wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Goede middag alemaal!

Haan:Echt balen dat de duivels zijn doorgebroken :( . Ik wens je heel veel succes in de volgende ronde!

Zora: Grappig dat we gelijk op gaan! Ook ik heb nog geen medicatie gekregen wat ik eigenlijk wel gehoopt had.....Dat lange wachten he voordat je wer iets wijzer ben, duurt zo lang, maar goed daar zullen we aan moeten wennen denk ik

Brenda80: Goed dat je een website( opnieuw!) wilt opzetten, ben benieuwd naar het resultaat!
    De sauna is idd niet verstandig omdat het zaad van je mannetje dan te warm wordt, net als te heet douchen en te lang stilzitten ( zoals vrachtwagenchauffeurs)

Tezz: ik heb geen medicatie gekregen omdat ze eerst het bloedonderzoek willen afwachten, mijn tante heeft 2 weken geleden te horen gekregen dat ze een erfelijke vorm van schildklierkanker heeft dus willen ze in het ziekenhuis ook uitzoeken of dat voor mij consequenties heeft als ze mij hormonen gaan voorschrijven. Waarschijnlijk dus 28 april wel start behandeling....
    Wat betreft het afvallen: Ik heb van de gyn alleen te horen gekregen dat mijn BMI ( 20) goed was ( 54 kilo en 1.64m) Wel vertelde hij dat vrouwen met PCO een verhoogde kans op baarmoederhalskanker, suikerziekte, hoge bloeddruk en hart- en vaatziekten hebben ( FIJN HE!) Maar gezond gewicht zou dit risico verminderen.
    Succes morgen Tezz!

Daan81: Het is idd beter om een BMI van onder de 25 te hebben( zie boven) maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!
    Mijn man moet nog een afspraak maken om zijn zaad in te leveren, gaat hij morgen regelen. Het bloedonderzoek duurt 2 weken en omdat 21 april al vol zat in het ziekenhuis, moet ik nu tot 28 april wachten helaas..
    Daan81 Succes dinsdag!

Elke29: Blijft moeilijk he om te horen dat er weer een zwangere bij is gekomen, ook al gun je het ze wel! ONZE TIJD GAAT KOMEN HOOR!

Zo vogens mij heb ik nu iedereen gehad! Een hele fijne zondag nog!

Liefs Kelly

2. haan

haan Actief lid

10 apr 2007
    135
    0
    0
    He Elke: even snel een antwoord op jouw vraag...
    Uit de waarde van mijn progesteron blijkt of ik een goede eisprong heb gehad.
    Mocht deze te laag zijn geweest, dan wilde de gyn dat ik 150mg ging slikken.
    Als ik van de week weer met Clomid moet gaan starten, moet ik dus wel eerst die uitslag weten.
    Anders bestaat er een kans dat ik 100mg slik, terwijl dat eigenlijk 150mg had moeten zijn.

Verder zet het maar langzaam door...
    Alleen nog maar wat bruinverlies...
    En dit is al dag 33...

Verder heb ik hier een beetje een depri-gevoel.
    Hopelijk is dat morgen als de nieuwe week weer begint over!

Doeii

3. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hallo,

Elke, ik vind het altijd ook weer prettig om naar de fertiliteitsarts te gaan, niet dat ik zit te wachten op die fijne onderzoeken :( , maar ik kan wel altijd al mijn vragen kwijt en je weet tenminste weer even waar je aan toe bent.
    Dat onrechtvaardige gevoel herken ik helaas maar al te goed. Vrienden van ons zijn net getrouwd en zijn net begonnen met klussen, ik zou het echt oneerlijk vinden als ze sneller zwanger zouden zijn dan ons.. Klinkt trouwens wel heel gemeen :( !

Bij ons is ook al gepraat over injecteren. Dinsdag hoor ik hoe het verder gaat. Ik moet het inderdaad ook dan gaan navragen bij de verzekering, ik moet zeggen dat het me echt heel eng lijkt om mezelf te injecteren!

Brenda, het sauna gebruik, is aan ons wel verteld. De pregnyl spuit wordt inderdaad gebruikt om de eisprong op te wekken. Ik hoor heel vaak dat het gebruikt wordt bij IUI.

