Thanks, ik ben gefrustreerd! Had me voorgenomen om niet aan forums te beginnen. Daar gaat voornemen 1 haha. Ik zit alsmaar idiote dingen te bedenken. Bijvoorbeeld dat mijn gedrag invloed heeft op het wel of niet zwanger worden. In de trant van: Ik ben er altijd zoveel mee bezig geweest dat ik daardoor vast tot de groep "wachters" behoor, in het kader van , wie vraagt wordt overgeslagen. Ik ben psychisch in orde hoor verder hahahaha Merk gewoon dat ik een soort reden wil ofzo, die is alleen niet en zou ook geen verschil maken in de situatie! Herkenbaar of spoor ik niet... : Verder voel ik me een eikelige partner, een zeurderige vriendin en een onzekere dame! Ik ben steeds positief tot dat ik weer een nieuwtje heb, dat is meestal minder leuk en dan zit ik er weer doorheen. Nu dus niet ongesteld dus in de frustratiebui!
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje>Bezig voor 3e kindje, PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, helaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 gestart met pil voor 4e IVF 4/1/09 start decapeptyl 15/1/09 start gonal-f 225IE Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 1ste ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 100 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu GEBOREN: AGENDA: 27-1 gizmotje NOD dag 27-1 Leonie NOD 27-1 Nightelf FM 27-1 Redu eerste echo 28-1 Winnie Pooh gesprek gyn hoe nu verder 28-1 Elke echo, 9,5 weken 28-1 Zora 1e FM 29-1 gizmotje testen? 3-2 gizmotje naar gyn..... 6-2 Caecilia NOD 9-2 Joseetje 20 weken echo! 10-2 Nightelf NOD 4-3 Elke verloskundige Dacht duik lijst maar weer eens op zodat nieuwe meiden zich eventueel kunnen bijvoegen. Redu ik heb je helemaal geen succes gewenst voor je eerste echo, Sorry. laat je weten hoe het was? Naatje hoe staat het er bij jou voor? En Gizmotje heb ik ook alweer eventjes niet gezien. Hoe staat het met jou meid? OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Even de lijst geupdate...[/quote]
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?[/color][/size] IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje>Bezig voor 3e kindje, PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, helaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 gestart met pil voor 4e IVF 4/1/09 start decapeptyl 15/1/09 start gonal-f 225IE Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 1ste ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 100 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg Juup 1979 > . PCO, provera achter de rug, geen menstruatie, hopelijk eindelijk aan de clomid. ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu GEBOREN: AGENDA: 27-1 gizmotje NOD dag 27-1 Leonie NOD 27-1 Nightelf FM 27-1 Redu eerste echo 28-1 Winnie Pooh gesprek gyn hoe nu verder 28-1 Elke echo, 9,5 weken 28-1 Zora 1e FM 29-1 gizmotje testen? 3-2 gizmotje naar gyn..... 6-2 Caecilia NOD 9-2 Joseetje 20 weken echo! 10-2 Nightelf NOD 4-3 Elke verloskundige Dacht duik lijst maar weer eens op zodat nieuwe meiden zich eventueel kunnen bijvoegen. Redu ik heb je helemaal geen succes gewenst voor je eerste echo, Sorry. laat je weten hoe het was? Naatje hoe staat het er bij jou voor? En Gizmotje heb ik ook alweer eventjes niet gezien. Hoe staat het met jou meid? OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen Even de lijst geupdate...[/quote][/quote]
Mag ik ook op de lijst? 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA gehad eind oktober met 10 weken. Afspraken: 20 feb telefonisch consult
LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. Naatje>Bezig voor 3e kindje, PCO en wisselende zaadkwaliteit,2x IVF mislukt 3e IVF zwanger 2ling, helaas mk 6wk & ma 7w, 4 rondes clomid en 2 x IUI icm gonal- f mislukt, 26/12/08 gestart met pil voor 4e IVF 4/1/09 start decapeptyl 15/1/09 start gonal-f 225IE Zora> PCO en slechte zwemmers. 2e ronde IUI icm clomid en Pregnyl Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg 1ste ronde Puregon en Pregnyl. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Gizmotje>PCO juni 2008 start clomid,met 150 mg 1e keer eisprong op dag 45 een cyclus van 62 dagen! en nu een eisprong op dag 21! Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 28 okt 1e ronde Clomid, 28 dec 2e ronde 100 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. Helaas 7e ronde Clomid voor 2e kindje. Redu>PCO, 1e ronde clomid 50mg Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. Nightelf> PCO, clomid 100 mg, 3e ronde Mare > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 > PCO, 4e ronde Clomid 100mg Juup > PCO, provera achter de rug, geen menstruatie, hopelijk eindelijk aan de clomid. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken ZWANGER: Tezz> uitgerekend 6 maart 09, PCO, na 3de ronde clomid 50 mg zwanger Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Kelly> Ravi> Ylona> Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu GEBOREN: AGENDA: 27-1 gizmotje NOD dag 27-1 Leonie NOD 27-1 Nightelf FM 27-1 Redu eerste echo 28-1 Winnie Pooh gesprek gyn hoe nu verder 28-1 Elke echo, 9,5 weken 28-1 Zora 1e FM 29-1 gizmotje testen? 3-2 gizmotje naar gyn..... 3-2 Mare naar gyn, controle 6-2 Caecilia NOD 9-2 Joseetje 20 weken echo! 10-2 Nightelf NOD 20-2 SylviaM telefonisch consult 4-3 Elke verloskundige OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
Je moet volgens mij bovenaan op quate drukken en dan kan je hem zelf aanvullen of loop ik heel bijdehand te doen terwijl ik pas 5 minuten member ben? Bij mij lukte het net!
Jullie zijn echt mega rap hahahah! Heerlijk! Vind het nu al een opluchting om me aangemeld te hebben!
hihi niet heel bijdehand hoor, maar je moet ook wat dingen aanpassen... en niet teveel weghalen dus alleen de quote. vergelijk maar jouw lijst met de mijne of de andere ^.^
Tjee wat gaat het hier snel, zit ik te klooien om de kleur er weer in te zetten en Sylvia toe te voegen, wil ik kijken welke gegevens ik moet neerzetten zie ik dat er al een nieuwe lijst is. Tja ben niet zo snel haha En nee je bent niet psychisch niet in orde hoor Juup. Heel herkenbaar. Zoals ik een paar pag. terug schreef ik ging ineens een hele berg vrouwelijke lingerie kopen, omdat ik mij minder vrouw voelde door PCO. En ook ik voel me soms een zeur van een partner...
Hoi Juup, welkom hier, maar pas op het forum is echt verslavend haha. Leonizzie: NEEEEEEE! Niet negatief toch. Ik hoop dat het gewoon komt omdat het geen ochtendurine was. Meiden bedankt dat jullie het met me eens zijn betreft dat ik te zwaar ben, ik kon die arts in het begin ook wel wat doen. Ik ben nl. 2 x 3 maanden en 1 x 1 maand naar huis gestuurd om af te vallen terwijl al bekend was dat mannetjes zwemmers niet goed zijn. Verloren tijd dus en door alle stress door de MMM viel ik ook geen gram af. Ik ben wel iets te zwaar hoor, laten we dat voorop stellen. Dus vandaar dat ik er toch een paar kilootjes af wil hebben.
Ja, dat snap ik, die lingerie....al die verhalen over mannelijke hormonen, lichaamsbeharing, overgewicht etc... Ik heb dat eigenlijk niet.. Maargoed, gynaecoloog nr 1 zei het lijkt op pco maar is het niet, je hebt de kenmerken niet, fertiliteitsarts zei er niets over en vervanger dus fertiliteitsarts nr 2 zei dat ik het wel had. Ik vind het allemaal gescheten, het maakt geen verschil ...ben sowieso niet zwanger! Ik ben niet echt preuts aangelegd maar ondertussen hebben er al zoveel mensen in mn :c: gekeken, gegraaid etc dat je het bijna niet meer als een soort sexueel item kan benaderen hahaha!
