wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    hai allemaal....

jojoba: inderdaad wat een gedoe, zou het gewoon nog een keer zeggen hoor dat je je er zorgen om maakt! misschien wordt het hem dan duidelijk

marieke: spannend voor jou nog maar een paar dagen, voor mij nog 10 dagen...... spannend...

naatje: succes met je follikelmeting meid!

hier allemaal weer wat rustiger.... wel nog steeds keelpijn maar ja.....ik had vanmorgen geen koorts meer. en mijn temp was netjes 36.9... dus dat maakt wel weer duidelijk dat ik wel mijn eisprong heb gehad! jippie jippie.....

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier nog steeds flinke rugklachten, zal komende week kijken of ik een afspraak kan maken bij een manueel therapeut, omdat ik al eerder fysio heb gehad, en dit maar voor korte duur effect heeft.

Moet eerst eens zien dan ik de med kan afbouwen, maar dat zal nog even duren ben ik bang, moet echt om de 8 uur iets nemen, anders kan ik amper op mijn benen staan.....

verder heb ik even bijgelezen, maar doet me te veel pijn om uitgebreid op iedereen te reageren, sorry!

hopelijk komende week weer wat rust, en dan zien we elkaar zeker weer.....

moet natuurlijk goed fit zijn voor een nieuwe ronde ;)

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Zora, morgen je NOD? Ben heel benieuwd hoe het is. (weet dat je weinig online ging zijn...)

@Luuske, sterkte met je rug. Heb je wel Clomid kunnen slikken naast alle andere medicatie?

@Gizmotje, fijn dat je je weer wat beter voelt en super dat je echt een ei hebt gehad!

@Naatje, logisch dat het allemaal heel snel voelt. Dit is je kans. Dat is super maar ook wat beangstigend denk ik. Succes met spuiten!

@Jojoba, heb je wel weer Clomid geslikt? Schildklier kan voor behoorlijke problemen zorgen. Hoop dat het goed gaat.

Vanavond gespoten op de wc van een restaurant waar we uit eten waren. Haha ik voel me echt net een junkie hoor met mijn naalden op de wc...
    Nog 1 dagje spuiten en dan is het de dag van de waarheid. Ben nog steeds best zenuwachtig. Maar weten is altijd beter dan niet weten... dus kom maar op.

4. Niet meer actief

Gizmotje, fijn te horen dat de koorst weer weg is en dat je nu zeker weet dat je je ei hebt gehad!

luukske, sterkte met je rug!

Caecilia, morgen je 1e FM, spannend...ik duim dat er een(of twee) mooie follikel(s) gegroeid zijn!

5. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    naatje: voor jou heel veel succes deze ronde? hoe gaat het om er niet teveel mee bezig te zijn? werkt dat voor jou?

luukske: sterkte met je rug!

ceaillia: succes morgen met de follikelmeting. ga ook voor je duimen op mooie follikels.......

hier vanmorgen weer een ontzettend mooie temp van 36.8.... de koorts id dus echt weer voorbij! nu nog 9 dagen wachten tot mijn NOD.... en ik hoop toch zo dat ik het niet ga worden hahaha maar ja dat doen we hier allemaal toch?

fijne zondag.. ik blijf nog lekker binnen vandaag want ben nog wel wat zwak... misschien morgen werken... nog even kijken hoe ik me verder voel vandaag :( ...... dag allemaallllllll

6. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    --------------------------------------------------------------------------------

LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje>Bezig voor 3e kindje, PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, helaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 gestart met pil voor 4e IVF 4/1/09 start decapeptyl
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 1e ronde IUI icm clomid en Pregnyl
    Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 1ste ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje> PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21!
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 100 mg Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje.
    Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.
    Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 2e ronde

ZWANGER:
    Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger
    Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Elke29> onverwacht kerstkadootje! uitgerekend 27 augustus

GEBOREN:

AGENDA:
    18-1 Zora NOD
    19-1 Caecilia 1ste FM/zaaduitslag en uitslag bloedtest
    16-1 Nightelf bloedprikken op progesteron, 23-01 NOD
    20-1 Leonie bloedprikken op progestron 27-1 NOD
    22-1 Dazwa84 gesprek met gyn of de diagnose idd PCO is.
    28-1 Winnie Pooh gesprek gyn hoe nu verder
    28-1 Elke echo, 9,5 weken
    27-1 gizmotje NOD dag
    29-1 gizmotje testen?
    3-02 gizmotje naar gyn.....