Haan, wat irritant zeg dat de :evil: :evil: niet doorbreekt. Ik vind het een goed plan dat je morgen belt voor de uitslag, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Ik kreeg hem ook voordat ik weer met de Clomid begon. Succes morgen. En ik hoop dat het sombere gevoel snel weggaat.

Tezz, heel veel succes morgen! Ik duim voor een 'super ei'.

Kelly, wat wordt er precies onderzocht bij het bloedonderzoek? Hoe staat je man tegenover het zaadonderzoek? In ieder geval heel veel succes met het wachten!

Verder hier geen nieuws vandaag..

Groetjes Daan

4. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    hallo
    hier ben ik dan terug
    bedankt voor al jullie mede leven!
    ik was van plan om een heel eindje te stoppen , maar als ik nu denk zou mijn vader graag gewilt hebben dat ik ging doorgaan voor nog een kleinkindje voor hem
    dus bij deze meld ik mij hier weer aan
    ik heb sinds zaterdag mijn NOD en heb van de gyn mijn eerste kuur clomid gekregen. nu maandag moet ik starten met mijn eerste pil tot en met mijn 7ste dag . dan moet ik de 12de dag trg voor een echo , dan zal ze zien of ik geen overstimulatie heb en kan dan beginnen klussen. mijn man en ik hebben erover gepraat en als ze zegt van nu mag je niet je hebt kans op een 2lingsje willen we er dan toch wel voor gaan . ik was zo benieuwd om te weten of er al 1 van jullie al zwanger zou zijn, helaas lees ik nog niks .
    maar niet treuren mess worden we wel allemaal op hetzelfde moment zwanger
    zou leuk zijn toch! ik duim voor jullie !

@Haan
    Zet het al meer door

@Brenda80
    tegenwoordig vinden ze voor elk probleem een oplossing ze , ik zou nog niet opgeven moest ik van jullie zijn

@Lotje
    Ja meid zo’n nieuws krijgen is altijd om echt in elkaar te zakken, maar zoals ik zei tegen brenda
    Niet opgeven

@Tezzz
    mess is je eitje wat later, hij komt nog wel

@Ravi
    Zo goed meid, wie weet ben jij de eerste dat we hier mogen feliciteren

@Daan81 Welke opvliegers zijn dat dan?

@Tirtilisko
    Ja meid dat is ook ff balen , maar blijven positief denken

@Kelly1980
    Welkom meid ! mijn cyclus is al altijd 28 dagen geweest

@Zora
    ook welkom meid! ik duim voor je dat de zwemmertjes deze keer wel goed zijn

@Elke29
    ja ik heb ook een hele goeie vriendin die zwanger is en nu zit ze elke maand te hopen voor mij dat ik zwanger zou zijn, ze is meer bezig met mijn cyclus bij te houden dan met haar eigen zwangerschap, ik wil dus ook niet dat ze door teveel met mijn cyclus bezig te zijn dingen zou missen van haar eigen zwangerschap

liefs

5. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Daan81: bij het bloedonderzoek worden mijn hormoonwaarden bepaad, zoals progesteron, FSH, oestrogeen, prolactine en insuline, en er wordt standaard getest op chlamydia.
    Mijn mannetje vindt het wel eng hoor dat zijn zaad getest wordt, hij is bang om te horen te krijgen dat er iets mis mee is. Heb hem een beetje gerustgesteld en hem gezegd dat hij er ook niets aan kan doen als het zo is, net als ik er niets aan kan doen dat ik PCO heb. Toch blijft het moeilijk voor hem, maar hij weet dat het voor een goed doel is ;) ;)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmiddag!

Nou, ben vanmorgen wederom naar de gyn geweest. Vreselijk gehaast omdat we er om 8.55 uur al moesten zijn maar eerst nog de kids moesten droppen op school (een half uur rijden van het zh). En toen konden we wachten. En wachten. En nog eens wachten. Na ruim een half uur ben ik maar eens gaan vragen waarom we zo lang moesten wachten. Bleek dat ze m'n mappie waren vergeten bij de gyn te leggen! Dus toen weer wachten op de gyn. Na 10 minuten bleek hij niet te kunnen omdat hij een spoedoperatie had. 10 minuten daarna besloot de assistent me te vragen of een andere gyn ook goed was. Na 1 uur en 15 minuten (!) waren we dan eindelijk aan de beurt! :confused: Dus wij waren bloedsjacherijnig tegen die tijd! :evil: Gelukkig vonden ze zelf ook wel dat dat het te lang had geduurd gelukkig. En m'n volgende afspraak staat dus op donderdag om 10.00 uur (terwijl ze fm's normaal vóór 9.00 uur doen :) ). Een stuk beter dus!
    En de volgende afspraak krijgen we dus een samenlevingstest erbij, want: mijn eitje was heeel goed gegroeid! :) :) :) Joepie! donderdag nog alles onder de cm en nu een duidelijke van 14 mm! En nog aan de andere kant ook dan waar donderdag de grootste zat, dus die is echt gaan domineren! Was zooooo blij! Het duurde ff maar de clomid is blijkbaar tóch aangeslagen!

