wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Haha Ceacila, zal je mannen leuk vinden.. NOT! al die toeschouwers. Hoezo prestatiedruk.

Marieke moet wel even over dat vruchtbaarslijm zeggen, dat je er niet altijd draden van kan trekken (gadver wat klinkt dat vies) wanneer het gweoon in je slip of wcpapier zit hoor. (dat je niet denkt dat je vreemd bent) Wel ben je vochtiger en zie je het in je slip. Maar om er echt draden van te kunnen trekken moeten de meeste met hun vinger naarbinnen en dan wat weghalen bij de baarmoeder. Dit heb ik alleen nog nooit gedaan, vind dat een beetje eng.
    Wat vervelend dat je niet gewoon een mooie test kan vasthouden en dat er ook geen ongi aankomt. Blijft dus spannend, sommige testen pas een week overtijd positief

2. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Leonizzie, ik hoef echt niet zulke capriolen uit te halen voor de draden... gewoon na het plassen op het papiertje...

3. Niet meer actief

Meiden sorry dat ik jullie heb verwaarloosd :oops:

Jojoba, hier gaat het een stulje beter. Ik had echt vreselijke hoofdpijn elke keer, maar gister heeft de acupuncturist ook behandeld tegen mijn hoofdpijn en nu gaat het een stuk beter!
    Maar jou klachten zijn idd vaag,de klachten lijken toch wel echt bij een zwangerschap te horen, ik zou idd toch even de gyn bellen.

Caecilia, super! Nu aan de klus en dan hopen dat februari een positieve zwangerschapstest mag brengen!

Mare, fijn dat het vertellen aan je familie goed ging...maar dat van die cystes dat zou ik idd met de gyn gaan bespreken, maar ik hoop toch zeker dat de artsen geen gelijk krijgen!

Loenizzie, nog 5 dagen tot je NOD, spannend meis!

Marieke, het blijft nof ff spannend, ik hoop dat je een late tester bent! :thumup:

all, Vanmiddag mijn 1e fm, ik ben heel benieuwd...ik voel mijn stokjes wel rammelen, dus ik heb goede hoop dat er follikels te zien zullen zijn!

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Echt waar? Dan heb jij heel goed slijm. Ik kan dat niet... Zie wel meer afscheiding op papier en in mijn slipje, maar dat ik niet. Dacht zeg het alleen maar even voordat ze zich zorgen gaat maken. Wist er eerst ook niet zoveel van maar zag op een topic dat iemand het drastischer aan wilde pakken en dus elke dag haar baarmoeder gaat betasten om te voelen waar ze in haar cyclus is en om vast te stellen of de eisprong eraan komt. daar stond toen een link bij ook over dat slijm, en aangezien ik dus nooit draden kan trekken even gelezen en daar stond toen dat stukje over het weghalen daar. dat gaat mij persoonlijk iets te ver/durf dat niet. + verder voel ik het dat ik veel meer slijm heb, dus ik laat het maar lekker zo.

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Naatje succes!

6. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Naatje succes straks!

@Leonizzie, normaal heb ik dat ook niet hoor. Maar wel met Clomid. Nu ook niet zo maar mijn cyclus is nu kunstmatig dus een beetje anders zeg maar...

7. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Meiden bedankt voor jullie heldere uitleg ( haha, toch fijn dat je er hier zo ongegeneerd over kunt praten! )
    Ik ga er wat beter op letten de volgende keer!

naatje> Succes vanmiddag!

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Naatje: succes vandaag

Caecilia: veel plezier met klussen :)

Marieke: spannend! Hopen dat je na het weekend een positieve test hebt (of iig ongi bent, weeet je tenminste waar je aan toe bent)

Leonizzie: Hou je het wachten nog een beetje vol?

Ik kan van mn slijm ook geen draden trekken, merkte vorige cyclus wel dat ik wat meer slijm had als anders..

9. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    klus ze ceacilia ik duim voor een knallende zwangerschapstest voor je!

Elke hoe was het bij de vk ik ben erg nieuwsgierig?

Marieke ik heb het nooit gevonden hoor vruchtbaar slijm en ben toch zwanger misschien is het bij de een meer dan de ander of ik heb niet goed opgelet dat kan ook natuurlijk.

groetjes redu

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik ook niet hoor. En vooral na die pregnyl spuit was er echt veel slijm. :oops:

11. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @ZOra, ok slijm deze maand kan ik dus vanaf nu verwachten ;)

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Haha ja....bij mij was het echt meer na die spuit. Tijdens de IUI zij de arts zefs, zoveel vruchtbaar slijm, hier word ik vrolijk van. :oops: :)

13. 5Mare5

5Mare5 Fanatiek lid

10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    wat een rare uitspraak. tss toen mijn gyn mij onderzocht en een uitsrijkje deed waren zijn woorden: "dat ziet er prachtig uit." hm oké...

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Nightelf, ja moet het wel volhouden... Weet ook echt niet wat ik er verder van moet denken. Heb geen extreme pukkelaanval gehad zoals ik meestal een week voor mijn ongi heb. Sowieso ziet mijn huid er de afgelopen week goed uit. (afgelpen maanden hele onrustige huid gehad met vaak puistjes) Dat kan door de Clomid komen of door een duur cremetje die ik van mijn vader voor mijn verjaardag heb gehad. Mijn vriend hoopt heel erg het eerste, want die schrikt altijd van de prijzen die sommige producten kosten haha.

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Leonizzie: Een dure creme wordt niet vergoed door de verzekering en Clomid gelukkig wel. ;)
    Hopelijk heb je snel 2 streepjes op een test!

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Haha ja das waar, maar het is zo'n lekker spulletje! Ben nog nooit zo tevreden over een product geweest.

17. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    leonizzie dat is goed nieuws dat had ik ook geen pukkels, mijn gezicht zat er laatst jaren vol mee en ineens alles weg. Een hele zachte huid en vet haar ipv erg droog. Ik duim voor je hoor meid.
    wanneer is je nod?

groetjes redu

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Redu dinsdag... Het duurt zo lang! Maar jouw berichtje geeft moed hihi

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @naatje, spannend meid, hoop dat er genoeg te zien is.

@leonizzie, spannend meid....nog 5 daagjes

@ceacilia, hopelijk hebben die prikken goed resultaat

@marieke, ik heb idd ook sinds de Clomid meer vruchtbaar slijm, afgelopen ronde gewoon vlinke klodders(sorry) en nu ook weer, heb zelf een soort dagboekje, en daarin had ik vorige maand die klodders 2 dagen voor mijn ei.
    vandaag ook weer, dus mijn ovu testen moeten er komende dagen weer uit gaan springen.....

20. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoi lieve meiden..

Ik ben vandaag bij de gyn. geweest en het blijkt dat ik inderdaad PCO heb. Mijn bloedwaardes waren op zich prima (alleen de LH was wat mee, iets te laag geloof ik) maar omdat uit mijn echo zo'n duidelijk PCO beeld kwam (heel veel eicellen), is het nu bevestigd.

Mijn man moet nog 2 zaadtesten doen maaaaaar ik mag meteen beginnen met Clomid! Nou ja, eerst Orgametril en daarna de Clomid. Starten met 50 mg.

Meiden ik ben echt blij dat we nu eindelijk een echte kans krijgen...

Deel Deze Pagina