:rolleyes: wilde dit nog even aanpassen................. vergeten te doen net sorryyyyy

7. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Ben benieuwd of er morgen al iets te zien is. Is pas dag 10.
    Als er eitjes zitten dan denk ik dat ze links zitten (daar voel ik volgens mij iets groeien). Kijken of ik gelijk krijg!

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden, ik had helaas gelijk, gister ongi geworden dus helaas door naar IUI 2.

Zal later even alles lezen.

Liefs Zora

9. gizmotje

gizmotje Actief lid

30 sep 2008
    138
    0
    0
    hai zora: helaas meid... je hebt het goed aangevoeld... op naar de volgende ronde al is het wel weer even slikken... zet hem op meid......

ceacilia: denk wel dat je gelijk hebt hoor met dat je je eitje links voelt want dat voel je zelf als beste.... succes morgen....

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ceacilia, spannend meid, hoop dat er wat zit.....mijn duimen draaien in ieder geval.

@all, zit alweer op dag 10 en hoop dat ik voor mijn ei de medicatie wat heb kunnen afbouwen, we zien wel....

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Zora :( , je kent je lichaam wel heel goed. Vol goede moed op naar de volgende ronde meid. Knuffel

Ceacilia/junkie (hihi), spannend morgen al is het de vraag of je wat kan zien zoals jij zegt. maar een lekker idee is het wel want je weet dat je deze week daar nog een keer heen moet en dan kan je het wel mooi in de gaten houden allemaal.

Gizmotje misschien verstandig nog een dagje thuis te blijven en het goed uit te zieken? Je bent pas net een dag koortsvrij en het is zulk vies weer buiten.

Hoe gaat het met luuske vandaag? Hoop dat het snel over is meid!
    Verder voor iedereen een hele fijne avond gewenst alvast!

12. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Zora meid, jammer hoor... Dikke knuffel en hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk!

Liefs Jojoba

13. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Nightelf > Kan me voorstellen dat je ongeduldig bent! Heb ik ook last van ;). Hoe was de musical?

Jojoba 27 > Ik zou gewoon meteen morgen even bellen hoor! Misschien wordt je een beetje gerustgesteld!

Naatje30 > Veel succes volgende week!

Gizmotje> Hoe voel je je nu? Voor jou ook spannend de komende dagen! Kun je het geduld een beetje opbrengen?

Luukske> Heeft de medicatie voor je rug invloed op je eisprong of de kwaliteit van het eitje? En hoe is het nu met de klachten?

Caecilia> Spannend morgen. Hopelijk is er al wat te zien!

Zora> Wat ontzettend balen! Kop op meid!

Leonizzie > En moet je nog steeds zo vaak plassen ;)

Hier gaat alles goed. Heb de laatste 4-5 dagen wel veel last van hoofdpijn en dus geen last van mijn (.)(.), terwijl ik dat normaal wel heb. Maargoed, misschien let ik overal wel veel te veel op. Pffff, de tijd gaat wel langzaam zeg, als je in de wachtweken zit….

14. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Zora, getver... balen meid. Hoe voel je je?

Begin vanavond ineens te twijfelen of ik rechts niet ook iets voel (hihi)
    Vanavond had ik ook al vruchtbaar slijm. Gek hoor op dag 9! Maar zegt niet zoveel he. Deze cyclus is niet te vergelijken met eerdere rondes omdat dit niet met Clomid is maar met puregon...

@Leonizzie, klopt deze week zeker nog een keer naar het zh.

@Marieke, heel herkenbaar. Die laatste dagen kruipen altijd voorbij. Succes met de laatste loodjes!

Duimen jullie morgenochtend 8:20 uur voor me?

15. Niet meer actief

Zora, balen meis!
    Ik hoop dat jullie 2e IUI jullie meer geluk zal brengen!