Ook leuk: als de samenlevingstest goed is hoeft mannetje lekker z'n zaadjes ook niet meer in te leveren. Zou wel heeeeel fijn zijn. Niet dat hij ze niet wíl inleveren, maar omdat dat ook weer maar 2 x in de week kan om 8.00 uur 's morgens! Ben er al wel achter dat de zoektocht naar een ei een erg logistiek probleem is! Hopen maar dat de zwemmers van mijn man geen logistiek probleem hebben dus ;)

@Daan: veel succes morgen!
    @de rest: nog nieuws?

Liefs Tezzz

7. haan

haan Actief lid

10 apr 2007
    135
    0
    0
    Tezz: goed nieuws dus!
    Over een dag of 3/4 dus de eisprong?

Lovely: Heel veel sterkte nogmaals met dit grote verlies.... Nu maar hopen op beter nieuws: een baby!

Hier goed nieuws. Progesteronwaarde van 50!
    Hij schijnt minimaal 32 te moeten zijn...Is dit jullie ook verteld?
    En ik heb eigenlijk nog een dag te vroeg bloed geprikt.
    Eigenlijk zou ons nu dus niets meer in de weg kunnen staan.
    Woensdag weer beginnen met 100mg Clomid. Ben zooo blij dat ie niet verhoogd wordt naar 150mg.

Ik ga maar even mijn banner aanpassen.

Doeii

8. haan

haan Actief lid

10 apr 2007
    135
    0
    0
    Naam: Lotje2
    Leeftijd: 29
    Bezig sinds: juni 2007
    Kinderen: ga voor 1ste kindje
    NOD: 24april
    Bijzonderheden: 2e ronde clomid 50mg
    Volgend bezoek gyn: wacht op zaaduitslag
    Voor: follikelmeting 4 april

Naam: Elke29
    Kinderen: eerste kindje
    NOD: begin mei
    Bijzonderheden: 2e ronde clomid ditmaal 100mg(
    Volgend bezoek gyn: 14 april
    Voor: follikelmeting

Naam: Ravi
    Bezig sinds: maart/april 2007
    Kinderen: 1e kindje
    NOD: 21 april??? uitgaande van 32 dagen
    Bijzonderheden: tweede ronde Clomid 50 mg
    Volgend bezoek gyn: 2 april
    Voor: follikelmeting 13e dag

Naam: Haan
    Leeftijd: 25
    Bezig sinds: januari 2007
    Kinderen: 1ste kindje
    NOD: 10 mei
    Bijzonderheden 4de ronde Clomid
    Volgend bezoek gyn: 15 april
    Voor: follikelmeting, maar dat zal op dag 9 niet zo spannend zijn

Naam: Daan81
    Leeftijd: 27
    Bezig sinds: mei 2007
    NOD: 26-04
    Bijzonderheden: 3e ronde Clomid, 100 mg
    Volgend bezoek gyn: 8 april
    Voor: uitslag zwemmers, follikelmeting en verder behandelplan

Naam: Marieke1980
    Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig.
    Kinderen:1ste kindje
    NOD: ???
    Bijzonderheden: Clomid werkt bij mij niet...volgende cyclus beginnen met gonadotrofine + pregnyl...
    Volgend bezoek gyn:2 april telefonisch spreekuur.
    Voor:bespreken uitslagen en verder behandelplan

Naam: Tirtilisko
    Leeftijd: 20
    Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden
    Kinderen: bezig voor 1ste kindje
    NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt)
    Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg
    Volgend bezoek gyn: voor cd 11
    Voor:Folikelmeting