@ Juup, welkom hier. Na mijn eerste kuurtje provera werd ik na 11 dagen pas ongesteld. Dus kan nog komen! Heel herkenbaar dat je van alles verzind wat je wel en niet moet doen en als je het dan toch doet denkt dat je daardoor niet zwanger wordt... zo heb ik de box nog in de kamer staan terwijl mijn zoon van 2 er al een jaar niet in heeft gezeten. Ergens het idee dat als ik hem weghaal ik toegeef dat er nooit een 2de zal komen.. @Leonizzie, nog nooit van een stip op de test gehoord! Hopenlijk is het het eerste stukje van een streep!
Haha nee af en toe voel je je net een kijkdoos he? Ik heb verder ook geen overbeharing enzo hoor, zelfs tegenwoordig niet eens een kralenkrans. Al hoewel ik nu ik een jaar van de pil af ben, zelf vond dat ik iets van een snor begon te krijgen. Maar dat valt alleen mij op. Weet ook niet of het meer haar is, dan normaal, maar het lijkt donkerder, dus lekker in de bleek gezet haha. Wel vaag dat ze daar niet echt duidelijkheid bij jou over geven. Maar ja zolang je maar aan de gang kan is het wel goed toch? Heb je iig het gevoel dat je kans maakt. Dank je Zora, ja hoop dat zelf ook. Want niks duidt nog op . zal je zien dat het mij gegund is om een late tester van zeg 2 weken te zijn... Mijn geduld wordt de afgelopen maanden behoorlijk op de proef gesteld. Morgen mag jij alweer voor je eerste fm meis!
@Caecilia idd verslavend denk ik! Snap het helemaal van die box....gek he hoe zo'n brein te werk gaat.... Ik maak van kinds af aan namenlijstjes die ik in een doosje bewaar, ik durf er geen leuke naam meer bij te schrijven.... @Leonizzie, ik zie nu pas dat je vandaag kon testen, spannend, doe idd maar met ochtendurine. Ik heb denk ik eindelijk een gedeelde plaats met al die mensen hier qua negatieve testen. Ik zei pas al tegen n goede vriendin dat ik nu eindelijk snap waarom ik zo vaak testen heb gedaan, die menstruatie blijft uit omdat ik geen eisprong heb en pco...en ik maar denken dat ik zwanger was...
ik heb bij mijzelf wel opgemerkt dat ik wat meer haartjes heb gekregen. tot nu toe gelukkig alleen maar van die kleine, zachte, blonde haartjes, maar die vind ik al erg genoeg. maar het ergste is de acné waar ik behoorlijk last van heb. en er zijn zoveel mensen die je er gewoon heel brutaal op aanspreken. soms moest ik er gewoon van huilen. klinkt stom maar voel me er gewoon veel minder mooi door. ik heb soms zoiets van: de volgende die vraagt krijgt gewoon het antwoord: ik heb pcos ga maar googelen!
Mare ja dat zou ik ook zeggen! Heb ook veel last van puistjes gehad hoor. Tot voor kort eigenlijk. deze maand ineens alles weg!
He bah, das idd aso zeg als mensen er iets van gaan zeggen. Ik las net dat duizeligheid, chronische vermoeidheid en gewrichtspijn er bij kan horen, das wel erg herkenbaar. Verder kan ik slecht tegen suiker en lees ik hier en daar ook dat het gelinkt wordt aan iets met je suikerspiegel, snap er verder geen reet van maargoed. Haartjes heb ik niet, acne een beetje, niet opvallend maar wel meer de afgelopen jaren, had mn vroege twintigjaren niets...vreemd. Ik heb toch ook altijd het vermoeden dat de onvruchtbare dingen iets met die pil te maken hebben. Je leest bij zoveel mensen dat alles slecht op gang kwam na langdurig pilgebruik (ook bij heel veel niet maar toch)..