Caecilia, dat kan idd heel goed dat je nu al vruchtbaarslijm hebt, puregon werkt idd anders dan clomid. Vandaag je 1e fm, succes!

gizmotje, het er niet mee bezig zijn werk niet echt. Elke dag neem ik 3x daags de chinense kruiden en moet ik 2 spuiten zetten, decapeptyl en gonal-f. Ik ben er dus gewoon elke dag mee bezig :oops:

luukske, dat zou heel mooi zijn als je de medicatie voor je ei kan afbouwen, ik hoop dat je rug het toelaat!

Marieke, ja heel herkenbaar dat de wachtweken zo langzaam gaan en dat je van alles gaat voelen maakt het niet makkelijker...ik hoop dat je de wachtweken mag afsluiten met een positieve test!

16. Niet meer actief

IN BEHANDELING:
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk.
    Naatje>Bezig voor 3e kindje, PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, helaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 gestart met pil voor 4e IVF 4/1/09 start decapeptyl 15/1/09 start gonal-f 225IE
    Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 1ste ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21!
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.

ZWANGER:
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus

GEBOREN:

AGENDA:
    18-1 Zora NOD
    21-1 Naatje acupunctuur
    22-1 Naatje 1e FM
    27-1 gizmotje NOD dag
    29-1 gizmotje testen?

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

17. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He Marieke, ja moet nog best vaak plassen. eigenlijk strontvervelend, want ik moet er 3 x per nacht uit en ik val dan ook niet meteen weer lekker in slaap. Ook beging ik een beetje zere en gevoelige boobs te krijgen, maar dat kan ook heel goed duiden op naderende ongi. Nu weet ik dat niet meer. Met de pil kreeg in altijd last van mijn borsten voordat ik ongi werd, maar toen ik van de pil af was werd ik om de 6 a7 weken ongi en had ik dat niet. Maar misschien door de Clomid? Pff ik wachten maar lang duren. Voor jou schiet het wel op he?

Ceacila hoop dat er al activiteit te waarnemen was.

Naatje, ja je hebt gelijk, je kan er moeilijk niet meebezig zijn, wanneer je er elke dag watvoor moet doen en helemaal niet waneer de hoop op deze poging ligt. Hoop dat de chinese kruiden hele mooie dingen doen...

Morgen bloedprikken op progestron, hoop dat dat iig goed zit.

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg

IN BEHANDELING:
    Naatje>Bezig voor 3e kindje, PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, helaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 gestart met pil voor 4e IVF 4/1/09 start decapeptyl 15/1/09 start gonal-f 225IE
    Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21!
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk

ZWANGER:
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>

GEBOREN:

AGENDA:
    18-1 Zora NOD
    21-1 Naatje acupunctuur
    22-1 Naatje 1e FM
    27-1 gizmotje NOD dag
    29-1 gizmotje testen?

OVERIG:

>klik op quote
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK

Meiden heb me even op de lijst bijgewerkt

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36

IN BEHANDELING:
    Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk

ZWANGER:
    Joseetje26>
    Kelly>
    Ravi>
    Ylona>

GEBOREN:

AGENDA:
    21-1 Naatje acupunctuur
    22-1 Naatje 1e FM
    27-1 gizmotje NOD dag
    29-1 gizmotje testen?

OVERIG:

>klik op quote
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK

Meiden heb me even op de lijst bijgewerkt

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    kwam speciaal ff buurten voor Zora...
    @Zora: BALEN! Tjee, wat ken jij je lichaam goed zeg! Hoop dat je je lichaam komende ronde niet meer terug kent ;)

@Leonizzie: ik had oiv clomid ook veel meer last van (.)(.) en gauw plassen. Anders had ik er eigenlijk nooit last van. Maar goed nieuws: de enige keren dat ik (behalve met clomid) wél last kreeg was bij m'n tweede en nu derde zwangerschap ;) Het kan dus alle kanten nog op, maar dat je ze zeer hebt, wijst er in elk geval wel op dat de clomid aanslaat denk ik (of dat je progesteron in elk geval goed omhoog is gegaan ;) )

Ben weer weg! Zo veel te doen nog en zo weinig tijd ;)

Knuffies all around!

Tezzz

Deel Deze Pagina