Naam: Marykay
    Leeftijd: 31
    Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS
    NOD: 27 april uitgaande van cyclus 35 dagen
    Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg
    Volgend bezoek gyn: 21-4 bloed afname 22-4 uitslag 28-4 uitslag semenonderzoek
    Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde / semenonderzoek

Naam: Tezzz
    Bezig sinds:mei 2007
    Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4
    NOD: was 23 maart, nu in afwachting van echo
    Bijzonderheden: ongi na provera, nu 1ste ronde clomid 50 mg van dag 3 t/m dag 7
    Volgend bezoek gyn: dag 12, 3 april 13.50 uur
    Voor:inwendige echo (ei-check) en uitslag bloed

Naam: Brenda80
    Bezig sinds:aug 2007
    Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium)
    NOD: half mei?
    Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid
    Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur.
    Voor:...

Naam: Zora
    Leeftijd: 24
    Bezig sinds: februari 2007
    NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe
    Bijzonderheden: mannetje moet eerst terug voor tweede zaadtest half april, en ik moet proberen BMI onder de 25 te krijgen. (nu 25,7) en kijken of cyclusduur korter blijft/wordt.
    Volgend bezoek fert.arts: 25-04 14.00 uur
    Voor: Uitslag zaadonderzoek en verder behandelplan.

9. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Hoi meiden,

Goed nieuws Haan en Tezz. Ben blij voor jullie!Hopelijk duurt het allemaal niet meer zo lang.

Kelly: Snap best dat je mannetje zich een beetje druk maakt. Maar het is wel belangrijk natuurlijk. Komt vast goed bij jullie.

Ik ben bijna klaar met de kuur primolut. Laat de rode duivels maar komen. Ik ben er klaar voor. Dan mag ik eindelijk aan de clomid.

Ook heb ik mijn webiste op orde gemaakt. Neem maar eens een kijkje als jullie het leuk vinden.
    www.onzegrotewens.nl

doeggg

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Brenda: mooi heldere tekst op je site. Wat flauw dat veel landen zo op zo'n boterbriefje hameren zeg! Alsof je wens daardoor 'echter' zou zijn of zo! :rolleyes: Wens je veel succes met het krijgen van jullie kindjes!

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi meiden hoe is het met jullie. Wil 1 voor 1 op jullie reageren maar zit weer in zo een k*t bui sorry hoor maar moest er echt uit :cry: zoals jullie weten was er vrijdag op cd12 niets te zien vandaag cd15 weer een fm en weer niets te zien. Volgende week maandag moet ik nog een keer en als er dan ook niets te zien is door met 150 mg dus eigenlijk wel goed dat ik ''stiekem'' 100 mg had geslikt deze ronde zei de gyn :) omdat ik anders nu 100 moest nemen maar dat heb ik nu dus al gehad. En als 150 niet helpt moet ik waarschijnlijk over gaan naar spuiten. Ik ben zooooooooooooo teleurgesteld. Elke dag wordt mijn hoop minder dit is zo erg het is nu al 2 jaar en nog steeds moeten we at proberen dit proberen. En ja als het dan ook niet lukt kijken we verder :( :cry: :cry: :cry: :cry: heb de hele dag gejankt :(

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Tirtilisko: wat ontzettend balen dat er helemaal niks te zien was! Idd dan maar goed dat je direct 100 mg bent gaan slikken. Dat scheelt je toch weer een extra ronde onzekerheid. Ik hoop dat de 150 aanslaat. Misschien ben je wel clomidresistent? Ik meen te hebben gelezen dat de clomid 50 toch wel aan sloeg? Of heb ik dat nou verkeerd? Maakt ook niet uit, want nu slaat het dus niet aan en da's heeeeeeeeeeeel erg baluh! :( Dikke digiknuf van mij hoor! Je hebt alle reden om je k*t te voelen!

Liefs Tezzz

13. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mijn fert. arts heeft me nog even naar huis gestuurd om een paar kilo af te vallen om te kijken of mijn cyclus dan korter word. Ben in totaal vanaf begin febr. maar 3 kilo afgevallen en schommel enorm. Ik vraag me ook af of het door de PCO komt of dat de PCO versterkt word door mijn lichte overgewicht. Ik weeg nu 76 kilo bij een lengte van !.72m dus niet heel erg maar genoeg voor mijn fert. arts om me nog even terug naar huis te sturen. :rolleyes:

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Elke, ik ken het meid, is altijd frusterend als iemand anders eerder zwanger is maar je wil ook blij voor ze zijn. Moeilijk.

