@Joseetje, nee nog niet gebeld. Onze buurman blijkt dit werk ook te doen (3 huizen verderop) en hij komt van de week ook even praten. Als dat niets wordt bel ik Mark. Voel me nog steeds erg moe. Maar heb geen eipijn meer dus verwacht dat de eisprong echt wel achter de rug is.
Redu dat is heel lief van je! Ik weet nog niet wat ik ervan moet denken/voelen hoor. Het gaat allemaal wel zijn gangetje moet ik zeggen. Had vandaag wel opmerkelijk meer steekjes in mijn lies (dit is niet iets wat ik herken van bijv. de afgelopen rondes) maar heb ook een beetje last van obstipatie dus misschien zijn het wel mijn darmen ofzo Ceacilia voor jou zijn de wachtweken dan ook weer aangebroken... Nightelf en Gizmotje, ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Ik denk niet dat ik durf haha. Ik dacht eerst dat ik er wel vanuit kon gaan dat ik iig, zonder bevruchting, dinsdag wel ongesteld wordt. Maar nu las ik bij Joseetje dat het ook weleens 17 dagen kan duren. Ik probeer iig vol te houden tot woensdag, mits geen ongi. Gizmotje geen tekens is ook goed hoor. Er zijn veel die juist helemaal niks voelden en toen zwanger bleken. Wanneer ga jij testen?
joseetje bedoelde je zoiets! met beetje hulp van mannetje ben ik toch technischer dan ik dacht. gr redu
hey meiden, ik zie dat er verschillende dames nu op het wachtbankje zitten .......spannend....mijn duimen draaien Hier stukken minder last van mijn rug, start morgen met fysio en zal dan mijn werk langzaam gaan opbouwen..... verder hier nu bijna geen streepje meer op de ovu testen, en van de week enkele donkere gehad, dus denk dat ik mijn post test echt gemist heb, voelde gisteren ook wel wat steekjes......gelukkig afgelopen week om de de dag geklust, maar we zien wel.....
fijn luukske dat het beter gaat met je rug. dat heeft ook zo veel invloed op je algemene tevredenheid vind ik altijd. ik ga morgen voor een tweede gesprek naar de gyn, voor de bloeduitslagen en dergelijke. ben heel benieuwd wat hij nog kan vertellen. ik voel me trouwens zo slecht. mijn baarmoeder doet zeer alsof mijn menstruatie eraan komt, dat zou natuurlijk mooi zijn maar daarbij ben ik zo misselijk. echt niet meer leuk. kan dat ook ivm de primolut. ik bedoel achteraf?
He mare, ik weet niet wanneer je je laatste primolut hebt ingenomen, maar ik denk dat het heel goed zou kunnen dat het hiervan komt, zeker in combi met naderende ongi, (sommige worden misselijk wanneer ze ongi worden) Ik had duphaston om het op te wekken en wrd ook behoorlijk misselijk van tot spugen aan toe. Luuske dan zit jij nu ook op het wachtbankje. Fijn dat het iets beter gaat met je rug en om de dag klussen is prima, volgens een gyn (die ik normaal niet heb, maar 1 x ter vervanging) Zou je altijd om de dag moeten klussen ook rond je eisprong zei hij, toen ik zei dat ik dacht dat je het dan dagelijks moest doen. Redu je hebt een banner!
hey meiden, weer ff hier kijken! Sylvia, (helaas) welkom hier! Ik wens jullie heel veel succes! Meiden op het wachtbankje, ik hoop dat jullie snel goed nieuws mogen komen brengen! luukske, ik ben blij te horen dat het beter gaat met je rug! En wat betreft je gemiste positieve test, als je om de dag hebt geklust, dan heb je je ei zeker niet gemist! all, ik ben gister een heerlijk dagje weg geweest met een vriendin. We zijn eerst naar de zee geweest en daarna naar de musical Tarzan, het was echt geweldig! En nu vandaag een spannende dag (heb pas om 18.00u een afspraak), ik hoop zo dat we vanavond te horen krijgen wanneer de punctie is...
Wow spannend Naatje, ik hoop met je mee. Sivia: Welkom hier! Leonizzie, spannend meis, duim heel hard voor een posi test! Hier niets bijzonders, woensdag pas de 1e FM, ,aar daar ben ik al wel een beetje zenuwachtig voor, blijft toch elke keer spannend.
