!
Ceacila dat gaat eigenlijk ook snel, dag 4 alweer! Naatje succes vandaag, hopleijk kan je snel beginnen Zora begint nu spannend te worden meid. Je hebt wel klachten, maar nog geen ?
Ff een vraagje: ik zit nu 1 week na mn ei en had vanmorgen ineens roodverlies en later meer roestbruiner. Iemand enig idee wat dit kan zijn, komt het door de Clomid, nu al mn ongi (wel errug vroeg lijkt me) of misschien toch een innestelingsbloeding? Weet iemand trouwens vanaf wanneer je een innestelingsbloeding kunt krijgen? Er maalt nu echt van alles door mn hoofd, had al geen vertrouwen meer in mn lichaam, maar nu al helemaal niet meer! I'm so confused
Voor zover ik weet is de innesteling 4-8 dagen na je ei, dus zou heel goed kunnen. Leonizzie: Ik heb helemaal geen klachten. Ik denk dat ik dit weekend ongi word.
bedankt meiden.... heb gisteravond echte koorts gekregen 39.6 jeetje ik zweette mijn bedje uit bah bah en nu mijn temp van vanmorgen was 38.4......... wat komt dat allemaal rot uit zeg nu griep tegelijk met je eisprong..... maar ja..... wat doe je eraan he? maar inderdaad ik hoop dat mijn ei echt gesprongen is iv.m de andere symptomen... thanks anyway.... nu dus hopen dat de griep snel over is en wachten op het wachtbankje..... nightelf: misschien wel een innestelingsbloeding...ik heb er zelf geen ervaring mee maar je leest het wel vaak.... succes meid zora: maar als je geen klachten heb kan het nog 2 kanten uit he meid...... succes ook voor jou naatje: heel veel succes vandaag meid....... ceacilla: ik hoop ook dat de injecties je een mooi resultaat gaan geven.... hoeveel dagen moet je nu nog spuiten.? dag meiden.....
@Gizmotje, hopenlijk is door de griep je weerstand lekker laag en kan een beebje makkelijk innestellen. Vandaag 4de dag spuiten. Ik moet spuiten tot zondagavond. Daarna maandag naar het zh en dan wordt na de fm bepaald of ik nog meer moet spuiten of dat er al eitjes groeien en hoever ze zijn. Dus in ieder geval 7 dagen spuiten en misschien langer.
Hoi Hoi...even een vraagje. Weet iemand hier het verschil tussen IUI en KIE? Ik dacht altijd dat dat hetzelfde was, maar dat schijnt toch niet zo te zijn. Groetjes Winnie.
Naatje, zie ik goed dat je mag starten? ik zie nu ipv fm gonal f staan in je onderschrift. Wel een enorme dosis maar dat hoort bij IVF... veel eitjes laten groeien. Ik spuit 50IE puregon (broertje van gonal F) dus jij zal er behoorlijk meer van voelen...
Net 4de injectie gezet. Beetje te gevoelige plek gekozen (denk dat ik hier van de week al gespoten heb) auw!
Caecilia, ik ben idd gestart met de gonal-f De uitgangsecho zag er goed uit en ik mocht gaan starten met de stimulatie. Het is idd een enorme dosis, bij de vorige 3 IVF's heb ik ook puregon gespoten 150IE, maar omdat de stimulatiefase toen heel erg lang duurde zoals ook bij de afeglopen IUI's moet ik nu zo'n hoge dosis spuiten.
Heftig hoor Naatje. Hoe gaat het verder met je? Trek je het allemaal een beetje? Ik hoop echt dat deze poging jullie een prachtjaar brengt.
Zora, de druk van deze poging is heel erg hoog, ik ben zo bang voor de toekomst...ik weet niet hoe ik die moet gaan invullen als we geen brusje meer mogen verwachten? De afgelopen 2 en half jaar hebben volledig in het teken van de mmm gestaan en ik kan en wil er niet aan denken welke leegte er straks zal zijn...nee het moet gewoon lukken!
Ik kan het heel goed begrijpen hoor Naatje, ik heb nu al (met toch nog aardig wat behandelingen voor de boeg) soms de angst dat het niet gaat lukken en wat dan? etc. Naatje, deze poging gaat gewoon lukken voor jullie! Dat moet gewoon!
Hallo meiden hoe is het met iedereen vandaag? Naatje fijn dat echo goed was en je nu kan beginnen. Kop op meid!