Mijn mannetje gebruikt niks verder voor de tweede test. hij slikt wel vitamines en eet gezond. Gestopt met roken en weinig alcohol meer kunnen we niet doen helaas.

Ik probeer even in te lezen wie van jullie waar mee bezig zijn maar moet nog even inkomen hoor, niet dat jullie denken dat ik jullie negeer en het alleen over mezelf heb.

Knuffel meiden.

liefs Zora

15. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Hallo meiden!

Ik heb een tijdje niet geschreven, maar hier ben ik weer. Ik ben best wel druk geweest, maar ook weer het bekende dipje in het begin van de cyclus nergens zin in hebben en ook geen vertrouwen hebben dat de behandeling gaat werken. Ik begrijp je heel goed Tirtilisko. Balen dat de 100 nu ook niet heeft aangeslagen. Gaan ze nu de cyclus afbreken of wachten ze op een ongesteldheid van jezelf.

Haan, wat goed dat je zo'n hoge progesteronwaarde had dat geeft veel vertrouwen deze ronde. Mijn progesteronwaarde is met 50mg op cd 21 2x vrij laag geweest 9 en 12. Ik moet nu bloedprikken op cd 23 en hopelijk is dan van mij ook 50.

Tezz, gefelicteerd met je ei. Wat een gedoe zeg in het ziekenhuis met dat wachten enzo, maar uiteindelijk wel goed nieuws. Fijn dat je een samenlevingstest krijgt. Ik wil dat ook zo graag, maar mijn ziekenhuis wil juist eerst het zaad van mijn mannetje onderzoeken, voordat ze dat doen. Maar ik ben er niet gerust op. Van clomid kan je een bijwerking krijgen dat je baarmoederslijmvlies te zuur wordt en daardoor het zaad niet overleefd. Tegen mij zei het ziekenhuis dat dat met 50mg niet kan voorkomen, maar op een ander forum had een meisje het wel al met 50mg. Maar goed 1st het zaadonderzoek afwachten, maar hier ben ik steeds over aan het malen. Hoe pijnlijk het spuiten me ook lijkt en al die bezoeken aan het ziekenhuis, maar het is wel natuurlijke hormonen wat je spuit zodra het ziekenhuis het voorstelt zeg ik meteen ja.
    Vanavond de laatste 2 pilletjes en vanaf woensdag met de ovulatietesten in de weer! Ik ben benieuwd ik hoop dat ik me druk maak om niets.

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Naam: Lotje2
    Kinderen: ga voor 1ste kindje
    NOD: 24april
    Bijzonderheden: 2e ronde clomid 50mg
    Volgend bezoek gyn: wacht op zaaduitslag
    Voor: follikelmeting 4 april

Naam: Elke29
    NOD: begin mei
    Bijzonderheden: 2e ronde clomid ditmaal 100mg(
    Volgend bezoek gyn: 14 april
    Voor: follikelmeting

Naam: Ravi
    Bezig sinds: maart/april 2007
    Kinderen: 1e kindje
    NOD: 21 april??? uitgaande van 32 dagen
    Bijzonderheden: tweede ronde Clomid 50 mg
    Volgend bezoek gyn: 2 april
    Voor: follikelmeting 13e dag

Naam: Haan
    Leeftijd: 25
    Bezig sinds: januari 2007
    NOD: 10 mei
    Bijzonderheden 4de ronde Clomid
    Volgend bezoek gyn: 15 april
    Voor: follikelmeting, maar dat zal op dag 9 niet zo spannend zijn

Naam: Daan81
    Bezig sinds: mei 2007
    NOD: 26-04
    Bijzonderheden: 3e ronde Clomid, 100 mg
    Volgend bezoek gyn: 8 april
    Voor: uitslag zwemmers, follikelmeting en verder behandelplan

Naam: Marieke1980
    Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig.
    Kinderen:1ste kindje
    NOD: ???
    Bijzonderheden: Clomid werkt bij mij niet...volgende cyclus beginnen met gonadotrofine + pregnyl...
    Volgend bezoek gyn:2 april telefonisch spreekuur.
    Voor:bespreken uitslagen en verder behandelplan