jaaaaa redu mooie banner meid.. ik was steeds zo in verwarring hoe ver je nu was... 5 mare wat rot dat je je niet lekker voelt.... kan van die pillen komen of uberhaupt van het hele gedoe.... voel je je erg gespannen of valt het wel mee? Zora kan me voorstellen dat het iedere keer weer spannend blijft.... ik heb nog steeds hele goede moed...ik geloof er echt in dat het julie gaat lukken. toch kan ik me voorstelen dat een iui meer spanning geeft... en je vraagt je natuurlijk steeds af hoeveel goede zaadjes er overblijven.. Marieke, ja als je inderdaad zolang overtijd loopt maar niet ongie word....dat is wel erg lastig dan... ik zou inderdaad ook aandringen op echo,s.... of evt nog een keer een bloedtest na eisprong om te kijken wat de progesteronwaardes zijn.. hier alles goed.... baal wel een beetje... bij m,n schoonmoeder hebben ze op haar 50e een verborgen spina bifida ontdekt... en ze is ook lichamelijk best ernstig gehadicapt maar ze wisten niet dat dat daar door komt.... nu is ze erover begonnen dat we dat op de 20 weken echo extra goed moeten laten bekijken omdat het erfelijk kan zijn.... heb ik meteen weer iets om me druk over te maken.... bah... er zal heus niets aan de hand zijn... maar omdat het zooooo lang duurde voordat ik zwanger werd ben ik in de laatstew periode niet meer zo netjes met foliumzuur geweest.... slikte het erg onregelmatig maar vanaf 5 dagen voor nod weer netjes dagelijks... zie je daar begint het gepieker weer....... ppffffff ik ben blij als die echo is geweest... nog 2 weken gr jose
Goedemorgen meiden! Vandaag mijn laatste Clomid van deze cyclus genomen, gelukkig maar want heb me erg belabberd gevoeld de afgelopen dagen... Gisteren naar Amstel Live geweest, was super leuk!
@joseetje: so dat is minder leuk nieuws natuurlijk. ik ben zelf ook zo iemand die daarom enorm zou piekeren. maar probeer er van uit te gaan dat het gewoon goed zit! ik ben trouwens niet echt gespannen, ja vandaag even wel omdat we zo weer naar de gyn moeten, maar dat heb ik altijd voor zulke afspraken. maar die misselijkheid is toch echt anders dan van gespannenheid als je begrijpt.
@naatje, fijn dat je lekker hebt kunnen ontspannen, en ik duim dat de punctie niet lang meer op zich laat wachten....spannend..... @redu, mooie banner! @zora, voor jou hoop ik ook woensdag op een FM die al wat moois laat zien.... @leonizzie, spannend....wanneer test je? @5mare5, spannend meid, hopelijk kan de gyn je duidelijkheid geven, en wordt je snel ongi, zodat jullie kunnen gaan beginnen.... @ceacilia, hoop op een mooie test over 11 dagen.... @joseetje, ik moet zeggen dat ik me er ook op heb betrapt dat de folium wel eens vergeten werd, moet idd elke ochtend meteen een nemen. Jeetje met je schoonmoeder....maar ga van het positieve uit bij jullie kindje.....
Joseetje, thanks meid. En jullie zien vast een prachtig gezond mensje op de 20 weken echo. Dat je je zorgen maakt is menselijk,dat betekent dat je gewoon al heel veel om dat kleine mensje geeft en dat is alleen maar goed, hoewel het voor jezelf wat minder leuk is. Knuffel meid. @ Luukske, weer 'lekker' in de wachtweken meid, duim voor je hoor! 5mare5: Succes bij de gyn!
luuske ik hoop deze maand op een feestelijk bericht hoor! zora je hebt helemaal gelijk...het zou ook niets uitmaken want ik zou er nooit iets mee doen.. maar ppffff zwanger worden is een ding... maar het zijn is weer iets heel anders.. volgens mij hebben de hormonen er ook wel invloed op... al voel ik me qua hormonen best goed volgens mij... en o o o wat hou ik me netjes in tijdesn deze rotverbouwing..... het valt me alles mee.. xx jose
@Joseetje, logisch dat je je zorgen maakt. Maar over 2 weken krijg je vast een prachtige echo! Hier nog steeds allerlei kwaaltjes.... zo gemeen herken een hoop zw kwaaltjes... Maar dat is de pregnyl dus weet echt helemaal nog niets...
Ik had dat helemaal niet met de pregnyl Caecilia. Achteraf maar goed ook dan had ik mezelf helemaal gek gemaakt. Ik hoop voor jou dat het niet alleen de pregnyl is.
@Zora, lief van je. Maar ik reageer altijd heel direct en snel op medicatie. Vandaar dat 50 mg Clomid voor mij altijd meer dan genoeg is geweest (half asperientje enz.) dus ga er helemaal vanuit dat het de pregnyl is!
Hey Lotje ik ben afgelopen vrijdag naar de gyn geweest en heb zeer waarschijnlijk ook pco...(mocht ze eigenlijk nog niet zeggen maar was al duidelijk te zien op de echo) moet 13 februari (jaja op een vrijdag nog wel) terug komen voor de uitslagen van het bloed en krijg dan waarschijnlijk ook clomid... bevalt het bij jou? liefs twijfel
Hoi twijfeltante, lotje schrijft hier ondertussen niet meer, ivm andere vruchtbaarheidsbehandelingen. Helaas welkom hier. Hopelijk heb je alsnog geen PCO, maar zo wel dan hoop ik dat je snel mag beginnen met de Clomid! Luuske ik weet nog niet wanneer ik ga testen, ben echt een bange poeperd, wil gewoon geen negatieve test zien! Joseetje vind het ook kanp van jou. een vebouwing is toch een tijdelijke crisis en dat in combi met razende hormonen... oeh gevaarlijk haha Jouw 20 weken echo wordt gewoon prachtig hoor!