Naam: Tirtilisko
    Leeftijd: 20
    Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden
    NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt)
    Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg
    Volgend bezoek gyn: voor cd 11
    Voor:Folikelmeting

Naam: Marykay
    Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS
    NOD: 27 april uitgaande van cyclus 35 dagen
    Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg
    Volgend bezoek gyn: 21-4 bloed afname 22-4 uitslag 28-4 uitslag semenonderzoek
    Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde / semenonderzoek

Naam: Tezzz
    Bezig sinds:mei 2007
    Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4
    NOD: 22 april?
    Bijzonderheden: ongi na provera, nu 1ste ronde clomid 50 mg van dag 3 t/m dag 7
    Volgend bezoek gyn: dag 19, do 10 april 9.55 uur
    Voor:inwendige echo (ei-check) en samenlevingstest

Naam: Brenda80
    Bezig sinds:aug 2007
    Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium)
    NOD: half mei?
    Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid
    Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur.
    Voor:...

Naam: Zora
    Leeftijd: 24
    Bezig sinds: februari 2007
    NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe
    Bijzonderheden: mannetje moet eerst terug voor tweede zaadtest half april, en ik moet proberen BMI onder de 25 te krijgen. (nu 25,7) en kijken of cyclusduur korter blijft/wordt.
    Volgend bezoek fert.arts: 25-04 14.00 uur
    Voor: Uitslag zaadonderzoek en verder behandelplan.

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Daan: en? Hoe was het vandaag?
    @Marykay: Idd, je spuit natuurlijk wel een natuurlijk hormoon in. Alles is wel heel klinisch, maar gelukkig nog wel met natuurlijke stoffen. Uiteindelijk moet toch de natuur zijn werk doen! Succes!

@All: Goed nieuws! Vruchtbaar slijm ontdekt en al sinds zaterdagavond ei-pijn! Ik ga voor een eitje! Jippie! :) Hoe is't met jullie?

Liefs Tezzz

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ Tezzz: Jippie goed nieuws meid. Ik zit hier ook op een eitje te wachten. Ben vandaag begonnen met ovu testen maar nog niets. Heb wel twee knoeperds van puisten (sorry) op mijn kin en voorhoofd. Weet neit of dat er wat mee te maken heeft?

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Zora: klinkt als dat je hormonen in elk geval hard aan het werk zijn! Weet je zeker dat je je ei nog niet gehad hebt? Bij mij kreeg ik eigenlijk altijd de puistjes in het tweede deel van mijn cyclus :rolleyes:

20. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hallo!

Tezz, wat een goed nieuws zeg! Succes met het regelen van alle logistieke activiteiten! Succes donderdag!

Zora, succes met het zoeken, ha, ha! Ik heb ook altijd puistjes rond de eisprong, dus klinkt goed!

Marykay, merk je alweer verschijnselen van de Clomid? Jij ook veel succes met het zoeken. Heb je voor de rest geen echo's meer?

Brenda, ik heb je site even snel bekeken, zier er erg mooi uit! Wel fijn dat zo alle vrienden en familie op de hoogte zijn van jullie perikelen!
    Succes met de komst van de :evil: :evil: !

Haan, goed nieuws zeg! Fijn dat je niet hoeft te beginnen met 150 mg. Succes met het slikken maar weer! Goed dat je gebeld hebt!

Ik ben vandaag weer naar de fertiliteitsarts geweest, en er was bar slecht nieuws. Er was geen enkele activiteit te zien, geen enkel eitje wat aan het groeien was. Vorige ronde zat ik nu al op een ei van 18 mm! De arts had het erover om over te gaan op 150 mg. Ik heb aangegeven dat ik dat niet wilde, heb nu al zoveel last van opvliegers. Ik heb injecteren maar aangedragen, het lijkt me doodeng maar daar heb je in ieder geval bijna geen bijwerkingen van. Ik moet nu vrijdag terugkomen, dag 17 om te kijken of er dan activiteit is. Lijkt me erg sterk.. Weten jullie of er nog zo laat in de cyclus wat kan groeien? Vrijdag gelijk maar eens vragen hoe verder... Ik ben het behoorlijk zat aan het worden!

Deel Deze Pagina